Het DM-etje is al verstuurd dus?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
Nikkie, natuurlijk niet zo gek dat je geen jongen kan krijgen als je de hele tijd zo arrogant doet.
De één is te popi-jopi, de ander woont te ver weg, zus drinkt geen bier, zo houdt niet van korte kapsels...En dan uit het niets mensen aanvallen (mij bijv.), geil dm-en met BeamofLight, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammer, erg jammer. Je leek me erg leuk maar ik weet niet of ik nu nog wel een poging moet wagen..
dit idd. We zitten hier allemaal voor hetzelfde en dan zo'n antwoord als: je ziet wel of ik terug dm. Ja dan weet ik het ook niet. Dalijk stuur je niks terug ofzo. En dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
Nikkie, natuurlijk niet zo gek dat je geen jongen kan krijgen als je de hele tijd zo arrogant doet.
De één is te popi-jopi, de ander woont te ver weg, zus drinkt geen bier, zo houdt niet van korte kapsels...En dan uit het niets mensen aanvallen (mij bijv.), geil dm-en met BeamofLight, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammer, erg jammer. Je leek me erg leuk maar ik weet niet of ik nu nog wel een poging moet wagen..
ik arrogant???quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
ik zit hier niet voor sex of omdat ik geil ben oid...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit idd. We zitten hier allemaal voor hetzelfde en dan zo'n antwoord als: je ziet wel of ik terug dm. Ja dan weet ik het ook niet. Dalijk stuur je niks terug ofzo. En dan?
PS ik ben dalijk een week op vakantie. Ik heb dus waarschijnlijk geen internet!
Speltip 9....quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik arrogant???die is goed... en jullie zeggen mij dat ik t niet zo serieus moet nemen??? Kijk lekker naar jezelf.. en je wilde al geen poging meer wagen.. doe geen moeite...
Alweer zo'n arrogante reactie! "Kijk naar jezelf", "Doe geen moeite."quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik arrogant???die is goed... en jullie zeggen mij dat ik t niet zo serieus moet nemen??? Kijk lekker naar jezelf.. en je wilde al geen poging meer wagen.. doe geen moeite...
Spreid je benen?quote:
Nee, je bent in de war met speltip 24.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alweer zo'n arrogante reactie! "Kijk naar jezelf", "Doe geen moeite."
Met BoL hetzelfde liedje: eerst hem teasen met 'dm maar, wie weet reageer ik
' en dan opeens wil je niet meer.
Kom op zeg.
Ik dacht dat het speltip 69 wasquote:Op donderdag 24 april 2014 10:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met speltip 24.
Je dacht dat je je duim erop had?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het speltip 69 was![]()
Zal ook wel snel gesloten worden door dit gespam.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit topic wordt er niet gezelliger op. Wel amusanter trouwens
Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zal ook wel snel gesloten worden door dit gespam.
sommigen vinden het leuk andere mensen weg te jagen iets met autistisch enzulks..quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit topic wordt er niet gezelliger op. Wel amusanter trouwens
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."quote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ontopic dan: Ik heb mijn date van maandag ff gesproken, kan nog niet echt inschatten of er een vervolgafspraak in zit, maar het zijn gewoon luchtige whatsappjes beide kanten op, dus 50-50
Dat zou raar zijn, want we hebben wel flink gelachen samenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."
Laat bij het feestje maar dit captured epische dates vrij goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Plagen is hier aan de orde van de dagquote:
Graag. *En wat ninja-edit jij fucking snel zeg*quote:Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we hier misschien mee ophouden?
Plagen? Bedoel je niet flirten?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plagen is hier aan de orde van de dag
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ikquote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je nou je date al eens goed gezoend? Zit al de hele week te F5en
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vastquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ik
Dank je welquote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vast
das gvd geen antwoord op haar vraagquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
das gvd geen antwoord op haar vraag
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?
Wacht even. Hoeveel dates hebben jullie nu al gehad dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
Te horrorquote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:41 schreef Cue_ het volgende:
En waarom is het niet gelukt de vorige keer?
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te horror
[..]
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Dit geven vrouwen ook bijna nooit aan. Je hebt vrij baan, dus zoenen en tijdens het zoenen is het open season, grabbelen!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.
Ja joh, doen, want als er niemand initiatief neemt komt er natuurlijk nooit een flikker van terecht. En da's zonde, want ik gun jou een toffe date met veel uitwisseling van lichaamssappen. Zondag is het he? Moet ik anders met je mee en dat we via een oortje contact houden?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga zeker wat meer proberen.
Daar pas je niet inquote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja joh, doen, want als er niemand initiatief neemt komt er natuurlijk nooit geen flikker van terecht. En da's zonde, want ik gun jou een toffe date met veel uitwisseling van lichaamssappen. Zondag is het he? Moet ik anders met je mee en dat we via een oortje contact houden?
Heb je een meterkast toevallig? Dat ik daar zwaar in kan gaan staan te ademen?
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef Rickario het volgende:
Maar ehm... zoenen plan je toch niet? Dat gebeurt toch gewoon vrij snel?
Klinkt toch een beetje alsof er iets niet helemaal goed zit..
Aah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echt
Doet er verder ook niet zo veel toequote:
Is zij dat ook, Tijn? Dat jij weet?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet er verder ook niet zo veel toe
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is zij dat ook, Tijn? Dat jij weet?
Hebben jullie het nooit over zulke dingen?quote:
Nee,quote:Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hebben jullie het nooit over zulke dingen?
muziek, andere dingen die we leuk vinden om te doen. Werk. Dat soort dingenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wat voor dingen hebben jullie wel gepraat?
Maar vertel eens over haarquote:Op donderdag 24 april 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
muziek, andere dingen die we leuk vinden om te doen. Werk. Dat soort dingen
Straks leest ze meequote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vertel eens over haar
Leeftijd, werk, relatiegeschiedenis??
'Niet erg toch? Gewoon vol passie over haar pratenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks leest ze mee![]()
32, administratief medewerkster, paar korte relaties
Nee uiteraard nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'Niet erg toch? Gewoon vol passie over haar praten
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist isquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee uiteraard nietzou wel grappig zijn dat ze stiekem ook een fokster blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist is
Idd, zekerheid voor allesquote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist is
Als t je ding isquote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe staan jullie tegenover coke snuiven op de eerste date? Do or don't?
don't hier ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als t je ding is
Maar voor mij een don't
Goed planquote:
Gewoon met drank. Het liefst bier... dan wel een lekkere zoete witte wijn of een of andere mix verkeerdomquote:
Zijn wij geen match dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het jammer dat er tussen mijn paiqmatches tot nu toe nog geen heer met van die waanzinnige sexy ogen zit
Want?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat vernieuwde speeddate systeem blijft me irriteren bij Paiq zeg
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehadquote:
TB ik wil van die ogen dat je gelijk zoiets hebt van DAMNquote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehad
Grote peners willen we!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehad
Vertel wie was er maandag bij jou?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB ik wil van die ogen dat je gelijk zoiets hebt van DAMNeen beetje zoals die kerel die hier maandag in huis was
Want?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
Damn dan ga ik me maar uitschrijven op Fok!
Niet bij mij ...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel wie was er maandag bij jou?
Eindelijk mag ik deze klassieke quote eruit gooienquote:
Sorry ik heb te veel gesnoven. t stinkt hierquote:Op donderdag 24 april 2014 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eindelijk mag ik deze klassieke quote eruit gooien
"Ben jij nou zo dom, of ik nou zo slim"
Omdat je niet meer zelf kunt kiezen met wie je een speeddate aangaat. Ik ben echt een luie dater en wil alleen maar in de regio daten. Nu krijg ik de hele tijd allemaal mensen aan de andere kant van het land voorgeschoteld... Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".quote:
Dat was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat je niet meer zelf kunt kiezen met wie je een speeddate aangaat. Ik ben echt een luie dater en wil alleen maar in de regio daten. Nu krijg ik de hele tijd allemaal mensen aan de andere kant van het land voorgeschoteld... Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".
Ogen zijn de spiegels van de ziel toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het jammer dat er tussen mijn paiqmatches tot nu toe nog geen heer met van die waanzinnige sexy ogen zit
Dat kon eerst toch ook niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat je niet meer zelf kunt kiezen met wie je een speeddate aangaat. Ik ben echt een luie dater en wil alleen maar in de regio daten. Nu krijg ik de hele tijd allemaal mensen aan de andere kant van het land voorgeschoteld... Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".
Mwa, niet zo mijn ding.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laat da wijf lekker zeiken, daar is ze goed in.
Weet zij wel dat jij een autist bent?quote:
Ik begrijp wel dat je vrijgezel bent als je met alles zo extreem moeilijk bent. Niet eens tijd om er zonder voor oordeel eens in te gaan staan? Het is niet dat iemand zijn / haar naam zelf gekozen heeft....quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je vrijgezel bent als je met alles zo extreem moeilijk bent. Niet eens tijd om er zonder voor oordeel eens in te gaan staan? Het is niet dat iemand zijn / haar naam zelf gekozen heeft....
Dit, of nog veel ergerquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.
FFS, je moet tegenwoordig ook alles uit- en voorkauwen oid in dit topicquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, of nog veel ergerHet is best wel voldoende om je eigen naam te gebruiken.
Ik heb 0,0 contact op paiq wanneer ik mijn eigen voornaam gebruik. Als ik er nog wat leuks van maak, dan heb ik leuk contact totdat ik mijn voornaam vertel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.
Naar voor je Mo...quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 contact op paiq wanneer ik mijn eigen voornaam gebruik. Als ik er nog wat leuks van maak, dan heb ik leuk contact totdat ik mijn voornaam vertel.
Met andere woorden: paiq is niks voor mij.
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.quote:
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.
Voelt soms wel minder leuk, vooral als het meerdere keren in korte tijd gebeurt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?
Nog iemand met vooroordelen gespot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?
Guilty as charged!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog iemand met vooroordelen gespot.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef BeamofLight het volgende:
Alsof je niet gewoon Superm@n! kunt heten. Of FerrariL0ver.
Goed bezig! Veel plezier! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
Today is the day the sun is shining... almost.. hopelijk is mn date vanavond ook leuk!
Ik ook dus dat is geen excuusquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echt
Waarom zou je dat vertellen ? Dat merkt ze echt wel aan iemand. En als je verder gaat met elkaar kom je vanzelf achter elkaars eigenaardigheden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet zij wel dat jij een autist bent?
En zo nee, wanneer was je van plan dat te gaan vertellen?
Megalol. Dit zijn vreselijke namen maar mensen met hun echte (voor en achter) naam heb ik ook niet echt hoge pet van op meestal.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef BeamofLight het volgende:
Alsof je niet gewoon Superm@n! kunt heten. Of FerrariL0ver.
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Goed bezig! Veel plezier! Wat gaan jullie doen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Megalol. Dit zijn vreselijke namen maar mensen met hun echte (voor en achter) naam heb ik ook niet echt hoge pet van op meestal.
Waarom dan? Ik heb nooit anders gedaan dan mijn voornaam gebruiken. Zie het probleem daarin niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:37 schreef LesMiserables het volgende:
Lol nee, op internet fora is mogelijk nog triester. Ik vind het een bepaald soort domheid zeg maar, soort disconnect met de echte wereld als je dat doet.
Bezig bent..... klinkt spannend en mysterieusquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..
Leuk als je Kees of Henk heet. Maar als je een naam hebt die niet veel voorkomt wil je toch liever wat anoniemer zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, of nog veel ergerHet is best wel voldoende om je eigen naam te gebruiken.
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk als je Kees of Henk heet. Maar als je een naam hebt die niet veel voorkomt wil je toch liever wat anoniemer zijn.
Ahja ok, dat is inderdaad niet zo slim nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zei voor en achter naam. Als je dat doet heb je blijkbaar geen idee van wat internet is dus dan neem ik je met een korreltje zout zeg maar.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:37 schreef LesMiserables het volgende:
Lol nee, op internet fora is mogelijk nog triester. Ik vind het een bepaald soort domheid zeg maar, soort disconnect met de echte wereld als je dat doet.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.
Voelt soms wel minder leuk, vooral als het meerdere keren in korte tijd gebeurt.
Ik denk dat ik maar mijn voornaam ga laten wijzigen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik word gewoon gelijk verwijderd als ik een match heb.
Verbaast me niets.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben er sinds kort ook achter dat ik een super-kamp naam heb, blijkbaar. Heb inderdaad echt het idee dat sommige vrouwen in 1e instantie denken: ohh fuck, weer zo'n stratenmaker.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..
ik vind t wel leuk om te doen.. en miss leer ik nog wat bij..quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Bezig bent..... klinkt spannend en mysterieus![]()
Maar poolen is wel tof als date!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |