Ik zal het in kleine letters zeggen om de volkswoede niet over me heen te krijgen, maar WIXIW vond ik weinig aan. Dit is leuk. Ondanks/dankzij het gestoorde sample.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:37 schreef DO2 het volgende:
Ja? Ja, ach... Ze gaan steeds meer de electronische kant op. Ik vind het ook wel dikke prima, eigenlijk.
Het blijven helden. Ongeacht wat ze doen.
Tja, maar iedereen heeft z'n eigen smaak, en zeker bij nederlandse releases wordt die niet gestuurd door media als pitchfork, nme, spin e.d.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:22 schreef Pat-sounds het volgende:
Ik heb juist het idee dat er erg veel goeie Nederlandse releases zijn dit jaar!
Naive Set
Traumahelikopter (de nieuwe vind ik echt heel leuk)
Apneu
Hunting The Robot
Radar Men From The Moon
Hallo Venray
Om maar eens een greep te doen
Precies en Birth of Joy natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:22 schreef Pat-sounds het volgende:
Ik heb juist het idee dat er erg veel goeie Nederlandse releases zijn dit jaar!
Naive Set
Apneu
Hunting The Robot
Radar Men From The Moon
Hallo Venray
Om maar eens een greep te doen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:22 schreef Pat-sounds het volgende:
Naive Set
Apneu
Hunting The Robot
Radar Men From The Moon
Hallo Venray
quote:
quote:
quote:
Huldequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:18 schreef Norrage het volgende:
Rita Zipora
Aafke Romeijn
Thomas Azier
Monomyth
Happy Camper
Kapok
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou het hartstikke leuk vinden als iemand mijn ongelijk bewijst, hoor.
Niet voor zover bekend. Far Nearer/Beat For is ook alweer drie jaar oud of zo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:30 schreef Norrage het volgende:
Jamie XX is trouwens vet. Komt die ook met een album buiten die 4 of wat nummertjes/?
Beetje miereneukerig natuurlijk, maar Aafke Romijn en Monomyth zijn van eind vorig jaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:18 schreef Norrage het volgende:
Wie was het die zei dat er niks leuks uit Nederland is dit jaar? Tchocky zeker? het is echt een geweldig jaar. Dan hebben we een Rita Zipora, een Aafke Romeijn, een Thomas Azier, een Monomyth, een Happy Camper etc etc nog niet eens genoemd! En dan hebben we ook nog briljante jazz-releases als die van Kapok. Nounou, Nederland overtreft dit jaar vooralsnog het buitenland stevig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |