mn familie uit Rotterdam heeft weinig moeite om mij te verstaan... aangezien ik vrij snel accent overneem... al krijg je van die mixaccenten... maar goed over t algemeen kunnen de westerlingen me wel verstaan... maar goed helaas pindakaas... gaat weer een nummertje aan mn neus voorbijquote:Op woensdag 23 april 2014 23:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik drink wel voor d'r...
[..]
Dan versta ik je nietlaat maar
to late my friend... to late..quote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd hoe je dat doet... alleen daarom zou ik het dateverzoek tegen al m'n principes in aannemen... Ik wil de uitdaging aangaan dat jij mij uit kan dagen
quote:
quote:
Engels ook niet je sterkste vak?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Engels ook niet je sterkste vak?
gaan we zeiken???quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Engels ook niet je sterkste vak?
Brabants dan maar?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mn familie uit Rotterdam heeft weinig moeite om mij te verstaan... aangezien ik vrij snel accent overneem... al krijg je van die mixaccenten... maar goed over t algemeen kunnen de westerlingen me wel verstaan... maar goed helaas pindakaas... gaat weer een nummertje aan mn neus voorbij
uhmmmm...... ja echt wel.....quote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje plagen.. beetje zeiken.. ik zie al wat je voorkeuren zijn
heb wel een ex in brabo land... mn ma kon me niet uitstaan met mn twents brabants... lol... doe het overigens niet expres hoor... gaat vanzelf..quote:
Ach, niks mis met een leuke mixquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb wel een ex in brabo land... mn ma kon me niet uitstaan met mn twents brabants... lol... doe het overigens niet expres hoor... gaat vanzelf..
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahaha wacht maar tot je het zelf hoort...
Ik trek wel een nummertje.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb k morgen sowieso al.... maar er kan altijd meer bij
waarom.... als k op texel werk komen er altijd vaste gasten uit den haag... dan lul ik een beetje met ze mee en neem ik dus ook btje accent over... dan liggen ze in een deuk en mag k eigenlijk niet weer aan t werk van ze haha,,,, maar ja ik hoor t accent te weinig om t goed te kunnen opnemen...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef SilentChaos het volgende:
Idd
Haags en Twents door elkaar zou ook een groot drama worden ook!
Uhm, nummer 3.quote:
Oh wacht, duim zat erop.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm dat kan niet.... zit voor vrijdag op 211...
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust mequote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha.... nou ja sinds kort.... t groeit alweer een aardig poosje... maar ja komt vanzelf een tijd dat k lang haar zat ben en t er weer af gaat tot een kort kapsel...
owww dan... bijna aan de beurt... ik date gemiddeld 1x per half jaarquote:
wie zegt er dat ik een man zoek dan???quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust me
Ow, kan nog mooi voor de zomer!quote:Op donderdag 24 april 2014 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
owww dan... bijna aan de beurt... ik date gemiddeld 1x per half jaar
ja de eerste honderd vond ik niet interessant dus heb k overgeslagen....quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Cue_ het volgende:
210 dates.. 1 per half jaar.. 2 per jaar. Dus je leeft al zo'n 105 jaar..
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wie zegt er dat ik een man zoek dan???
Ze is enkel een beetje aan het plagen..quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.
Zover ik weet zijn dat mannen.
Maar doet wat je wilt. Lekker gek, lekker los
tja... misschien zijn hun wel leuk als tussendoortje....quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.
Zover ik weet zijn dat mannen.
Maar doet wat je wilt. Lekker gek, lekker los
tot op zekere hoogte... inderdaad...quote:Op donderdag 24 april 2014 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is enkel een beetje aan het plagen..
Jup, best wel eigenlijk. Ze is net naar huis. Ik ga slapen als tevreden mensquote:
Thijs wel hoor. Die is niet zo moeilijk in dat soort dingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust me
Leuk dat je dat zegt. Ex van me had zo'n kapsel. Was niks mis mee. Haar karakter werd anders na verloop van tijd.quote:Op donderdag 24 april 2014 05:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thijs wel hoor. Die is niet zo moeilijk in dat soort dingen.
Goedemorgen trouwensHebben jullie er weer zin in vandaag?
![]()
Op elk potje past ook een potje.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef SilentChaos het volgende:
En zo zie je maar weer, op ieder potje past een deksel
Er valt overal wel wat aan of in of op te passenquote:
quote:
quote:
Ik denk dat ze beter bij Thijs pastquote:Op donderdag 24 april 2014 10:09 schreef MissGump het volgende:
[..]Ze hebben zelfs dezelfde humor! Match made in heaven!
Sorry El_thijs, al je moeite voor niks.
Ben je dronken oid?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja de eerste honderd vond ik niet interessant dus heb k overgeslagen....
Dat.. gewoon daten, neuken en hier posten.quote:
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas?? Ze wonen me allebei te ver weg...quote:
Uhm nee.. dat lijkt me logischquote:Op donderdag 24 april 2014 10:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas??
bemoei je lekker met je eigenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm nee.. dat lijkt me logisch
Thijs reist wel voor je
dm maar... je ziet wel of k reageer...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef BeamofLight het volgende:
toppertje erbij
nikkie mag ik je dm-en? Ben geil.
Nee, jij en Thijs gaan kinderen maken en ze gaan heul gek brabo-twents praten.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas?? Ze wonen me allebei te ver weg...
Het DM-etje is al verstuurd dus?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
Nikkie, natuurlijk niet zo gek dat je geen jongen kan krijgen als je de hele tijd zo arrogant doet.
De één is te popi-jopi, de ander woont te ver weg, zus drinkt geen bier, zo houdt niet van korte kapsels...En dan uit het niets mensen aanvallen (mij bijv.), geil dm-en met BeamofLight, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammer, erg jammer. Je leek me erg leuk maar ik weet niet of ik nu nog wel een poging moet wagen..
dit idd. We zitten hier allemaal voor hetzelfde en dan zo'n antwoord als: je ziet wel of ik terug dm. Ja dan weet ik het ook niet. Dalijk stuur je niks terug ofzo. En dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
Nikkie, natuurlijk niet zo gek dat je geen jongen kan krijgen als je de hele tijd zo arrogant doet.
De één is te popi-jopi, de ander woont te ver weg, zus drinkt geen bier, zo houdt niet van korte kapsels...En dan uit het niets mensen aanvallen (mij bijv.), geil dm-en met BeamofLight, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammer, erg jammer. Je leek me erg leuk maar ik weet niet of ik nu nog wel een poging moet wagen..
ik arrogant???quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
ik zit hier niet voor sex of omdat ik geil ben oid...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit idd. We zitten hier allemaal voor hetzelfde en dan zo'n antwoord als: je ziet wel of ik terug dm. Ja dan weet ik het ook niet. Dalijk stuur je niks terug ofzo. En dan?
PS ik ben dalijk een week op vakantie. Ik heb dus waarschijnlijk geen internet!
Speltip 9....quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik arrogant???die is goed... en jullie zeggen mij dat ik t niet zo serieus moet nemen??? Kijk lekker naar jezelf.. en je wilde al geen poging meer wagen.. doe geen moeite...
Alweer zo'n arrogante reactie! "Kijk naar jezelf", "Doe geen moeite."quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik arrogant???die is goed... en jullie zeggen mij dat ik t niet zo serieus moet nemen??? Kijk lekker naar jezelf.. en je wilde al geen poging meer wagen.. doe geen moeite...
Spreid je benen?quote:
Nee, je bent in de war met speltip 24.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alweer zo'n arrogante reactie! "Kijk naar jezelf", "Doe geen moeite."
Met BoL hetzelfde liedje: eerst hem teasen met 'dm maar, wie weet reageer ik
' en dan opeens wil je niet meer.
Kom op zeg.
Ik dacht dat het speltip 69 wasquote:Op donderdag 24 april 2014 10:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met speltip 24.
Je dacht dat je je duim erop had?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het speltip 69 was![]()
Zal ook wel snel gesloten worden door dit gespam.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit topic wordt er niet gezelliger op. Wel amusanter trouwens
Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zal ook wel snel gesloten worden door dit gespam.
sommigen vinden het leuk andere mensen weg te jagen iets met autistisch enzulks..quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit topic wordt er niet gezelliger op. Wel amusanter trouwens
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."quote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ontopic dan: Ik heb mijn date van maandag ff gesproken, kan nog niet echt inschatten of er een vervolgafspraak in zit, maar het zijn gewoon luchtige whatsappjes beide kanten op, dus 50-50
Dat zou raar zijn, want we hebben wel flink gelachen samenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."
Laat bij het feestje maar dit captured epische dates vrij goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Plagen is hier aan de orde van de dagquote:
Graag. *En wat ninja-edit jij fucking snel zeg*quote:Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we hier misschien mee ophouden?
Plagen? Bedoel je niet flirten?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plagen is hier aan de orde van de dag
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ikquote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je nou je date al eens goed gezoend? Zit al de hele week te F5en
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vastquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag zie ik haar weer, en zoen haar ook hoop ik
Dank je welquote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat doen, mooi man! Veel plezier vast
das gvd geen antwoord op haar vraagquote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
das gvd geen antwoord op haar vraag
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, dat zou je de vorige keer toch al doen?
Wacht even. Hoeveel dates hebben jullie nu al gehad dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag in haar post.
[..]
ja
Te horrorquote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alles voor het vraagteken incl dat ding zelf maakt de vraag. Maar ik vrees t ergste nu.
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:41 schreef Cue_ het volgende:
En waarom is het niet gelukt de vorige keer?
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te horror
[..]
durfde niet, zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Dit geven vrouwen ook bijna nooit aan. Je hebt vrij baan, dus zoenen en tijdens het zoenen is het open season, grabbelen!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
zij gaf nu ook niet echt aan dat ze wilde zoenen
Hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jullie hebben, wat, vijf of zes dates gehad? Die wil echt die dikke autistenlul wel in 'r voelen, geloof mij nu maar. Anders ging ze al niet meer met je op pad. Serieus Tijn, je zit wel safe. Doe er verdomme eens wat mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |