Misschien was het een stormmeeuw, dan kan je de borst wel natmaken.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:31 schreef roislecxe het volgende:
HET GAAT HELEMAAL LOS HIER!!11111!1@@
O nee, er vloog een meeuw over, ik miste even een stukje zon.
Leuke strook onweer in Duitsland ook.quote:
Nou vooruit...quote:Op donderdag 24 april 2014 16:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Shit... misschien kan een mod het even aanpassen?
Oh noes... ik heb nog schrik van de vorige onweersbui in 2006.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien was het een stormmeeuw, dan kan je de borst wel natmaken.
Dankquote:Op donderdag 24 april 2014 16:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou vooruit...
Ben benieuwd of ik zo een nat pak haal...
Wel de hailmail geloof ik. Wel zeldzaam en niet echt voorkomend op het Noordelijk halfrond.quote:
edit: nu geeft de link één hitjequote:Er zijn geen nieuwsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht 'noodweer breda'.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.
Zet het schild uit
Maar dat kan dan weer niet want in 2004 hadden we een waarschijnlijke windhoos hier vlakbijquote:Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef Frutsel het volgende:
WTF
https://www.google.nl/?gw(...)odweer+breda&tbm=nws
[..]
Als je zoekt op 'Web' wel. https://www.google.nl/?gw(...)wDA#q=noodweer+bredaquote:Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef Frutsel het volgende:
WTF
https://www.google.nl/?gw(...)odweer+breda&tbm=nws
[..]
dat was dan waarschijnlijk geen 'nieuws'quote:Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dat kan dan weer niet want in 2004 hadden we een waarschijnlijke windhoos hier vlakbij
True, Breda was in juli 2013 aan de beurt, ze mogen in 2021 weer eens aankloppenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je zoekt op 'Web' wel. https://www.google.nl/?gw(...)wDA#q=noodweer+breda
Zie edit.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was dan waarschijnlijk geen 'nieuws'
http://www.onweer-online.(...)o39s-windhoos-breda/quote:Op donderdag 24 april 2014 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat was dan waarschijnlijk geen 'nieuws'
Leiden was 5 december aan de beurt, en nu?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, Breda was in juli 2013 aan de beurt, ze mogen in 2021 weer eens aankloppen
dat waren foto's uit 2010 van de hoos uit 2004quote:Op donderdag 24 april 2014 16:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://www.onweer-online.(...)o39s-windhoos-breda/
En toen woonde ik nog thuis, en ik sliep op zolder, met uitzicht op die straat. maarja, ik had een verjaardagGvd
Ik heb het ook over 2004... Wanneer ze geplaatst zijn maakt niet uitquote:Op donderdag 24 april 2014 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat waren foto's uit 2010 van de hoos uit 2004
Jij hebt je misser in ieder geval al gehadquote:Op donderdag 24 april 2014 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Verrassend dit.![]()
Geen gerommel. Zelfs geen druppel.
Ik wil dat wat jij slikt ook welquote:Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOON!
O nee das vannacht pas.
Man, ik heb alleen maar missers.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij hebt je misser in ieder geval al gehad
De mijne komt misschien over een paar uur. Of gewoon helemaal niet, wat ik persoonlijk denk.
Lekker in het zonnetjequote:Op donderdag 24 april 2014 16:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik wil dat wat jij slikt ook wel
Hopelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 16:55 schreef MaLo het volgende:
Ik heb om 7 uur tennisles in twente. Dus dan waarschijnlijk daar regen en omweer
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje
[ afbeelding ]
Breda-Oost, vlakbij Bavelquote:Op donderdag 24 april 2014 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Man, ik heb alleen maar missers.waar zit jij gelegen dan? Aan de grens onder Breda ofzo?
Dat kaartje wat je postte ondersteund mijn gedachtes wel, het is dus ook echt zo. Breda is wel bizar :x enne.. ze willen in Zevenaar ook windmolens gaan neerzetten. Hoop het dus niet
Niks tegen een Grolschjequote:
Wa denkte zelluf.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:00 schreef Rabieluh het volgende:
Ziet er leuk uit op de radar, nu breda nog natuurlijk...
als ik kijk naar buienradar en die lijn in duitsland kakt niet in, dan zou het zomaar kunnenquote:
Vanavond gewoon met een prima temp en weinig wind droog op t terras denkquote:Op donderdag 24 april 2014 17:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Helemaal niets in breedje daaaaa.
Zuidoosten en dan ga ik zwaaien!quote:Op donderdag 24 april 2014 17:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is jullie keus? Moet ik de cam gewoon zo naar het oosten (Afbeelding 1) laten richten of deze veranderen naar zuid/zuidwesten (afbeelding 2).
Dit in verband met de buien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb al wat aangepastquote:
Waar sta jij dan?quote:
Hoezo werkt dat van geen kant? Ik ga nog een 2de aanschaffen en daarmee OF een panorama van maken, of 2 verschillende richtingenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:
Ik richt mn cam altijd op het Zuid-Noorden. Werkt van geen kant.
Bulgarijequote:
Stiekem heb ik geen cam. maar heeft ook geen zin want hier komt het nooit tot onweerquote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat van geen kant? Ik ga nog een 2de aanschaffen en daarmee OF een panorama van maken, of 2 verschillende richtingen
quote:De meeste neerslag werd in 2013 gemeten in Hoek van Holland, 886 mm, de minste neerslag in De Kooy bij Den Helder, 610 mm.
Is net helemaal losgegaan hier (Utrecht).quote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef Againzender het volgende:
Schijnt flink los te gaan met hagel in de provincie Utrecht?
Ah ja dat moet wel goed komen met de camquote:
Ah okequote:Op donderdag 24 april 2014 17:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem heb ik geen cam. maar heeft ook geen zin want hier komt het nooit tot onweer
Camchasen doe ik in de mediamarkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
Dan maar ff camchasen zodra ik thuis ben.
Nicequote:Op donderdag 24 april 2014 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zojuist een berekening gedaan als ik 2 cams naast elkaar zou plaatsen. Ik zou dit dan compleet in beeld kunnen brengen![]()
[ afbeelding ]
Youtubequote:Op donderdag 24 april 2014 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit dat ging tekeer net. Heb n filmpje gemaakt. Weet iemand een site voor me waar ik het effe simpel graties kan uploaden?
Ja dat ga ik ook zeker doen, moet even kijken wanneer dat wordtquote:
Morgen is er geen Enschede meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:26 schreef Logician2.0 het volgende:
Gerommel hier maar kan niet bij buienradar, komt er iets aan? <Enschede
http://videobam.com/quote:Op donderdag 24 april 2014 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit dat ging tekeer net. Heb n filmpje gemaakt. Weet iemand een site voor me waar ik het effe simpel graties kan uploaden?
Edit: oh damn, en er komt nog meer aan als ik de buienradar mag geloven....
Komt een flinke buienlijn jullie kant op ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:26 schreef Logician2.0 het volgende:
Gerommel hier maar kan niet bij buienradar, komt er iets aan? <Enschede
Mooi hoe het op relatief kleine afstanden zo kan verschillen.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:33 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht
[ afbeelding ]
Dordrecht.
Zelfde tijdstip
Er komt iets op je af.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi hoe het op relatief kleine afstanden zo kan verschillen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen is er geen Enschede meer.
Daar begint het meequote:
in Slotervaart is het helemaal dichtgetrokken, zal er om spannen of wij dat onweerscomplex krijgen. ZO zou kunnen, IJburg krijgt denk ik zeker te maken met die bui.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:40 schreef DanOam het volgende:
Hoor het eerste gerommel in A'dam ZO, ben benieuwd!
WTFquote:
ah, heb twitter niet op de korrel vandaag, anders had ik hem wel gezienquote:Op donderdag 24 april 2014 17:49 schreef borisz het volgende:
[..]
De Bilt. Via de twitter van Jan de Hoop.
dat maakt het weer ook zo leuk in dit landquote:Op donderdag 24 april 2014 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat het amper 20 km verderop zo anders kan zijn
heu morgen vrijquote:Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zwaarste deel trok er volgens mij net onder langs.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaand its gonequote:Op donderdag 24 april 2014 18:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lijkt er wel verdacht op!ik zag het ook al.
Hier in Zeeland nog steeds bewolkt.quote:
Nah, die trekt oostwaarts langs denk.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hier in Zeeland nog steeds bewolkt.
Misschien dat jij nog wat mee krijgt van die bui in Belgie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Nee dat hebben we zelf nogquote:Op donderdag 24 april 2014 19:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Diemen heeft het schild van Breda geleend.
De Leidse muurquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef RiKe het volgende:
Leiden meldt storm!
In een glas water uiteraard
Activeert wel wat aan de westflank, ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:53 schreef marcel-o het volgende:
Dat ding in belgie groeit wel lekker ..
zal wel tever groeien en uit elkaar vallen
Ik gebruik altijd de radar van het knmi http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php en meteoservices http://www.meteoservices.(...)lagradar/belgie.htmlquote:Op donderdag 24 april 2014 20:00 schreef Resistor het volgende:
Hoe heette die concurrent voor buienradar ook alweer? Ik ben die 'verwachting' van 5 minuten vooruit nu al zat als ik het laatste uur wil zien. Dat laatste plaatje slaat helemaal nergens op, en geeft (bij mij) alleen maar verwarring, ik kan zelf prima vooruit denken hoe de buien bewegen.
http://www.weerplaza.nl/regenradar/ ?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:00 schreef Resistor het volgende:
Hoe heette die concurrent voor buienradar ook alweer? Ik ben die 'verwachting' van 5 minuten vooruit nu al zat als ik het laatste uur wil zien. Dat laatste plaatje slaat helemaal nergens op, en geeft (bij mij) alleen maar verwarring, ik kan zelf prima vooruit denken hoe de buien bewegen.
Die mag van mij nu wel gaan right-moven en recht over Eindhoven trekken.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef Sj0rSz het volgende:
Twee keer donder gehad en een sloot regen.
Nu even droog, maar volgens mij komt dat dingetje in de buurt van Eindhoven nog deze kant op.
Like!
Dat gaat nie gebeuren niequote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die mag van mij nu wel gaan right-moven en recht over Eindhoven trekken.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de radar van het knmi http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php en meteoservices http://www.meteoservices.(...)lagradar/belgie.html
was www.weerslag.nl , maar die laat de boel crashenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
http://www.weerplaza.nl/regenradar/ ?
Idd... meest waarschijnlijk dat het niet gebeurt. Gelukkig ontstaat ten O en ZO van Eindhoven ook nog wat, of een poging daartoe.quote:
Er gebeurt helemaal...nieeeeetssss.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:06 schreef roislecxe het volgende:
Hmz, vertrek zo naar het terras, en nu lijkt het toch ineens wat meer richting Breda te trekken.
Dat het maar wegblijft zoals gewoonlijk
Hoogstwaarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal...nieeeeetssss.
Dat ding gaat niet pal noord he meer noord/noordwest.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal...nieeeeetssss.
Gelukkig is het nog ver weg en beweegt het traag. Het zal wel uitdoven als het de grens over komt.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Dat ding gaat niet pal noord he meer noord/noordwest.
wat is een left mover?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:28 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
ding met dikke pijl er op gericht.. is dat nou een left mover?
waarom niet op koningsdag zelf?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef DemonRage het volgende:
'k wil morgen net zo'n weer als op koninginnedag van 2004.
Omdat de temperatuurverwachting van morgen het meest overeen komt met hoe warm het die dag werd. Toen werd die warmte opgevolgd door geweldig onweer.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef marcel-o het volgende:
die pluk stort idd helemaal in![]()
zoals verwacht![]()
achja... 't is nog vroeg in t jaar
[..]
waarom niet op koningsdag zelf?
oh whehe zo..quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Omdat de temperatuurverwachting van morgen het meest overeen komt met hoe warm het die dag werd. Toen werd die warmte opgevolgd door geweldig onweer.
En omdat mijn weekend al begonnen is.
die van 1993 was ook leuk, gewoon omdat het hartstikke warm was, en er precies hier boven het centrum van Amsterdam een stortbui zich ontwikkeldequote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef DemonRage het volgende:
'k wil morgen net zo'n weer als op koninginnedag van 2004.
Ingekakte poepbui ja! grrrrquote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef agenda het volgende:
Komt nu toch een bui aan voor Breda zo te zien.
Hopelijk wil de warme lucht op sommige plekken dan net iets te fanatiek stijgen, want door de inversie heen prikken is dan jackpot.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef Fred0w het volgende:
KNMI:
Vanavond zakken de buien weer in en vrijdag overdag blijft het dan op de meeste plaatsen droog. Een inversie op geringe hoogte voorkomt dan vrijwel overal de vorming van buien. Alleen Harmonie komt voor morgenavond met een signaal in Zeeland en Zuid-Holland.
Ja niks, alle onweer verdwijnt opeens.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is het vuurwerk in Breda? Leiden wordt door alles geschampt
Leiden wordt niet eens geschampt, het komt niet eens in de buurt..quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is het vuurwerk in Breda? Leiden wordt door alles geschampt
quote:
Ik moet je gelijk geven. De bui kakt in,quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja niks, alle onweer verdwijnt opeens.
Vanmiddag kwam op fietsbare afstand nog wat overquote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leiden wordt niet eens geschampt, het komt niet eens in de buurt..
Naja, heb in januari al wat moois kunnen meemaken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef agenda het volgende:
[..]
[..]
Ik moet je gelijk geven. De bui kakt in,
1 stevige flits en wat gerommel net.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Againzender het volgende:
die bui boven Utrecht trekt toch wel lijnrecht naar mijn Amsterdam. Ben benieuwd of ie er komt
hm, er lijkt toch nog wat an te komme volgens de radarquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
1 stevige flits en wat gerommel net.
U zit in Sint Philipsland?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Fred0w het volgende:
En dan ontstaat er opeens een flinke bui ten zuiden van me.
Zuid-Holland Zuid ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Againzender het volgende:
ik zie sowieso wat raars in West Brabant richting Zeeland, daar leeft nu opeens van alles op
ik zie die pit net op de radar, vandaar, schoolvrienden wonen op Sint Philipsland, dus dat is dan meestal mijn locatiebepaler.quote:
Ah vandaar, nee ik woon op Tholen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie die pit net op de radar, vandaar, schoolvrienden wonen op Sint Philipsland, dus dat is dan meestal mijn locatiebepaler.
Mijn kaartje nog gezien?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef roislecxe het volgende:
Dat was een kort terrasje maar goed.
Breda
Onweer
10 druppels regen onderweg geteld
Jaquote:
Bedankt! En interessant, zo leer je nog eens watquote:Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Splitting_storm
Ik zat nog te twijfelen om een serieuze reactie te plaatsen of 'het tegengestelde van een rightmover' te tikkenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Bedankt! En interessant, zo leer je nog eens wat
gebeurt geen ruk hier,weer lekker plaatselijkquote:
Same in Eindhovenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef -CRASH- het volgende:
Een kort verslag van mijn zijde....
TOTAAL NIKS.....
Het rommelt lichtjes maar vooral aardig wat water. Koelt ook lekker af nu.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
gebeurt geen ruk hier,weer lekker plaatselijk
Owww wacht ff... het regent nu ietsjesquote:
Die hagel in Midden Nederland was wel een top 10 notering waard ja, gezien over de laatste jaren.quote:
Wees blij, er zijn gewonden gevallen hier!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
En even serieus, dat zijn de enige spettertjes die de hele dag zijn gevallen
Door de hagel?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wees blij, er zijn gewonden gevallen hier!
(mensen met blauwe plekken althans)
Die zon in de randstad was ook een topklassering waard.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die hagel in Midden Nederland was wel een top 10 notering waard ja, gezien over de laatste jaren.
wel lekker inderdaad dat al het stuifmeel uitregent. Jij zit in Oost toch? Hier in Slotervaart weinig spannends, leuke bui, maar gister was zwaarder.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef Ajaxfan het volgende:
Dit gerommel en een sloot aan water is goed voor mij als hooikoortsenaar.
Diemen en dus vlak tegen Watergraafsmeer aan. Onweer erg weinig geweest maar regent lekker door. Niet heel speciaal of spannend verder en alleen lekker verfrissend.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel lekker inderdaad dat al het stuifmeel uitregent. Jij zit in Oost toch? Hier in Slotervaart weinig spannends, leuke bui, maar gister was zwaarder.
het is april, dat we nu al dit soort dingen hebben is redelijk ongewoonquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Owww wacht ff... het regent nu ietsjes
dat licht komt erg ver, kan best kloppen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier in Den Helder nog steeds droog maar als ik naar rechts uit het raam kijk (richting zee) dan flitst het behoorlijk boven zee. Dat is dus de rode vlek links van Den Helder:
[ afbeelding ]
geile foto!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:40 schreef Lemsterr het volgende:
[ afbeelding ]
In fryslan ging t goed tekeer.
quote:
Zuiden/zuidwesten de beste papieren, maar minder heftig dan gisteren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 06:15 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuke kaart weer.
Met die hoge temp... Zou t dan..?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:14 schreef Dven het volgende:
Verwachtingen hier zijn helemaal in elkaar getiefttemperaturen rond de 18 a 20 graden en amperzon
![]()
![]()
Weerfictie, te ver weg.quote:
Dat is vrij gemiddeld. Hier is rond deze tijd van het jaar zo'n 23 graden gemiddeld. Dus al met al is het toch echt wel treurigerquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:05 schreef dick_laurent het volgende:
Wou al zeggen ja... zo slecht heb je t niet.
Verwachtingen zijn hier nog treuriger. Mei gaat straks van start met temperaturen van nauwelijks 15 graden, met voorlopig geen zicht op verbetering.
Breekt nu wel vlot open en dan loopt de temperatuur hard op.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een grauw weer hier in Assen! Ik weet niet waar ze die 22 graden weg willen halen vandaag, maar gaat hier echt niet lukken ben ik bang!
Prachtige foto!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:40 schreef Lemsterr het volgende:
[ afbeelding ]
In fryslan ging t goed tekeer.
Dat werd ook over april gezegd. Viel uiteindelijk heel erg mee. Er geldt nog steeds "volgende week wordt het kouder", moet het nog naar zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:05 schreef dick_laurent het volgende:
Wou al zeggen ja... zo slecht heb je t niet.
Verwachtingen zijn hier nog treuriger. Mei gaat straks van start met temperaturen van nauwelijks 15 graden, met voorlopig geen zicht op verbetering.
inderdaad, wordt nu al twee weken geroepen dat het over een week kouder wordt, is weinig van terecht gekomen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat werd ook over april gezegd. Viel uiteindelijk heel erg mee. Er geldt nog steeds "volgende week wordt het kouder", moet het nog naar zien.
Dat zeggen ze al sinds eind februari, elke week weerquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Er geldt nog steeds "volgende week wordt het kouder"
Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zittenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:19 schreef INViCTuS het volgende:
Puik weertje vandaag, vanavond en morgen droogprima kingsday weer
Proficiat! Ik zal ook buiten zitten/staan, maar dan wel in Arnhem in het park met fijne deuntjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zitten![]()
leuk, gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zitten![]()
Wauw Utrecht heeft echt de volle lading gekregen. Was ook wel te merken gisterquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof hier niks van, dat was geen mm regen gisteren
Nee, gewoon toevalquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:19 schreef Lemans24 het volgende:
Gebeurt niet vaak, dat precies De Bilt het meeste krijgt, denk ik. Wellicht zelfs uniek?
Uiteraard toeval, maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, gewoon toeval. In Nederland zijn er relatief weinig invloeden vanaf de grond die daar invloed op kunnen uitoefenen. Denk aan heuvels of grote wateroppervlaktes....
Vast wel, ooit.... maar of je daar documentatie van kan vinden? I don't know.... en is het boeiend? mehh waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Uiteraard toeval, maar dat bedoel ik niet.
Gewoon of het wel vaker is voorgekomen dat precies in de Bilt de grootste hoeveelheid neerslag valt (uitgeaande van een forse hoeveelheid)?
Onverwacht, gisteren werd gewoon 24 graden voorspeld voor midden Nederlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:55 schreef Djeez het volgende:
Onverwacht toch nog warm. Nu lekker buiten op de hei picknicken met een biertje
Die meneer woont niet in Nederlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Onverwacht, gisteren werd gewoon 24 graden voorspeld voor midden Nederland
Net op tijd thuis, begint al te donderen hier.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef marcel-o het volgende:
zoooo
komt n mooie lijn aan
[ afbeelding ]
bij de weg..
de .gif van buienradar.mobi kan je opslaan en plaatsen.
handig in t vervolg
Werd tijd, spaansbenauwd hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef marcel-o het volgende:
zoooo
komt n mooie lijn aan
[ afbeelding ]
bij de weg..
de .gif van buienradar.mobi kan je opslaan en plaatsen.
handig in t vervolg
Mensen die met deze temperatuur al klagen over benauwdheidquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werd tijd, spaansbenauwd hier
Tevens is de grond een beetje droog geworden
Het was een stuk lekkerder geweest als het niet zo benauwd was. Benauwd =/= afhankelijk van de temperatuurquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die met deze temperatuur al klagen over benauwdheid
Het is inderdaad een beetje benauwd, maar de temperatuur is naar mijn mening niet hoog genoeg om er echt last van te hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een stuk lekkerder geweest als het niet zo benauwd was. Benauwd =/= afhankelijk van de temperatuur
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje benauwd, maar de temperatuur is naar mijn mening niet hoog genoeg om er echt last van te hebben.
Ik vind het vandaag aangenamer dan gisteren en woensdag eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje benauwd, maar de temperatuur is naar mijn mening niet hoog genoeg om er echt last van te hebben.
Jij hebt gister al de hele bende gehad dan. Hier is geen druppel gevallen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Vlakbij Amersfoort. Graadje of 22 hier momenteel.
Vooral veel regen en gerommel in de verte. Één harde klap gehad maar die viel ook nog behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt gister al de hele bende gehad dan. Hier is geen druppel gevallen.
Dat die stad ondertussen nog niet in een soort uitgedroogde woestijn veranderd is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef roislecxe het volgende:
Breda gaat weer voor de perfecte misser
Het heeft gister 3 druppels gehoosd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat die stad ondertussen nog niet in een soort uitgedroogde woestijn veranderd is.
Ziet er nu wel wat gunstiger uit, komt nog wat achteraan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef roislecxe het volgende:
Breda gaat weer voor de perfecte misser
Ik sloot ramen en deuren en zette een regionale zender op.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het heeft gister 3 druppels gehoosd.
Wellicht een donder in de verte, dat volstaat ook als officiële onweersdag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet er nu wel wat gunstiger uit, komt nog wat achteraan.
Zo zo, geen modderstromen enzo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het heeft gister 3 druppels gehoosd.
Slim, ik twijfelde nog om de schuilkelder in te gaan, maar uit angst dat ie zou vollopen heb ik maar de hele nacht in bad gelegen onder de kussens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik sloot ramen en deuren en zette een regionale zender op.
Het is ook alweer gestopt, ff de schade opnemen, ik vrees dat alle fietsen de tuin zijn uitgespoeld.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is ook alweer gestopt, ff de schade opnemen, ik vrees dat alle fietsen de tuin zijn uitgespoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |