Nell (met Jodie Foster) lijkt wel wat aan je omschrijving te voldoen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zoek naar een film van tenminste 10 jaar oud dat gaat over een meisje (met autisme, maar weet dat niet zeker) die tot haar volwassenheid (17/18 jaar?) was opgesloten door haar ouders (of in ieder geval haar vader) in de kelder. De actrice had donker lang haar en blauwe ogen. Daar wilde ze niet praten en moesten haar dwingen om te eten. Later werd ze ondergebracht door een vrouw die haar wilde helpen en haar de taal moest leren, want ze werd door haar ouders zo'n beetje verwaarloost waardoor ze nooit heeft leren spreken. De film was in het Engels. Ik weet de naam niet, maar misschien dat iemand weet welke film ik bedoel?? Ik dacht dat de film gebaseerd was op een waargebeurd verhaal maar weet dit niet zeker.
Het is niet The Girl Next Door/An American Crime.
Dat was ook mijn gedachte, maar dat komt volgens mij toch niet helemaal overeen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef bozzo het volgende:
[..]
Nell (met Jodie Foster) lijkt wel wat aan je omschrijving te voldoen...
Misschien zijdelings besproken door Boudewijn Buch in zijn programma's?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bestaat er geen documentaire over abel tasman? kan niks vinden. wel een paar over james cook.
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien zijdelings besproken door Boudewijn Buch in zijn programma's?
Ken verder ook geen specifieke documentaire over hem.
Die had ik ook net gevonden.quote:
wist er niet van af, is voor mijn tijd, maar er zijn er ook een aantal over wat pacific islands die ik nu aan t kijken ben. bedankt hiervoorquote:
Boudewijn maakte hele leuke en informatieve programma's.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wist er niet van af, is voor mijn tijd, maar er zijn er ook een aantal over wat pacific islands die ik nu aan t kijken ben. bedankt hiervoor
Heb je meer info? Ontwikkelt hij een vriendschap met zijn buurmeisje en gaat ie aan het einde dood?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef bierjoost het volgende:
Een kinderfilm van denk ik begin '00. Het gaat over een jochie van een jaartje of 8. Het jongetje is een nerd met rood hoor en hele dikke brillenglazen. Volgens mij was de titel van de film het naam van dat jochie. Waar de film over gaat weet ik helaas niet meer.
Lloyd (2001) - IMDbquote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef P8 het volgende:
[..]
Heb je meer info? Ontwikkelt hij een vriendschap met zijn buurmeisje en gaat ie aan het einde dood?
En nou wil je weten hoe die heet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef MarkBroflovski het volgende:
Gisteren zag ik reclame van programma in Achterhoek over boeren
Klinkt op zich wel interessant. Is het de moeite waard om te downloaden kijken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:20 schreef Sosa het volgende:
FILM
een film over een vrouw die alleen in het bos zit, afgesloten door een glazen koepel of krachtveld. Dacht dat ze met hond was.
Geen idee hoe de titel ook alweer is.
Nee, niet die gare serie 'under the dome'
EDIT: heb em al'Die Wand'
Jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:51 schreef kvd het volgende:
[..]
En nou wil je weten hoe die heet?
Het wilde oosten.
let u know, zal em later deze week ff proberenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:54 schreef Astasha het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel interessant. Is het de moeite waard om te downloaden kijken?
Het komt me heel vaaglijk bekend voor, heb er een Lino Ventura assosciatie bij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:41 schreef Djibril het volgende:
Ik zoek naar film die ik ongeveer 8 jaar geleden heb gezien. Het is een Franse komedie.
Het gaat over een crimineel die iets doet en in Frankrijk wordt opgesloten, waarna hij de kans ziet om weer op vrij voeten te komen. Daarvoor belandt hij in Noord-Afrika(Marokko of Alegrije) waar hij weer in de problemen komt en in de gevangenis belandt. Volgens mij moest hij een opdracht doen daar.
Kan me herrineren dat ik er goed om heb gelachen maar kan me nog weinig van herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |