Ok dankje maar dat is hem helaas echt niet. Was echt een hele moderne film en geen tijdreizen, of hoogstens een dag als het toch zo is (om zijn vrouw te redden dus) in ieder geval niet 500.000 jaar..quote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ja. Plot is hetzelfde. Zie op google veel mensen met bijna exact dezelfde omschrijving en die kregen dezelfde tip..
Het is ook niet The Butterfly Effect of een van de vervolgfilms hè? Zou het anders ook niet weten.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok dankje maar dat is hem helaas echt niet. Was echt een hele moderne film en geen tijdreizen, of hoogstens een dag als het toch zo is (om zijn vrouw te redden dus) in ieder geval niet 500.000 jaar..
Nee het ging echt exact om zijn vrouw redden en niks anders.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook niet The Butterfly Effect of een van de vervolgfilms hè? Zou het anders ook niet weten.
Three Days (TV Movie 2001) - IMDbquote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee het ging echt exact om zijn vrouw redden en niks anders.
Hmm.. Het is lang geleden dat ik hem zag maar het verhaal lijkt er wel erg op.. Iemand anders nog een idee of zou dit hem echt moeten zijn? Hier is namelijk echt heel weinig over te vinden en ik had toch het idee dat het wel een hele bekende film was. Van three days is niet eens een fatsoenlijke trailer te vinden op youtube..quote:
Kristin Davis is ideally suited as the wife who is killed in a car accident on christmas eve.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hmm.. Het is lang geleden dat ik hem zag maar het verhaal lijkt er wel erg op.. Iemand anders nog een idee of zou dit hem echt moeten zijn? Hier is namelijk echt heel weinig over te vinden en ik had toch het idee dat het wel een hele bekende film was. Van three days is niet eens een fatsoenlijke trailer te vinden op youtube..
Het zal hem wel zijn dan. Maar hij is blijkbaar nooit op dvd uitgebracht en er is nauwelijks info op internet terwijl die in mijn herinnering echt super goed was.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Kristin Davis is ideally suited as the wife who is killed in a car accident on christmas eve.
Hier de hele film
Of deze?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het zal hem wel zijn dan. Maar hij is blijkbaar nooit op dvd uitgebracht en er is nauwelijks info op internet terwijl die in mijn herinnering echt super goed was.
Maar bedankt!
Gele taxi gespotquote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of deze?
If Only (2004) - IMDb
Three Days past qua omschrijving beter.
Lijkt me ook geen goede film alleen
Bug buster? Of Mimic.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 04:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een zwerm insecten die door iemand was losgelaten ofzo, deze insecten aten heel veel mensen op over heel Amerika en de zwerm werd steeds groter etc.
Ik weet nog een scene waarin een team die ze probeerde te verdelgen een grot ingingen, en dat een man en vrouw niet aangevallen werden omdat ze alleen natuurlijke groenten aten, de insecten kwamen op pesticiden af die de meeste mensen dus eten in hun groenten.
Bug buster zou het misschien kunnen zijn, maar die lijkt te oud en het was niet met 1 zo'n groot insect. Toch bedankt.quote:
klinkt als iets van Futurama ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef P8 het volgende:
Ik herinner me een animatieserie waar er achter een hamburgertent koeien stonden te eten. Terwijl ze ondertussen naar een scherm keken (misschien met een vr-bril?) werden er verticale plakjes koe afgesneden. Ik weet niet meer waar het van was. Cow and Chicken oid?
Nope, maar dat is wel een toffe film trouwensquote:
Hier staan veel films over de vietnamoorlog, staat ie hier misschien bij?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nope, maar dat is wel een toffe film trouwens
De film die ik bedoel stamt wel uit dezelfde tijd volgens mij.
Apocalypse Now is hetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier staan veel films over de vietnamoorlog, staat ie hier misschien bij?
http://en.wikipedia.org/wiki/Vietnam_War_in_film
Waar gaan die mensen door dood? Natuur? Criminelen? Hillbillies?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:02 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ik zoek een film uit de jaren negentig. Gaat over een groep mensen die langs een rivier trekken en onderweg gaan steeds meer mensen van de groep dood. Speelt zich of in Alaska of in Colorado af.
Volgens mij is het de eerste inderdaad, een van de mensen uit de groep is het.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waar gaan die mensen door dood? Natuur? Criminelen? Hillbillies?
The River Wild (1994) - IMDb?
Deliverance (1972) - IMDb?
Best nog wat verschillen, maar ook veel overeenkomsten, denk ik: Abducted (1986) - IMDbquote:Op maandag 26 mei 2014 17:30 schreef sffan het volgende:
Ik zoek een film.
Jaren 70, maar grote kans dat het misschien jaren 80 is.
Het gaat over een meisje die traint voor een marathon of zo.
Die wint ze (bijna) altijd en is grote kanshebber.
Ze jogt/rent altijd in een berg achtig gebied.
Dan wordt ze door (ik denk 2 broers) ontvoerd.
Ik weet nog wat van dat ze uiteraard gezocht wordt en zo.
Ze moet in haar sport broekje en shirtje in slechts een slaapzakje een aantal dagen op sleeptouw met die 2.
Koud in de bergen en zo
(ze hebben haar dus tijdens het joggen 'ontvoerd'.)
Weet verder niet zo veel wat de reden is of hoe het afloopt kwa ontvoering.
Ik weet wel dat ze het jaar daarna alsnog die marathon wint
(eind van de film)
Zal me niks verbazen als in de titel iets zit als 'the obduction of.......... ' of 'the taking of .......'.
Ik kan me nu geen bekende personen bedenken, maar zal me niks verbazen dat als ik de film weer zie dat er dan bekenden in zitten.
Wie o wie ?
Bedankt, maar nee dat is hem niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Best nog wat verschillen, maar ook veel overeenkomsten, denk ik: Abducted (1986) - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |