Hebben jullie het nooit over zulke dingen?quote:
Nee,quote:Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hebben jullie het nooit over zulke dingen?
muziek, andere dingen die we leuk vinden om te doen. Werk. Dat soort dingenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wat voor dingen hebben jullie wel gepraat?
Maar vertel eens over haarquote:Op donderdag 24 april 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
muziek, andere dingen die we leuk vinden om te doen. Werk. Dat soort dingen
Straks leest ze meequote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vertel eens over haar
Leeftijd, werk, relatiegeschiedenis??
'Niet erg toch? Gewoon vol passie over haar pratenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks leest ze mee![]()
32, administratief medewerkster, paar korte relaties
Nee uiteraard nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'Niet erg toch? Gewoon vol passie over haar praten
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist isquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee uiteraard nietzou wel grappig zijn dat ze stiekem ook een fokster blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist is
Idd, zekerheid voor allesquote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan weet je vrijwel zeker dat zij een autist is
Als t je ding isquote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe staan jullie tegenover coke snuiven op de eerste date? Do or don't?
don't hier ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als t je ding is
Maar voor mij een don't
Goed planquote:
Gewoon met drank. Het liefst bier... dan wel een lekkere zoete witte wijn of een of andere mix verkeerdomquote:
Zijn wij geen match dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het jammer dat er tussen mijn paiqmatches tot nu toe nog geen heer met van die waanzinnige sexy ogen zit
Want?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat vernieuwde speeddate systeem blijft me irriteren bij Paiq zeg
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehadquote:
TB ik wil van die ogen dat je gelijk zoiets hebt van DAMNquote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehad
Grote peners willen we!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je namelijk iemand met mooie ogen gehad
Vertel wie was er maandag bij jou?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB ik wil van die ogen dat je gelijk zoiets hebt van DAMNeen beetje zoals die kerel die hier maandag in huis was
Want?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
Damn dan ga ik me maar uitschrijven op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |