Het is duidelijk dat je uit het oosten komt. Daar zijn ze nogal eigenwijs en koppig.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
Doe t lekker niet...doe t zelf maar...
Ik ook. Ik drink geen druppel alcohol en kan me goed vermakenquote:
Faalverhalen zijn ook leukquote:Op woensdag 23 april 2014 16:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whaha nou denk niet dat dat leuk gaat worden... silenus komt op mij beetje te popi-jopi over...
Jouw verhalen zijn anders ook wel om te smullen somsquote:
Maar dat zijn dan ook zonder uitzondering faalverhalenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jouw verhalen zijn anders ook wel om te smullen soms
Dan zou ik toch eens die tatoeage "TROUWEN!" op je achterste eens veranderen in wat andersquote:Op woensdag 23 april 2014 17:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook zonder uitzondering faalverhalen
Als ze allemaal slagen heb je op een gegeven moment een haremquote:Op woensdag 23 april 2014 17:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook zonder uitzondering faalverhalen
Guilty as chargedquote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je uit het oosten komt. Daar zijn ze nogal eigenwijs en koppig.
DONT....quote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe staan jullie tegenover coke snuiven op de eerste date? Do or don't?
klopt hihi...quote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je uit het oosten komt. Daar zijn ze nogal eigenwijs en koppig.
Snuiverdje?quote:
Succesverhaal dus eigenlijk alquote:Op woensdag 23 april 2014 18:49 schreef Buffell het volgende:
Over een uurtje of wat komt mijn date weer hier. Date nummer 6 volgens mij al.
wcpot leegslobberen?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:25 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga zo wat drinken met iemand van het werk
Vanwaar deze sneer?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whaha nou denk niet dat dat leuk gaat worden... silenus komt op mij beetje te popi-jopi over...
Leuke, innemende meid inderdaad met een goede beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanwaar deze sneer?![]()
Niet aardig, Nikkie. Zal m'n woorden terugnemen, jij lijkt me ook zonder drank echt superleuk.
Zo wordt hard to get spelen wel heel makkelijkquote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
ok, probleem
telefoon naar de klote en ingeleverd bij een reparateur. Ik dacht alles gesaved te hebben, maar nee, ben alles kwijt. Tenminste...de telefoonnummers van het laatste half jaar. Ofwel het nieuwe spul.
Specificaties opvragen bij je provider, nummers toevoegen aan whatsapp en foto's bekijken.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
ok, probleem
telefoon naar de klote en ingeleverd bij een reparateur. Ik dacht alles gesaved te hebben, maar nee, ben alles kwijt. Tenminste...de telefoonnummers van het laatste half jaar. Ofwel het nieuwe spul.
Zeg eens rap dat ze het moet opruimen!!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is vanmorgen weggegaan toen ik al aan het werk was en nu vind ik overal post-it's opgeplakt...
ik bel zelden....quote:Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Specificaties opvragen bij je provider, nummers toevoegen aan whatsapp en foto's bekijken.
Tja ervaringquote:Op woensdag 23 april 2014 20:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik bel zelden....
(maar goeie tip idd. Zal een paar nummers (plaatjes) opleveren ja)
Cool, wel leuke dingen er op gezet?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is vanmorgen weggegaan toen ik al aan het werk was en nu vind ik overal post-it's opgeplakt...
Heb je haar leeggeslobberd?quote:
Moeilijk te zeggen, het gesprek viel af en toe stil, en niet zo'n awkward silence maar meer dat het niet helemaal vloeiend in elkaar overliep...quote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je haar leeggeslobberd?
Serieus, hoe was het?
hihi dat is lief van jequote:Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanwaar deze sneer?![]()
Niet aardig, Nikkie. Zal m'n woorden terugnemen, jij lijkt me ook zonder drank echt superleuk.
Nederlands is idd niet mijn sterkste punt... helaas had ik op school andere prioriteiten..quote:Op woensdag 23 april 2014 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuke, innemende meid inderdaad met een goede beheersing van de Nederlandse taal.
Hoezo? je gebruikte toch een verbindingsstreepje bij het woord Popi-jopiquote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nederlands is idd niet mijn sterkste punt... helaas had ik op school andere prioriteiten..
Orale diensten in het fietsenhok?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nederlands is idd niet mijn sterkste punt... helaas had ik op school andere prioriteiten..
Kan zijn dat dit enkel 'gezellig' is en niks meerquote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, het gesprek viel af en toe stil, en niet zo'n awkward silence maar meer dat het niet helemaal vloeiend in elkaar overliep...
We zaten rond 18:30 op een terrasje en tegen 20:00 vroeg ik of ze nog wat wilde eten (had zelf echt al mega-honger). Ze leek te twijfelen maar gaf toen aan dat als we die kant op liepen we vast wel wat tegenkwamen. Dus onderweg richting het station kwamen we een leuke nieuwe pasta-tent tegen en daar nog gegeten en gepraat. Toen ik vroeg of ze nog een ronde drinken wilde gaf ze aan die voor de volgende keer willen te bewaren..
Alleen is me nu niet helemaal duidelijk of ze de volgende keer als een collegiaal drankje wilt drinken of gewoon persoonlijk en elkaar nog beter leren kennen. Alhoewel, als ik echt niks was had ze ook nooit toegestemd ofzo...
En strontbezopen uiteindelijk in bed in slaap te vallen uiteraard.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
En dan wakker worden met een dode rat in je kanaaltjequote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En strontbezopen uiteindelijk in bed in slaap te vallen uiteraard.
Lijkt me allemaal leuk om met je te doen, maar ik drink nietquote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Yup, ik ga het wel zienquote:Op woensdag 23 april 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan zijn dat dit enkel 'gezellig' is en niks meer
Och pop, doen we het toch niet!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal leuk om met je te doen, maar ik drink niet
[..]
Yup, ik ga het wel zien
Ik wil wel met je door de stad slenteren en in elkaar klimmen op elke straathoek... Maar dan ben ik nuchterquote:Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och pop, doen we het toch niet!
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik wil wel met je door de stad slenteren en in elkaar klimmen op elke straathoek... Maar dan ben ik nuchter
normaal gesproken is Nederlands niet mn sterkste kant hoor. .quote:Op woensdag 23 april 2014 22:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo? je gebruikte toch een verbindingsstreepje bij het woord Popi-jopi?
nee was toen nog een echt paardenmeisje dus daar was ik vaak met mn gedachten...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Orale diensten in het fietsenhok?
Ach ja, ieder z'n kinks!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee was toen nog een echt paardenmeisje dus daar was ik vaak met mn gedachten...
Niet eens een cavia...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan wakker worden met een dode rat in je kanaaltje
Je draaft liever door?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee was toen nog een echt paardenmeisje dus daar was ik vaak met mn gedachten...
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Eensquote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Oh SCquote:Op woensdag 23 april 2014 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
De beste dates die ik ooit heb gehad zijn zo gegaan
Allemaal slecht afgelopen uiteindelijk in de toekomst, maar die momenten zijn gewoon zo heerlijk
Daar kan geen gay roze fristi tegenop
Gadverquote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh SCWas ik maar vel over been
waarom vel over been das niet eens mooi...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh SCWas ik maar vel over been
Read you like a book.quote:
Omdat je SC bentquote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gadver
er zit nog een maat tussen, sterker nog, nog wel 3
waarom ga ik hier op in![]()
Dat zeggen alle vrouwen die denken dat ze overgewicht hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom vel over been das niet eens mooi...
Niks mis met lovehandlesquote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen die denken dat ze overgewicht hebben
Wel als het er meer dan 2 zijn.quote:
Als je je handen erin kwijtraakt, dan zou ik ook even na gaan denken.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel als het er meer dan 2 zijn.
Vooral als het volkomen onterecht isquote:Op woensdag 23 april 2014 23:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
fokkers die kieskeurig gaan doen, altijd mooi ja
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja want als lelijkerd mag je vooral geen voorkeur hebben en moet je vooral blij zijn met elke aardappelschil die karma naar je verhongerende ziel werpt.
uhmmm dat heb ik ook en als ik naar die topmodellen kijk... vind ik ze niet altijd mooi... te veel is niet mooi te weinig ook niet....quote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen die denken dat ze overgewicht hebben
Liever wat vlees op de botten dan een gratenbaal die in twee stukken kan knakken als je er maar te streng naar kijkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm dat heb ik ook en als ik naar die topmodellen kijk... vind ik ze niet altijd mooi... te veel is niet mooi te weinig ook niet....
thats meeeeequote:Op woensdag 23 april 2014 23:33 schreef Cue_ het volgende:
Fijn dat er altijd enkel uitersten zijn
En wat fijn dat nikkie overal zo series op reageert
ik ben hier ook niet elk topicquote:Op woensdag 23 april 2014 23:33 schreef habitue het volgende:
Dit blijft gewoon elk topic terug komen he?![]()
Topmodellen hebben over het algemeen allemaal een rotkop en zijn veels te dunquote:Op woensdag 23 april 2014 23:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm dat heb ik ook en als ik naar die topmodellen kijk... vind ik ze niet altijd mooi... te veel is niet mooi te weinig ook niet....
Het zijn niet allemaal hoeren. Sommige zijn ookquote:Op woensdag 23 april 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Topmodellen hebben over het algemeen allemaal een rotkop en zijn veels te dun(en ja, dit is wel serieus gemeend)
Er zijn middenwegen zoals Cue zegtniks is zo zwart wit, behalve het verschil tussen mijn slappe lul en stijve lul, maar hey...
Maar goed, uiteindelijk komt het er op neer dat je als man nooit op een slanke vrouw kan vallen met sexy kleding waarmee je het lichaam goed kan zien en hakken... want hey, dat zijn toch allemaal hoeren
Dat is juist zo grijs als de pest man.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
niks is zo zwart wit, behalve het verschil tussen mijn slappe lul en stijve lul,
oh bah, sla ik die catagorie helemaal over, die zijn VEEEEEEEEEEEEEEEEL ergerquote:Op woensdag 23 april 2014 23:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal hoeren. Sommige zijn ooksletten
ow..... ok... nou ja tja als jij t zegt.... Daten???quote:Op woensdag 23 april 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Topmodellen hebben over het algemeen allemaal een rotkop en zijn veels te dun(en ja, dit is wel serieus gemeend)
Er zijn middenwegen zoals Cue zegtniks is zo zwart wit, behalve het verschil tussen mijn slappe lul en stijve lul, maar hey...
Maar goed, uiteindelijk komt het er op neer dat je als man nooit op een slanke vrouw kan vallen met sexy kleding waarmee je het lichaam goed kan zien en hakken... want hey, dat zijn toch allemaal hoeren
Drink je?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow..... ok... nou ja tja als jij t zegt.... Daten???
Maar ze is heel goed in gek doen zonder alcohol. En ze heeft sinds kort geen pittig kort kapsel meerquote:
Bummer...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze is heel goed in gek doen zonder alcohol. En ze heeft sinds kort geen pittig kort kapsel meer
uhmmmmmmm ik drink soms... ligt eraan of ik nog moet autorijdenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drink je?
Heb je een BMI van < 25?
Indien een van beide antwoorden "nee" is haak ik af. Ik ben namelijk een veeleisende fokker met een lul van 30cm, in slappe toestand, en het is nog een bloedlul ook!
Niet zo serieusquote:Op woensdag 23 april 2014 23:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmmmmmm ik drink soms... ligt eraan of ik nog moet autorijdenmaar ben gek op een borrel op zn tijd... en BMI i dont know... moet k ff morgen checken
weet ik toch niet uit mn hoofd...
je bent toch wel 27 plus hedate geen kinderen:P
hahaha.... nou ja sinds kort.... t groeit alweer een aardig poosje... maar ja komt vanzelf een tijd dat k lang haar zat ben en t er weer af gaat tot een kort kapsel...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze is heel goed in gek doen zonder alcohol. En ze heeft sinds kort geen pittig kort kapsel meer
whahahaha lol woon aan de andere kant van Nederland.... ben n echte twentsequote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zo serieus
Ik ben 29bijna 30
Oh, je woont toch wel in Den Haag? Scheveningen is al te ver voor mij./...
Ik drink wel voor d'r...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang voor hoe de avond zal verlopen. Zeker als er geen drank aan te pas gaat komen
Dan versta ik je nietquote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahahaha lol woon aan de andere kant van Nederland.... ben n echte twentse
Dan zie je gezichtsmimiek... k ken jullie niet... en ik vind het erg leuk om overal serieus op in te gaan... heb niet voor niks af en toe van die hoge postaantallenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang voor hoe de avond zal verlopen. Zeker als er geen drank aan te pas gaat komen
mn familie uit Rotterdam heeft weinig moeite om mij te verstaan... aangezien ik vrij snel accent overneem... al krijg je van die mixaccenten... maar goed over t algemeen kunnen de westerlingen me wel verstaan... maar goed helaas pindakaas... gaat weer een nummertje aan mn neus voorbijquote:Op woensdag 23 april 2014 23:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik drink wel voor d'r...
[..]
Dan versta ik je nietlaat maar
to late my friend... to late..quote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd hoe je dat doet... alleen daarom zou ik het dateverzoek tegen al m'n principes in aannemen... Ik wil de uitdaging aangaan dat jij mij uit kan dagen
quote:
quote:
Engels ook niet je sterkste vak?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Engels ook niet je sterkste vak?
gaan we zeiken???quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Engels ook niet je sterkste vak?
Brabants dan maar?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mn familie uit Rotterdam heeft weinig moeite om mij te verstaan... aangezien ik vrij snel accent overneem... al krijg je van die mixaccenten... maar goed over t algemeen kunnen de westerlingen me wel verstaan... maar goed helaas pindakaas... gaat weer een nummertje aan mn neus voorbij
uhmmmm...... ja echt wel.....quote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje plagen.. beetje zeiken.. ik zie al wat je voorkeuren zijn
heb wel een ex in brabo land... mn ma kon me niet uitstaan met mn twents brabants... lol... doe het overigens niet expres hoor... gaat vanzelf..quote:
Ach, niks mis met een leuke mixquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb wel een ex in brabo land... mn ma kon me niet uitstaan met mn twents brabants... lol... doe het overigens niet expres hoor... gaat vanzelf..
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahaha wacht maar tot je het zelf hoort...
Ik trek wel een nummertje.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb k morgen sowieso al.... maar er kan altijd meer bij
waarom.... als k op texel werk komen er altijd vaste gasten uit den haag... dan lul ik een beetje met ze mee en neem ik dus ook btje accent over... dan liggen ze in een deuk en mag k eigenlijk niet weer aan t werk van ze haha,,,, maar ja ik hoor t accent te weinig om t goed te kunnen opnemen...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef SilentChaos het volgende:
Idd
Haags en Twents door elkaar zou ook een groot drama worden ook!
Uhm, nummer 3.quote:
Oh wacht, duim zat erop.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm dat kan niet.... zit voor vrijdag op 211...
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust mequote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha.... nou ja sinds kort.... t groeit alweer een aardig poosje... maar ja komt vanzelf een tijd dat k lang haar zat ben en t er weer af gaat tot een kort kapsel...
owww dan... bijna aan de beurt... ik date gemiddeld 1x per half jaarquote:
wie zegt er dat ik een man zoek dan???quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust me
Ow, kan nog mooi voor de zomer!quote:Op donderdag 24 april 2014 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
owww dan... bijna aan de beurt... ik date gemiddeld 1x per half jaar
ja de eerste honderd vond ik niet interessant dus heb k overgeslagen....quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Cue_ het volgende:
210 dates.. 1 per half jaar.. 2 per jaar. Dus je leeft al zo'n 105 jaar..
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wie zegt er dat ik een man zoek dan???
Ze is enkel een beetje aan het plagen..quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.
Zover ik weet zijn dat mannen.
Maar doet wat je wilt. Lekker gek, lekker los
tja... misschien zijn hun wel leuk als tussendoortje....quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.
Zover ik weet zijn dat mannen.
Maar doet wat je wilt. Lekker gek, lekker los
tot op zekere hoogte... inderdaad...quote:Op donderdag 24 april 2014 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is enkel een beetje aan het plagen..
Jup, best wel eigenlijk. Ze is net naar huis. Ik ga slapen als tevreden mensquote:
Thijs wel hoor. Die is niet zo moeilijk in dat soort dingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust me
Leuk dat je dat zegt. Ex van me had zo'n kapsel. Was niks mis mee. Haar karakter werd anders na verloop van tijd.quote:Op donderdag 24 april 2014 05:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thijs wel hoor. Die is niet zo moeilijk in dat soort dingen.
Goedemorgen trouwensHebben jullie er weer zin in vandaag?
![]()
Op elk potje past ook een potje.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef SilentChaos het volgende:
En zo zie je maar weer, op ieder potje past een deksel
Er valt overal wel wat aan of in of op te passenquote:
quote:
quote:
Ik denk dat ze beter bij Thijs pastquote:Op donderdag 24 april 2014 10:09 schreef MissGump het volgende:
[..]Ze hebben zelfs dezelfde humor! Match made in heaven!
Sorry El_thijs, al je moeite voor niks.
Ben je dronken oid?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja de eerste honderd vond ik niet interessant dus heb k overgeslagen....
Dat.. gewoon daten, neuken en hier posten.quote:
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas?? Ze wonen me allebei te ver weg...quote:
Uhm nee.. dat lijkt me logischquote:Op donderdag 24 april 2014 10:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas??
bemoei je lekker met je eigenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm nee.. dat lijkt me logisch
Thijs reist wel voor je
dm maar... je ziet wel of k reageer...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef BeamofLight het volgende:
toppertje erbij
nikkie mag ik je dm-en? Ben geil.
Nee, jij en Thijs gaan kinderen maken en ze gaan heul gek brabo-twents praten.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas?? Ze wonen me allebei te ver weg...
Het DM-etje is al verstuurd dus?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
Nikkie, natuurlijk niet zo gek dat je geen jongen kan krijgen als je de hele tijd zo arrogant doet.
De één is te popi-jopi, de ander woont te ver weg, zus drinkt geen bier, zo houdt niet van korte kapsels...En dan uit het niets mensen aanvallen (mij bijv.), geil dm-en met BeamofLight, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammer, erg jammer. Je leek me erg leuk maar ik weet niet of ik nu nog wel een poging moet wagen..
dit idd. We zitten hier allemaal voor hetzelfde en dan zo'n antwoord als: je ziet wel of ik terug dm. Ja dan weet ik het ook niet. Dalijk stuur je niks terug ofzo. En dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
Nikkie, natuurlijk niet zo gek dat je geen jongen kan krijgen als je de hele tijd zo arrogant doet.
De één is te popi-jopi, de ander woont te ver weg, zus drinkt geen bier, zo houdt niet van korte kapsels...En dan uit het niets mensen aanvallen (mij bijv.), geil dm-en met BeamofLight, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammer, erg jammer. Je leek me erg leuk maar ik weet niet of ik nu nog wel een poging moet wagen..
ik arrogant???quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
ik zit hier niet voor sex of omdat ik geil ben oid...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit idd. We zitten hier allemaal voor hetzelfde en dan zo'n antwoord als: je ziet wel of ik terug dm. Ja dan weet ik het ook niet. Dalijk stuur je niks terug ofzo. En dan?
PS ik ben dalijk een week op vakantie. Ik heb dus waarschijnlijk geen internet!
Speltip 9....quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik arrogant???die is goed... en jullie zeggen mij dat ik t niet zo serieus moet nemen??? Kijk lekker naar jezelf.. en je wilde al geen poging meer wagen.. doe geen moeite...
Alweer zo'n arrogante reactie! "Kijk naar jezelf", "Doe geen moeite."quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik arrogant???die is goed... en jullie zeggen mij dat ik t niet zo serieus moet nemen??? Kijk lekker naar jezelf.. en je wilde al geen poging meer wagen.. doe geen moeite...
Spreid je benen?quote:
Nee, je bent in de war met speltip 24.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alweer zo'n arrogante reactie! "Kijk naar jezelf", "Doe geen moeite."
Met BoL hetzelfde liedje: eerst hem teasen met 'dm maar, wie weet reageer ik
' en dan opeens wil je niet meer.
Kom op zeg.
Ik dacht dat het speltip 69 wasquote:Op donderdag 24 april 2014 10:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met speltip 24.
Je dacht dat je je duim erop had?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het speltip 69 was![]()
Zal ook wel snel gesloten worden door dit gespam.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit topic wordt er niet gezelliger op. Wel amusanter trouwens
Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zal ook wel snel gesloten worden door dit gespam.
sommigen vinden het leuk andere mensen weg te jagen iets met autistisch enzulks..quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit topic wordt er niet gezelliger op. Wel amusanter trouwens
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."quote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ontopic dan: Ik heb mijn date van maandag ff gesproken, kan nog niet echt inschatten of er een vervolgafspraak in zit, maar het zijn gewoon luchtige whatsappjes beide kanten op, dus 50-50
Dat zou raar zijn, want we hebben wel flink gelachen samenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."
Laat bij het feestje maar dit captured epische dates vrij goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Plagen is hier aan de orde van de dagquote:
Graag. *En wat ninja-edit jij fucking snel zeg*quote:Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we hier misschien mee ophouden?
Plagen? Bedoel je niet flirten?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plagen is hier aan de orde van de dag
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ikquote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je nou je date al eens goed gezoend? Zit al de hele week te F5en
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vastquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ik
Dank je welquote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vast
das gvd geen antwoord op haar vraagquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
das gvd geen antwoord op haar vraag
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?
Wacht even. Hoeveel dates hebben jullie nu al gehad dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
Te horrorquote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:41 schreef Cue_ het volgende:
En waarom is het niet gelukt de vorige keer?
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te horror
[..]
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Dit geven vrouwen ook bijna nooit aan. Je hebt vrij baan, dus zoenen en tijdens het zoenen is het open season, grabbelen!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.
Ja joh, doen, want als er niemand initiatief neemt komt er natuurlijk nooit een flikker van terecht. En da's zonde, want ik gun jou een toffe date met veel uitwisseling van lichaamssappen. Zondag is het he? Moet ik anders met je mee en dat we via een oortje contact houden?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga zeker wat meer proberen.
Daar pas je niet inquote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja joh, doen, want als er niemand initiatief neemt komt er natuurlijk nooit geen flikker van terecht. En da's zonde, want ik gun jou een toffe date met veel uitwisseling van lichaamssappen. Zondag is het he? Moet ik anders met je mee en dat we via een oortje contact houden?
Heb je een meterkast toevallig? Dat ik daar zwaar in kan gaan staan te ademen?
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef Rickario het volgende:
Maar ehm... zoenen plan je toch niet? Dat gebeurt toch gewoon vrij snel?
Klinkt toch een beetje alsof er iets niet helemaal goed zit..
Aah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echt
Doet er verder ook niet zo veel toequote:
Is zij dat ook, Tijn? Dat jij weet?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet er verder ook niet zo veel toe
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is zij dat ook, Tijn? Dat jij weet?
Hebben jullie het nooit over zulke dingen?quote:
Nee,quote:Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hebben jullie het nooit over zulke dingen?
muziek, andere dingen die we leuk vinden om te doen. Werk. Dat soort dingenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wat voor dingen hebben jullie wel gepraat?
Maar vertel eens over haarquote:Op donderdag 24 april 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
muziek, andere dingen die we leuk vinden om te doen. Werk. Dat soort dingen
Straks leest ze meequote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vertel eens over haar
Leeftijd, werk, relatiegeschiedenis??
'Niet erg toch? Gewoon vol passie over haar pratenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks leest ze mee![]()
32, administratief medewerkster, paar korte relaties
Nee uiteraard nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'Niet erg toch? Gewoon vol passie over haar praten
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist isquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee uiteraard nietzou wel grappig zijn dat ze stiekem ook een fokster blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist is
Idd, zekerheid voor allesquote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist is
Als t je ding isquote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe staan jullie tegenover coke snuiven op de eerste date? Do or don't?
don't hier ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als t je ding is
Maar voor mij een don't
Goed planquote:
Gewoon met drank. Het liefst bier... dan wel een lekkere zoete witte wijn of een of andere mix verkeerdomquote:
Zijn wij geen match dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het jammer dat er tussen mijn paiqmatches tot nu toe nog geen heer met van die waanzinnige sexy ogen zit
Want?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat vernieuwde speeddate systeem blijft me irriteren bij Paiq zeg
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehadquote:
TB ik wil van die ogen dat je gelijk zoiets hebt van DAMNquote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehad
Grote peners willen we!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehad
Vertel wie was er maandag bij jou?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB ik wil van die ogen dat je gelijk zoiets hebt van DAMNeen beetje zoals die kerel die hier maandag in huis was
Want?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
Damn dan ga ik me maar uitschrijven op Fok!
Niet bij mij ...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel wie was er maandag bij jou?
Eindelijk mag ik deze klassieke quote eruit gooienquote:
Sorry ik heb te veel gesnoven. t stinkt hierquote:Op donderdag 24 april 2014 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eindelijk mag ik deze klassieke quote eruit gooien
"Ben jij nou zo dom, of ik nou zo slim"
Omdat je niet meer zelf kunt kiezen met wie je een speeddate aangaat. Ik ben echt een luie dater en wil alleen maar in de regio daten. Nu krijg ik de hele tijd allemaal mensen aan de andere kant van het land voorgeschoteld... Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".quote:
Dat was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat je niet meer zelf kunt kiezen met wie je een speeddate aangaat. Ik ben echt een luie dater en wil alleen maar in de regio daten. Nu krijg ik de hele tijd allemaal mensen aan de andere kant van het land voorgeschoteld... Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".
Ogen zijn de spiegels van de ziel toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het jammer dat er tussen mijn paiqmatches tot nu toe nog geen heer met van die waanzinnige sexy ogen zit
Dat kon eerst toch ook niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat je niet meer zelf kunt kiezen met wie je een speeddate aangaat. Ik ben echt een luie dater en wil alleen maar in de regio daten. Nu krijg ik de hele tijd allemaal mensen aan de andere kant van het land voorgeschoteld... Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".
Mwa, niet zo mijn ding.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laat da wijf lekker zeiken, daar is ze goed in.
Weet zij wel dat jij een autist bent?quote:
Ik begrijp wel dat je vrijgezel bent als je met alles zo extreem moeilijk bent. Niet eens tijd om er zonder voor oordeel eens in te gaan staan? Het is niet dat iemand zijn / haar naam zelf gekozen heeft....quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je vrijgezel bent als je met alles zo extreem moeilijk bent. Niet eens tijd om er zonder voor oordeel eens in te gaan staan? Het is niet dat iemand zijn / haar naam zelf gekozen heeft....
Dit, of nog veel ergerquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.
FFS, je moet tegenwoordig ook alles uit- en voorkauwen oid in dit topicquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, of nog veel ergerHet is best wel voldoende om je eigen naam te gebruiken.
Ik heb 0,0 contact op paiq wanneer ik mijn eigen voornaam gebruik. Als ik er nog wat leuks van maak, dan heb ik leuk contact totdat ik mijn voornaam vertel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.
Naar voor je Mo...quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 contact op paiq wanneer ik mijn eigen voornaam gebruik. Als ik er nog wat leuks van maak, dan heb ik leuk contact totdat ik mijn voornaam vertel.
Met andere woorden: paiq is niks voor mij.
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.quote:
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.
Voelt soms wel minder leuk, vooral als het meerdere keren in korte tijd gebeurt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?
Nog iemand met vooroordelen gespot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?
Guilty as charged!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog iemand met vooroordelen gespot.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef BeamofLight het volgende:
Alsof je niet gewoon Superm@n! kunt heten. Of FerrariL0ver.
Goed bezig! Veel plezier! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
Today is the day the sun is shining... almost.. hopelijk is mn date vanavond ook leuk!
Ik ook dus dat is geen excuusquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echt
Waarom zou je dat vertellen ? Dat merkt ze echt wel aan iemand. En als je verder gaat met elkaar kom je vanzelf achter elkaars eigenaardigheden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet zij wel dat jij een autist bent?
En zo nee, wanneer was je van plan dat te gaan vertellen?
Megalol. Dit zijn vreselijke namen maar mensen met hun echte (voor en achter) naam heb ik ook niet echt hoge pet van op meestal.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef BeamofLight het volgende:
Alsof je niet gewoon Superm@n! kunt heten. Of FerrariL0ver.
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Goed bezig! Veel plezier! Wat gaan jullie doen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Megalol. Dit zijn vreselijke namen maar mensen met hun echte (voor en achter) naam heb ik ook niet echt hoge pet van op meestal.
Waarom dan? Ik heb nooit anders gedaan dan mijn voornaam gebruiken. Zie het probleem daarin niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:37 schreef LesMiserables het volgende:
Lol nee, op internet fora is mogelijk nog triester. Ik vind het een bepaald soort domheid zeg maar, soort disconnect met de echte wereld als je dat doet.
Bezig bent..... klinkt spannend en mysterieusquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..
Leuk als je Kees of Henk heet. Maar als je een naam hebt die niet veel voorkomt wil je toch liever wat anoniemer zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, of nog veel ergerHet is best wel voldoende om je eigen naam te gebruiken.
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk als je Kees of Henk heet. Maar als je een naam hebt die niet veel voorkomt wil je toch liever wat anoniemer zijn.
Ahja ok, dat is inderdaad niet zo slim nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zei voor en achter naam. Als je dat doet heb je blijkbaar geen idee van wat internet is dus dan neem ik je met een korreltje zout zeg maar.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:37 schreef LesMiserables het volgende:
Lol nee, op internet fora is mogelijk nog triester. Ik vind het een bepaald soort domheid zeg maar, soort disconnect met de echte wereld als je dat doet.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.
Voelt soms wel minder leuk, vooral als het meerdere keren in korte tijd gebeurt.
Ik denk dat ik maar mijn voornaam ga laten wijzigen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik word gewoon gelijk verwijderd als ik een match heb.
Verbaast me niets.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben er sinds kort ook achter dat ik een super-kamp naam heb, blijkbaar. Heb inderdaad echt het idee dat sommige vrouwen in 1e instantie denken: ohh fuck, weer zo'n stratenmaker.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..
ik vind t wel leuk om te doen.. en miss leer ik nog wat bij..quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Bezig bent..... klinkt spannend en mysterieus![]()
Maar poolen is wel tof als date!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |