Het is duidelijk dat je uit het oosten komt. Daar zijn ze nogal eigenwijs en koppig.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
Doe t lekker niet...doe t zelf maar...
Ik ook. Ik drink geen druppel alcohol en kan me goed vermakenquote:
Faalverhalen zijn ook leukquote:Op woensdag 23 april 2014 16:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whaha nou denk niet dat dat leuk gaat worden... silenus komt op mij beetje te popi-jopi over...
Jouw verhalen zijn anders ook wel om te smullen somsquote:
Maar dat zijn dan ook zonder uitzondering faalverhalenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jouw verhalen zijn anders ook wel om te smullen soms
Dan zou ik toch eens die tatoeage "TROUWEN!" op je achterste eens veranderen in wat andersquote:Op woensdag 23 april 2014 17:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook zonder uitzondering faalverhalen
Als ze allemaal slagen heb je op een gegeven moment een haremquote:Op woensdag 23 april 2014 17:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook zonder uitzondering faalverhalen
Guilty as chargedquote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je uit het oosten komt. Daar zijn ze nogal eigenwijs en koppig.
DONT....quote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe staan jullie tegenover coke snuiven op de eerste date? Do or don't?
klopt hihi...quote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je uit het oosten komt. Daar zijn ze nogal eigenwijs en koppig.
Snuiverdje?quote:
Succesverhaal dus eigenlijk alquote:Op woensdag 23 april 2014 18:49 schreef Buffell het volgende:
Over een uurtje of wat komt mijn date weer hier. Date nummer 6 volgens mij al.
wcpot leegslobberen?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:25 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga zo wat drinken met iemand van het werk
Vanwaar deze sneer?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whaha nou denk niet dat dat leuk gaat worden... silenus komt op mij beetje te popi-jopi over...
Leuke, innemende meid inderdaad met een goede beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanwaar deze sneer?![]()
Niet aardig, Nikkie. Zal m'n woorden terugnemen, jij lijkt me ook zonder drank echt superleuk.
Zo wordt hard to get spelen wel heel makkelijkquote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
ok, probleem
telefoon naar de klote en ingeleverd bij een reparateur. Ik dacht alles gesaved te hebben, maar nee, ben alles kwijt. Tenminste...de telefoonnummers van het laatste half jaar. Ofwel het nieuwe spul.
Specificaties opvragen bij je provider, nummers toevoegen aan whatsapp en foto's bekijken.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
ok, probleem
telefoon naar de klote en ingeleverd bij een reparateur. Ik dacht alles gesaved te hebben, maar nee, ben alles kwijt. Tenminste...de telefoonnummers van het laatste half jaar. Ofwel het nieuwe spul.
Zeg eens rap dat ze het moet opruimen!!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is vanmorgen weggegaan toen ik al aan het werk was en nu vind ik overal post-it's opgeplakt...
ik bel zelden....quote:Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Specificaties opvragen bij je provider, nummers toevoegen aan whatsapp en foto's bekijken.
Tja ervaringquote:Op woensdag 23 april 2014 20:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik bel zelden....
(maar goeie tip idd. Zal een paar nummers (plaatjes) opleveren ja)
Cool, wel leuke dingen er op gezet?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is vanmorgen weggegaan toen ik al aan het werk was en nu vind ik overal post-it's opgeplakt...
Heb je haar leeggeslobberd?quote:
Moeilijk te zeggen, het gesprek viel af en toe stil, en niet zo'n awkward silence maar meer dat het niet helemaal vloeiend in elkaar overliep...quote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je haar leeggeslobberd?
Serieus, hoe was het?
hihi dat is lief van jequote:Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanwaar deze sneer?![]()
Niet aardig, Nikkie. Zal m'n woorden terugnemen, jij lijkt me ook zonder drank echt superleuk.
Nederlands is idd niet mijn sterkste punt... helaas had ik op school andere prioriteiten..quote:Op woensdag 23 april 2014 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuke, innemende meid inderdaad met een goede beheersing van de Nederlandse taal.
Hoezo? je gebruikte toch een verbindingsstreepje bij het woord Popi-jopiquote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nederlands is idd niet mijn sterkste punt... helaas had ik op school andere prioriteiten..
Orale diensten in het fietsenhok?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nederlands is idd niet mijn sterkste punt... helaas had ik op school andere prioriteiten..
Kan zijn dat dit enkel 'gezellig' is en niks meerquote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, het gesprek viel af en toe stil, en niet zo'n awkward silence maar meer dat het niet helemaal vloeiend in elkaar overliep...
We zaten rond 18:30 op een terrasje en tegen 20:00 vroeg ik of ze nog wat wilde eten (had zelf echt al mega-honger). Ze leek te twijfelen maar gaf toen aan dat als we die kant op liepen we vast wel wat tegenkwamen. Dus onderweg richting het station kwamen we een leuke nieuwe pasta-tent tegen en daar nog gegeten en gepraat. Toen ik vroeg of ze nog een ronde drinken wilde gaf ze aan die voor de volgende keer willen te bewaren..
Alleen is me nu niet helemaal duidelijk of ze de volgende keer als een collegiaal drankje wilt drinken of gewoon persoonlijk en elkaar nog beter leren kennen. Alhoewel, als ik echt niks was had ze ook nooit toegestemd ofzo...
En strontbezopen uiteindelijk in bed in slaap te vallen uiteraard.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
En dan wakker worden met een dode rat in je kanaaltjequote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En strontbezopen uiteindelijk in bed in slaap te vallen uiteraard.
Lijkt me allemaal leuk om met je te doen, maar ik drink nietquote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Yup, ik ga het wel zienquote:Op woensdag 23 april 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan zijn dat dit enkel 'gezellig' is en niks meer
Och pop, doen we het toch niet!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal leuk om met je te doen, maar ik drink niet
[..]
Yup, ik ga het wel zien
Ik wil wel met je door de stad slenteren en in elkaar klimmen op elke straathoek... Maar dan ben ik nuchterquote:Op woensdag 23 april 2014 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och pop, doen we het toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |