Waarom moeten auto's spannend zijn? Waarom zou je niet met 'simpele' hot hatches kunnen racen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Porsche zal ook daar niet in komen zolang die een exclusief contract met EA blijven houden. Lamborghini en Ferrari zitten wel in Assetto Corsa, dus het kan tegenwoordig wel, maar het schijnt wel heel lastig te zijn om deze te verkrijgen. Nissan zou wel kunnen, maar is een keuze natuurlijk. Maar welke VW is dan boeiend genoeg om als raceauto in de game te verwerken? Ik ken niet echt een spannende VW...
SMS niet groot?quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en ik snap dat SMS nog niet groot is![]()
Maar ik mis die merken wel
Een deel twee kom in ieder geval
Jup tier 8 met karts al klaar. anet eerste race in auto's incl. training en qualifier! echt eerste wow gevoel toen ik bezig was in de qualifier en het net langzaam begint te regenen als ik de pit uit kom en met koude banden als een idioot me best doe op de baan te blijven. Net op tijd een snelle tijd kunnen neerzetten en dan snel weer de pit in en wachten tot de bui voorbij is. Heerlijk hoe dat dan ineens zo stress volquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... Al begonnen met een carreer?
Het is gewoon jammer dat een aantal merken ontbreken, de fundering is er.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
SMS niet groot?
Vóórdat ze werden gena.. kuch ingehuurd door EA waren ze geweldig bezig. Een deel van het team is bv verantwoordelijk voor GTR, GTR2, GTL. De BMW M3 game, én ze hadden een Ferrari game en een Kart game in de planning staan die volledig sim zou worden! Echter nadat Blimey! (oude naam SMS) failliet was gegaan, en EA ze wilde hebben is dat allemaal in de ijskast kmen te staan.
Wel is er heel laat nog een bagger Test Drive Ferrari Legends uitgebracht, maar dat was puur voor het geld denk ik.
Ze hébben die Ferrari license gewoon gehad.. Dat vind ik het meest trieste..
http://www.pcgameshardwar(...)roject/Imagegallery/
Hun kartsim die rond 2007 oid echt enorm gehyped was, maar nooit uit is gekomen door de deal met EA,,
http://www.gamesradar.com/impressive-kart-racer-for-xbla-psn/
De deal met EA heeft ze geld opgeleverd (shift1 en 2), maar ik denk niet dat het hun naam goed heeft gedaan, net als het uiteindelijk uitgekomen Ferrari spel.. SMS is denk ik écht op z'n grootst geweest rondom GT Legends/GTR2. Daarna de breuk met Simbin, en op eigen houtje een BMW M3 sim uitgebracht..
Want?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:10 schreef IMVHI het volgende:
Het spel voelt op de PS4 nog steeds niet helemaal af. Zijn nog een hoop patches nodig denk ik.
Jij moet echt je zinnen leren formulerenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Project Cars is mijn ogen al beter dan Gran Turismo, alleen Forza ziet er gewoon beter uit. Die twee andere series hebben Sony en Microsoft achter hen staan, dat is eat ik bedoel met minder groot
Zijn wel leukere races, want eindelijk normale breedte van de baan. En niet van die kut bochten steeds. Eerste race online gister was bedroevend, in de stromende regen was iedereen aan het glibberen, ik reed de hele tijd eerste tot de laatste bocht waar ik ineens spinquote:
Dit klinkt mij toch als muziek in de oren moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup tier 8 met karts al klaar. anet eerste race in auto's incl. training en qualifier! echt eerste wow gevoel toen ik bezig was in de qualifier en het net langzaam begint te regenen als ik de pit uit kom en met koude banden als een idioot me best doe op de baan te blijven. Net op tijd een snelle tijd kunnen neerzetten en dan snel weer de pit in en wachten tot de bui voorbij is. Heerlijk hoe dat dan ineens zo stress vol
is
Goede tip om rekening mee te houden maar kun je hem iets duidelijker uitleggen? Wanneer je een contract bekijkt, stem je ook direct ermee in? Of hoe moet ik dat zien.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:41 schreef KneusTeun het volgende:
Edit: en fuck die contracts de tweede keer!!!! ik denk ik klik even op de mail ok ze is door te lezen, is dat al meteen de keuze die je maakt!!! lekker onduidelijk.
Daar moeten ze dan snel iets aan doen... Of kun je voordat je hem aanklikt al duidelijk zien hoe en wat?quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef KneusTeun het volgende:
Je krijgt mails in je inbox, ik dacht als ik erop klik dan krijg ik hem te zien en kan ik hem ondertekenen. Maar nee, je klikt op de mail en je hebt je ziel verkocht....
Je bent wel een zuurpruim. In de auto's zit geen gewicht, maar toch hebben ze geen grip. Het geluid klinkt nergens naar terwijl dat toch best meevalt en fictionele reclame is lelijk terwijl je dat binnenkort natuurlijk allemaal kan modden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:32 schreef IMVHI het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks
Zal vast allemaal heel realistisch sturen en zo (waar ik overigens ook aan twijfel aangezien er totaal geen gewicht en grip lijkt te zitten in de auto's), maar het pakt me gewoon totaal niet. En dan heb ik het nog niet over het geluid wat natuurlijk helemaal nergens op lijkt, en al die fictionele reclames op de meeste auto's wat er erg amateuristisch uitziet.
Ik heb dat niet ik krijg twee opties. (PS4)quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef KneusTeun het volgende:
Je krijgt mails in je inbox, ik dacht als ik erop klik dan krijg ik hem te zien en kan ik hem ondertekenen. Maar nee, je klikt op de mail en je hebt je ziel verkocht....
Ook PS4, maar je ziet dan de contracten als emails in je inbox, ik dacht als je erop klikt dan krijg je weer echt zo'n contract te zien maar nee dus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:15 schreef Nober het volgende:
Tier 6 begonnen in de Clio Cup met 2 races en je twee snelste kwalificatie rondes tellen voor de startopstelling. Interessant.
Heb alleen op Spa gereden met een Mono voor de settings maar krijg die virtuele racelijn niet op corners only. Hoe doe je dat?
[..]
Ik heb dat niet ik krijg twee opties. (PS4)
Waarom in tier 6 eigenlijkquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:15 schreef Nober het volgende:
Tier 6 begonnen in de Clio Cup met 2 races en je twee snelste kwalificatie rondes tellen voor de startopstelling. Interessant.
Heb alleen op Spa gereden met een Mono voor de settings maar krijg die virtuele racelijn niet op corners only. Hoe doe je dat?
[..]
Ik heb dat niet ik krijg twee opties. (PS4)
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:20 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Jij moet echt je zinnen leren formuleren
Omdat ik geen 12 meer ben dus sla ik het karten over.quote:
Begonnen op 50 en inderdaad dat is wel wat makkelijk...quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef Nober het volgende:
Te snel gedrukt dan? Ik kon ze gewoon lezen.
[..]
Omdat ik geen 12 meer ben dus sla ik het karten over.
Eerste race op Donington gewonnen met 71 seconden voorsprong (16 laps), opponent skill op 40 maar ben te goed dus naar 80 nu.
Okee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef Nober het volgende:
Omdat ik geen 12 meer ben dus sla ik het karten over.
Ik denk dat bovenstaande ook mijn eerste ervaring zal zijn. Zag op streams dat het niet meevalt in die karts, maar wel zin inquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:49 schreef King_Merc het volgende:
Ook maar aan de career begonnen, gewoon bij Tier 8, eerste kart race, was niet echt geweldig (zeg maar slecht..) , moest echt wennen aan de baan (toch heel anders dan een normaal circuit met al die bochtjes kort op elkaar, 2de race ging een stuk beter lag 3de maakte helaas wel een fout en ben als 8ste gefinished, straks maar weer verder
Wat is een goed niveau om op te beginnen, die 50 dus?quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Begonnen op 50 en inderdaad dat is wel wat makkelijk...
Maarja gewoon eerst even de feel krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |