Schaam me al bij de gedachte dat een date binnenkomt en dat ding ergens aantreftquote:Op woensdag 22 april 2015 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je wil mag je mijn raceseat wel overnemen
Hoezo, met wat aanpassingen zie ik best mogelijkhedenquote:Op woensdag 22 april 2015 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Schaam me al bij de gedachte dat een date binnenkomt en dat ding ergens aantreft
Dus ik sla hem even over. Die Wheelstand ziet er wel redelijk opklapbaar uit, lijkt me ideaal.
Hmm.. Dat is wel een optie ja. Even kijken, wil dit jaar nog 5 schijven (NAS) en een versterker kopen dus het moet allemaal in de financiėle planning passenquote:Op woensdag 22 april 2015 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Zie Wheelstand Pro, schijnt goed te werken.
MLB the Show zit niet bij de actie?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef Rogan het volgende:
Kortingscode voor 27% korting op geselecteerde PS4 games @ PlayStation Store
Gebruik kortingscode: EHMQM9P44D voor 27% korting op geselecteerde PS4 games in de PlayStation Store. Deze actie is geldig t/m 29 april.
De geselecteerde games zijn:
-Killzone Shadow Fall (PS4),
-Killzone Shadow Fall en Season Pass-bundel (PS4),
-Killzone Shadow Fall Intercept (PS4),
-inFAMOUS Second Son (PS4),
-inFAMOUS Second Son Legendary Edition (PS4),
-inFAMOUS Second Son + inFAMOUS First Light (PS4),
-DRIVECLUB (PS4),
-DRIVECLUB volledige game voor PlayStation Plus (PS4),
-The Order: 1886 (PS4),
-Bloodborne (PS4),
-LittleBigPlanet 3 (PS4),
-RESOGUN (PS4),
-HELLDIVERS (PS4),
-Dead Nation: Apocalypse Edition (PS4),
-Super Stardust Ultra (PS4),
-Hotline Miami 2 (PS4),
-MLB The Show 15 (PS4)
Hoezo niet? Staat er tochquote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MLB the Show zit niet bij de actie?
Staat onderaan de lijst.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MLB the Show zit niet bij de actie?
The Order of Bloodbornequote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef Rogan het volgende:
Gebruik kortingscode: EHMQM9P44D voor 27% korting op geselecteerde PS4 games in de PlayStation Store. Deze actie is geldig t/m 29 april.
-DRIVECLUB (PS4),
-Bloodborne (PS4),
-RESOGUN (PS4),
-HELLDIVERS (PS4),
-Hotline Miami 2 (PS4),
-MLB The Show 15 (PS4)
Ja maar dat klopt dus niet. MLB the Show is geen onderdeel van deze actie.quote:
¤9,48 voor Resogun, mischien toch maar een keer kopen dan..quote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef Rogan het volgende:
-DRIVECLUB (PS4),
-Bloodborne (PS4),
-RESOGUN (PS4),
-HELLDIVERS (PS4),
-Hotline Miami 2 (PS4),
-MLB The Show 15 (PS4)
Die Plus versie is nu 18 euro man, doe je de Season Pass erbij voor 2 tientjes, heb je voor 38 euro de beste racegame van deze generatie.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die Plus versie is nu 18 euro man, doe je de Season Pass erbij voor 2 tientjes, heb je voor 38 euro de beste racegame van deze generatie.
helldivers lijkt me wel leuk, zo maar eens kijken wat dat kostquote:Op woensdag 22 april 2015 16:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
¤9,48 voor Resogun, mischien toch maar een keer kopen dan..
quote:Uitgever Bethesda Softworks heeft bekendgemaakt dat de publieke beta van The Elder Scrolls Online vanaf morgen van start gaat.
Om mee te doen aan de beta moet je wel een uitnodiging in je mailbox ontvangen van Bethesda. Deze worden verstuurd naar spelers die zich al hebben ingeschreven voor de beta. Zonder abonnementskosten kunnen spelers de wereld van Tamriel ontdekken.
De beta van The Elder Scrolls Online vindt plaats van 23 april tot en met 27 april. The Elder Scrolls Online verschijnt 9 juni voor PS4 en Xbox One.
bron
tis ook nog zo'n beetje de enige serieuze racegame van deze generatiequote:Op woensdag 22 april 2015 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die Plus versie is nu 18 euro man, doe je de Season Pass erbij voor 2 tientjes, heb je voor 38 euro de beste racegame van deze generatie.
Nee zat ik ook al naar te kijken. Mogelijk had ik het al gedaan maar ik weet het niet meer zekerquote:Op woensdag 22 april 2015 17:34 schreef Drankster het volgende:
Inschrijven voor de beta is niet meer mogelijk zeker? Kan er nergens wat over vinden.
Ja heb met de PC versie wel beta gehad en 2 maanden gespeeld maar kan verder nergens wat over de PS4 versie vinden op eso.comquote:Op woensdag 22 april 2015 18:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee zat ik ook al naar te kijken. Mogelijk had ik het al gedaan maar ik weet het niet meer zeker
Ik koop liever Project Cars, denk ikquote:Op woensdag 22 april 2015 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf.quote:
Volledige versie, alleen beschikbaar voor Plus leden.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:31 schreef videonatic het volgende:
Drive is 18,- ? Is dat de volledige versie? Of betekent Plus editie een soort halve game?
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf.
[..]
Volledige versie, alleen beschikbaar voor Plus leden.
Same.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Telltale collectie is deal van de week voor 40e. Dat is echt een topdeal. Heb ze alleen allemaal al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |