1 stevige flits en wat gerommel net.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Againzender het volgende:
die bui boven Utrecht trekt toch wel lijnrecht naar mijn Amsterdam. Ben benieuwd of ie er komt
hm, er lijkt toch nog wat an te komme volgens de radarquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
1 stevige flits en wat gerommel net.
U zit in Sint Philipsland?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Fred0w het volgende:
En dan ontstaat er opeens een flinke bui ten zuiden van me.
Zuid-Holland Zuid ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Againzender het volgende:
ik zie sowieso wat raars in West Brabant richting Zeeland, daar leeft nu opeens van alles op
ik zie die pit net op de radar, vandaar, schoolvrienden wonen op Sint Philipsland, dus dat is dan meestal mijn locatiebepaler.quote:
Ah vandaar, nee ik woon op Tholen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie die pit net op de radar, vandaar, schoolvrienden wonen op Sint Philipsland, dus dat is dan meestal mijn locatiebepaler.
Mijn kaartje nog gezien?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef roislecxe het volgende:
Dat was een kort terrasje maar goed.
Breda
Onweer
10 druppels regen onderweg geteld
Jaquote:
Bedankt! En interessant, zo leer je nog eens watquote:Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Splitting_storm
Ik zat nog te twijfelen om een serieuze reactie te plaatsen of 'het tegengestelde van een rightmover' te tikkenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Bedankt! En interessant, zo leer je nog eens wat
gebeurt geen ruk hier,weer lekker plaatselijkquote:
Same in Eindhovenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef -CRASH- het volgende:
Een kort verslag van mijn zijde....
TOTAAL NIKS.....
Het rommelt lichtjes maar vooral aardig wat water. Koelt ook lekker af nu.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
gebeurt geen ruk hier,weer lekker plaatselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |