abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 april 2014 @ 18:01:57 #1
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_139187200
Vorig topic: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 45

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!


De volgende vraag staat nog open:

Meest recente vragen lijken allemaal opgelost.
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:02:51 #2
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_139187234
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:56 schreef Tante-Leen het volgende:
En ik ben op zoek naar een film waar een jong meisje een serie moordenaar wil worden. Ze ziet haar vader vermoord worden en wil ook de maffia in. Zoiets. Het gaat om een jong blank meisje. Ik kom maar niet op de titel. En ik bedoel niet die film met het donkere meisje die wraak wil nemen op haar vaders moordenaar.
Hopelijk snappen jullie het.
de eerste is Leon volgens mij?

en die 2de is Colombiana toch?
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:05:27 #3
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_139187308
Léon aka The Professional idd.
  donderdag 24 april 2014 @ 19:47:48 #4
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_139224634
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:02 schreef kawa4 het volgende:

[..]

de eerste is Leon volgens mij?

en die 2de is Colombiana toch?
Inderdaad ik bedoelde Leon! Heb 'm gister meteen gekeken ;) Dus bedankt! :D
pi_139255400
Ik zoek een film, en de kans is denk klein dat iemand van jullie 'm kent, maar toch even proberen;

Het was een film die ik een jaar of 2 geleden op tv zag, volgens mij was het op ned. 2. Ze laten daar altijd vrij onbekende buitenlandse films zien in "film op 2". Deze film was een film uit oostblok, geen idee welk land.

Verhaal; een man heeft dringend geld nodig voor een operatie voor zijn zieke zoon. Hij neemt een klus aan om iemand van de mafia te vermoorden voor geld. Hij pleegt de moord en krijgt uiteindelijk het geld niet, dan krijgt hij onverwachts hulp van de weduwe van degene die hij heeft vermoord. Op 't laatst wordt zijn schuldgevoel te groot waardoor hij de vrouw opzoekt om te zeggen dat hij haar man heeft vermoord.
pi_139284838
Een vriend van mij zoekt een film. Ik post hier nu namens hem daar hij geen fok!account heeft (tis een copy-paste van wat hij geschreven heeft).

Hallo, ik zoek een film die over de duivel gaat.
Ik denk dat de film eind jaren 80/ jaren 90 is maar kan het mis hebben, misschien wel rond of wat na 2000.
Ik dacht dat die duivelse persoon in mensen gedaante zich op werkt in de (politiek ?) en ik dacht dat hij ook een rechterhand naast zich had.
Een hoofdpersonage probeert in de film de mensen/mensheid te overtuigen dat deze persoon in mensengedaante slechte bedoelingen heeft en daadwerkelijk
lucifer / de duivel is met een slangentong.
Wat ik zeker weet was dat het einde van de film afliep dat de duivel in mensen gedaante een leger met tentenkamp ergens had gestationeerd (midden-oosten ?)
in een woestijnachtig gebied.
Zijn leger werd aangevallen door een ander (goed)leger (met die andere hoofdpersonage/good-guy) en toen hij het dreigde te verliezen veranderde hij in
een demonisch gevleugeld beest om zijn demonische krachten los te laten op het leger dat hem aanviel.
God steekt hier dan een stokje voor en laat letterlijk een straal van (hemels ?) licht uit de hemel op hem vallen waarna hij verliest.
Einde film.
Terence Stamp ? = rolspeler


Iemand?
pi_139285651
Speciaal voor dit topic heb ik een account aangemaakt. Ik ben onder de indruk van de kennis van sommige leden hier.

Ik ben op zoek naar de titel van een Nederlandse tv serie uit (volgens mij) de jaren 90 waarin een meisje op een fiets bij haar opa kwam die allerlei verhalen vertelde waaruit dan verschillende levenslessen konden worden getrokken. De rol van de opa werd volgens mij gespeeld door Eric van der Donk, maar op imdb kan ik onder zijn naam niets vinden wat erop lijkt.
pi_139285715
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:50 schreef ikkannietsverzinnen het volgende:
Speciaal voor dit topic heb ik een account aangemaakt. Ik ben onder de indruk van de kennis van sommige leden hier.

Ik ben op zoek naar de titel van een Nederlandse tv serie uit (volgens mij) de jaren 90 waarin een meisje op een fiets bij haar opa kwam die allerlei verhalen vertelde waaruit dan verschillende levenslessen konden worden getrokken. De rol van de opa werd volgens mij gespeeld door Eric van der Donk, maar op imdb kan ik onder zijn naam niets vinden wat erop lijkt.
Heet dat niet ' Help' ?
Mokkel met stuntstok
pi_139285781
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 26 april 2014 @ 20:54:10 #10
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_139285789
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:51 schreef Mord_Sith het volgende:
Heet dat niet ' Help' ?
Ja, lijkt er wel erg op. Zie hier.
pi_139286480
Ja verrek. Sorry dat ik deze vraag nog een keer stel. 47 topics is wel een beetje veel om door te spitten.
Bedankt voor het antwoord in elk geval. Dat was 'm inderdaad.

Op 't gevaar af dat deze serie al een keer gevraagd is (in de zoekfunctie kon ik niets vinden):
Ik zoek de naam van een tv serie die halverwege de jaren '80 door de NCRV werd uitgezonden over een groep Australische of Nieuw Zeelandse tieners en ik weet niet meer of alles zich nou op school afspeelde of ook op andere locaties, maar het waren typische tienerproblemen. Seksuele voorlichting en dergelijke.
pi_139286525
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:17 schreef ikkannietsverzinnen het volgende:
Ja verrek. Sorry dat ik deze vraag nog een keer stel. 47 topics is wel een beetje veel om door te spitten.
Bedankt voor het antwoord in elk geval. Dat was 'm inderdaad.

Op 't gevaar af dat deze serie al een keer gevraagd is (in de zoekfunctie kon ik niets vinden):
Ik zoek de naam van een tv serie die halverwege de jaren '80 door de NCRV werd uitgezonden over een groep Australische of Nieuw Zeelandse tieners en ik weet niet meer of alles zich nou op school afspeelde of ook op andere locaties, maar het waren typische tienerproblemen. Seksuele voorlichting en dergelijke.
Round the Twist?
Mokkel met stuntstok
pi_139286615
Nee die was het niet :) Dat was meer het onverklaarbare. Dit ging over typische tienerproblemen. Liefdesverdriet, seksuele voorlichting. Ze waren rond de 16 denk ik. En ik herinner me veel beelden van een middelbare school, misschien zaten ze op een campus, maar misschien ook niet. Het kan ook Nieuw Zeeland geweest zijn.
  zaterdag 26 april 2014 @ 21:29:06 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_139286784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:17 schreef ikkannietsverzinnen het volgende:
Ja verrek. Sorry dat ik deze vraag nog een keer stel. 47 topics is wel een beetje veel om door te spitten.
Bedankt voor het antwoord in elk geval. Dat was 'm inderdaad.

Op 't gevaar af dat deze serie al een keer gevraagd is (in de zoekfunctie kon ik niets vinden):
Ik zoek de naam van een tv serie die halverwege de jaren '80 door de NCRV werd uitgezonden over een groep Australische of Nieuw Zeelandse tieners en ik weet niet meer of alles zich nou op school afspeelde of ook op andere locaties, maar het waren typische tienerproblemen. Seksuele voorlichting en dergelijke.
Heartbreak High?
  zaterdag 26 april 2014 @ 21:36:37 #15
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_139287031
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Heartbreak High?
Dat was een serie uit ergens jaren '90. Keek ik graag naar bij gebrek aan de commerciëlen :P
pi_139288360
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:36 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Dat was een serie uit ergens jaren '90. Keek ik graag naar bij gebrek aan de commerciëlen :P
Ik keek er stiekem ook naar :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:53:55 #17
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_139291524
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een vriend van mij zoekt een film. Ik post hier nu namens hem daar hij geen fok!account heeft (tis een copy-paste van wat hij geschreven heeft).

Hallo, ik zoek een film die over de duivel gaat.
Ik denk dat de film eind jaren 80/ jaren 90 is maar kan het mis hebben, misschien wel rond of wat na 2000.
Ik dacht dat die duivelse persoon in mensen gedaante zich op werkt in de (politiek ?) en ik dacht dat hij ook een rechterhand naast zich had.
Een hoofdpersonage probeert in de film de mensen/mensheid te overtuigen dat deze persoon in mensengedaante slechte bedoelingen heeft en daadwerkelijk
lucifer / de duivel is met een slangentong.
Wat ik zeker weet was dat het einde van de film afliep dat de duivel in mensen gedaante een leger met tentenkamp ergens had gestationeerd (midden-oosten ?)
in een woestijnachtig gebied.
Zijn leger werd aangevallen door een ander (goed)leger (met die andere hoofdpersonage/good-guy) en toen hij het dreigde te verliezen veranderde hij in
een demonisch gevleugeld beest om zijn demonische krachten los te laten op het leger dat hem aanviel.
God steekt hier dan een stokje voor en laat letterlijk een straal van (hemels ?) licht uit de hemel op hem vallen waarna hij verliest.
Einde film.
Terence Stamp ? = rolspeler


Iemand?
Het klopt niet exact met je beschrijving, maar ik denk dat je de Stephen King-verfilming The Stand bedoelt. Is eigenlijk geen film, maar een miniserie voor TV van zes uur.
  zondag 27 april 2014 @ 08:03:43 #18
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_139295682
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een vriend van mij zoekt een film. Ik post hier nu namens hem daar hij geen fok!account heeft (tis een copy-paste van wat hij geschreven heeft).

Hallo, ik zoek een film die over de duivel gaat.
Ik denk dat de film eind jaren 80/ jaren 90 is maar kan het mis hebben, misschien wel rond of wat na 2000.
Ik dacht dat die duivelse persoon in mensen gedaante zich op werkt in de (politiek ?) en ik dacht dat hij ook een rechterhand naast zich had.
Een hoofdpersonage probeert in de film de mensen/mensheid te overtuigen dat deze persoon in mensengedaante slechte bedoelingen heeft en daadwerkelijk
lucifer / de duivel is met een slangentong.
Wat ik zeker weet was dat het einde van de film afliep dat de duivel in mensen gedaante een leger met tentenkamp ergens had gestationeerd (midden-oosten ?)
in een woestijnachtig gebied.
Zijn leger werd aangevallen door een ander (goed)leger (met die andere hoofdpersonage/good-guy) en toen hij het dreigde te verliezen veranderde hij in
een demonisch gevleugeld beest om zijn demonische krachten los te laten op het leger dat hem aanviel.
God steekt hier dan een stokje voor en laat letterlijk een straal van (hemels ?) licht uit de hemel op hem vallen waarna hij verliest.
Einde film.
Terence Stamp ? = rolspeler


Iemand?
Megiddo: The Omega Code 2

Plot (wikipedia)
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 27 april 2014 @ 10:57:29 #19
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_139297355
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:17 schreef ikkannietsverzinnen het volgende:
Op 't gevaar af dat deze serie al een keer gevraagd is (in de zoekfunctie kon ik niets vinden):
Ik zoek de naam van een tv serie die halverwege de jaren '80 door de NCRV werd uitgezonden over een groep Australische of Nieuw Zeelandse tieners en ik weet niet meer of alles zich nou op school afspeelde of ook op andere locaties, maar het waren typische tienerproblemen. Seksuele voorlichting en dergelijke.
Kan het niet Brits geweest zijn? Het doet denken aan Grange Hill, in 1982 uitgezonden door de NCRV.

Je zou ook kunnen zoeken via het categorie-systeem op Wikipedia. Om het zoekgebied in te perken kun je met de externe tool CatScan zoeken op series die in de categorie Australian children's television series en in 1980s Australian television series vallen.

Zie hier.

[ Bericht 11% gewijzigd door HilarityEnsues op 27-04-2014 11:11:30 ]
pi_139298212
quote:
Hij zegt dat dit de film is die hij zocht en is echt superblij! Hij zocht hem al jaren, hartstikke bedankt, namens ons beiden! ^O^
pi_139298682
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:57 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Kan het niet Brits geweest zijn? Het doet denken aan Grange Hill, in 1982 uitgezonden door de NCRV.

Je zou ook kunnen zoeken via het categorie-systeem op Wikipedia. Om het zoekgebied in te perken kun je met de externe tool CatScan zoeken op series die in de categorie Australian children's television series en in 1980s Australian television series vallen.

Zie hier.

Tsja geen idee. Als ik wat wijzig in die tool krijg ik 0 results. Ben ik niet zo goed in blijkbaar.
Ik weet nog wel dat het altijd bij de NCRV kwam vlak voor Ducktales. Als ik een jaartal zou moeten gokken 1987 of 88. Er zijn natuurlijk geen gidsen te verkrijgen van dat jaar? :)
pi_139348103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:17 schreef ikkannietsverzinnen het volgende:
Ja verrek. Sorry dat ik deze vraag nog een keer stel. 47 topics is wel een beetje veel om door te spitten.
Bedankt voor het antwoord in elk geval. Dat was 'm inderdaad.

Op 't gevaar af dat deze serie al een keer gevraagd is (in de zoekfunctie kon ik niets vinden):
Ik zoek de naam van een tv serie die halverwege de jaren '80 door de NCRV werd uitgezonden over een groep Australische of Nieuw Zeelandse tieners en ik weet niet meer of alles zich nou op school afspeelde of ook op andere locaties, maar het waren typische tienerproblemen. Seksuele voorlichting en dergelijke.
Is het niet Degrassi junior high ?
Ook een hele populaire 80's 'school' serie.
(keek er ook veel na, allerlei highschool problemen, van pesten, jonges, liefde (drugs ook denk ik ?) tot zelfs (het alternatieve meisje) tiener zwangerschap.
Die was trouwens wel Canadees volgens mij.
De serie loopt nu nog geloof ik ergens, maar dan een aantal 'generaties' (klassen) later .
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 18:38:25 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_139348190
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:17 schreef ikkannietsverzinnen het volgende:
Ja verrek. Sorry dat ik deze vraag nog een keer stel. 47 topics is wel een beetje veel om door te spitten.
Bedankt voor het antwoord in elk geval. Dat was 'm inderdaad.

Op 't gevaar af dat deze serie al een keer gevraagd is (in de zoekfunctie kon ik niets vinden):
Ik zoek de naam van een tv serie die halverwege de jaren '80 door de NCRV werd uitgezonden over een groep Australische of Nieuw Zeelandse tieners en ik weet niet meer of alles zich nou op school afspeelde of ook op andere locaties, maar het waren typische tienerproblemen. Seksuele voorlichting en dergelijke.
Misschien deze?
ABC Afterschool Specials (TV Series 1972–1997) - IMDb
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 28 april 2014 @ 21:22:33 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139354371
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Tante-Leen het volgende:

[..]

Inderdaad ik bedoelde Leon! Heb 'm gister meteen gekeken ;) Dus bedankt! :D
Komt morgen weer op TV :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139363995
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:35 schreef sffan het volgende:

[..]

Is het niet Degrassi junior high ?
Ook een hele populaire 80's 'school' serie.
(keek er ook veel na, allerlei highschool problemen, van pesten, jonges, liefde (drugs ook denk ik ?) tot zelfs (het alternatieve meisje) tiener zwangerschap.
Die was trouwens wel Canadees volgens mij.
De serie loopt nu nog geloof ik ergens, maar dan een aantal 'generaties' (klassen) later .
Ja! Dat was 'm!
Ik heb net gezocht op een bepaalde naam die ik me kon herinneren en ik herkende de laatste scene van de aflevering die uit de zoektocht rolde. (De laatste 2 minuten stonden erop omdat ik Ducktales opnam met een automatische timer en ik bij het afspelen elke keer die laatste minuten van Degrassi te zien kreeg).
Bedankt voor het meedenken.
pi_139422459
Hoi allemaal.
Ik had een keer een anime gekeken over een jongen die de wereld over wou nemen.
Weten jullie misschien welke ik bedoel? :P
  woensdag 30 april 2014 @ 22:21:58 #27
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_139433168
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:17 schreef soufyan1223 het volgende:
Hoi allemaal.
Ik had een keer een anime gekeken over een jongen die de wereld over wou nemen.
Weten jullie misschien welke ik bedoel? :P
Van Wilder(s) ? :')
pi_139507121
Argh, ik kan hem niet meer terugvinden. Ik zoek de naam van een film die gaat over een FBI-agent (dacht ik). De man is (volgens mij) op vakantie in Ierland en is net op de juiste tijd op de juiste plaats, want hij verijdelt een aanslag van de IRA. Dat van die IRA weet ik wel 100% zeker. Vervolgens denkt die agent dat het verhaal is afgelopen, maar de IRA spoort hem op in Amerika waar vervolgens nog een vet spannend stuk zich afspeelt in zijn huis.

Anyone? :)
Somebody that I used to know
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:15:46 #29
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_139507272
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:12 schreef Postbus100 het volgende:
Argh, ik kan hem niet meer terugvinden. Ik zoek de naam van een film die gaat over een FBI-agent (dacht ik). De man is (volgens mij) op vakantie in Ierland en is net op de juiste tijd op de juiste plaats, want hij verijdelt een aanslag van de IRA. Dat van die IRA weet ik wel 100% zeker. Vervolgens denkt die agent dat het verhaal is afgelopen, maar de IRA spoort hem op in Amerika waar vervolgens nog een vet spannend stuk zich afspeelt in zijn huis.

Anyone? :)
Patriot Games waarschijnlijk?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_139507396
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:15 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Patriot Games waarschijnlijk?
Yep. Ah, FBI=CIA, daarom vond ik hem niet. Thanks!
Somebody that I used to know
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:20:59 #31
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_139507544
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Yep. Ah, FBI=CIA, daarom vond ik hem niet. Thanks!
Kleine moeite. Andere films met het karakter Jack Ryan (bedacht door Tom Clancy) zijn trouwens:

The Hunt for Red October (1990)
Clear and Present Danger (1994)
The Sum of All Fears (2002)
Jack Ryan: Shadow Recruit (2014)

Clear and Present Danger is ook met Harrison Ford als Ryan overigens.

Misschien leuk om eens te naar te kijken :)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_139526878
Thanks voor de kijktips!
Somebody that I used to know
pi_139553225
Vorig jaar is er een documentaire begonnen over 10 middelbare scholieren in Utrecht. Worden 5 jaar gevolgd dacht ik, om te kijken hoe ze opgroeien. Zaten ook met z'n alleen aan tafel bij DWDD. Weet iemand hoe dit programma heet? Denk van de AVRO of VPRO was het.
Only the strong survive
pi_139553463
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef TheGOAT het volgende:
Vorig jaar is er een documentaire begonnen over 10 middelbare scholieren in Utrecht. Worden 5 jaar gevolgd dacht ik, om te kijken hoe ze opgroeien. Zaten ook met z'n alleen aan tafel bij DWDD. Weet iemand hoe dit programma heet? Denk van de AVRO of VPRO was het.
Eerste resultaat op google bij Documentaire kinderen utrecht: http://www.rtvutrecht.nl/(...)leven/20121216-0710/

En dat is hem dus ook. Heb dat toen ook bij DWDD gezien ja :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139559272
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Eerste resultaat op google bij Documentaire kinderen utrecht: http://www.rtvutrecht.nl/(...)leven/20121216-0710/

En dat is hem dus ook. Heb dat toen ook bij DWDD gezien ja :)
Ik zweer je dat ik flink gegoogled heb maar er niet uit kwam, en volgens mij ook op die zoekwoorden, maargoed. Al denk ik nu dat ik op jongeren heb gezocht en niet op kinderen :P

Thnx iig!

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGOAT op 04-05-2014 20:27:53 ]
Only the strong survive
pi_139562260
Oke, nog een vraagje. Deze is veel moeilijker denk ik.

Zo'n 8 à 10 jaar geleden was er op een commerciële zender één keer per week een film voor, gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Dit type verhalen: http://www.mediacourant.nl/?p=105567. Ik ben nog steeds benieuwd of dat een bepaalde serie van films was (ze leken best wel op elkaar qua stijl), of dat het gewoon door de zender bij elkaar was uitgezocht. Ik kan me nog een aantal verhalen herinneren:
- een (alcoholverslaafde?) moeder die haar kinderen verwaarloost, met ze ontsnapt, en waarbij de oudste dochter alle verantwoordelijkheid op zich neemt gedurende hun vlucht voor de jeugdzorg. Op een gegeven moment eindigt het bij de kinderrechtbank waar de oudste dochter de voogdij krijgt over de kinderen.
- een tiener die er alles aan doet om het leven van een klasgenootje zuur te maken. Op een gegeven moment zo erg dat die klasgenoot er aan onderdoor gaat (moord of zelfmoord, dat weet ik niet meer). Ik weet wel dat het zo'n keiharde tante was, dat zelfs, toen ze in de rechtszaal terechtstond, ze keihard de moeder van de klasgenote aankeek en verder geen spijt betoonde. Ijskoud. Steekwoorden: drama, Amerika, jaren '90.

Vooral van de laatste film ben ik zeer benieuwd naar de titel. Iemand die deze herkent?

[ Bericht 2% gewijzigd door Postbus100 op 04-05-2014 21:02:09 ]
Somebody that I used to know
pi_139591235
Redelijk nieuwe film (binnen 2jaar denk ik) die dezelfde vibe heeft als de breakfast club.
Hoofdpersoon is een verlegen gast/schijverinspe
pi_139593229
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef outcast_within het volgende:
Redelijk nieuwe film (binnen 2jaar denk ik) die dezelfde vibe heeft als de breakfast club.
Hoofdpersoon is een verlegen gast/schijverinspe
The Perks of Being a Wallflower (2012)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_139596324
quote:
2s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:51 schreef Postbus100 het volgende:
Oke, nog een vraagje. Deze is veel moeilijker denk ik.

Zo'n 8 à 10 jaar geleden was er op een commerciële zender één keer per week een film voor, gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Dit type verhalen: http://www.mediacourant.nl/?p=105567. Ik ben nog steeds benieuwd of dat een bepaalde serie van films was (ze leken best wel op elkaar qua stijl), of dat het gewoon door de zender bij elkaar was uitgezocht. Ik kan me nog een aantal verhalen herinneren:
- een (alcoholverslaafde?) moeder die haar kinderen verwaarloost, met ze ontsnapt, en waarbij de oudste dochter alle verantwoordelijkheid op zich neemt gedurende hun vlucht voor de jeugdzorg. Op een gegeven moment eindigt het bij de kinderrechtbank waar de oudste dochter de voogdij krijgt over de kinderen.
- een tiener die er alles aan doet om het leven van een klasgenootje zuur te maken. Op een gegeven moment zo erg dat die klasgenoot er aan onderdoor gaat (moord of zelfmoord, dat weet ik niet meer). Ik weet wel dat het zo'n keiharde tante was, dat zelfs, toen ze in de rechtszaal terechtstond, ze keihard de moeder van de klasgenote aankeek en verder geen spijt betoonde. Ijskoud. Steekwoorden: drama, Amerika, jaren '90.

Vooral van de laatste film ben ik zeer benieuwd naar de titel. Iemand die deze herkent?
Ik poste hier vorige week ook omdat ik zocht naar een vrij onbekende film uit Servië die een keer op canvas of ned. 2 (film op 2) was. Uiteindelijk na heel lang zoeken, en steeds met verschillende trefwoorden in het engels toch gevonden. Ook had ik een archief gevonden van film op 2, met alle films vanaf 2009. Als niemand je bericht hier beantwoord lijkt me de grootste kans om steeds met verschillende trefwoorden te googlen, dan moet je ze wel kunnen vinden.
pi_139610185
quote:
2s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:51 schreef Postbus100 het volgende:
Oke, nog een vraagje. Deze is veel moeilijker denk ik.

Zo'n 8 à 10 jaar geleden was er op een commerciële zender één keer per week een film voor, gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Dit type verhalen: http://www.mediacourant.nl/?p=105567. Ik ben nog steeds benieuwd of dat een bepaalde serie van films was (ze leken best wel op elkaar qua stijl), of dat het gewoon door de zender bij elkaar was uitgezocht. Ik kan me nog een aantal verhalen herinneren:
- een (alcoholverslaafde?) moeder die haar kinderen verwaarloost, met ze ontsnapt, en waarbij de oudste dochter alle verantwoordelijkheid op zich neemt gedurende hun vlucht voor de jeugdzorg. Op een gegeven moment eindigt het bij de kinderrechtbank waar de oudste dochter de voogdij krijgt over de kinderen.
- een tiener die er alles aan doet om het leven van een klasgenootje zuur te maken. Op een gegeven moment zo erg dat die klasgenoot er aan onderdoor gaat (moord of zelfmoord, dat weet ik niet meer). Ik weet wel dat het zo'n keiharde tante was, dat zelfs, toen ze in de rechtszaal terechtstond, ze keihard de moeder van de klasgenote aankeek en verder geen spijt betoonde. Ijskoud. Steekwoorden: drama, Amerika, jaren '90.

Vooral van de laatste film ben ik zeer benieuwd naar de titel. Iemand die deze herkent?
Ik denk dat het een van deze is:

Danielle Steel
Danielle Steel - IMDb
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:11:14 #41
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_139610834
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:38 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Ik poste hier vorige week ook omdat ik zocht naar een vrij onbekende film uit Servië die een keer op canvas of ned. 2 (film op 2) was. Uiteindelijk na heel lang zoeken, en steeds met verschillende trefwoorden in het engels toch gevonden. Ook had ik een archief gevonden van film op 2, met alle films vanaf 2009. Als niemand je bericht hier beantwoord lijkt me de grootste kans om steeds met verschillende trefwoorden te googlen, dan moet je ze wel kunnen vinden.
Welke film was het nou? Komt mij namelijk ook ergens vaag bekend van voor.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_139621147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:11 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Welke film was het nou? Komt mij namelijk ook ergens vaag bekend van voor.


Klopka (The Trap) 7,9 Imdb

Als iemand eens een keer geen Amerikaanse film wil zien dan is dit zeker een aanrader. Heel sterk verhaal en zeer realistische karakters, een man staat voor een groot dilemma als hij geld nodig heeft voor de operatie van zijn zoon. Het is zo'n film waarbij je echt meeleeft met de hoofdpersoon en hoopt dat alles goedkomt.
pi_139622735
Dit wordt een moeilijke :9

Ik ben op zoek naar een film die zowel scene's in kleur en zwart-wit heeft, met als hoofdrol twee vrouwen ( of meerdere )
De film stamt ergens tussen het jaar 1980 en 1995.

De film lijkt erg op een film van Russ Meyer, die o.a. Faster, Pussycat! Kill! Kill! heeft gemaakt, maar naar mijn idee was de film die ik zag iets moderner. ( Het kan ook zomaar een ode aan Russ Meyer of een remake van één van zijn films zijn. )
De film lijkt ook wel een beetje op een Tarantino film.

Bij voorbaat dank! :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_139646039
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef Discombobulate het volgende:
Dit wordt een moeilijke :9

Ik ben op zoek naar een film die zowel scene's in kleur en zwart-wit heeft, met als hoofdrol twee vrouwen ( of meerdere )
De film stamt ergens tussen het jaar 1980 en 1995.

De film lijkt erg op een film van Russ Meyer, die o.a. Faster, Pussycat! Kill! Kill! heeft gemaakt, maar naar mijn idee was de film die ik zag iets moderner. ( Het kan ook zomaar een ode aan Russ Meyer of een remake van één van zijn films zijn. )
De film lijkt ook wel een beetje op een Tarantino film.

Bij voorbaat dank! :)
Pleasantville (1998)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_139652063
quote:
Nop :(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_139688041
Vraag namens een vriendin:
Wie weet hoe de tv serie heette, die eind jaren 70/ begin jaren 80 uitgezonden werd. Het ging over een zigeunermeisje Sissi, die bij haar opa in huis gaat wonen maar daar niet kan aarden. Haar woonwagen brandt af en ze wordt gepest op school. Uiteindelijk wordt haar wagen weer opgeknapt en alles komt weer goed.
pi_139740527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vraag namens een vriendin:
Wie weet hoe de tv serie heette, die eind jaren 70/ begin jaren 80 uitgezonden werd. Het ging over een zigeunermeisje Sissi, die bij haar opa in huis gaat wonen maar daar niet kan aarden. Haar woonwagen brandt af en ze wordt gepest op school. Uiteindelijk wordt haar wagen weer opgeknapt en alles komt weer goed.
Kizzy?

pi_139740724
quote:
Dank je! Link doorgestuurd, ik laat het je weten, ben zelf ook benieuwd. Moet haast wel!
pi_139743587
Ik ben op zoek naar een film die volgens mij in de jaren 80/90 is uitgekomen. Helaas herinner ik het me niet helemaal meer goed.

Speelt zich af op een US High School of College. Dan wordt er een meisje verkracht of aangerand door volgens mij de aanvoerder van het Football Team (volgens mij is het ook zijn eigen vriendin?) in de kleedkamers. Meer kan ik me niet meer herinneren.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:13:18 #51
47102 Elvi
miemkwien
pi_139754807
Ik zoek een serie/miniserie over aliens, die leken op reptielen en dronken zure melk? Maar ik kan gewoon niet op de titel komen...
pi_139754945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:13 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek een serie/miniserie over aliens, die leken op reptielen en dronken zure melk? Maar ik kan gewoon niet op de titel komen...
Aliens + milk --> http://en.wikipedia.org/wiki/Alien_Nation_(film)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139755550
quote:
Helemaal goed, vriendin helemaal blij, dank je!
pi_139762596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:17 schreef soufyan1223 het volgende:
Hoi allemaal.
Ik had een keer een anime gekeken over een jongen die de wereld over wou nemen.
Weten jullie misschien welke ik bedoel? :P
niemand? :X
pi_139777885
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef Discombobulate het volgende:
Dit wordt een moeilijke :9

Ik ben op zoek naar een film die zowel scene's in kleur en zwart-wit heeft, met als hoofdrol twee vrouwen ( of meerdere )
De film stamt ergens tussen het jaar 1980 en 1995.

De film lijkt erg op een film van Russ Meyer, die o.a. Faster, Pussycat! Kill! Kill! heeft gemaakt, maar naar mijn idee was de film die ik zag iets moderner. ( Het kan ook zomaar een ode aan Russ Meyer of een remake van één van zijn films zijn. )
De film lijkt ook wel een beetje op een Tarantino film.

Bij voorbaat dank! :)
Hmm ik moest meteen aan FP!KK! denken, maar als dat 'm niet is kan ik verder ook niks bedenken. Death Proof heeft natuurlijk wel veel verwijzingen naar o.a. die film en heeft zowel zwart-wit als kleur, maar die lijkt me te nieuw :P.
pi_139779315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef soufyan1223 het volgende:

[..]

niemand? :X
Even gegoogled: Code Geass?
Anders hier proberen
TV / Het grote anime/manga topic #448: Anime in de bios kijken!
pi_139850373
Wij hebben een aantal jaar geleden een film gezien die erg goed was.

Het ging over een man die op een of andere manier kon zien dat zijn vrouw dood ging, en dat ging proberen te voorkomen. Dat lukte hem maar elke keer ging ze overnieuw weer bijna dood, en hield hij het tegen. De laatste keer kon hij haar niet meer redden volgens mij, dat was een erg zielige scene.

Er zat iets in met een taxi aanrijding weet ik nog..

Iemand een idee?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_139850507
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:06 schreef delano.888 het volgende:
Wij hebben een aantal jaar geleden een film gezien die erg goed was.

Het ging over een man die op een of andere manier kon zien dat zijn vrouw dood ging, en dat ging proberen te voorkomen. Dat lukte hem maar elke keer ging ze overnieuw weer bijna dood, en hield hij het tegen. De laatste keer kon hij haar niet meer redden volgens mij, dat was een erg zielige scene.

Er zat iets in met een taxi aanrijding weet ik nog..

Iemand een idee?
Volgens mij is dat The Time Machine
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139850632
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat The Time Machine
The Time Machine (2002) - IMDb

??

Nee het is volgens mij niks met tijd reizen en gewoon in de 21e eeuw.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_139850709
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef delano.888 het volgende:

[..]

The Time Machine (2002) - IMDb

??

Nee het is volgens mij niks met tijd reizen en gewoon in de 21e eeuw.
Die ja. Plot is hetzelfde. Zie op google veel mensen met bijna exact dezelfde omschrijving en die kregen dezelfde tip..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139850791
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die ja. Plot is hetzelfde. Zie op google veel mensen met bijna exact dezelfde omschrijving en die kregen dezelfde tip..
Ok dankje maar dat is hem helaas echt niet. Was echt een hele moderne film en geen tijdreizen, of hoogstens een dag als het toch zo is (om zijn vrouw te redden dus) in ieder geval niet 500.000 jaar..
En was in moderne tijd, taxi die vrouw aanreed was volgens mij een yellow cab.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_139850860
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ok dankje maar dat is hem helaas echt niet. Was echt een hele moderne film en geen tijdreizen, of hoogstens een dag als het toch zo is (om zijn vrouw te redden dus) in ieder geval niet 500.000 jaar..
Het is ook niet The Butterfly Effect of een van de vervolgfilms hè? Zou het anders ook niet weten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139850905
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het is ook niet The Butterfly Effect of een van de vervolgfilms hè? Zou het anders ook niet weten.
Nee het ging echt exact om zijn vrouw redden en niks anders.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_139850917
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee het ging echt exact om zijn vrouw redden en niks anders.
Three Days (TV Movie 2001) - IMDb
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139851221
quote:
Hmm.. Het is lang geleden dat ik hem zag maar het verhaal lijkt er wel erg op.. Iemand anders nog een idee of zou dit hem echt moeten zijn? Hier is namelijk echt heel weinig over te vinden en ik had toch het idee dat het wel een hele bekende film was. Van three days is niet eens een fatsoenlijke trailer te vinden op youtube..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_139851591
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hmm.. Het is lang geleden dat ik hem zag maar het verhaal lijkt er wel erg op.. Iemand anders nog een idee of zou dit hem echt moeten zijn? Hier is namelijk echt heel weinig over te vinden en ik had toch het idee dat het wel een hele bekende film was. Van three days is niet eens een fatsoenlijke trailer te vinden op youtube..
Kristin Davis is ideally suited as the wife who is killed in a car accident on christmas eve.

Hier de hele film

Geen gele taxi though :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Anoonumos op 11-05-2014 23:33:36 ]
pi_139851658
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Kristin Davis is ideally suited as the wife who is killed in a car accident on christmas eve.

Hier de hele film
Het zal hem wel zijn dan. Maar hij is blijkbaar nooit op dvd uitgebracht en er is nauwelijks info op internet terwijl die in mijn herinnering echt super goed was.
Maar bedankt!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_139852634
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het zal hem wel zijn dan. Maar hij is blijkbaar nooit op dvd uitgebracht en er is nauwelijks info op internet terwijl die in mijn herinnering echt super goed was.
Maar bedankt!
Of deze?
If Only (2004) - IMDb

Three Days past qua omschrijving beter.

Lijkt me ook geen goede film alleen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139852955
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Of deze?
If Only (2004) - IMDb

Three Days past qua omschrijving beter.

Lijkt me ook geen goede film alleen :')
Gele taxi gespot :P
pi_140008618
Ik zoek een film die gaat over een zwerm insecten die door iemand was losgelaten ofzo, deze insecten aten heel veel mensen op over heel Amerika en de zwerm werd steeds groter etc.

Ik weet nog een scene waarin een team die ze probeerde te verdelgen een grot ingingen, en dat een man en vrouw niet aangevallen werden omdat ze alleen natuurlijke groenten aten, de insecten kwamen op pesticiden af die de meeste mensen dus eten in hun groenten.
pi_140039938
ik zoek de titel van een tv serie op Engeland uitgezonden.
Zag hem in Mediamarkt op dvd staan, een tv serie.

Samenvatting: Speelde zich af in het Engeland van ... . Een of andere jonge vrouw die naar de grote stad gaat.
Titel was iets met " (naam van de persoon) to Wilkinson" of zoiets.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:57:08 #72
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_140040968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 04:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een zwerm insecten die door iemand was losgelaten ofzo, deze insecten aten heel veel mensen op over heel Amerika en de zwerm werd steeds groter etc.

Ik weet nog een scene waarin een team die ze probeerde te verdelgen een grot ingingen, en dat een man en vrouw niet aangevallen werden omdat ze alleen natuurlijke groenten aten, de insecten kwamen op pesticiden af die de meeste mensen dus eten in hun groenten.
Bug buster? Of Mimic.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_140042379
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Bug buster? Of Mimic.
Even kijken...
pi_140042532
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Bug buster? Of Mimic.
Bug buster zou het misschien kunnen zijn, maar die lijkt te oud en het was niet met 1 zo'n groot insect. Toch bedankt. :)
pi_140043097
Ik herinner me een animatieserie waar er achter een hamburgertent koeien stonden te eten. Terwijl ze ondertussen naar een scherm keken (misschien met een vr-bril?) werden er verticale plakjes koe afgesneden. Ik weet niet meer waar het van was. Cow and Chicken oid?
Extremistisch gematigd.
pi_140043167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef P8 het volgende:
Ik herinner me een animatieserie waar er achter een hamburgertent koeien stonden te eten. Terwijl ze ondertussen naar een scherm keken (misschien met een vr-bril?) werden er verticale plakjes koe afgesneden. Ik weet niet meer waar het van was. Cow and Chicken oid?
klinkt als iets van Futurama ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140310672
Ik ben op zoek naar een film over de Vietnam-oorlog uit 1980/1990, het is een beetje een vage, psychologische film en het enige wat ik me nog kan heugen is dat volgens mij twee soldaten ook LSD gebruiken tijdens een gevecht 's nachts.

De nadruk ligt vooral op de psychologische impact die zo'n oorlog heeft, shell shock, thousand-yard stare, PTSS etc. Het is absoluut geen actie-oorlog film

Bij voorbaat dank! :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_140310717
Jacobs Ladder?
pi_140310765
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Jacobs Ladder?
Nope, maar dat is wel een toffe film trouwens :)

De film die ik bedoel stamt wel uit dezelfde tijd volgens mij.

Edit: Het zou 'Platoon' kunnen zijn, maar dat weet ik niet heel zeker.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_140310877
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nope, maar dat is wel een toffe film trouwens :)

De film die ik bedoel stamt wel uit dezelfde tijd volgens mij.
Hier staan veel films over de vietnamoorlog, staat ie hier misschien bij?
http://en.wikipedia.org/wiki/Vietnam_War_in_film
pi_140310965
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Hier staan veel films over de vietnamoorlog, staat ie hier misschien bij?
http://en.wikipedia.org/wiki/Vietnam_War_in_film
Apocalypse Now is het :D

Bedankt in ieder geval. ;)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:38:12 #82
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_140331004
Hoi,

Dit is iets wat niemand waarschijnlijk weet hoe de serie precies heet. De 40+ers zullen het misschien wel weten? :@
Want het is maar even op de buis geweest.
Ik geloof iets van 4 maanden of zo.

Het gaat om een serie (in de jaren 80?) over een groepje jongeren die bij elkaar gebracht worden. Die kwam elke week op een vrijdag/zaterdag.

In dat groepje blijkt dat ieder van hun speciale gaven hebben.
Ik weet dat het gaat om het volgende, maar kan het mis hebben:

Demi Moore of Courtney Cox (denk ik: 1 van die 2.) speelde erin en die kon voorwerpen verplaatsen met haar gedachten.
Een jonge gast had de beschikking over snelheid.
De andere over elektriciteit opwekken en afvuren.
En nog iemand die in dieren kon veranderen.

Ik weet dat de titel Knappe Koppen heette, maar ik kan er niks over vinden via Google of Internet. :(

Nou, ben benieuwd.

Edit: Woohoo.. hebbes, het is: Misfits of Science

pi_140390888
Ik zoek een film uit de jaren negentig. Gaat over een groep mensen die langs een rivier trekken en onderweg gaan steeds meer mensen van de groep dood. Speelt zich of in Alaska of in Colorado af.
Pauperz
  maandag 26 mei 2014 @ 17:22:27 #84
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_140391539
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:02 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ik zoek een film uit de jaren negentig. Gaat over een groep mensen die langs een rivier trekken en onderweg gaan steeds meer mensen van de groep dood. Speelt zich of in Alaska of in Colorado af.
Waar gaan die mensen door dood? Natuur? Criminelen? Hillbillies?

The River Wild (1994) - IMDb?
Deliverance (1972) - IMDb?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_140391548
Is dat niet surviving the game ?
pi_140391627
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:22 schreef victorinox het volgende:

[..]

Waar gaan die mensen door dood? Natuur? Criminelen? Hillbillies?

The River Wild (1994) - IMDb?
Deliverance (1972) - IMDb?
Volgens mij is het de eerste inderdaad, een van de mensen uit de groep is het.
Deliverance is het natuurlijk niet, die moet elke filmfan kennen.
Pauperz
pi_140391783
Ik zoek een film.
Jaren 70, maar grote kans dat het misschien jaren 80 is.

Het gaat over een meisje die traint voor een marathon of zo.
Die wint ze (bijna) altijd en is grote kanshebber.
Ze jogt/rent altijd in een berg achtig gebied.
Dan wordt ze door (ik denk 2 broers) ontvoerd.

Ik weet nog wat van dat ze uiteraard gezocht wordt en zo.
Ze moet in haar sport broekje en shirtje in slechts een slaapzakje een aantal dagen op sleeptouw met die 2.
Koud in de bergen en zo
(ze hebben haar dus tijdens het joggen 'ontvoerd'.)

Weet verder niet zo veel wat de reden is of hoe het afloopt kwa ontvoering.
Ik weet wel dat ze het jaar daarna alsnog die marathon wint
(eind van de film)

Zal me niks verbazen als in de titel iets zit als 'the obduction of.......... ' of 'the taking of .......'.
Ik kan me nu geen bekende personen bedenken, maar zal me niks verbazen dat als ik de film weer zie dat er dan bekenden in zitten.

Wie o wie ?
  maandag 26 mei 2014 @ 18:46:15 #88
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140394132
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:30 schreef sffan het volgende:
Ik zoek een film.
Jaren 70, maar grote kans dat het misschien jaren 80 is.

Het gaat over een meisje die traint voor een marathon of zo.
Die wint ze (bijna) altijd en is grote kanshebber.
Ze jogt/rent altijd in een berg achtig gebied.
Dan wordt ze door (ik denk 2 broers) ontvoerd.

Ik weet nog wat van dat ze uiteraard gezocht wordt en zo.
Ze moet in haar sport broekje en shirtje in slechts een slaapzakje een aantal dagen op sleeptouw met die 2.
Koud in de bergen en zo
(ze hebben haar dus tijdens het joggen 'ontvoerd'.)

Weet verder niet zo veel wat de reden is of hoe het afloopt kwa ontvoering.
Ik weet wel dat ze het jaar daarna alsnog die marathon wint
(eind van de film)

Zal me niks verbazen als in de titel iets zit als 'the obduction of.......... ' of 'the taking of .......'.
Ik kan me nu geen bekende personen bedenken, maar zal me niks verbazen dat als ik de film weer zie dat er dan bekenden in zitten.

Wie o wie ?
Best nog wat verschillen, maar ook veel overeenkomsten, denk ik: Abducted (1986) - IMDb
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:50:29 #89
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140394275
Ik ben al vele jaren op zoek naar een tv serie, uitgezonden op de Nederlandse televisie rond 1982-1984 schat ik.

Was denk ik Engelstalig, verhaal speelde zich af in (slaap)kamers met foto's en was - voor het jochie dat ik toen was - behoorlijk eng.

In de nacht gebeurde er dan iets, werd de kamer ineens een heel stuk langer, liepen er geesten of andere figuren doorheen en ging het verhaal kortstondig verder in 1 van de situaties van de foto's (uit het verleden dus).

In 1 van de scenes ging men bijvoorbeeld terug naar de bouw van het huis.

Meer info heb ik niet, maar ik zou de naam van de serie graag terugvinden...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_140407996
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Best nog wat verschillen, maar ook veel overeenkomsten, denk ik: Abducted (1986) - IMDb
Bedankt, maar nee dat is hem niet.
Het waren 2 personen, en ze waren niet steeds op 1 plek voor zover ik weet.
Misschien waren ze op de vlucht en het meisje als gijzelaar of zo ?
pi_140408190
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef Sometimes het volgende:
Ik ben al vele jaren op zoek naar een tv serie, uitgezonden op de Nederlandse televisie rond 1982-1984 schat ik.

Was denk ik Engelstalig, verhaal speelde zich af in (slaap)kamers met foto's en was - voor het jochie dat ik toen was - behoorlijk eng.

In de nacht gebeurde er dan iets, werd de kamer ineens een heel stuk langer, liepen er geesten of andere figuren doorheen en ging het verhaal kortstondig verder in 1 van de situaties van de foto's (uit het verleden dus).

In 1 van de scenes ging men bijvoorbeeld terug naar de bouw van het huis.

Meer info heb ik niet, maar ik zou de naam van de serie graag terugvinden...
Ik moet zeggen dat het wel iets bekends heeft.
En ik moet opeens denken aan Saphire and steel of zoiets.
Maar dat is ook voor mij erg lang geleden.
:@
  dinsdag 27 mei 2014 @ 00:19:13 #92
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140411945
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef sffan het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het wel iets bekends heeft.
En ik moet opeens denken aan Saphire and steel of zoiets.
Maar dat is ook voor mij erg lang geleden.
:@
Nou... Op basis van wat ik lees zou dat 'm best eens kunnen zijn. Dan heb ik waarschijnlijk (een deel van) een van de verhaallijnen gezien.
Het liedje waar ze op Wikipedia naar verwijzen komt ook bekend voor.

Ik ga kijken of ik die kan terugvinden ergens. Bedankt voor de tip!

Met Ducky uit NCIS ook nog...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_140413005
Ik ben op zoek naar een soort chatprogramma wat vroeger op tv (overdag, 's middags) bij Yorin (?) te zien was. Daar kon je via internet een eigen poppetje maken, en via de sms kon je daarmee dan berichten versturen. Op tv had je dan een soort ''paradijs/hawaii'' setting.
Je stond in een soort wachtrij met andere poppetjes. Stelde je toevallig een vraag aan één van de moderators, dan kwam die voordringen in de wachtrij met z'n eigen poppetje (waaronder een kleine dikke neger weet ik nog :') )
Tussendoor werden er quizzen en ''beauty'' contesten gehouden met de poppetjes.

Iemand enig idee waar ik het over heb? Ik schat dat het ergens rond 2000/2003 is geweest.
  woensdag 28 mei 2014 @ 00:53:50 #94
131278 moemoe
#teampanda
pi_140455178
Ik ben op zoek naar de titel van een serie van ABC. Het gaat over een man die door experimenten intelligenter is geworden en ook kan hij heel snel dingen oppikken. Later ontmoet hij een vrouw die hetzelfde heeft.

In het begin van de serie wordt hij naakt ergens wakker en zit hij onder de verf (?).

Iemand enig idee?

Vorig jaar nog gezien via ABC on Demand. Ik was vast niet de enige :P.
pi_140455473
quote:
5s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef moemoe het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een serie van ABC. Het gaat over een man die door experimenten intelligenter is geworden en ook kan hij heel snel dingen oppikken. Later ontmoet hij een vrouw die hetzelfde heeft.

In het begin van de serie wordt hij naakt ergens wakker en zit hij onder de verf (?).

Iemand enig idee?

Vorig jaar nog gezien via ABC on Demand. Ik was vast niet de enige :P.
John Doe?
pi_140455645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:33 schreef merry77 het volgende:
ik zoek de titel van een tv serie op Engeland uitgezonden.
Zag hem in Mediamarkt op dvd staan, een tv serie.

Samenvatting: Speelde zich af in het Engeland van ... . Een of andere jonge vrouw die naar de grote stad gaat.
Titel was iets met " (naam van de persoon) to Wilkinson" of zoiets.
Lark Rise to Candleford ?
pi_140456445
Hoe heette toch ook alweer die horrorfilm van ongeveer 2 en half jaar terug, ging over een groot huis waarin kleine wezentjes zaten die geobsedeerd waren door 'kindertanden', en deze dan ook op alle mogelijke manieren probeerden te verkrijgen...
pi_140456628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 02:07 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe heette toch ook alweer die horrorfilm van ongeveer 2 en half jaar terug, ging over een groot huis waarin kleine wezentjes zaten die geobsedeerd waren door 'kindertanden', en deze dan ook op alle mogelijke manieren probeerden te verkrijgen...
Don't be afraid of the dark
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140456646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 02:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Don't be afraid of the dark
Super :)
pi_140470489
Dat is hem!!

Dank je wel!!!

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 01:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Lark Rise to Candleford ?
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_140712153
Hoi.

Ik zoek wederom een film.
(de vorige is nog niet echt opgelost !)
Iemand op het werk kwam met een vage beschrijving.

Het ging over een meisje die mishandeld (en misbruikt ?) werd door (vermoedelijk stief) vader en familie.
Allerlei heftige dingen gebeuren met haar en uiteindelijk wordt ze half dood begraven.
Dan schijnt dat de bodem van waar ze in begraven is, het begeeft en stort ze in een verlaten metro tunnel.
Daar weet ze te ontsnappen en op te kalefateren.
Daarna gaat ze op iedereen wraak nemen.

Heeft iemand een idee ?

Het klinkt beetje als een 'i spit on your grave' verhaal, maar die is het niet.
Het vervolg van 1 of 2 jaar terug zou misschien kunnen, maar die heb ik nog niet gezien.
(en de beschrijving van deel 2 is te ongedetailleerd daarvoor om te kunnen zeggen ja of nee.)
En er zijn natuurlijk tig van dat soort films.

Wie o wie kan mij helpen ?
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:06:17 #102
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_140714383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef sffan het volgende:
Hoi.

Ik zoek wederom een film.
(de vorige is nog niet echt opgelost !)
Iemand op het werk kwam met een vage beschrijving.

Het ging over een meisje die mishandeld (en misbruikt ?) werd door (vermoedelijk stief) vader en familie.
Allerlei heftige dingen gebeuren met haar en uiteindelijk wordt ze half dood begraven.
Dan schijnt dat de bodem van waar ze in begraven is, het begeeft en stort ze in een verlaten metro tunnel.
Daar weet ze te ontsnappen en op te kalefateren.
Daarna gaat ze op iedereen wraak nemen.

Heeft iemand een idee ?

Het klinkt beetje als een 'i spit on your grave' verhaal, maar die is het niet.
Het vervolg van 1 of 2 jaar terug zou misschien kunnen, maar die heb ik nog niet gezien.
(en de beschrijving van deel 2 is te ongedetailleerd daarvoor om te kunnen zeggen ja of nee.)
En er zijn natuurlijk tig van dat soort films.

Wie o wie kan mij helpen ?
Zou het Martyrs kunnen zijn?
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:37:13 #103
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_140729264
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef sffan het volgende:
Hoi.

Ik zoek wederom een film.
(de vorige is nog niet echt opgelost !)
Iemand op het werk kwam met een vage beschrijving.

Het ging over een meisje die mishandeld (en misbruikt ?) werd door (vermoedelijk stief) vader en familie.
Allerlei heftige dingen gebeuren met haar en uiteindelijk wordt ze half dood begraven.
Dan schijnt dat de bodem van waar ze in begraven is, het begeeft en stort ze in een verlaten metro tunnel.
Daar weet ze te ontsnappen en op te kalefateren.
Daarna gaat ze op iedereen wraak nemen.

Heeft iemand een idee ?

Het klinkt beetje als een 'i spit on your grave' verhaal, maar die is het niet.
Het vervolg van 1 of 2 jaar terug zou misschien kunnen, maar die heb ik nog niet gezien.
(en de beschrijving van deel 2 is te ongedetailleerd daarvoor om te kunnen zeggen ja of nee.)
En er zijn natuurlijk tig van dat soort films.

Wie o wie kan mij helpen ?
De scene dat ze begraven wordt en vervolgens in een gangenstelsel stort zit in I Spit on Your Grave 2.
pi_140800115
Ja dat is hem !
Tnx
  zondag 8 juni 2014 @ 23:15:18 #105
367799 LookAtMe
LookAtMe
pi_140852196
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef sffan het volgende:
Hoi.

Ik zoek wederom een film.
(de vorige is nog niet echt opgelost !)
Iemand op het werk kwam met een vage beschrijving.

Het ging over een meisje die mishandeld (en misbruikt ?) werd door (vermoedelijk stief) vader en familie.
Allerlei heftige dingen gebeuren met haar en uiteindelijk wordt ze half dood begraven.
Dan schijnt dat de bodem van waar ze in begraven is, het begeeft en stort ze in een verlaten metro tunnel.
Daar weet ze te ontsnappen en op te kalefateren.
Daarna gaat ze op iedereen wraak nemen.

Heeft iemand een idee ?

Het klinkt beetje als een 'i spit on your grave' verhaal, maar die is het niet.
Het vervolg van 1 of 2 jaar terug zou misschien kunnen, maar die heb ik nog niet gezien.
(en de beschrijving van deel 2 is te ongedetailleerd daarvoor om te kunnen zeggen ja of nee.)
En er zijn natuurlijk tig van dat soort films.

Wie o wie kan mij helpen ?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:37 schreef Tweek het volgende:

[..]

De scene dat ze begraven wordt en vervolgens in een gangenstelsel stort zit in I Spit on Your Grave 2.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 08:42 schreef sffan het volgende:
Ja dat is hem !
Tnx
:?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_140854095
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef LookAtMe het volgende:
Het klinkt beetje als een 'i spit on your grave' verhaal, maar die is het niet.
Het vervolg van 1 of 2 jaar terug zou misschien kunnen, maar die heb ik nog niet gezien.
(en de beschrijving van deel 2 is te ongedetailleerd daarvoor om te kunnen zeggen ja of nee.)
En er zijn natuurlijk tig van dat soort films.
Beetje knullig dat je de originele post er dan bij pakt en precies in bold zet wat je zelf wil lezen. Er staat letterlijk dit bij:
quote:
Het klinkt beetje als een 'i spit on your grave' verhaal, maar die is het niet.
Het vervolg van 1 of 2 jaar terug zou misschien kunnen, maar die heb ik nog niet gezien.
(en de beschrijving van deel 2 is te ongedetailleerd daarvoor om te kunnen zeggen ja of nee.)
En er zijn natuurlijk tig van dat soort films.
:P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 8 juni 2014 @ 23:55:57 #107
367799 LookAtMe
LookAtMe
pi_140854213
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Beetje knullig dat je de originele post er dan bij pakt en precies in bold zet wat je zelf wil lezen. Er staat letterlijk dit bij:

[..]

:P
Daarna was ik gestopt met lezen want dat was ik het enige wat ik kon bedenken en dacht dat ik hem dus niet kon helpen :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_140856142
Het wordt een wat warrig verhaal zo.
:?

Om het geheel kort te sluiten ;
IK vond dat het op ' i spit on your grave' concept leek.
Maar deel 2 kon ik nog niet en de beschrijvingen online waren wat te onduidelijk voor de info die ik had.

Inmiddels dus deel 2 gezien (naar aanleiding dus van die tip) en dat was hem ook !
(niet vergeten, ik had slechts een verhaal gehoord van iemand die blijkbaar het nodige juist herkenbare niet verteld had)

Dus iedereen die meegedacht heeft, bedankt voor alle input.
^O^
pi_141129532
Ik zoek de titel van een film die ik enige tijd geleden zag. Het ging om een zoon van een multinational, die het bedrijf van zijn vader erft (?). Echter zijn er badguys die hem ergens in luizen en om zeep willen helpen. De film is een actiethriller, met mooie Europese wagens als BMW's en Mercedes, met spannende achtervolgingen.

De hoofdrolspeler is volgens mij een Franse acteur, de film zelf Engels. De naam Fargo stond me bij, maar dat is een geheel andere film/serie. Als ik het me goed herinner is de titel van de film gelijk aan de naam van het hoofdpersonage.

De film zal ergens van de jaren 2000 zijn, maar heel misschien net ervoor.

Wie kan me uit de brand helpen?
pi_141435509
quote:
5s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:09 schreef Gray het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik enige tijd geleden zag. Het ging om een zoon van een multinational, die het bedrijf van zijn vader erft (?). Echter zijn er badguys die hem ergens in luizen en om zeep willen helpen. De film is een actiethriller, met mooie Europese wagens als BMW's en Mercedes, met spannende achtervolgingen.

De hoofdrolspeler is volgens mij een Franse acteur, de film zelf Engels. De naam Fargo stond me bij, maar dat is een geheel andere film/serie. Als ik het me goed herinner is de titel van de film gelijk aan de naam van het hoofdpersonage.

De film zal ergens van de jaren 2000 zijn, maar heel misschien net ervoor.

Wie kan me uit de brand helpen?
Heb de film zelf niet gezien, maar gebaseerd op jouw beschrijving kan het haast niet anders zijn dan: The Heir Apperent: Largo Winch.
pi_141444736
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:42 schreef schijffie het volgende:

[..]

Heb de film zelf niet gezien, maar gebaseerd op jouw beschrijving kan het haast niet anders zijn dan: The Heir Apperent: Largo Winch.
Yes! Niet Fargo, maar Largo! :D

Harstikke bedankt! _O_
pi_141573064
Hoi, ik zoek een film over een inbreker die inbreekt in een huis en een vrouw vindt die gevangen gehouden wordt door haar echtgenoot. De inbreker redt dan de vrouw.
Het is een Japanse film uit 2006 ongeveer.
pi_141574021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:46 schreef cjan het volgende:
Hoi, ik zoek een film over een inbreker die inbreekt in een huis en een vrouw vindt die gevangen gehouden wordt door haar echtgenoot. De inbreker redt dan de vrouw.
Het is een Japanse film uit 2006 ongeveer.
Heb m al. De film heet Bin-Jip 2004.
pi_141579811
Ik zoek een film, komt waarschijnlijk uit de jaren 90 begin 2000, ik heb een scene gezien waarin een vriendje heel jaloers is omdat zijn vriendin met gewoon een random jongen praat over alles en nog iets, even later ziet ze hem en rent ze hem achterna in de auto legt de vriendin uit dat er niks was maar dan stoot hij haar opeens kk hard en heeft ze een gebroken neus of een hele zware bloedneus en een blauwe oog geloof ik, ik weet wel dat zij erin zit http://nl.wikipedia.org/wiki/Jane_Kaczmarek ( Jane Kaczmarek ) ze speelde als de moeder van de vriendin
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:45:14 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141579949
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141580081
quote:
Nee... Jane Kaczmarek zit in die film!
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:50:07 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141580158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee... Jane Kaczmarek zit in die film!
Ja, die speelt in beide films die ik poste
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:51:23 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141580204
Hier trouwens alle films en series waar ze in speelde
Jane Kaczmarek - IMDb
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141649316
Kent iemand het "geschiedenis" programma van P en Trud? (ja met een d)
Wat ik mij nog vaag herinner is dat voor ze villa achterwerk presenteerde zij ook een eigen programma hadden. Ik dacht dat het over geschiedenis ging. Er waren buitenopnames. Trud had dacht ik paranormale krachten. Ze kon haar hand ergens opleggen en beelden uit het verleden zien.

Edit: Volgens mij heette het "reisbureau ZZZ", maar ik kan helaas niet over vinden.


Ik heb ook nog steeds een zinnetje in mijn hoofd spoken van "Je hebt haar in de gehaktmolen gedrukt/geduwd/gedraaid. Het waren kinderen die dat zeiden en degene die dat gedaan was was een man. Het was een Nederlandse productie. Ik denk jaren '80 begin '90. 13 steden/12 ongelukken waar ook zo'n ongeluk in voorkomt is het niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hicham. op 28-06-2014 18:56:16 ]
  maandag 30 juni 2014 @ 15:35:49 #120
404738 Ceades96
Het zijn de kleine dingetjes!
pi_141725060
Goedemiddag,

Ik zoek de titel van een Nederlandse film, het gaat over een gezin met in de hoofdrol een jonge van circa 16 hij heeft een stiefzus dacht ik en vaak ruzie met zijn vader aan de keukentafel,
(de film is oud)
Wat ik nog weet van de film is dat op een gegeven moment binden ze het moterblok van de auto van hun vader aan de muur en trekt hij deze eruit bij het achteruit rijden.

Weet iemand de titel?

gr gr
  maandag 30 juni 2014 @ 15:40:50 #121
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141725259
Schatjes?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 30 juni 2014 @ 15:41:17 #122
404738 Ceades96
Het zijn de kleine dingetjes!
pi_141725277
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:40 schreef Mark het volgende:
Schatjes?
ja die ja :D t lach op te puntje van mn tong
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:31:29 #123
62512 Smurfin
Curiositá
pi_141781798
Het is alweer ruim 5 jaar geleden, dus probeer het nog een keer, hopelijk is er nu iemand
die hem herkend.


quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Smurfin het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Als kind van ongeveer 9 of 10 jaar ('79/'80), ben ik door oudere nichtjes meegenomen naar de bioscoop,
ik vond het een verschrikkelijke film en heb er maanden nachtmerries van gehad. :D
Ik kan me helaas niet al te veel meer herinneren, weet nog dat het voornamelijk Chinese of Japanse acteurs waren,
en het speelde zich daar ook af. er was een soort kamp met leiders met vreselijke haat naar de
gevangenen toe, hele barakken werden afgebrand, vrouwen werden verkracht en vernederd en velen
werd de keel doorgesneden. Twee vrouwen wisten te ontsnappen maar werden toch weer gevonden
en als straf in een put gegooid die werd afgesloten en langzaam werd volgelopen met water, je raad het al...

En nu zou ik 'm heel graag willen zien :') Iemand enig idee waar ik het over heb?
Het moet 1978 geweest zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Smurfin op 01-07-2014 20:37:21 ]
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  dinsdag 1 juli 2014 @ 21:05:07 #124
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141784022
Goh, dat ik toen al niet gezegd heb dat ik het maar een vreemde filmkeuze voor een kind vind
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:39:34 #125
62512 Smurfin
Curiositá
pi_141811651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:05 schreef Mark het volgende:
Goh, dat ik toen al niet gezegd heb dat ik het maar een vreemde filmkeuze voor een kind vind
Zo'n film hoort een 8-jarige ook inderdaad niet te zien, maar zoals ik al zei,
ik was met oudere nichtjes die me waarschijnlijk een tekenfilm hadden moeten laten zien.
Daarom zou ik hem graag nog eens willen zien, misschien kom ik zo van mijn trauma af :D
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_141904490
hoi ik ben ff heel apart want ik weet weinig over de film die ik zoek en ik weet ook niet uit welk jaar
tis een teken film inidergeval het gaat over een jongentje dat op een boerderij leeft en hij las een boek samen met zijn moeder toen hij op een plaatje drukte met zijn finger werd 1 van de karaters kwaad en veranderde hem in een jong katje (volgens mij) en die gaat een heel avontuur over om weer een jongentje te worden en er was een kip/haan ? (die leek mij een soort super held) verder heb ik geen info tot op dit moment.

als jullie enig idee hebben welke fil dat kan zijn zou ik het graag hooren alle antwoorden zijn welkom
(ps sorry voor de slechte spelling)
pi_141904638
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef marthy99 het volgende:
hoi ik ben ff heel apart want ik weet weinig over de film die ik zoek en ik weet ook niet uit welk jaar

Rock-A-Doodle

Rock-A-Doodle (1991) - IMDb
pi_141905342
ja! dat is hem heele maal geweldig THANKS een film uit mijn jeugd
pi_141980847
Jaar of tien terug een scandinavische arthouse film gezien in de bios. Film was eigenlijk alleen een verzameling van bizarre absurdistische sketches zonder al te veel samenhang. Sets en productie waren supergoed. Was echt iets waar heel veel moeite in was gestoken. Ik weet van toen dat die specifieke regisseur al eerder van dat soort films had gemaakt.

Iemand enig idee welke film dat was?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Moderator zondag 6 juli 2014 @ 20:54:20 #130
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_141981128
quote:
5s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:49 schreef LostFormat het volgende:
Jaar of tien terug een scandinavische arthouse film gezien in de bios. Film was eigenlijk alleen een verzameling van bizarre absurdistische sketches zonder al te veel samenhang. Sets en productie waren supergoed. Was echt iets waar heel veel moeite in was gestoken. Ik weet van toen dat die specifieke regisseur al eerder van dat soort films had gemaakt.

Iemand enig idee welke film dat was?
Iets van Lars von Trier?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_141981239
Nee, totaal niet. Geen echt samenhangend verhaal, losse scenes.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_141981288
quote:
5s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:49 schreef LostFormat het volgende:
Jaar of tien terug een scandinavische arthouse film gezien in de bios. Film was eigenlijk alleen een verzameling van bizarre absurdistische sketches zonder al te veel samenhang. Sets en productie waren supergoed. Was echt iets waar heel veel moeite in was gestoken. Ik weet van toen dat die specifieke regisseur al eerder van dat soort films had gemaakt.

Iemand enig idee welke film dat was?
Kan je je nog wat van de sketches herinneren?
pi_141981531
quote:
5s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef picodealion het volgende:

[..]

Kan je je nog wat van de sketches herinneren?
Heel vaag, het is te lang geleden om precieze situaties te herinneren. Merendeel ging over mislukkelingen, tragisch komedisch.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Moderator zondag 6 juli 2014 @ 21:07:11 #134
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_141981824
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef LostFormat het volgende:
Heel vaag, het is te lang geleden om precieze situaties te herinneren. Merendeel ging over mislukkelingen, tragisch komedisch.
Songs from the second floor misschien? Erg vage, onsamenhangende film.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:10:23 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141982023
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141982171
quote:
5s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:07 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Songs from the second floor misschien? Erg vage, onsamenhangende film.
Dank u! Ik bedoelde 'You, the living' van dezelfde regisseur:
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_141982309
Ah, ja logisch. Aparte film idd.
  Moderator zondag 6 juli 2014 @ 21:19:17 #138
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_141982522
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef LostFormat het volgende:
Dank u! Ik bedoelde 'You, the living' van dezelfde regisseur:
Geen dank. Trailer heeft wel wat weg van die film die ik noemde.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_141983626
Voor de geinteresseerde een scene uit de film:



[ Bericht 30% gewijzigd door LostFormat op 06-07-2014 22:27:10 ]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_142031057
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:31 schreef Smurfin het volgende:
Het is alweer ruim 5 jaar geleden, dus probeer het nog een keer, hopelijk is er nu iemand
die hem herkend.

[..]

Het moet 1978 geweest zijn.
Nu ben ik ook best benieuwd :o

dit is het beste dat ik kon vinden: Hell Hole (1978) - IMDb

[ Bericht 8% gewijzigd door LookAtMe op 08-07-2014 00:07:52 ]
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:06:14 #141
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142170274
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse of mogelijk Britse tv-serie die is uitgezonden in 2011, 2012 en/of 2013. Ik heb alleen de trailer gezien, maar het ging over een vrouw in een ruimtestation/ruimteschip waar vreemde dingen gebeuren. Ze zou daar als enige aanwezig zijn, maar later ontdekt ze dat dat niet zo is. De tv-serie schijnt erg te lijken op de film 'Moon' uit 2009. Kent iemand deze serie?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:26:42 #142
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142170997
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse of mogelijk Britse tv-serie die is uitgezonden in 2011, 2012 en/of 2013. Ik heb alleen de trailer gezien, maar het ging over een vrouw in een ruimtestation/ruimteschip waar vreemde dingen gebeuren. Ze zou daar als enige aanwezig zijn, maar later ontdekt ze dat dat niet zo is. De tv-serie schijnt erg te lijken op de film 'Moon' uit 2009. Kent iemand deze serie?
Klinkt als Extant, maar die is nog maar net begonnen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 11 juli 2014 @ 15:51:03 #143
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142173778
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Klinkt als Extant, maar die is nog maar net begonnen.
Nee, die is het helaas niet :P.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:19:44 #144
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142180155
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse of mogelijk Britse tv-serie die is uitgezonden in 2011, 2012 en/of 2013. Ik heb alleen de trailer gezien, maar het ging over een vrouw in een ruimtestation/ruimteschip waar vreemde dingen gebeuren. Ze zou daar als enige aanwezig zijn, maar later ontdekt ze dat dat niet zo is. De tv-serie schijnt erg te lijken op de film 'Moon' uit 2009. Kent iemand deze serie?
Defying Gravity
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:55:35 #145
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142183501
quote:
Nee, ook niet :P.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 21:19:11 #146
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_142184458
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:31 schreef Smurfin het volgende:
Het is alweer ruim 5 jaar geleden, dus probeer het nog een keer, hopelijk is er nu iemand
die hem herkend.

[..]

Het moet 1978 geweest zijn.
Er zijn wat raakvlakken met Merry Christmas Mr. Lawrence (1983) - Plot Summary - IMDb.
Maar het jaar klopt dan in ieder geval niet (1983).

Wel een film die gewoon in de bioscopen te zien was.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:28:18 #147
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142187375
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:55 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Nee, ook niet :P.
Nou heb ik vrijwel alle sci fi van de afgelopen jaren wel gezien, Extant komt exact met je beschrijving over één. Voor de rest is er eigenlijk niets geweest wat zich in de ruimte afspeelde, op Stargate na.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:45:05 #148
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_142210439
Ik zoek naar een film van tenminste 10 jaar oud dat gaat over een meisje (met autisme, maar weet dat niet zeker) die tot haar volwassenheid (17/18 jaar?) was opgesloten door haar ouders (of in ieder geval haar vader) in de kelder. De actrice had donker lang haar en blauwe ogen. Daar wilde ze niet praten en moesten haar dwingen om te eten. Later werd ze ondergebracht door een vrouw die haar wilde helpen en haar de taal moest leren, want ze werd door haar ouders zo'n beetje verwaarloost waardoor ze nooit heeft leren spreken. De film was in het Engels. Ik weet de naam niet, maar misschien dat iemand weet welke film ik bedoel?? Ik dacht dat de film gebaseerd was op een waargebeurd verhaal maar weet dit niet zeker.

Het is niet The Girl Next Door/An American Crime.

[ Bericht 3% gewijzigd door BlueJeans op 12-07-2014 17:54:06 ]
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_142256211
Een kinderfilm van denk ik begin '00. Het gaat over een jochie van een jaartje of 8. Het jongetje is een nerd met rood hoor en hele dikke brillenglazen. Volgens mij was de titel van de film het naam van dat jochie. Waar de film over gaat weet ik helaas niet meer.
  zondag 13 juli 2014 @ 22:13:40 #150
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_142260844
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef bierjoost het volgende:
Een kinderfilm van denk ik begin '00. Het gaat over een jochie van een jaartje of 8. Het jongetje is een nerd met rood hoor en hele dikke brillenglazen. Volgens mij was de titel van de film het naam van dat jochie. Waar de film over gaat weet ik helaas niet meer.
Sproet? Uit 2001

Alleen heeft ie geen bril..
pi_142263969
Nope. Engelse/VS film.
  zondag 13 juli 2014 @ 23:25:19 #152
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_142265535
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 23:00 schreef bierjoost het volgende:
Nope. Engelse/VS film.
Dan moet het haast wel Lloyd zijn :)
pi_142266590
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dan moet het haast wel Lloyd zijn :)
Zeker! Thanks.
pi_142327610
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zoek naar een film van tenminste 10 jaar oud dat gaat over een meisje (met autisme, maar weet dat niet zeker) die tot haar volwassenheid (17/18 jaar?) was opgesloten door haar ouders (of in ieder geval haar vader) in de kelder. De actrice had donker lang haar en blauwe ogen. Daar wilde ze niet praten en moesten haar dwingen om te eten. Later werd ze ondergebracht door een vrouw die haar wilde helpen en haar de taal moest leren, want ze werd door haar ouders zo'n beetje verwaarloost waardoor ze nooit heeft leren spreken. De film was in het Engels. Ik weet de naam niet, maar misschien dat iemand weet welke film ik bedoel?? Ik dacht dat de film gebaseerd was op een waargebeurd verhaal maar weet dit niet zeker.

Het is niet The Girl Next Door/An American Crime.
Nell (met Jodie Foster) lijkt wel wat aan je omschrijving te voldoen...
pi_142362079
Ik zoek naar film die ik ongeveer 8 jaar geleden heb gezien. Het is een Franse komedie.

Het gaat over een crimineel die iets doet en in Frankrijk wordt opgesloten, waarna hij de kans ziet om weer op vrij voeten te komen. Daarvoor belandt hij in Noord-Afrika(Marokko of Alegrije) waar hij weer in de problemen komt en in de gevangenis belandt. Volgens mij moest hij een opdracht doen daar.

Kan me herrineren dat ik er goed om heb gelachen maar kan me nog weinig van herinneren.
pi_142390836
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef bozzo het volgende:

[..]

Nell (met Jodie Foster) lijkt wel wat aan je omschrijving te voldoen...
Dat was ook mijn gedachte, maar dat komt volgens mij toch niet helemaal overeen.
Meer details van de film graag.

In Nell zit bv ;

Woont ze in een hutje aan een meer ?
Ze wordt 'ondekt' omdat iemand boodschappen komt brengen.
Wordt ze door een man en vrouw geobserveerd als studie object ?
Trekt ze ergens in een bar haar jurk omhoog omdat een biker (ofzo) dat doet met zijn shirt ?
Ook de bijbel komt ergens in de film voor.
Ze praat heel 'raar' , gebruikt een bepaalde term voor iets dat niet mag of zo, wat later duidelijk wordt wat ze bedoelt.
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:39:01 #157
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142390907
Nell is het niet, toch ander verhaal.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_142550629
bestaat er geen documentaire over abel tasman? kan niks vinden. wel een paar over james cook.
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 13:31:49 #159
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_142550867
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bestaat er geen documentaire over abel tasman? kan niks vinden. wel een paar over james cook.
Misschien zijdelings besproken door Boudewijn Buch in zijn programma's?

Ken verder ook geen specifieke documentaire over hem.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_142551083
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Misschien zijdelings besproken door Boudewijn Buch in zijn programma's?

Ken verder ook geen specifieke documentaire over hem.

^O^
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 13:39:33 #161
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_142551150
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_142553989
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Die had ik ook net gevonden.
wist er niet van af, is voor mijn tijd, maar er zijn er ook een aantal over wat pacific islands die ik nu aan t kijken ben. bedankt hiervoor :)
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 15:02:16 #163
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_142554379
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wist er niet van af, is voor mijn tijd, maar er zijn er ook een aantal over wat pacific islands die ik nu aan t kijken ben. bedankt hiervoor :)
Boudewijn maakte hele leuke en informatieve programma's.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_142554422
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef bierjoost het volgende:
Een kinderfilm van denk ik begin '00. Het gaat over een jochie van een jaartje of 8. Het jongetje is een nerd met rood hoor en hele dikke brillenglazen. Volgens mij was de titel van de film het naam van dat jochie. Waar de film over gaat weet ik helaas niet meer.
Heb je meer info? Ontwikkelt hij een vriendschap met zijn buurmeisje en gaat ie aan het einde dood?
Extremistisch gematigd.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:24:22 #165
121116 Astasha
Fear me !
pi_142558051
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef P8 het volgende:

[..]

Heb je meer info? Ontwikkelt hij een vriendschap met zijn buurmeisje en gaat ie aan het einde dood?
Lloyd (2001) - IMDb

Antwoord was al gegeven. :)
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_142559374
My bad.
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:20:41 #167
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_142599937
FILM

een film over een vrouw die alleen in het bos zit, afgesloten door een glazen koepel of krachtveld. Dacht dat ze met hond was.

Geen idee hoe de titel ook alweer is.

Nee, niet die gare serie 'under the dome'

EDIT: heb em al :) 'Die Wand'

[ Bericht 15% gewijzigd door Sosa op 22-07-2014 16:25:47 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_142617755
Gisteren zag ik reclame van programma in Achterhoek over boeren :')
pi_142620182
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef MarkBroflovski het volgende:
Gisteren zag ik reclame van programma in Achterhoek over boeren :')
En nou wil je weten hoe die heet?
Het wilde oosten.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:54:37 #170
121116 Astasha
Fear me !
pi_142620300
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:20 schreef Sosa het volgende:
FILM

een film over een vrouw die alleen in het bos zit, afgesloten door een glazen koepel of krachtveld. Dacht dat ze met hond was.

Geen idee hoe de titel ook alweer is.

Nee, niet die gare serie 'under the dome'

EDIT: heb em al :) 'Die Wand'
Klinkt op zich wel interessant. Is het de moeite waard om te downloaden kijken?
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_142622119
Ik heb deze eerder gevraagd, maar kan het antwoord niet meer vinden...

Klein jochie rent de hele film met een ijsblok. In zuid-amerika, denk ik..
pi_142622130
(Prachtverhaal, niet?)
pi_142627877
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:51 schreef kvd het volgende:

[..]

En nou wil je weten hoe die heet?
Het wilde oosten.
Ja ^O^
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:25:07 #174
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_142628400
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:54 schreef Astasha het volgende:

[..]

Klinkt op zich wel interessant. Is het de moeite waard om te downloaden kijken?
let u know, zal em later deze week ff proberen :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_142715314
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:41 schreef Djibril het volgende:
Ik zoek naar film die ik ongeveer 8 jaar geleden heb gezien. Het is een Franse komedie.

Het gaat over een crimineel die iets doet en in Frankrijk wordt opgesloten, waarna hij de kans ziet om weer op vrij voeten te komen. Daarvoor belandt hij in Noord-Afrika(Marokko of Alegrije) waar hij weer in de problemen komt en in de gevangenis belandt. Volgens mij moest hij een opdracht doen daar.

Kan me herrineren dat ik er goed om heb gelachen maar kan me nog weinig van herinneren.
Het komt me heel vaaglijk bekend voor, heb er een Lino Ventura assosciatie bij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:16:19 #176
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_142716247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb deze eerder gevraagd, maar kan het antwoord niet meer vinden...

Klein jochie rent de hele film met een ijsblok. In zuid-amerika, denk ik..
????
mee bekant vangde gin haas.
pi_142720868
Hoe heet de oorlogs film waarin een artillerie eenheid verkeerde coordinaten krijgt en op eigen mensen vuurt???

Later gaan ze naar dat gebied terug?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:28:37 #178
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_142722502
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:41 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet de oorlogs film waarin een artillerie eenheid verkeerde coordinaten krijgt en op eigen mensen vuurt???

Later gaan ze naar dat gebied terug?
Courage under fire?
pi_142722564
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:28 schreef Mubassie het volgende:
Courage under fire
Nope was een VIetnam film volgens mij.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142722638
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:30 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nope was een VIetnam film volgens mij.
Deze?

We Were Soldiers (2002) - IMDb
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:34:32 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142722676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:41 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet de oorlogs film waarin een artillerie eenheid verkeerde coordinaten krijgt en op eigen mensen vuurt???

Later gaan ze naar dat gebied terug?
Friendly Fire?
Friendly Fire (TV Movie 1979) - IMDb
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142722712
Oef mannen niet zo snel moet ik eerst is even kijken _O-
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:35:45 #183
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_142722727
quote:
Dacht ik ook aan
pi_142726557
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:28 schreef Mubassie het volgende:
Courage under fire
Staat in de wacht even kijken zo lijkt me wel wat!!
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:19:47 #185
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142730945
Long shot maar wie weet. Ooit heb ik eens, ik geloof via FOK!, een trailer of scene gezien van een film. Het enige dat je ziet is een weg, beeld geschoten vanuit de auto. Het is donker en de auto rijdt lekker door. Op een gegeven moment zie je langs de kant van de weg een wezen of zoiets, wat achteruit terug de bosjes in loopt. Het is vrij bizar. Wezen is geloof ik op 4 poten en in mijn herinnering lijkt het nog het meest op een sfinx. Right. Dus, iemand die toevallig weet waar ik het over heb? Het laat me niet meer los :')

Edit: Het wezen was ook best groot en het kan zijn dat het geen film was, maar dat het een zogenaamd waar filmpje zou zijn.
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:30:37 #186
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_142731377
Ik zoek een film die ik vele jaren geleden ooit gezien had. Ik weet er niet veel meer van, maar er zat een scene in (waar de film ook omdraait met name die scene) Waarin een man (blanke man) op een soort van stoel lag en de doodstraf kreeg door middel van injectie en er achter het raam mensen (vermoedelijk familie toekeek). Ergens staat nog in mn geheugen geprint dat hij vermoedelijk onschuldig was. Terwijl hij de doodstraf krijgt, zie je ook dat er in een bos (?) een man vermoord wordt (van bovenaf gefilmd) in witte kleren.

Alle lof voor de persoon die weet welke film ik bedoel!

heb de film overigens meer dan 10 jaar geleden gezien

[ Bericht 5% gewijzigd door warp995 op 25-07-2014 21:37:59 ]
pi_142731918
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef warp995 het volgende:
Ik zoek een film die ik vele jaren geleden ooit gezien had. Ik weet er niet veel meer van, maar er zat een scene in (waar de film ook omdraait met name die scene) Waarin een man (blanke man) op een soort van stoel lag en de doodstraf kreeg door middel van injectie en er achter het raam mensen (vermoedelijk familie toekeek). Ergens staat nog in mn geheugen geprint dat hij vermoedelijk onschuldig was. Terwijl hij de doodstraf krijgt, zie je ook dat er in een bos (?) een man vermoord wordt (van bovenaf gefilmd) in witte kleren.

Alle lof voor de persoon die weet welke film ik bedoel!

heb de film overigens meer dan 10 jaar geleden gezien
Heb je niet meer details over de film? Genre, acteurs etc?

Longshot gokje: Fallen met Denzel Washington.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:50:00 #188
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_142732154
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heb je niet meer details over de film? Genre, acteurs etc?

Longshot gokje: Fallen met Denzel Washington.
Nee is hem niet, maar ik heb hem toevallig zelf net eindelijk gevonden! het was: Dead man walking, en de scene waar ik het over had was de laatste scene van de film ;)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:55:35 #189
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_142732412
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:50 schreef warp995 het volgende:

[..]

Nee is hem niet, maar ik heb hem toevallig zelf net eindelijk gevonden! het was: Dead man walking, en de scene waar ik het over had was de laatste scene van de film ;)
Die wilde ik net gaan posten :D
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:58:39 #190
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_142732531
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:55 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Die wilde ik net gaan posten :D
Toevallig :P , voor de rest lijkt het me geen super leuke film, alleen die eindscene is indrukwekkend.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:07:51 #191
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_142732923
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Long shot maar wie weet. Ooit heb ik eens, ik geloof via FOK!, een trailer of scene gezien van een film. Het enige dat je ziet is een weg, beeld geschoten vanuit de auto. Het is donker en de auto rijdt lekker door. Op een gegeven moment zie je langs de kant van de weg een wezen of zoiets, wat achteruit terug de bosjes in loopt. Het is vrij bizar. Wezen is geloof ik op 4 poten en in mijn herinnering lijkt het nog het meest op een sfinx. Right. Dus, iemand die toevallig weet waar ik het over heb? Het laat me niet meer los :')

Edit: Het wezen was ook best groot en het kan zijn dat het geen film was, maar dat het een zogenaamd waar filmpje zou zijn.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:46:44 #192
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142739948
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:58 schreef warp995 het volgende:

[..]

Toevallig :P , voor de rest lijkt het me geen super leuke film, alleen die eindscene is indrukwekkend.
Leuk is het inderdaad niet, maar de hele film is zeker de moeite waard
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:50:58 #193
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142742593
quote:
Held! Dat is 'm! Dankjewel!
L'Enfer, c'est les autres.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:15:51 #194
62512 Smurfin
Curiositá
pi_142750038
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:57 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Nu ben ik ook best benieuwd :o

dit is het beste dat ik kon vinden: Hell Hole (1978) - IMDb
Dank je voor het mee zoeken, dat is hem helaas niet.
Ik ben wel verder op 'keywords' wezen zoeken en kwam een film tegen die wel
heel erg lijkt op welke ik bedoel, maar kan de fragmenten die ik me wel herinner niet
vinden en ook het jaartal klopt niet maar hij komt wel heel erg overeen.

Kamp tawanan wanita (1983) - IMDb

(hele slechte kwaliteit)
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:17:51 #195
62512 Smurfin
Curiositá
pi_142750094
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:19 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Er zijn wat raakvlakken met Merry Christmas Mr. Lawrence (1983) - Plot Summary - IMDb.
Maar het jaar klopt dan in ieder geval niet (1983).

Wel een film die gewoon in de bioscopen te zien was.
Dat is 'm ook niet, toch bedankt ^O^
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  zondag 27 juli 2014 @ 00:05:52 #196
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_142765754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:41 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet de oorlogs film waarin een artillerie eenheid verkeerde coordinaten krijgt en op eigen mensen vuurt???

Later gaan ze naar dat gebied terug?
Ik dacht dat er ook zo'n scene zit in Windtalkers met Nicolas Cage.
pi_142780851
Ik zoek een serie die vroeger op tv was. (jaar of 10 geleden)
Het ging over een Premiejager met een soort van western thema.
Het kwam volgens mij elke middag op tv rond een uur 16:00 op SBS.
pi_142781027
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef stijn-5 het volgende:
Ik zoek een serie die vroeger op tv was. (jaar of 10 geleden)
Het ging over een Premiejager met een soort van western thema.
Het kwam volgens mij elke middag op tv rond een uur 16:00 op SBS.
Renegade, met Lorenzo Lamas
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142781440
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Renegade, met Lorenzo Lamas
Jup dat is em. Thanks!!
  maandag 28 juli 2014 @ 20:06:19 #200
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_142824595
Ik ben op zoek naar een film waarin niet (of weinig) gepraat wordt. Volgens mij was het een Duitse film waarin twee mannen aan het werk gaan in een hotel en alles verknallen.

Scenes die ik me nog goed kan herinneren zijn:
- een haai die ze in het zwembad aan een koord door het water trekken,
- een sportzaal waarin ze tijdens badminton verstrikt raken in het net
- een roomservice scene waarin 1 van de 2 in het karretje zit met een varkenshoofd op.

Aan het einde van de film worden ze door het glas uit het hotel gegooid.
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:39:59 #201
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142881467
Die is hier al eens eerder gevraagd, of was jij dat ook?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator woensdag 30 juli 2014 @ 15:13:34 #202
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_142884580
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef stijn-5 het volgende:
Ik zoek een serie die vroeger op tv was. (jaar of 10 geleden)
Het ging over een Premiejager met een soort van western thema.
Het kwam volgens mij elke middag op tv rond een uur 16:00 op SBS.
Dacht ook nog even aan de Desperado TV-film-serie, maar die was niet dagelijks te zien. Het waren ook maar 5 films zie ik net: Desperado (TV Movie 1987) - Connections - IMDb
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_142885468
Ik zoek een film/tv-serie (maar volgens mij film), waarvan ik het plot niet weet, maar het gaat met vooral om de actrice. Ze is blond-blond, haar personage is volgens mij best 'puur', onschuldig en goedhartig en ze lijkt redelijk op Elle Fanning (van Maleficent). Vraag het me al weken af wie het nou is. Het is ook vrij recent, dus ze is nog best jong (afgelopen 5 jaar plaats gevonden).

Heel vaag, maar geen idee hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Volgens mij heeft ze te maken met een wat duisterder, mannelijk personage. Maar hier twijfel ik heel erg over. Ik meen me te herinneren dat het een fantasy-achtig verhaal betreft, maar zeker weten doe ik dat ook niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door Rumille op 30-07-2014 17:15:58 ]
pi_142958631
Domme film of serie waarin ze in het bos belanden en dan moeten overleven en de mannen gaan jagen, maar niks vangen en dan terugkomen met een dier dat al dood is...
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:51:40 #205
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142973393
Ik herinner me een bepaalde aflevering van de tv draait door waarin Frans Bauer zegt dat hij niet weet hoeveel stenen er in een muur gaan, omdat hij een kamper is, alleen hout gebruikte etc.

Welke was dat?

Ok in de tv draait door dat twee mannen moeten overleven, en dat ze dan eten gaan maken en dat de een zegt 'zullen we aan de hamburgers beginnen?'

Graag die twee programma's en afleveringen
Gr gr. de KLB Keizer
pi_142991559
Ik zag een film, niet zo oud, hooguit jaar of 7 oud.

Het was een vrij goedkope film geloof ik.

Je zag een Amerikaans stadje (mogelijk aan de zee), de Amerikaanse onafhankelijksdag vieren. Later wordt dat wreed verstoord door een vrouw die besmet is met een soort epidemie/bacterie/virus.
Je ziet de reporter er verslag van uit te brengen.

Er doen allerlei activiteiten in dat stadje. Of het met zombies te maken heeft, weet ik niet. Wel dat de inwoners allerlei bulten op hun huid kregen.

Later halverwege wordt het duidelijk dat in een meer nabij het stadje een militair vliegtuig in een meer neergestort is met daairn gevaarlijke virussen, die op het stadje overgebracht is.

Ik hoop dat dit beetje duidelijk is. Ik heb lang gezocht naar de film.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 16:19:11 #207
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_142991600
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef Robuustheid het volgende:
Ik zag een film, niet zo oud, hooguit jaar of 7 oud.

Het was een vrij goedkope film geloof ik.

Je zag een Amerikaans stadje (mogelijk aan de zee), de Amerikaanse onafhankelijksdag vieren. Later wordt dat wreed verstoord door een vrouw die besmet is met een soort epidemie/bacterie/virus.
Je ziet de reporter er verslag van uit te brengen.

Er doen allerlei activiteiten in dat stadje. Of het met zombies te maken heeft, weet ik niet. Wel dat de inwoners allerlei bulten op hun huid kregen.

Later halverwege wordt het duidelijk dat in een meer nabij het stadje een militair vliegtuig in een meer neergestort is met daairn gevaarlijke virussen, die op het stadje overgebracht is.

Ik hoop dat dit beetje duidelijk is. Ik heb lang gezocht naar de film.
The Crazies?
pi_142991649
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef HCFeestbeest het volgende:

Ok in de tv draait door dat twee mannen moeten overleven, en dat ze dan eten gaan maken en dat de een zegt 'zullen we aan de hamburgers beginnen?'

Volgens mij was dat een keer bij een aflevering van man bijt hond. Ik heb helaas geen idee welke aflevering.
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_142991725
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef Robuustheid het volgende:
Ik zag een film, niet zo oud, hooguit jaar of 7 oud.

Het was een vrij goedkope film geloof ik.

Je zag een Amerikaans stadje (mogelijk aan de zee), de Amerikaanse onafhankelijksdag vieren. Later wordt dat wreed verstoord door een vrouw die besmet is met een soort epidemie/bacterie/virus.
Je ziet de reporter er verslag van uit te brengen.

Er doen allerlei activiteiten in dat stadje. Of het met zombies te maken heeft, weet ik niet. Wel dat de inwoners allerlei bulten op hun huid kregen.

Later halverwege wordt het duidelijk dat in een meer nabij het stadje een militair vliegtuig in een meer neergestort is met daairn gevaarlijke virussen, die op het stadje overgebracht is.

Ik hoop dat dit beetje duidelijk is. Ik heb lang gezocht naar de film.
The Happening?
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 16:28:14 #210
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142991837
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:21 schreef Astasha het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een keer bij een aflevering van man bijt hond. Ik heb helaas geen idee welke aflevering.
die heb ik inderdaad al gevonden haha. toch bedankt.
Gr gr. de KLB Keizer
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:38:21 #211
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142996427
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef Robuustheid het volgende:
Ik zag een film, niet zo oud, hooguit jaar of 7 oud.

Het was een vrij goedkope film geloof ik.

Je zag een Amerikaans stadje (mogelijk aan de zee), de Amerikaanse onafhankelijksdag vieren. Later wordt dat wreed verstoord door een vrouw die besmet is met een soort epidemie/bacterie/virus.
Je ziet de reporter er verslag van uit te brengen.

Er doen allerlei activiteiten in dat stadje. Of het met zombies te maken heeft, weet ik niet. Wel dat de inwoners allerlei bulten op hun huid kregen.

Later halverwege wordt het duidelijk dat in een meer nabij het stadje een militair vliegtuig in een meer neergestort is met daairn gevaarlijke virussen, die op het stadje overgebracht is.

Ik hoop dat dit beetje duidelijk is. Ik heb lang gezocht naar de film.
The Bay (2012) - IMDb
pi_143005034
quote:
Dat is hem! Hartelijk dank, het wordt zeer gewaardeerd! :D
pi_143021631
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een film/tv-serie (maar volgens mij film), waarvan ik het plot niet weet, maar het gaat met vooral om de actrice. Ze is blond-blond, haar personage is volgens mij best 'puur', onschuldig en goedhartig en ze lijkt redelijk op Elle Fanning (van Maleficent). Vraag het me al weken af wie het nou is. Het is ook vrij recent, dus ze is nog best jong (afgelopen 5 jaar plaats gevonden).

Heel vaag, maar geen idee hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Volgens mij heeft ze te maken met een wat duisterder, mannelijk personage. Maar hier twijfel ik heel erg over. Ik meen me te herinneren dat het een fantasy-achtig verhaal betreft, maar zeker weten doe ik dat ook niet.
Das wel heel vaag.
Wat je hier vraagt is ; ik zoek een film met een blond meisje.
:O
Lekker vaag.
Hebben we toch wel meer info nodig over die film.
:?
pi_143036478
quote:
Nee, al is er wel eea overeenkomstig. Hij rent echt een lange tijd met een blok ijs.
pi_143038882
Ik ga nu iets vragen en denk dat er geen antwoord op gaat komen, maar heck, wie niet waagt, die niet wint..

Een aantal jaar geleden (mss al wel 12?) was er op 31 december, op nederland 3 een uitzending, waar in een fabrieksloods een balletje in beweging werd gezet, en die ging minimaal een half uur door, en daarmee allerlei dingen in beweging zetten. (Domino's omgooien, balkjes hout omvallen en dergelijke) Geen idee hoe zo'n soort beweging/ motionbaan heet ofzo.. En daarom kan ik het ook niet echt duidelijker omschrijven.
Enige dingen die ik zeker weet is de uitzendingdag en het televisie kanaal. En dat het best een tijdje door ging.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 4 augustus 2014 @ 01:05:38 #216
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_143039241
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:53 schreef theKiD het volgende:
Ik ga nu iets vragen en denk dat er geen antwoord op gaat komen, maar heck, wie niet waagt, die niet wint..

Een aantal jaar geleden (mss al wel 12?) was er op 31 december, op nederland 3 een uitzending, waar in een fabrieksloods een balletje in beweging werd gezet, en die ging minimaal een half uur door, en daarmee allerlei dingen in beweging zetten. (Domino's omgooien, balkjes hout omvallen en dergelijke) Geen idee hoe zo'n soort beweging/ motionbaan heet ofzo.. En daarom kan ik het ook niet echt duidelijker omschrijven.
Enige dingen die ik zeker weet is de uitzendingdag en het televisie kanaal. En dat het best een tijdje door ging.
Dat weet ik ook nog. Volgens mij is dat wel zeker 20 jaar geleden. Het was nog in het ouderlijk huis namelijk.
pi_143039325
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 01:05 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Dat weet ik ook nog. Volgens mij is dat wel zeker 20 jaar geleden. Het was nog in het ouderlijk huis namelijk.
20 lijkt me iets te lang, maar het is in iedergeval al een tijdje geleden ja.. Maar is nogal lastig zoeken als je niet weet hoe zoiets omschreven kan worden. :') |:(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2014 @ 10:25:40 #218
21636 Feestkabouter
pi_143044698
zoiets heeft een naam, maar ik kan er niet op komen......
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:39:16 #219
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143044934
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:25 schreef Feestkabouter het volgende:
zoiets heeft een naam, maar ik kan er niet op komen......
Rube Goldbergmachine

maar welke precies gevraagd word weet ik niet :N
mee bekant vangde gin haas.
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:42:32 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143044987
Een perpetuum mobile?
The love you take is equal to the love you make.
pi_143045298
Dat was inderdaad een Rube Goldberg machine en ik weet precies welke uitzending je bedoelt. Ik had in mijn hoofd zitten dat het van Volkswagen was, maar kan van hun in die richting alleen een (korte) commercial vinden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:01:02 #222
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_143045351
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:53 schreef theKiD het volgende:
Ik ga nu iets vragen en denk dat er geen antwoord op gaat komen, maar heck, wie niet waagt, die niet wint..

Een aantal jaar geleden (mss al wel 12?) was er op 31 december, op nederland 3 een uitzending, waar in een fabrieksloods een balletje in beweging werd gezet, en die ging minimaal een half uur door, en daarmee allerlei dingen in beweging zetten. (Domino's omgooien, balkjes hout omvallen en dergelijke) Geen idee hoe zo'n soort beweging/ motionbaan heet ofzo.. En daarom kan ik het ook niet echt duidelijker omschrijven.
Enige dingen die ik zeker weet is de uitzendingdag en het televisie kanaal. En dat het best een tijdje door ging.
Klinkt als een programma wat SBS6 ook eens gedaan heeft. Zei het een stuk spectaculairder dan de jaren 80 versie aan je omschrijving te lezen. Zij noemde het De kettingreactie.

Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_143045910
Was het deze?
pi_143050934
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef picodealion het volgende:
Was het deze?
Er komt geen balletje in voor :') Of iig niet zoals ik me voor de geest kon halen.. :')
Maar dit zou die nog best eens kunnen zijn ja.. Zitten wel erg herkenbare dingen tussen, ook al is het al zo lang geleden :D
Blijft erg gaaf om te zien! Thnx man! ^O^
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_143087566
Ik zoek ook een film. Ik weet niet zo heel veel, maar de hoofdlijnen zijn als volgt: Één van de eerste scene's (volgens mij) speelt zich af bij Berlin Hauptbahnhof. Volgens mij wordt daar iemand vermoord met een soort injectie in zijn nek die hij niet eens gemerkt had.

Ik weet ook dat het iets met Luxemburgse banken te maken had die (volgens mij) investeerden in wapens ofzo.

Succes....
  Boks-Chick dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:33:01 #226
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_143088104
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:16 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik zoek ook een film. Ik weet niet zo heel veel, maar de hoofdlijnen zijn als volgt: Één van de eerste scene's (volgens mij) speelt zich af bij Berlin Hauptbahnhof. Volgens mij wordt daar iemand vermoord met een soort injectie in zijn nek die hij niet eens gemerkt had.

Ik weet ook dat het iets met Luxemburgse banken te maken had die (volgens mij) investeerden in wapens ofzo.

Succes....
Klinkt een beetje als deze ludlum? The Holcroft Covenant (1985) - IMDb
lolwut
pi_143088398
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:33 schreef BrandX het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als deze ludlum? The Holcroft Covenant (1985) - IMDb
Nee, het is een veel recentere film. Ik denk ergens tussen 2005 en 2010. Misschien nog wel recenter zelfs..
pi_143088427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:42 schreef BB-Pieter het volgende:

[..]

Nee, het is een veel recentere film. Ik denk ergens tussen 2005 en 2010. Misschien nog wel recenter zelfs..
The international
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:49:36 #229
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143088619
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef picodealion het volgende:
Was het deze?
Tof!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_143088893
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:43 schreef kvd het volgende:

[..]

The international
Ja! klopt.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:52:28 #231
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_143094458
Welke film kwam in deze review van T.net voorbij @3;43? Nagebootste wereld met gesimuleerde zwaartekracht is wat ik weet.

http://tweakers.net/video/9315/toshiba-satellite-p50t.html

Gevonden Elysium

[ Bericht 16% gewijzigd door Woods op 05-08-2014 18:09:06 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_143175778
Ben op zoek naar een serie, volgens mij Noors of Zweeds. Ging over een verliefd stelletje. Werd vroeger uitgezonden op Ned 3 volgens mij. Ergens rond de eeuwwisseling.
Rossoneri siamo noi.
pi_143216082
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:53 schreef theKiD het volgende:
Ik ga nu iets vragen en denk dat er geen antwoord op gaat komen, maar heck, wie niet waagt, die niet wint..

Een aantal jaar geleden (mss al wel 12?) was er op 31 december, op nederland 3 een uitzending, waar in een fabrieksloods een balletje in beweging werd gezet, en die ging minimaal een half uur door, en daarmee allerlei dingen in beweging zetten. (Domino's omgooien, balkjes hout omvallen en dergelijke) Geen idee hoe zo'n soort beweging/ motionbaan heet ofzo.. En daarom kan ik het ook niet echt duidelijker omschrijven.
Enige dingen die ik zeker weet is de uitzendingdag en het televisie kanaal. En dat het best een tijdje door ging.
Dat is Der Lauf der Dinge, deze film. Volgens mij een andere dan in het vimeo-filmpje.

edit: onee, toch dezelfde. Ik kende alleen de duitse titel. Het is eigenlijk een kunstwerk van 2 Zwitsers, lees ik net.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:17:09 #234
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_143222874
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een film/tv-serie (maar volgens mij film), waarvan ik het plot niet weet, maar het gaat met vooral om de actrice. Ze is blond-blond, haar personage is volgens mij best 'puur', onschuldig en goedhartig en ze lijkt redelijk op Elle Fanning (van Maleficent). Vraag het me al weken af wie het nou is. Het is ook vrij recent, dus ze is nog best jong (afgelopen 5 jaar plaats gevonden).

Heel vaag, maar geen idee hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Volgens mij heeft ze te maken met een wat duisterder, mannelijk personage. Maar hier twijfel ik heel erg over. Ik meen me te herinneren dat het een fantasy-achtig verhaal betreft, maar zeker weten doe ik dat ook niet.
Jennifer Morrison uit Once upon a time ?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_143235236
Nop
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:17 schreef Mark het volgende:

[..]

Jennifer Morrison uit Once upon a time ?
Nope. Ik zat ook te denken aan Once upon a Time, maar Jennifer Morrison is niet echt puur/onschuldig :P. Toch bedankt :)
pi_143296995
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:33 schreef Rumille het volgende:
Nop

[..]

Nope. Ik zat ook te denken aan Once upon a Time, maar Jennifer Morrison is niet echt puur/onschuldig :P. Toch bedankt :)
Johnny Sequoyah in Believe?
pi_143299648
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:14 schreef xibalba het volgende:
Johnny Sequoyah
Nope, ze is wel wat ouder. Volgens mijn geheugen speelt ze iemand in de leeftijd 16-20.
pi_143300765
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Rumille het volgende:

[..]

Nope, ze is wel wat ouder. Volgens mijn geheugen speelt ze iemand in de leeftijd 16-20.
AnnaSophia Robb?
pi_143301297
quote:
Helaas ook niet.
Ik vraag best het onmogelijke merk ik :D Ik zou zweren dat ze in een fantasy/adventure-setting speelt en een naief/zorgzaam personage speelt.
pi_143301561
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:23 schreef Rumille het volgende:

[..]

Helaas ook niet.
Ik vraag best het onmogelijke merk ik :D Ik zou zweren dat ze in een fantasy/adventure-setting speelt en een naief/zorgzaam personage speelt.
Amanda Seyfried in Red riding hood?
pi_143327751
quote:
Nope. Ze lijkt wel wat jonger dan dit. En ze is volgens mij echt hoogblond in de film/serie die ik zoek :') :')
pi_143327802
Staat me iets van bij dat ze iets of iemand verzorgt? Iemand schuchter/onopgevoegd/gewond ofzo.
pi_143341602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef Rumille het volgende:
Staat me iets van bij dat ze iets of iemand verzorgt? Iemand schuchter/onopgevoegd/gewond ofzo.
Deze zal het vast niet zijn?:



of deze:


[ Bericht 15% gewijzigd door xibalba op 12-08-2014 15:36:49 ]
pi_143344690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef xibalba het volgende:

[..]

Deze zal het vast niet zijn?:

[ afbeelding ]

of deze:
[ afbeelding ]
Eerste doet het niet, tweede is het niet :P.
pi_143345722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef Rumille het volgende:

[..]

Eerste doet het niet, tweede is het niet :P.
Eerste:

  dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:17:36 #246
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143345777
Ik zoek de titel van een serie, kerel was verloofd met een meisje met rijke, strenge ouders en ALLES wat hij deed ging fout ( trouwring kwijt, as van oma omver dat werk) is denk ik een jaar of 5 oud en werd vorig jaar uitgezonden op de tv, meen op comedy central of canvas. Bekende acteur. Serie was Engels, niet Amerikaans.
Schoonpapa had trouwens een broer, militair oid die zo homo was als wat.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143347291
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef picodealion het volgende:

[..]

Eerste:

[ afbeelding ]
Nope. Wel zelfde kleur haar, deze heeft iets te veel een pornogezicht :D
pi_143361102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik zoek de titel van een serie, kerel was verloofd met een meisje met rijke, strenge ouders en ALLES wat hij deed ging fout ( trouwring kwijt, as van oma omver dat werk) is denk ik een jaar of 5 oud en werd vorig jaar uitgezonden op de tv, meen op comedy central of canvas. Bekende acteur. Serie was Engels, niet Amerikaans.
Schoonpapa had trouwens een broer, militair oid die zo homo was als wat.
Klinkt wel heel erg als Meet the parents, maar dat is een filmreeks en dat zul je vast niet bedoelen denk ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:57:48 #249
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_143363257
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik zoek de titel van een serie, kerel was verloofd met een meisje met rijke, strenge ouders en ALLES wat hij deed ging fout ( trouwring kwijt, as van oma omver dat werk) is denk ik een jaar of 5 oud en werd vorig jaar uitgezonden op de tv, meen op comedy central of canvas. Bekende acteur. Serie was Engels, niet Amerikaans.
Schoonpapa had trouwens een broer, militair oid die zo homo was als wat.
The Worst Week of My Life (TV Series 2004–2006) - IMDb
  woensdag 13 augustus 2014 @ 00:42:44 #250
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_143364665
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een film/tv-serie (maar volgens mij film), waarvan ik het plot niet weet, maar het gaat met vooral om de actrice. Ze is blond-blond, haar personage is volgens mij best 'puur', onschuldig en goedhartig en ze lijkt redelijk op Elle Fanning (van Maleficent). Vraag het me al weken af wie het nou is. Het is ook vrij recent, dus ze is nog best jong (afgelopen 5 jaar plaats gevonden).

Heel vaag, maar geen idee hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Volgens mij heeft ze te maken met een wat duisterder, mannelijk personage. Maar hier twijfel ik heel erg over. Ik meen me te herinneren dat het een fantasy-achtig verhaal betreft, maar zeker weten doe ik dat ook niet.
Elle Fanning d'r oudere zus, Dakota Fanning?

Al heb ik geen idee welke film dat zou moeten zijn

Chloë Moretz in Let Me In voldoet aan je beschrijving, buiten het pornoblonde haar:


Abigail Breslin, oa in Ender's Game?


Blake Lively, al weet ik er weer geen film bij te verzinnen die aan je omschrijving voldoet.


En Jennifer Lawrence heb ik nog niet voorbij zien komen. Oa van Hunger Games:
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2014 @ 00:54:24 #251
21636 Feestkabouter
pi_143364994
quote:
die zal het wel zijn ja!
ik wist wel dat ik de beschrijving herkende.
is ook een Worst Chrismas van en volgens mij zelfs een 3e serie.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:53:48 #252
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143366562
quote:
^O^ O+ mijn dank is voor eeuwig!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:54:36 #253
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143366574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

die zal het wel zijn ja!
ik wist wel dat ik de beschrijving herkende.
is ook een Worst Chrismas van en volgens mij zelfs een 3e serie.
Er is meer dan die 7 afleveringen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_143367077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:42 schreef Tanin het volgende:

[..]

Elle Fanning d'r oudere zus, Dakota Fanning?
[ afbeelding ]
Al heb ik geen idee welke film dat zou moeten zijn

Chloë Moretz in Let Me In voldoet aan je beschrijving, buiten het pornoblonde haar:
[ afbeelding ]

Abigail Breslin, oa in Ender's Game?
[ afbeelding ]

Blake Lively, al weet ik er weer geen film bij te verzinnen die aan je omschrijving voldoet.
[ afbeelding ]

En Jennifer Lawrence heb ik nog niet voorbij zien komen. Oa van Hunger Games:
[ afbeelding ]
Allemaal niet _O- Al lijkt Dakota Fanning er wel redelijk op.

Ik begin nu heel erg aan mezelf te twijfelen of ze uberhaupt wel bestaat :')
pi_143367297
Wel bedankt voor je hulp trouwens :P :')
pi_143368561
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb deze eerder gevraagd, maar kan het antwoord niet meer vinden...

Klein jochie rent de hele film met een ijsblok. In zuid-amerika, denk ik..
Iemand nog een idee?
pi_143368958
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 01:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort chatprogramma wat vroeger op tv (overdag, 's middags) bij Yorin (?) te zien was. Daar kon je via internet een eigen poppetje maken, en via de sms kon je daarmee dan berichten versturen. Op tv had je dan een soort ''paradijs/hawaii'' setting.
Je stond in een soort wachtrij met andere poppetjes. Stelde je toevallig een vraag aan één van de moderators, dan kwam die voordringen in de wachtrij met z'n eigen poppetje (waaronder een kleine dikke neger weet ik nog :') )
Tussendoor werden er quizzen en ''beauty'' contesten gehouden met de poppetjes.

Iemand enig idee waar ik het over heb? Ik schat dat het ergens rond 2000/2003 is geweest.
Bedoel je Habbo hotel?
pi_143372267
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:10 schreef Mriekie het volgende:

[..]

Bedoel je Habbo hotel?
Habbo Hotel het spel ken ik wel, maar heeft dat ook een tv programma gehad? :?
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:04:40 #259
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_143373738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Habbo Hotel het spel ken ik wel, maar heeft dat ook een tv programma gehad? :?
Die poppetjes leken daar wel erg op idd
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:05:51 #260
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_143373788
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Er is meer dan die 7 afleveringen?
2 seizoenen en een driedelige kerstspecial. Er is ook nog een Amerikaanse remake genaamd Worst Week, maar dat kwam niet verder dan 1 seizoen.
pi_143375054
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:04 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Die poppetjes leken daar wel erg op idd
Google weet er geen raad mee.. ;(

Maar je weet dus wel wat ik bedoel?
Ik kon er uren naar kijken :@
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:42:56 #262
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_143375203
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hmm.. Het is lang geleden dat ik hem zag maar het verhaal lijkt er wel erg op.. Iemand anders nog een idee of zou dit hem echt moeten zijn? Hier is namelijk echt heel weinig over te vinden en ik had toch het idee dat het wel een hele bekende film was. Van three days is niet eens een fatsoenlijke trailer te vinden op youtube..
Het verhaal ken ik wel omgekeerd: vrouw probeert man te redden.

Premonition uit 2007 met Sandra Bullock.

Best goed verhaal eigenlijk, uitwerking is wat minder...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_143386679
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:42 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Het verhaal ken ik wel omgekeerd: vrouw probeert man te redden.

Premonition uit 2007 met Sandra Bullock.

Best goed verhaal eigenlijk, uitwerking is wat minder...
Zou heel goed kunnen dat dit hem is, super bedankt nog!

Edit: vriendin zegt, nee was m niet. Jammer maar helaas :P zal wel three days zijn geweest maar die is helaas onmogelijk in goede kwaliteit nog te vinden..

[ Bericht 14% gewijzigd door DX11 op 13-08-2014 19:18:50 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:34:34 #264
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_143388110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen dat dit hem is, super bedankt nog!

Edit: vriendin zegt, nee was m niet. Jammer maar helaas :P zal wel three days zijn geweest maar die is helaas onmogelijk in goede kwaliteit nog te vinden..
Heb je een IMDB link van Three Days? Ik vind allerhande soorten Three Days maar niet met het verhaal zoals jij omschreef.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_143388498
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Heb je een IMDB link van Three Days? Ik vind allerhande soorten Three Days maar niet met het verhaal zoals jij omschreef.
quote:
Ben "bang" dat dat hem is, alleen helaas nergens meer te vinden dus. Wat vreemd is, want ik en vriendin herinneren ons het als een ontzettend goede film.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_143394491
Yooo

Vroeger keek ik naar Villa Achterwerk enzo (tussen 1998 en 2005) en daarop
waren een hoop rare series. Zo ook een teken of klei-serie waarin elke aflevering
een oude man een nachtmerrie vertelde (volgens mij)

Het is een nogal vage beschrijving inderdaad, maar weet iemand waar ik het over heb?

Ik heb al hele lijsten op wikipedia afgestruind maar niet die serie kunnen vinden :(
pi_143437165
Yooo

Vroeger keek ik naar Villa Achterwerk enzo (tussen 1998 en 2005) en daarop
waren een hoop rare series. Zo ook een teken of klei-serie waarin elke aflevering
een oude man een nachtmerrie vertelde (volgens mij)

Het is een nogal vage beschrijving inderdaad, maar weet iemand waar ik het over heb?

Ik heb al hele lijsten op wikipedia afgestruind maar niet die serie kunnen vinden :(
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:29:46 #268
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_143437251
Hallo tijdje terug heb ik een stukje van een vette animatie film gezien en weet nu niet hoe die heet.

Er word in gescholden zoals bitch enzo.

De vijand heet zaal dacht ik en het speelt zich in soort fantasy wereld af met tovenaars .

Het is een 3d animatie.

En volgens mij wordt de held achterna gezeten door een vrouwtje die op hem valt.

Op het einde wordt de slechterik sterk en heeft een soort van leger . En dan verslaat een "zwakkeling hem"

Fcking lastig ok te vinden weet ik maar doe je best.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_143439068
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:02 schreef SwaffelDon1 het volgende:
Yooo

Vroeger keek ik naar Villa Achterwerk enzo (tussen 1998 en 2005) en daarop
waren een hoop rare series. Zo ook een teken of klei-serie waarin elke aflevering
een oude man een nachtmerrie vertelde (volgens mij)

Het is een nogal vage beschrijving inderdaad, maar weet iemand waar ik het over heb?

Ik heb al hele lijsten op wikipedia afgestruind maar niet die serie kunnen vinden :(
bedoel je niet die serie met die verteller en zijn hond? Was wel met poppen.
Wie dit leest is hek.
pi_143445932
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse YouTube-show van een aantal jaar terug. In die show ging het een aantal afleveringen om dat de hoofdpersoon verliefd was op een celeb, als ik het goed herinner Miley Cyrus. Voor elke aflevering maakte hij met zijn band een humoristisch nummer, waarin hij bijvoorbeeld op zoek ging naar die celeb o.a. met een kartonnen variant van de celeb. In de laatste aflevering kwam deze celeb als gastrol ook echt meedoen en zongen ze samen een duet. Zover ik me kan herinneren was het Miley Cyrus (of alterego Hannah Montana), maar weet het niet 100% zeker. Kan echt nergens iets terugvinden, dus hopelijk heeft iemand hier een idee wat ik bedoel?
pi_143473180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Google weet er geen raad mee.. ;(

Maar je weet dus wel wat ik bedoel?
Ik kon er uren naar kijken :@
Volgens mij kwam het op rtl4 in de middag op tv rond dezelfde tijd als al die belspellen uitgezonden werden. Zoiets herinner ik me tenminste
pi_143587477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een film/tv-serie (maar volgens mij film), waarvan ik het plot niet weet, maar het gaat met vooral om de actrice. Ze is blond-blond, haar personage is volgens mij best 'puur', onschuldig en goedhartig en ze lijkt redelijk op Elle Fanning (van Maleficent). Vraag het me al weken af wie het nou is. Het is ook vrij recent, dus ze is nog best jong (afgelopen 5 jaar plaats gevonden).

Heel vaag, maar geen idee hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Volgens mij heeft ze te maken met een wat duisterder, mannelijk personage. Maar hier twijfel ik heel erg over. Ik meen me te herinneren dat het een fantasy-achtig verhaal betreft, maar zeker weten doe ik dat ook niet.
Ik zat de hele tijd al met een actrice in mijn hoofd, maar kon niet plaatsten wie het was of waar ze in speelde, maar was het misschien Mia Wasikowska in Alice in Wonderland?


[ Bericht 0% gewijzigd door kvd op 19-08-2014 13:14:13 ]
pi_143712536
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis, maar ik ben op zoek naar een nieuwe serie, of meerdere nieuwe series die ik nog niet ken. Laatst heb ik Gang Related ontdekt, maar helaas is daar nog maar één seizoen van, dus nu alweer uitgekeken. Wie kan mij helpen aan een serie? Wat ik toffe serie's vind:

-Breaking bad
-Gang related

Eigenlijk alles dus met drugs/bendes/politie ;) Iets soortgelijks dus. Wapens ook altijd goed, de film Lord of War vind ik bijvoorbeeld ook geweldig goed.

Maar laatst ook Silicon Valley ontdekt, en die vond ik ook leuk. Dus iets met IT/Automatisering vind ik ook leuk. Thanks alvast voor de tips!

[ Bericht 6% gewijzigd door Bessensap op 22-08-2014 18:58:04 ]
pi_143712694
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:02 schreef SwaffelDon1 het volgende:
Yooo

Vroeger keek ik naar Villa Achterwerk enzo (tussen 1998 en 2005) en daarop
waren een hoop rare series. Zo ook een teken of klei-serie waarin elke aflevering
een oude man een nachtmerrie vertelde (volgens mij)

Het is een nogal vage beschrijving inderdaad, maar weet iemand waar ik het over heb?

Ik heb al hele lijsten op wikipedia afgestruind maar niet die serie kunnen vinden :(
Buurman en buurman? Die was van klei.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:38:39 #275
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_143723373
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Bessensap het volgende:
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis, maar ik ben op zoek naar een nieuwe serie, of meerdere nieuwe series die ik nog niet ken. Laatst heb ik Gang Related ontdekt, maar helaas is daar nog maar één seizoen van, dus nu alweer uitgekeken. Wie kan mij helpen aan een serie? Wat ik toffe serie's vind:

-Breaking bad
-Gang related

Eigenlijk alles dus met drugs/bendes/politie ;) Iets soortgelijks dus. Wapens ook altijd goed, de film Lord of War vind ik bijvoorbeeld ook geweldig goed.

Maar laatst ook Silicon Valley ontdekt, en die vond ik ook leuk. Dus iets met IT/Automatisering vind ik ook leuk. Thanks alvast voor de tips!
Kan je misschien beter in het nieuwe series topic vragen.

Maar goed, bendes/politie The Shield, Justified, Sons of Anarchy, Banshee. Zitten wat mij betreft allemaal net iets onder Breaking Bad qua kwaliteit. Zijn allemaal precies wat je zoekt. The Shield en Sons spelen zich zelfs in het zelfde "universum" af, samen met The Unit. Maar die link is heel zwak. Sons en Justified krijgen allebei nog 1 seizoen, The Shield is al afgelopen en Banshee krijgt een derde seizoen.

En dan natuurlijk nog de ultieme kwaliteits serie The Wire. Kort samengevat dit:

IT: Halt and Catch Fire. Net nieuwe serie, maar meer drama kant in plaats van comedy. Heeft ook al een tweede seizoen binnen gesleept.
pi_143723980
The Wire.
pi_143746564
Ik zoek niet zozeer een titel oid, maar de naam van de voiceover van het SBS6 programma "De 20 grappigste", ik herken die nare stem maar word gek omdat ik niet meer weet waarvan. Alvast bedankt.
pi_143749137
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:27 schreef Ruudalin het volgende:
Ik zoek niet zozeer een titel oid, maar de naam van de voiceover van het SBS6 programma "De 20 grappigste", ik herken die nare stem maar word gek omdat ik niet meer weet waarvan. Alvast bedankt.
Volgens Wikipedia is dat Bart Slim
pi_143774211
Helaas, niet Bart Slim maar wel dank voor het meedenken :)
pi_143774585
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef Ruudalin het volgende:
Helaas, niet Bart Slim maar wel dank voor het meedenken :)
Dan houden we Pepijn Bierenbroodspot en Victor Brand over. Maar Bart schijnt 'de 25...' te doen
  Moderator dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:18:16 #281
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_143864377
Hallo filmkenners, ik zoek de titel van een vage film waar ik ooit een stukje van heb gezien op de Nederlandse TV ongeveer een jaar terug denk ik. Het was een film waar ze Russisch spraken dus ik neem aan dat het een Russische film is. De film sprong heel erg van de hak op de tak en de hoofdrol speler(man) was aan het hallucineren. Het ene moment was hij in een grauw steegje wodka aan het drinken, het andere moment was hij in een Chinese Tempel. De film zag er grauw uit en was moeilijk te volgen want de hoofdrol speler was elke keer op een andere plek ineens. Ik ben eigenlijk best benieuwd naar deze film.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 00:01:17 #282
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_143868797
Is dat niet The Way Back?
pi_144016613
Een Amerikaanse scheepskok die na een ruzie wordt achtergelaten. Hij gaat werken in een (Frans) sterrenrestaurant, waar hij een beetje het uitschot is. Hij is echter wel getalenteerd, maar zijn chef heeft een hekel aan hem, zeker wanneer de kok verliefd wordt op de dochter van de chef. De chef is behoorlijk overwerkt en sluit zichzelf op in een van de vriescellen, en terwijl ze hem proberen te bevrijden, komen er proevers die moeten oordelen over de sterren.

Wie o wie weet de titel O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:30:58 #284
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_144019784
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:49 schreef bijdehand het volgende:
Een Amerikaanse scheepskok die na een ruzie wordt achtergelaten. Hij gaat werken in een (Frans) sterrenrestaurant, waar hij een beetje het uitschot is. Hij is echter wel getalenteerd, maar zijn chef heeft een hekel aan hem, zeker wanneer de kok verliefd wordt op de dochter van de chef. De chef is behoorlijk overwerkt en sluit zichzelf op in een van de vriescellen, en terwijl ze hem proberen te bevrijden, komen er proevers die moeten oordelen over de sterren.

Wie o wie weet de titel O+
Het is niet Ratatouille he? :')
pi_144019829
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:30 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Het is niet Ratatouille he? :')
Nee, deze film is ouder. Iemand vroeg naar deze film en gaf deze beschrijving.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:35:10 #286
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_144019918
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, deze film is ouder. Iemand vroeg naar deze film en gaf deze beschrijving.
IMDb: Cooking movies - a list by Arteides

Zit hier iets tussen?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_144020052
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:35 schreef LasTeR het volgende:

[..]

IMDb: Cooking movies - a list by Arteides

Zit hier iets tussen?
Ik stuur dat lijstje gewoon. Thanks :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144043997
Beste,

Ik ben al enige tijd bezig met de zoektocht naar een horror film die ik ongeveer 20jaar geleden heb gezien.
De film is van vóór 1993.
De aanwijzingen die ik heb zijn nogal vaag, weinig waard en mogelijk zelfs verdraait door de tijd.

Mij werd toen verteld dat de film verbannen was (mogelijk niet waar)
Ik herinner me scenes waarin de hoofdpersonage uit het niks regelmatig tijdens autoritten verschijnt
Het hoofdpersonage werd uiteindelijk gedood door elektrocutie op een industriële omgeving.

De reden waarom ik deze film zoek is, omdat ik toentertijd op 4-5jarige leeftijd getraumatiseerd ben geraakt door deze film.
Ik had deze film (verbannen of niet) op die leeftijd nooit mogen zien.
Jarenlang heb ik er nachtmerries van gehad en ben ik vreselijk bang in t donker geweest.

Nu inmiddels oud en wijs genoeg om me niet meer gek te kunnen laten maken door een horror film, ben ik verschrikkelijk benieuwd welke film dit nou was en zou ik deze graag opnieuw willen kijken!!
Google bied helaas geen uitkomst.

bvd!

[ Bericht 0% gewijzigd door TomVT op 31-08-2014 23:05:21 ]
pi_144164112
Ik heb ooit als kind naar een serie gekeken die ging over een aantal Engelse kinderen die een hut hadden gebouwd. Op een dag treffen ze een Duitse piloot aan en houden hem vervolgens gevangen in de hut. In mijn beleving heette de serie Het Adelaarsnest, maar ik kan daarvan niks van terugvinden op het Internet. De serie is vermoedelijk begin jaren 80 uitgezonden. Heeft iemand een idee hoe deze serie in het Nederland of Engels heet?
  donderdag 4 september 2014 @ 11:54:09 #290
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144164281
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:49 schreef bijdehand het volgende:
Een Amerikaanse scheepskok die na een ruzie wordt achtergelaten. Hij gaat werken in een (Frans) sterrenrestaurant, waar hij een beetje het uitschot is. Hij is echter wel getalenteerd, maar zijn chef heeft een hekel aan hem, zeker wanneer de kok verliefd wordt op de dochter van de chef. De chef is behoorlijk overwerkt en sluit zichzelf op in een van de vriescellen, en terwijl ze hem proberen te bevrijden, komen er proevers die moeten oordelen over de sterren.

Wie o wie weet de titel O+
Moi!

Cuisine américaine (1998) - IMDb



Een Amerikaanse scheepskok die na een ruzie
Check, US Navy

Hij gaat werken in een (Frans) sterrenrestaurant,
Check
waar hij een beetje het uitschot is.
Check
Hij is echter wel getalenteerd,
Check
maar zijn chef heeft een hekel aan hem,
Check
zeker wanneer de kok verliefd wordt op de dochter van de chef.
Check
De chef is behoorlijk overwerkt en sluit zichzelf op in een van de vriescellen, en terwijl ze hem proberen te bevrijden, komen er proevers die moeten oordelen over de sterren.
Check


Was de derde hit op google met zoekopdracht
american cook in french restaurant movie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 4 september 2014 @ 12:04:15 #291
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144164507
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:35 schreef LasTeR het volgende:

[..]

IMDb: Cooking movies - a list by Arteides

Zit hier iets tussen?
Tampopo staat er niet tussen, de film over koken en eten ueberhaupt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 4 september 2014 @ 12:06:18 #292
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_144164554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:47 schreef Gowzah het volgende:
Ik heb ooit als kind naar een serie gekeken die ging over een aantal Engelse kinderen die een hut hadden gebouwd. Op een dag treffen ze een Duitse piloot aan en houden hem vervolgens gevangen in de hut. In mijn beleving heette de serie Het Adelaarsnest, maar ik kan daarvan niks van terugvinden op het Internet. De serie is vermoedelijk begin jaren 80 uitgezonden. Heeft iemand een idee hoe deze serie in het Nederland of Engels heet?
Deze misschien?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_144165716
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:06 schreef Mark het volgende:

[..]

Deze misschien?
Zou kunnen! De serie heette volgens mij dan Het Mitrailleursnest.
Thanks!
pi_144181160
Iemand die mij wellicht hiermee zou kunnen helpen?

Ik zoek de titel van een film. Wat ik er nog van weet is dat het gaat om 2 meiden, waarbij er 1 dacht ik bezig is beroemd te worden (model/actrice oid) en haar beste vriendin wil hier een documentaire van maken en filmt dus alles. Er komt ook nog een jongen bij, dit was dacht ik de (ex)vriend van één van de twee meiden, en hebben nog ruzie op het moment van vertrek. Bus met een groep random passagiers, waarbij 1 dame ook een hoop geld bij haar heeft van dacht ik haar overleden man. De bus krijgt pech dichtbij een verlaten dorp. Tijdens de nacht wordt de eerste persoon vermoord waarna dit blijft doorgaan.

Je kijkt volgens mij mee via de clips die zijn opgenomen door de camera van 1 van de 2 vriendinnen, waar ook een agent (FBI?) naar kijkt die de zaak probeert op te lossen. Uiteindelijk komt de laatste clip boven water waaruit blijkt dat de 2 vriendinnen achter alle moorden zaten.

Wie kan mij aan de titel helpen?
pi_144181567
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Virtud het volgende:
Iemand die mij wellicht hiermee zou kunnen helpen?

Ik zoek de titel van een film. Wat ik er nog van weet is dat het gaat om 2 meiden, waarbij er 1 dacht ik bezig is beroemd te worden (model/actrice oid) en haar beste vriendin wil hier een documentaire van maken en filmt dus alles. Er komt ook nog een jongen bij, dit was dacht ik de (ex)vriend van één van de twee meiden, en hebben nog ruzie op het moment van vertrek. Bus met een groep random passagiers, waarbij 1 dame ook een hoop geld bij haar heeft van dacht ik haar overleden man. De bus krijgt pech dichtbij een verlaten dorp. Tijdens de nacht wordt de eerste persoon vermoord waarna dit blijft doorgaan.

Je kijkt volgens mij mee via de clips die zijn opgenomen door de camera van 1 van de 2 vriendinnen, waar ook een agent (FBI?) naar kijkt die de zaak probeert op te lossen. Uiteindelijk komt de laatste clip boven water waaruit blijkt dat de 2 vriendinnen achter alle moorden zaten.

Wie kan mij aan de titel helpen?
Die heb ik gezien..kan het niet uitstaan dat ik er niet op kan komen. Vond hem best tof toen. Ik ga even zoeken/nadenken :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144182819
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Virtud het volgende:
Iemand die mij wellicht hiermee zou kunnen helpen?

Ik zoek de titel van een film. Wat ik er nog van weet is dat het gaat om 2 meiden, waarbij er 1 dacht ik bezig is beroemd te worden (model/actrice oid) en haar beste vriendin wil hier een documentaire van maken en filmt dus alles. Er komt ook nog een jongen bij, dit was dacht ik de (ex)vriend van één van de twee meiden, en hebben nog ruzie op het moment van vertrek. Bus met een groep random passagiers, waarbij 1 dame ook een hoop geld bij haar heeft van dacht ik haar overleden man. De bus krijgt pech dichtbij een verlaten dorp. Tijdens de nacht wordt de eerste persoon vermoord waarna dit blijft doorgaan.

Je kijkt volgens mij mee via de clips die zijn opgenomen door de camera van 1 van de 2 vriendinnen, waar ook een agent (FBI?) naar kijkt die de zaak probeert op te lossen. Uiteindelijk komt de laatste clip boven water waaruit blijkt dat de 2 vriendinnen achter alle moorden zaten.

Wie kan mij aan de titel helpen?
Gevonden :)

Evidence

Evidence (2013) - IMDb
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144183225
quote:
Yesss! Enorm bedankt!
  zondag 7 september 2014 @ 01:00:57 #298
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_144261730
Iemand die deze toevallig weet? Er was een jaar of 15 jaar geleden een hele tijd dat er op vrijdagavond op Kanaal2 (België) een horror of scifi-klassieker werd gedraaid. Ik kan me één bepaalde film herinneren waar een man in een mijn werkte, bedolven werd en toen hij eruit kwam, er niemand meer op de wereld was. Dat is helaas eigenlijk alles wat ik nog weet.
Misschien iemand die de titel weet?
  zondag 7 september 2014 @ 09:44:31 #299
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_144265177
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Iemand die deze toevallig weet? Er was een jaar of 15 jaar geleden een hele tijd dat er op vrijdagavond op Kanaal2 (België) een horror of scifi-klassieker werd gedraaid. Ik kan me één bepaalde film herinneren waar een man in een mijn werkte, bedolven werd en toen hij eruit kwam, er niemand meer op de wereld was. Dat is helaas eigenlijk alles wat ik nog weet.
Misschien iemand die de titel weet?
The World, The Flesh, The Devil (1959)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_144299005
Ik zoek de titel van een film waarin een hillbilly het nummer "On The Road Again" zit te zingen in zijn truck. In de zelfde scène valt er een krat uit de laadbak waarin iets zit wat er niet uit mag?
Wie weet welke film dit is?
Feel the fuzz!
pi_144310374
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 00:13 schreef Kalebatz het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin een hillbilly het nummer "On The Road Again" zit te zingen in zijn truck. In de zelfde scène valt er een krat uit de laadbak waarin iets zit wat er niet uit mag?
Wie weet welke film dit is?
Je zou eens kunnen kijken of ie hier tussen staat:
IMDb: Most Popular Titles With Soundtracks Matching "on the road again"

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')