Ja do eik nu ook.. had voor mezelf 6 weken op en 6 weken af in gedachte.. maar dat is dus niet nodig. Ik vreet deze 500gr gewoon op en dan is het mooi geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon elke dag 5 gram. Het is geen testosteron ofzo
Hmm ok! Haha.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is wel de aanname, ja. De reden waarom je dan een pauze in zou moeten lassen is om je lichaam het niet te laten verleren om het zelf aan te maken / uit je voedsel (vlees) te halen. Dit bekt wel lekker, maar onderbouwing heb ik niet.
gewoon kijken of het effect op je heeft, zo ja, dan nieuwe pot bestellen als i bijna op is...quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja do eik nu ook.. had voor mezelf 6 weken op en 6 weken af in gedachte.. maar dat is dus niet nodig. Ik vreet deze 500gr gewoon op en dan is het mooi geweest.
[..]
Hmm ok! Haha.
Dat vind ik altijd vrij lastig om te merken.. zal eerder psychologisch effect hebben ( zo van ik zit aan crea dus ik pak 5kg meer. ) dan dat het echt muscle effect heeft. Maar ach, effect = effect dus jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gewoon kijken of het effect op je heeft, zo ja, dan nieuwe pot bestellen als i bijna op is...
Het is zo goedkoop dat ik het gewoon elke dag gebruik, geen idee of het werkt of niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vrij lastig om te merken.. zal eerder psychologisch effect hebben ( zo van ik zit aan crea dus ik pak 5kg meer. ) dan dat het echt muscle effect heeft. Maar ach, effect = effect dus ja
Hahahaha, toen ik het zag dacht ik: dat kan toch niet lekker zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:31 schreef 33 het volgende:
Ik heb net het 'sodomizing a sweet potato' recept van Alberto Nunez geprobeerd met mini snickers (ja als ontbijt) en danggg, superlekker!Prima macro's ook!
Beetje een ab wheel-achtige/barbell roll out oefening dus? Doe dan gewoon de ab wheel/barbell roll out zelf. Denk die meer killing is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja.
Als je er moeite mee hebt om die arce te maken/te behouden, kun je dat deel van je rug met een swiss ball oefenen.
Naast een spiegel gaan zitten op je knieeen, polsen op de bal voor je, en de bal met aangespannen abs/back/core, en (die lichte kromming contant behouden) naar voren rollen met de bal tot je bijna gstrekt bent met je benen, en weer terug. (knieeen op de grond houdend)
goeie ab/core exersize
'k weet niet of je het helemaal met een abwheel mag vergelijken voor w.b.t. die onderrug.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, toen ik het zag dacht ik: dat kan toch niet lekker zijn.
[..]
Beetje een ab wheel-achtige/barbell roll out oefening dus? Doe dan gewoon de ab wheel/barbell roll out zelf. Denk die meer killing is.
Ahja, die onderrug idd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k weet niet of je het helemaal met een abwheel mag vergelijken voor w.b.t. die onderrug.
beweging is wel gelijk idd., alleen bij die bal heb je je armen de gehele beweging gebogen voor je gezicht. Op hoogte zeg maar.
en met een wheel ben je met veel meer bezig dan alleen die arc.
maar het is wel een vergelijkbare beweging.
Overigens, als je met je polsen begint aan de zijkant v.d. bal, dan rol je praktisch als een abwheel alleen blijf je dus hoog met je lichaam.
Is een makkelijkere variant van de ab wheel waarbij je meer aandacht besteed aan de rug i.p.v. het geheel. Voor het aanleren van de arch is het een mooie oefening. Voor integreren voor tijdens complexe oefenigen en aansterken is de ab wheel beter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k weet niet of je het helemaal met een abwheel mag vergelijken voor w.b.t. die onderrug.
beweging is wel gelijk idd., alleen bij die bal heb je je armen de gehele beweging gebogen voor je gezicht. Op hoogte zeg maar.
en met een wheel ben je met veel meer bezig dan alleen die arc.
maar het is wel een vergelijkbare beweging.
Overigens, als je met je polsen begint aan de zijkant v.d. bal, dan rol je praktisch als een abwheel alleen blijf je dus hoog met je lichaam.
Heftig hahaha, succes man! Als ik het goed begrijp pak je alles dus 5/3/1 en Bench met smolovquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Faeroer het volgende:
Smolov JR week 2, dag 1 en 531 cycle 4 week 1 dag 1. Ik ga dood.
nicequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Faeroer het volgende:
Smolov JR week 2, dag 1 en 531 cycle 4 week 1 dag 1. Ik ga dood.
Thanks.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:46 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Heftig hahaha, succes man! Als ik het goed begrijp pak je alles dus 5/3/1 en Bench met smolov
Ik had voor de Smolov JR een 531 met omgedraaide BBB gedaan, dus Squat + 5x10 DL, Bench + 5x10 OHP, Dead + 5x10 Squat en OHP + 5x10 Bench om dat weinige er een beetje uit te halen. Maar inderdaad, je hebt gelijk. Buiten dat is het gewoon is een keer goed (voor mij iig) om geforceerd vaker te werken aan de vorm, anders komt het er nooit van. Ik had zoiets van een rep is een rep, ook al bench ik als een mongool.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel goed dat je de keuze hebt gemaakt om meer te benchen, want in 5/3/1 en ook wel cube is het weinig. Mijn bench is ook flink vooruit gegaan sinds dat ik 3x p.w. bench.
Yeah, zie ook sommige gasten in de gym veel kilo's wegdrukken met echt fucking lelijke vorm, half van de bench hangend één kant op en shit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik had voor de Smolov JR een 531 met omgedraaide BBB gedaan, dus Squat + 5x10 DL, Bench + 5x10 OHP, Dead + 5x10 Squat en OHP + 5x10 Bench om dat weinige er een beetje uit te halen. Maar inderdaad, je hebt gelijk. Buiten dat is het gewoon is een keer goed (voor mij iig) om geforceerd vaker te werken aan de vorm, anders komt het er nooit van. Ik had zoiets van een rep is een rep, ook al bench ik als een mongool.
Heavy grips zijn goedkoper en net zo goedquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:54 schreef andreas612 het volgende:
Iemand ervaring hier met captain of crush? Om je handen te trainen, zit misschien te twijfelen om categorie 1 of 1.5 aan te schaffen
Dit, alleen vergeet ik het wel regelmatig in te nemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is zo goedkoop dat ik het gewoon elke dag gebruik, geen idee of het werkt of niet.
Nu 1x in de vier maanden lol.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:55 schreef star_gazer het volgende:
Hoe vaak doen jullie een 'test' week om je 1RM uit te proberen? Ik zit op 5/3/1 en daarbij ga je in principe nooit verder dan 90%, maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig...
Ik gebruik nooit een shaker: ik gooi de whey gewoon door de yoghurt en de kwark.quote:Op woensdag 30 april 2014 07:43 schreef star_gazer het volgende:
Zojuist voor het eerst een eiwitshake gegeten![]()
Ik was mijn shaker vergeten en dacht dat ik het ook wel door een glas melk kon roeren. Eén grote klont
quote:Op woensdag 30 april 2014 08:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Geen tijd om naar de gym te gaan? Koop gewoon een aerotrim voor in je woonkamer. Vijf minuten in dat ding staat gelijk aan intensief sporten: GC / wie kent het " wentel - toestel " ?
Het is weer bijna moederdag.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:52 schreef star_gazer het volgende:
Doet me een beetje denken aan de shake weight:
[ afbeelding ]
Goed kado voor mijn vriendin; lekker oefenen schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |