Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zittenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:19 schreef INViCTuS het volgende:
Puik weertje vandaag, vanavond en morgen droogprima kingsday weer
Proficiat! Ik zal ook buiten zitten/staan, maar dan wel in Arnhem in het park met fijne deuntjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zitten![]()
leuk, gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zitten![]()
Wauw Utrecht heeft echt de volle lading gekregen. Was ook wel te merken gisterquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof hier niks van, dat was geen mm regen gisteren
Nee, gewoon toevalquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:19 schreef Lemans24 het volgende:
Gebeurt niet vaak, dat precies De Bilt het meeste krijgt, denk ik. Wellicht zelfs uniek?
Uiteraard toeval, maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, gewoon toeval. In Nederland zijn er relatief weinig invloeden vanaf de grond die daar invloed op kunnen uitoefenen. Denk aan heuvels of grote wateroppervlaktes....
Vast wel, ooit.... maar of je daar documentatie van kan vinden? I don't know.... en is het boeiend? mehh waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Uiteraard toeval, maar dat bedoel ik niet.
Gewoon of het wel vaker is voorgekomen dat precies in de Bilt de grootste hoeveelheid neerslag valt (uitgeaande van een forse hoeveelheid)?
Onverwacht, gisteren werd gewoon 24 graden voorspeld voor midden Nederlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:55 schreef Djeez het volgende:
Onverwacht toch nog warm. Nu lekker buiten op de hei picknicken met een biertje
Die meneer woont niet in Nederlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Onverwacht, gisteren werd gewoon 24 graden voorspeld voor midden Nederland
Net op tijd thuis, begint al te donderen hier.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef marcel-o het volgende:
zoooo
komt n mooie lijn aan
[ afbeelding ]
bij de weg..
de .gif van buienradar.mobi kan je opslaan en plaatsen.
handig in t vervolg
Werd tijd, spaansbenauwd hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef marcel-o het volgende:
zoooo
komt n mooie lijn aan
[ afbeelding ]
bij de weg..
de .gif van buienradar.mobi kan je opslaan en plaatsen.
handig in t vervolg
Mensen die met deze temperatuur al klagen over benauwdheidquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werd tijd, spaansbenauwd hier
Tevens is de grond een beetje droog geworden
Het was een stuk lekkerder geweest als het niet zo benauwd was. Benauwd =/= afhankelijk van de temperatuurquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die met deze temperatuur al klagen over benauwdheid
Het is inderdaad een beetje benauwd, maar de temperatuur is naar mijn mening niet hoog genoeg om er echt last van te hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een stuk lekkerder geweest als het niet zo benauwd was. Benauwd =/= afhankelijk van de temperatuur
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje benauwd, maar de temperatuur is naar mijn mening niet hoog genoeg om er echt last van te hebben.
Ik vind het vandaag aangenamer dan gisteren en woensdag eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje benauwd, maar de temperatuur is naar mijn mening niet hoog genoeg om er echt last van te hebben.
Jij hebt gister al de hele bende gehad dan. Hier is geen druppel gevallen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Vlakbij Amersfoort. Graadje of 22 hier momenteel.
Vooral veel regen en gerommel in de verte. Één harde klap gehad maar die viel ook nog behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt gister al de hele bende gehad dan. Hier is geen druppel gevallen.
Dat die stad ondertussen nog niet in een soort uitgedroogde woestijn veranderd is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef roislecxe het volgende:
Breda gaat weer voor de perfecte misser
Het heeft gister 3 druppels gehoosd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat die stad ondertussen nog niet in een soort uitgedroogde woestijn veranderd is.
Ziet er nu wel wat gunstiger uit, komt nog wat achteraan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef roislecxe het volgende:
Breda gaat weer voor de perfecte misser
Ik sloot ramen en deuren en zette een regionale zender op.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het heeft gister 3 druppels gehoosd.
Wellicht een donder in de verte, dat volstaat ook als officiële onweersdag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet er nu wel wat gunstiger uit, komt nog wat achteraan.
Zo zo, geen modderstromen enzo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het heeft gister 3 druppels gehoosd.
Slim, ik twijfelde nog om de schuilkelder in te gaan, maar uit angst dat ie zou vollopen heb ik maar de hele nacht in bad gelegen onder de kussens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik sloot ramen en deuren en zette een regionale zender op.
Het is ook alweer gestopt, ff de schade opnemen, ik vrees dat alle fietsen de tuin zijn uitgespoeld.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is ook alweer gestopt, ff de schade opnemen, ik vrees dat alle fietsen de tuin zijn uitgespoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |