Ik begrijp wel dat je vrijgezel bent als je met alles zo extreem moeilijk bent. Niet eens tijd om er zonder voor oordeel eens in te gaan staan? Het is niet dat iemand zijn / haar naam zelf gekozen heeft....quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of mensen met een naam waarbij ik bij voorbaat al denk "hmmmmmmneeeeee".
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je vrijgezel bent als je met alles zo extreem moeilijk bent. Niet eens tijd om er zonder voor oordeel eens in te gaan staan? Het is niet dat iemand zijn / haar naam zelf gekozen heeft....
Dit, of nog veel ergerquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.
FFS, je moet tegenwoordig ook alles uit- en voorkauwen oid in dit topicquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, of nog veel ergerHet is best wel voldoende om je eigen naam te gebruiken.
Ik heb 0,0 contact op paiq wanneer ik mijn eigen voornaam gebruik. Als ik er nog wat leuks van maak, dan heb ik leuk contact totdat ik mijn voornaam vertel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelt dat er soms mensen tussen zitten die niet hun eigen naam gebruiken, maar een soort nickname zoals 'elmo' of ' Jasje' ofzo. Ik vind dat ook altijd iets vervelends hebben op Paiq.
Naar voor je Mo...quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 contact op paiq wanneer ik mijn eigen voornaam gebruik. Als ik er nog wat leuks van maak, dan heb ik leuk contact totdat ik mijn voornaam vertel.
Met andere woorden: paiq is niks voor mij.
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.quote:
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.
Voelt soms wel minder leuk, vooral als het meerdere keren in korte tijd gebeurt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?
Nog iemand met vooroordelen gespot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, je vist dus in de verkeerde vijver. Heb je het prikbord in de moskee al een kans gegeven?
Guilty as charged!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog iemand met vooroordelen gespot.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef BeamofLight het volgende:
Alsof je niet gewoon Superm@n! kunt heten. Of FerrariL0ver.
Goed bezig! Veel plezier! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
Today is the day the sun is shining... almost.. hopelijk is mn date vanavond ook leuk!
Ik ook dus dat is geen excuusquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel. Ik ben autist dat helpt niet echt
Waarom zou je dat vertellen ? Dat merkt ze echt wel aan iemand. En als je verder gaat met elkaar kom je vanzelf achter elkaars eigenaardigheden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet zij wel dat jij een autist bent?
En zo nee, wanneer was je van plan dat te gaan vertellen?
Megalol. Dit zijn vreselijke namen maar mensen met hun echte (voor en achter) naam heb ik ook niet echt hoge pet van op meestal.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef BeamofLight het volgende:
Alsof je niet gewoon Superm@n! kunt heten. Of FerrariL0ver.
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Goed bezig! Veel plezier! Wat gaan jullie doen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:23 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Megalol. Dit zijn vreselijke namen maar mensen met hun echte (voor en achter) naam heb ik ook niet echt hoge pet van op meestal.
Waarom dan? Ik heb nooit anders gedaan dan mijn voornaam gebruiken. Zie het probleem daarin niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:37 schreef LesMiserables het volgende:
Lol nee, op internet fora is mogelijk nog triester. Ik vind het een bepaald soort domheid zeg maar, soort disconnect met de echte wereld als je dat doet.
Bezig bent..... klinkt spannend en mysterieusquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..
Leuk als je Kees of Henk heet. Maar als je een naam hebt die niet veel voorkomt wil je toch liever wat anoniemer zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, of nog veel ergerHet is best wel voldoende om je eigen naam te gebruiken.
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk als je Kees of Henk heet. Maar als je een naam hebt die niet veel voorkomt wil je toch liever wat anoniemer zijn.
Ahja ok, dat is inderdaad niet zo slim nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:41 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zei voor en achter naam. Als je dat doet heb je blijkbaar geen idee van wat internet is dus dan neem ik je met een korreltje zout zeg maar.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:37 schreef LesMiserables het volgende:
Lol nee, op internet fora is mogelijk nog triester. Ik vind het een bepaald soort domheid zeg maar, soort disconnect met de echte wereld als je dat doet.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor mij net zo goed een voorselectie als voor hen. Zij willen niet daten met iemand met mijn achtergrond, ik wil niet daten met iemand met vooroordelen.
Voelt soms wel minder leuk, vooral als het meerdere keren in korte tijd gebeurt.
Ik denk dat ik maar mijn voornaam ga laten wijzigen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik word gewoon gelijk verwijderd als ik een match heb.
Verbaast me niets.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben er sinds kort ook achter dat ik een super-kamp naam heb, blijkbaar. Heb inderdaad echt het idee dat sommige vrouwen in 1e instantie denken: ohh fuck, weer zo'n stratenmaker.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
poolen waarschijnlijk.. wilden iets doen waarbij je kunt praten maar ook bezig bent..
ik vind t wel leuk om te doen.. en miss leer ik nog wat bij..quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Bezig bent..... klinkt spannend en mysterieus![]()
Maar poolen is wel tof als date!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |