Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zittenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:19 schreef INViCTuS het volgende:
Puik weertje vandaag, vanavond en morgen droogprima kingsday weer
Proficiat! Ik zal ook buiten zitten/staan, maar dan wel in Arnhem in het park met fijne deuntjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zitten![]()
leuk, gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Morgen is mijn zoon jarig, hij wordt 1. Dan lekker buiten zitten![]()
Wauw Utrecht heeft echt de volle lading gekregen. Was ook wel te merken gisterquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof hier niks van, dat was geen mm regen gisteren
Nee, gewoon toevalquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:19 schreef Lemans24 het volgende:
Gebeurt niet vaak, dat precies De Bilt het meeste krijgt, denk ik. Wellicht zelfs uniek?
Uiteraard toeval, maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, gewoon toeval. In Nederland zijn er relatief weinig invloeden vanaf de grond die daar invloed op kunnen uitoefenen. Denk aan heuvels of grote wateroppervlaktes....
Vast wel, ooit.... maar of je daar documentatie van kan vinden? I don't know.... en is het boeiend? mehh waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Uiteraard toeval, maar dat bedoel ik niet.
Gewoon of het wel vaker is voorgekomen dat precies in de Bilt de grootste hoeveelheid neerslag valt (uitgeaande van een forse hoeveelheid)?
Onverwacht, gisteren werd gewoon 24 graden voorspeld voor midden Nederlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:55 schreef Djeez het volgende:
Onverwacht toch nog warm. Nu lekker buiten op de hei picknicken met een biertje
Die meneer woont niet in Nederlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Onverwacht, gisteren werd gewoon 24 graden voorspeld voor midden Nederland
Net op tijd thuis, begint al te donderen hier.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef marcel-o het volgende:
zoooo
komt n mooie lijn aan
[ afbeelding ]
bij de weg..
de .gif van buienradar.mobi kan je opslaan en plaatsen.
handig in t vervolg
Werd tijd, spaansbenauwd hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef marcel-o het volgende:
zoooo
komt n mooie lijn aan
[ afbeelding ]
bij de weg..
de .gif van buienradar.mobi kan je opslaan en plaatsen.
handig in t vervolg
Mensen die met deze temperatuur al klagen over benauwdheidquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werd tijd, spaansbenauwd hier
Tevens is de grond een beetje droog geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |