abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152340835
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Porsche zal ook daar niet in komen zolang die een exclusief contract met EA blijven houden. Lamborghini en Ferrari zitten wel in Assetto Corsa, dus het kan tegenwoordig wel, maar het schijnt wel heel lastig te zijn om deze te verkrijgen. Nissan zou wel kunnen, maar is een keuze natuurlijk. Maar welke VW is dan boeiend genoeg om als raceauto in de game te verwerken? Ik ken niet echt een spannende VW...
Waarom moeten auto's spannend zijn? Waarom zou je niet met 'simpele' hot hatches kunnen racen?
Om te racen heb je echt niet belachelijk veel vermogen nodig. Denk bv aan de Mini's van de jaren 60.

Gooi een Corsa/Astra OPC, Polo/Golf VII GTI, Fiesta/Focus ST, Civic Type R, Clio/Megane RS, 208GTI 30th en nog wat in een race en het kan prima spannend worden.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_152341247
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja en ik snap dat SMS nog niet groot is :Y
Maar ik mis die merken wel -O-
Een deel twee kom in ieder geval ^O^
SMS niet groot?
Vóórdat ze werden gena.. kuch ingehuurd door EA waren ze geweldig bezig. Een deel van het team is bv verantwoordelijk voor GTR, GTR2, GTL. De BMW M3 game, én ze hadden een Ferrari game en een Kart game in de planning staan die volledig sim zou worden! Echter nadat Blimey! (oude naam SMS) failliet was gegaan, en EA ze wilde hebben is dat allemaal in de ijskast kmen te staan.
Wel is er heel laat nog een bagger Test Drive Ferrari Legends uitgebracht, maar dat was puur voor het geld denk ik.

Ze hébben die Ferrari license gewoon gehad.. Dat vind ik het meest trieste..
http://www.pcgameshardwar(...)roject/Imagegallery/

Hun kartsim die rond 2007 oid echt enorm gehyped was, maar nooit uit is gekomen door de deal met EA,,
http://www.gamesradar.com/impressive-kart-racer-for-xbla-psn/

De deal met EA heeft ze geld opgeleverd (shift1 en 2), maar ik denk niet dat het hun naam goed heeft gedaan, net als het uiteindelijk uitgekomen Ferrari spel.. SMS is denk ik écht op z'n grootst geweest rondom GT Legends/GTR2. Daarna de breuk met Simbin, en op eigen houtje een BMW M3 sim uitgebracht..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:09:09 #251
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_152342706
quote:
5s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:04 schreef jackson het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest... Al begonnen met een carreer?
Jup tier 8 met karts al klaar. anet eerste race in auto's incl. training en qualifier! echt eerste wow gevoel toen ik bezig was in de qualifier en het net langzaam begint te regenen als ik de pit uit kom en met koude banden als een idioot me best doe op de baan te blijven. Net op tijd een snelle tijd kunnen neerzetten en dan snel weer de pit in en wachten tot de bui voorbij is. Heerlijk hoe dat dan ineens zo stress vol
is :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_152342765
Het spel voelt op de PS4 nog steeds niet helemaal af. Zijn nog een hoop patches nodig denk ik.
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:26:45 #253
429367 DKUp
ON TOUR
pi_152343361
quote:
19s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

SMS niet groot?
Vóórdat ze werden gena.. kuch ingehuurd door EA waren ze geweldig bezig. Een deel van het team is bv verantwoordelijk voor GTR, GTR2, GTL. De BMW M3 game, én ze hadden een Ferrari game en een Kart game in de planning staan die volledig sim zou worden! Echter nadat Blimey! (oude naam SMS) failliet was gegaan, en EA ze wilde hebben is dat allemaal in de ijskast kmen te staan.
Wel is er heel laat nog een bagger Test Drive Ferrari Legends uitgebracht, maar dat was puur voor het geld denk ik.

Ze hébben die Ferrari license gewoon gehad.. Dat vind ik het meest trieste..
http://www.pcgameshardwar(...)roject/Imagegallery/

Hun kartsim die rond 2007 oid echt enorm gehyped was, maar nooit uit is gekomen door de deal met EA,,
http://www.gamesradar.com/impressive-kart-racer-for-xbla-psn/

De deal met EA heeft ze geld opgeleverd (shift1 en 2), maar ik denk niet dat het hun naam goed heeft gedaan, net als het uiteindelijk uitgekomen Ferrari spel.. SMS is denk ik écht op z'n grootst geweest rondom GT Legends/GTR2. Daarna de breuk met Simbin, en op eigen houtje een BMW M3 sim uitgebracht..
Het is gewoon jammer dat een aantal merken ontbreken, de fundering is er.
Project Cars is mijn ogen al beter dan Gran Turismo, alleen Forza ziet er gewoon beter uit. De laatste twee series hebben Sony en Microsoft achter ze staan, dat is wat ik bedoel met minder groot :P

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 07-05-2015 13:04:14 ]
SOONY
  Redactie Games woensdag 6 mei 2015 @ 21:00:21 #254
206706 crew  Racerblade
pi_152345131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:10 schreef IMVHI het volgende:
Het spel voelt op de PS4 nog steeds niet helemaal af. Zijn nog een hoop patches nodig denk ik.
Want?
pi_152348817
Post eens wat van jullie gameplay?!
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:34:48 #256
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_152350375
Had wel ff twitch aan, maar volgens mij keek er geen hond en waren er al genoeg streams
pi_152351417
kan er morgenvroeg mee aan de gang gaan :D , al gepreload op steam :), ben benieuwd :)

waarschijnlijk zal ik ehm even spelen, daarna een tijdje niet aanraken, en daarna alleen maar mee bezig zijn :P (net zo als andere racegames (f1 challenge, grid, rfactor etc. )

denk dat ik wel met een low class begin, (even oefenen :) , waarmee beginnen jullie ?/
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:12:29 #258
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_152352353
Gewoon tier 8 begonnen
pi_152352693
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:26 schreef DKUp het volgende:

[..]

Project Cars is mijn ogen al beter dan Gran Turismo, alleen Forza ziet er gewoon beter uit. Die twee andere series hebben Sony en Microsoft achter hen staan, dat is eat ik bedoel met minder groot :P
Jij moet echt je zinnen leren formuleren :')
pi_152354998
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks :{

Zal vast allemaal heel realistisch sturen en zo (waar ik overigens ook aan twijfel aangezien er totaal geen gewicht en grip lijkt te zitten in de auto's), maar het pakt me gewoon totaal niet. En dan heb ik het nog niet over het geluid wat natuurlijk helemaal nergens op lijkt, en al die fictionele reclames op de meeste auto's wat er erg amateuristisch uitziet.
pi_152355032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef KneusTeun het volgende:
Gewoon tier 8 begonnen
  Redactie Games donderdag 7 mei 2015 @ 01:09:23 #262
206706 crew  Racerblade
pi_152355791
Wat is karten zonder assists een hel zeg. Ik kan mijn banden niet eens op temperatuur houden. :{
pi_152356342
Eerste race in de super kart
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:41:37 #264
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_152357713
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 01:44 schreef Tassendief het volgende:
Eerste race in de super kart
Zijn wel leukere races, want eindelijk normale breedte van de baan. En niet van die kut bochten steeds. Eerste race online gister was bedroevend, in de stromende regen was iedereen aan het glibberen, ik reed de hele tijd eerste tot de laatste bocht waar ik ineens spin :(
Fijn dat dus de host last minute het weer veranderd....

Edit: en fuck die contracts de tweede keer!!!! ik denk ik klik even op de mail ok ze is door te lezen, is dat al meteen de keuze die je maakt!!! lekker onduidelijk.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:10:55 #265
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_152357918
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Jup tier 8 met karts al klaar. anet eerste race in auto's incl. training en qualifier! echt eerste wow gevoel toen ik bezig was in de qualifier en het net langzaam begint te regenen als ik de pit uit kom en met koude banden als een idioot me best doe op de baan te blijven. Net op tijd een snelle tijd kunnen neerzetten en dan snel weer de pit in en wachten tot de bui voorbij is. Heerlijk hoe dat dan ineens zo stress vol
is :)
Dit klinkt mij toch als muziek in de oren moet ik zeggen :9. Ben echt zeer benieuwd, begin zelf ook met een carriere denk ik :Y.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:41 schreef KneusTeun het volgende:

Edit: en fuck die contracts de tweede keer!!!! ik denk ik klik even op de mail ok ze is door te lezen, is dat al meteen de keuze die je maakt!!! lekker onduidelijk.
Goede tip om rekening mee te houden maar kun je hem iets duidelijker uitleggen? Wanneer je een contract bekijkt, stem je ook direct ermee in? Of hoe moet ik dat zien.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:18:34 #266
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_152358016
Je krijgt mails in je inbox, ik dacht als ik erop klik dan krijg ik hem te zien en kan ik hem ondertekenen. Maar nee, je klikt op de mail en je hebt je ziel verkocht....
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:23:16 #267
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_152358075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef KneusTeun het volgende:
Je krijgt mails in je inbox, ik dacht als ik erop klik dan krijg ik hem te zien en kan ik hem ondertekenen. Maar nee, je klikt op de mail en je hebt je ziel verkocht....
Daar moeten ze dan snel iets aan doen... Of kun je voordat je hem aanklikt al duidelijk zien hoe en wat?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_152358796
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 00:32 schreef IMVHI het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks :{

Zal vast allemaal heel realistisch sturen en zo (waar ik overigens ook aan twijfel aangezien er totaal geen gewicht en grip lijkt te zitten in de auto's), maar het pakt me gewoon totaal niet. En dan heb ik het nog niet over het geluid wat natuurlijk helemaal nergens op lijkt, en al die fictionele reclames op de meeste auto's wat er erg amateuristisch uitziet.
Je bent wel een zuurpruim. In de auto's zit geen gewicht, maar toch hebben ze geen grip. Het geluid klinkt nergens naar terwijl dat toch best meevalt en fictionele reclame is lelijk terwijl je dat binnenkort natuurlijk allemaal kan modden.

Pssst: http://www.racedepartment(...)ies/project-cars.55/
pi_152363449
Tier 6 begonnen in de Clio Cup met 2 races en je twee snelste kwalificatie rondes tellen voor de startopstelling. Interessant.

Heb alleen op Spa gereden met een Mono voor de settings maar krijg die virtuele racelijn niet op corners only. Hoe doe je dat?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb dat niet ik krijg twee opties. (PS4)
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:43:20 #270
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_152364528
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:15 schreef Nober het volgende:
Tier 6 begonnen in de Clio Cup met 2 races en je twee snelste kwalificatie rondes tellen voor de startopstelling. Interessant.

Heb alleen op Spa gereden met een Mono voor de settings maar krijg die virtuele racelijn niet op corners only. Hoe doe je dat?

[..]

Ook PS4, maar je ziet dan de contracten als emails in je inbox, ik dacht als je erop klikt dan krijg je weer echt zo'n contract te zien maar nee dus.
Zodra je een bericht x drukt heb je hem al ondertekent.
pi_152364924
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:15 schreef Nober het volgende:

[..]

Waarom in tier 6 eigenlijk :@
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:01:05 #272
429367 DKUp
ON TOUR
pi_152365092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:20 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Jij moet echt je zinnen leren formuleren :')
:D
Zware dag gehad :+
SOONY
pi_152365905
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

:D
Zware dag gehad :+
Hoi DKUp
pi_152366267
Te snel gedrukt dan? Ik kon ze gewoon lezen.

quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:55 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Waarom in tier 6 eigenlijk :@
Omdat ik geen 12 meer ben dus sla ik het karten over. :)

Eerste race op Donington gewonnen met 71 seconden voorsprong (16 laps), opponent skill op 40 maar ben te goed dus naar 80 nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 07-05-2015 13:49:14 ]
pi_152366864
Ook maar aan de career begonnen, gewoon bij Tier 8 :) , eerste kart race, was niet echt geweldig (zeg maar slecht..) , moest echt wennen aan de baan (toch heel anders dan een normaal circuit met al die bochtjes kort op elkaar, 2de race ging een stuk beter lag 3de maakte helaas wel een fout en ben als 8ste gefinished, straks maar weer verder
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:56:39 #276
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_152367105
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef Nober het volgende:
Te snel gedrukt dan? Ik kon ze gewoon lezen.

[..]

Eerste race op Donington gewonnen met 71 seconden voorsprong (16 laps), opponent skill op 40 maar ben te goed dus naar 80 nu.
Begonnen op 50 en inderdaad dat is wel wat makkelijk...
Maarja gewoon eerst even de feel krijgen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:19:11 #277
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_152367984
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef Nober het volgende:
Okee. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:25:53 #278
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_152368345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:49 schreef King_Merc het volgende:
Ook maar aan de career begonnen, gewoon bij Tier 8 :) , eerste kart race, was niet echt geweldig (zeg maar slecht..) , moest echt wennen aan de baan (toch heel anders dan een normaal circuit met al die bochtjes kort op elkaar, 2de race ging een stuk beter lag 3de maakte helaas wel een fout en ben als 8ste gefinished, straks maar weer verder
Ik denk dat bovenstaande ook mijn eerste ervaring zal zijn. Zag op streams dat het niet meevalt in die karts, maar wel zin in :D.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:26:35 #279
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_152368380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:56 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Begonnen op 50 en inderdaad dat is wel wat makkelijk...
Maarja gewoon eerst even de feel krijgen.
Wat is een goed niveau om op te beginnen, die 50 dus?
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')