Ik wacht wel weer op een goede sale... Heb The Walking Dead voor elk 6 dollar gekochtquote:Op woensdag 22 april 2015 18:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Telltale collectie is deal van de week voor 40e. Dat is echt een topdeal. Heb ze alleen allemaal al...
Auto's voor DC komen volgende week geloof ik, en Shovel Knight is tot morgen vertraagd in de EU store.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hey hoezo zijn die nieuwe auto's enzo en Shovel knight nog niet online in de psn store? Zijn ze weer traag met updaten?
Als je nog niks hebt gespeeld dan is dat een goede deal ja, maar heb de helft gespeeld op PC.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Telltale collectie is deal van de week voor 40e. Dat is echt een topdeal. Heb ze alleen allemaal al...
Geef 60 euro uit en flikker er een 1TB SSHD inquote:Op woensdag 22 april 2015 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
The Elder Scrolls Online on PS4 & Xbox One Exceeds 50GB Blu-Ray Disc, Will Require 15GB Day One Updateben wel de lul blijkbaar met gierig goedkoop doen en zoveel games digitaal halen
Kan je games ook kwijt als je een externe hd aansluit op de ps4 of moet het echt interne ruimte zijn?
Gaat aardig irritant zijn, dingen verwijderen en als je ze later weer wil spelen opnieuw downloaden.
Laatst voor ¤90 een 2tb schijf er ingedaan. En 1tb SSHD is rond de ¤85 of ¤90. Tenzij je ergens een goeie deal hebben weten te vinden?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geef 60 euro uit en flikker er een 1TB SSHD in
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 22 april 2015 22:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laatst voor ¤90 een 2tb schijf er ingedaan. En 1tb SSHD is rond de ¤85 of ¤90. Tenzij je ergens een goeie deal hebben weten te vinden?
Heel verstandigquote:
http://www.ign.com/articles/2014/06/26/shovel-knight-reviewquote:Op donderdag 23 april 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Shovel Knight is beschikbaar:
https://store.playstation(...)_00-GSHOVELKNI000001
zo kut idd, elke x als er een nieuwe game is; moet ik er weer een verwijderen want HDD volquote:Op woensdag 22 april 2015 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
The Elder Scrolls Online on PS4 & Xbox One Exceeds 50GB Blu-Ray Disc, Will Require 15GB Day One Updateben wel de lul blijkbaar met gierig goedkoop doen en zoveel games digitaal halen
Kan je games ook kwijt als je een externe hd aansluit op de ps4 of moet het echt interne ruimte zijn?
Gaat aardig irritant zijn, dingen verwijderen en als je ze later weer wil spelen opnieuw downloaden.
3.5" past gewoon?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Seagate ST1000DX001, 1TB
Seagate ST2000DX001, 2TB
Ahh, geen probleem maar denk check het toch even. De 3,5" zijn vaak nog iets goedkoper en twijfel zelf ook een andere schijf in te bouwen. Ben niet echt een die-hard gamer maar hij zit nu al wel bijna vol. Kan MLB14 er wel afhalen, dat scheelt alquote:Op donderdag 23 april 2015 10:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
ho verkeerde, net wakker.![]()
Seagate Laptop Thin SSHD ST1000LM014, 1TB
Ik had het meer tegen Keltie omdat hij zei dat er eentje was van 60equote:Op donderdag 23 april 2015 09:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Seagate ST1000DX001, 1TB
Seagate ST2000DX001, 2TB
Of die regelen ze onderhandsquote:Op donderdag 23 april 2015 10:53 schreef Jimbo het volgende:
echte bazen hebben harde schijven tegen inkoopprijzen
Check de specsquote:Op donderdag 23 april 2015 11:54 schreef s0ul1991 het volgende:
Je kunt soms ook een externe hardeschijf kopen en hem open maken en die schijf gebruiken. Soms zijn externe goedkoper dan interne.
https://tweakers.net/pric(...)sb-30-2tb-zwart.html
en
https://tweakers.net/pric(...)inpoint-m9t-2tb.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je een upgrade doet, doe dan meteen een SSD....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
De ene is sata 300 en de andere 600 dus slecht argumentquote:Op donderdag 23 april 2015 11:54 schreef s0ul1991 het volgende:
Je kunt soms ook een externe hardeschijf kopen en hem open maken en die schijf gebruiken. Soms zijn externe goedkoper dan interne.
https://tweakers.net/pric(...)sb-30-2tb-zwart.html
en
https://tweakers.net/pric(...)inpoint-m9t-2tb.html
Heb net een gratis crucial MX100 256gb for free gekregenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:53 schreef Jimbo het volgende:
echte bazen hebben harde schijven tegen inkoopprijzen
Verschil heb ik tot nu toe niet gemerkt. Behalve dat ik nu 1,77tb tot mijn beschikking heb.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De ene is sata 300 en de andere 600 dus slecht argument
Heeft te maken met de snelheid van de schijf(lees/schrijf operaties enz)quote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Verschil heb ik tot nu toe niet gemerkt. Behalve dat ik nu 1,77tb tot mijn beschikking heb.
teach me masterquote:Op donderdag 23 april 2015 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb net een gratis crucial MX100 256gb for free gekregen
Nee, via me werkquote:Op donderdag 23 april 2015 12:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die is van de vrachtwagen afgevallen net zoals sommige dat hebben met games hier
http://amms.nl/wd-red-wd1(...)mb.html#.VTjjkkbCTK0quote:Op woensdag 22 april 2015 22:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laatst voor ¤90 een 2tb schijf er ingedaan. En 1tb SSHD is rond de ¤85 of ¤90. Tenzij je ergens een goeie deal hebben weten te vinden?
Dan is je werk in natura betaald?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, via me werkmoest even wat na werktijd doen.
Nee. De 2 uur kreeg ik namelijk gewoon terug.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Check de specswant misschien zie je iets over het hoofd?
Ligt eraan wat je wil upgraden is het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je een upgrade doet, doe dan meteen een SSD....
Voor opslag is een SSD waardelozer dan een old school drive, qua snelheid weer beter. Maar goed, opslag vind ik bij de PS4 een groter probleem dan de opslag. Daarnaast vind ik de uitgave voor een 1TB SSD aan de vrij hoge kant
In de zomer eerst maar eens 5x een 4TB WD Red aanschaffen (wilt u even 700 euro aftikken?)![]()
Veranderd er geen klap aan. Dat jij dat anders ziet is alleen maar fijn voor je baas.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee. De 2 uur kreeg ik namelijk gewoon terug.
Veel te makkelijk voor al die bazen hierquote:Op donderdag 23 april 2015 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Of je pleurt games die je niet speelt gewoon weg en download ze opnieuw wanneer je ze weer wel wilt spelen...
Scheelt je weer een investering van 100+ euro
Hoezo? ik werkte niet eens voor mijn baas. Ik hoef hier niet op in te gaan dat snap ik, maar ik deed het voor een vriend van me die voor een ander bedrijf werkt, dit bedrijf heeft contact met de mijne en zo beloofde ik hem te helpen. Dus ik krijg en mijn uren betaald via mijn baas, en een SSD. Laatst bestelden we een lading SSD's en deed ie er 1 bij voor me.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Veranderd er geen klap aan. Dat jij dat anders ziet is alleen maar fijn voor je baas.
Kijk.. Deze nuance veranderd het verhaal ietsjes.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo? ik werkte niet eens voor mijn baas. Ik hoef hier niet op in te gaan dat snap ik, maar ik deed het voor een vriend van me die voor een ander bedrijf werkt, dit bedrijf heeft contact met de mijne en zo beloofde ik hem te helpen. Dus ik krijg en mijn uren betaald via mijn baas, en een SSD. Laatst bestelden we een lading SSD's en deed ie er 1 bij voor me.
Kortom in het ergste geval kan je zeggen dat ik dubbele uren kreeg.
Nee. Te kut met die downloadtijden van PSN. Daarnaast is het vervangen van je schijf in een PS4 2 minuten werkquote:Op donderdag 23 april 2015 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel te makkelijk voor al die bazen hier
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 april 2015 15:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kijk.. Deze nuance veranderd het verhaal ietsjes.
nicequote:
okquote:Op donderdag 23 april 2015 14:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar goed, opslag vind ik bij de PS4 een groter probleem dan de opslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |