Heb al wat aangepastquote:
Waar sta jij dan?quote:
Hoezo werkt dat van geen kant? Ik ga nog een 2de aanschaffen en daarmee OF een panorama van maken, of 2 verschillende richtingenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:
Ik richt mn cam altijd op het Zuid-Noorden. Werkt van geen kant.
Bulgarijequote:
Stiekem heb ik geen cam. maar heeft ook geen zin want hier komt het nooit tot onweerquote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat van geen kant? Ik ga nog een 2de aanschaffen en daarmee OF een panorama van maken, of 2 verschillende richtingen
quote:De meeste neerslag werd in 2013 gemeten in Hoek van Holland, 886 mm, de minste neerslag in De Kooy bij Den Helder, 610 mm.
Is net helemaal losgegaan hier (Utrecht).quote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef Againzender het volgende:
Schijnt flink los te gaan met hagel in de provincie Utrecht?
Ah ja dat moet wel goed komen met de camquote:
Ah okequote:Op donderdag 24 april 2014 17:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem heb ik geen cam. maar heeft ook geen zin want hier komt het nooit tot onweer
Camchasen doe ik in de mediamarkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
Dan maar ff camchasen zodra ik thuis ben.
Nicequote:Op donderdag 24 april 2014 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zojuist een berekening gedaan als ik 2 cams naast elkaar zou plaatsen. Ik zou dit dan compleet in beeld kunnen brengen![]()
[ afbeelding ]
Youtubequote:Op donderdag 24 april 2014 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit dat ging tekeer net. Heb n filmpje gemaakt. Weet iemand een site voor me waar ik het effe simpel graties kan uploaden?
Ja dat ga ik ook zeker doen, moet even kijken wanneer dat wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |