SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 23-04-2014 13:22:55 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom afvallen, je moet gewoon tevreden worden met je lichaam. Zelfvertrouwen is belangrijker dan slank zijn. En natuurlijk lekker blijven #genieten.
Ik had les om 8:30 en heb 4 uur gepakt vannacht. Alleen op woensdag moet ik zo vroeg, voor de rest pak ik gewoon 9 uur. Nu even eten, 1,5 uurtje slapen en daarna trainen.quote:
You are a sick cunt.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef Drinky het volgende:
Afgelopen 4 dagen meer dan 7kg eten naar binnen gewerkt, geen #2 gedaan maar ongeveer hetzelfde gewicht en geen bloat. Am I freak of science?
Waarom geen Goji bessen?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overnight oats met bosbessen erdoorheen; cot dayum.
[..]
You are a sick cunt.
quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om die memes, alleen geen idee hoe ze heten.
Die manlets zijn ook echt te grappig idd"but he's a 5'7!"
Welke zijn dat?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
Ik ga altijd stuk om die morning glory comics
quote:
Over een vader die dronken z'n kind verkracht enzulksquote:
What the fuck.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Over een vader die dronken z'n kind verkracht enzulks.
hee welkom trugquote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef MsMessy het volgende:
Waarom toch altijd weer die tieten terugkopen (gymchicks) Ze wilden toch zo graag van dat vet af en dan ga je troep in je lijf laten zetten.
Oh en dat fat acceptance....Als je heup middel ratio omgekeerd evenredig is aan het ideale, just shoot yourself.
omdat mannen dikke tetten willen geen jongenslichaampjequote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef MsMessy het volgende:
Waarom toch altijd weer die tieten terugkopen (gymchicks) Ze wilden toch zo graag van dat vet af en dan ga je troep in je lijf laten zetten.
Oh en dat fat acceptance....Als je heup middel ratio omgekeerd evenredig is aan het ideale, just shoot yourself.
Looool. Ze wouden gewoon van het vet af, maar niet van hun tieten. Pretty fucking obvious right.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef MsMessy het volgende:
quote:
Wel sneu dat hij daar een kloon voor nodig heeft.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Deuce is wel een kloon van iemand uit de gym trouwens. Ik weet wie.
Drinky?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Tieten zijn bijna compleet vet, dus wat wil je nou!!! Dan laat je dus liever kkzooi in je lijf zetten omdat dat zo gezond is. OF je accepteert dat je tieten foetsie zijn en bent zo tevreden met je lijf OF je houdt een paar procent eerder op met alles eraf trainen. Want alles terugkopen is niet tevreden zijn met wat je hebt en dus ben je imo alsnog gewoon een labiel wijf met issues.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Looool. Ze wouden gewoon van het vet af, maar niet van hun tieten. Pretty fucking obvious right.
Of Montelly?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Drinky?
Fysiek leken ze wel. Heb een keer een pic van die Deuce in LIF gezien.
De beschrijving van de doorsnee fitgirl.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Want alles terugkopen is niet tevreden zijn met wat je hebt en dus ben je imo alsnog gewoon een labiel wijf met issues.
Ik kloon niet mijn neger.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Drinky?
Fysiek leken ze wel. Heb een keer een pic van die Deuce in LIF gezien.
#racistquote:
Nah, vind de verdeling zo wel goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik vind die manlet memes het mooiste.Zie Klokov zulke dingen ook echt doen IRL.
quote:
Hoe uitte ze dit?quote:Op woensdag 23 april 2014 07:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ze schaamde zich er wel een beetje voor
ik heb een andere voor je waar ze haar vagijn gebruiktquote:Op woensdag 23 april 2014 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral vanaf 4:10![]()
![]()
Hipsters when will they learn
hahahahaquote:Op woensdag 23 april 2014 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga je ook naar de onz meet vriend? we kunnen samen gaan miss
Whaha no thanks, smerige hipsterwijven.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb een andere voor je waar ze haar vagijn gebruikt
Hoezo wil je ook van die lekkere chicks die dan je buik betasten?quote:
Ziet er gewoon uit alsof ze heerlijk aan het genieten zijn. Ik ga sowieso naar die meet toe. Beetje shinen daar rocksolide 6pack aan het lekkerste wijf showen en ff flink de frikandel er door slingeren.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
http://www.magneet.org/CMS/?page_id=566
[ afbeelding ]
Yvonne![]()
Inb4 het lekkerste wijf op de meet Kore is.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit alsof ze heerlijk aan het genieten zijn. Ik ga sowieso naar die meet toe. Beetje shinen daar rocksolide 6pack aan het lekkerste wijf showen en ff flink de frikandel er door slingeren.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Je bant dan ook een FULL_ALPHA als je een dochter in bijzijn van haar moeder gaat lopen schuren
Die is wel echt lekker trouwens. Hmm genieten wordt dat.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 het lekkerste wijf op de meet Kore is.
Nee dankje ik heb nog liever een penis in mn mond en ik ben niet eens gay.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Je bant dan ook een FULL_ALPHA als je een dochter in bijzijn van haar moeder gaat lopen schuren
GRS wat ga je doen met Koningsdag?quote:
Die foto'squote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne![]()
http://forum.fok.nl/topic/2084477/1/999#139144016quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Die dochter is niks mis mee. Lekker koppie hoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo wil je ook van die lekkere chicks die dan je buik betasten?
dima denk ikquote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2084477/1/999#139144016
DM me wie.
gvd wat is dit voor topic, ik klikte eropquote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2084477/1/999#139144016
DM me wie.
Volgens mij ook, lichaam lijkt op die post in US een paar maand terug en Dima gebruikt ook altijd mijnalbum.nlquote:
Geen idee, eerlijk gezegd. Moet nog ergens een oranje outfit scoren. Beetje integreren hequote:Op woensdag 23 april 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS wat ga je doen met Koningsdag?
daaromquote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij ook, lichaam lijkt op die post in US een paar maand terug en Dima gebruikt ook altijd mijnalbum.nl
Whahaha ja idd, dat van mijnalbum. En die ondertitel ook nog.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij ook, lichaam lijkt op die post in US een paar maand terug en Dima gebruikt ook altijd mijnalbum.nl
Hangen is de stad, beetje hier beetje daar. Kom naar Rotterdamquote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd. Moet nog ergens een oranje outfit scoren. Beetje integreren he
Jij?
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Foto?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn nicht woont in Rotterdam sinds vorige week. Ben komende maanden sowieso wat vaker daarquote:Op woensdag 23 april 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hangen is de stad, beetje hier beetje daar. Kom naar Rotterdam
Tering die mensen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne![]()
Ik heb er wel een vriendin opgescharreld. Dit ben ik met m'n wijffie.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tering die mensen.
Ik heb zoveel medelijden met jullie boys echt jullie looks, soms is het leven niet eerlijk snapje
Ben je nou aangenomen voor die modellenbaan? Beauty queen drinky.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tering die mensen.
Ik heb zoveel medelijden met jullie boys echt jullie looks, soms is het leven niet eerlijk snapje
Is dat for real?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne![]()
Leuk, leuk, we kunnen ook een keer afspreken. Kan ik je de stad laten zien enzulks.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn nicht woont in Rotterdam sinds vorige week. Ben komende maanden sowieso wat vaker daarBeetje de stad verkennen na 4 jaar daar gestudeerd te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Etha zou hier zo hard om lachen he.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik heb er wel een vriendin opgescharreld. Dit ben ik met m'n wijffie.
http://lh5.ggpht.com/-2BM(...)I/s1024/DSCF1201.JPG
vriend, denk je grap ofzo?quote:
Ik geloof nooit dat hij mij uit zou lachen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Etha zou hier zo hard om lachen he.
Wie?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
ik kijk vipsquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
Heej wie kijkt er niet naar voetbal??
alleen homos kijken nu nietquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
hardwerkende en luie mensen met elkaar ruilenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Baggertv, hoe is deze grote tegenstrijdigheid tussen de twee culturen?
voetbalquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
Ik kijk snookerquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
een 4-zits?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
voetbal
Zullen wij maar iets gaan doen![]()
Wist je al dat ik ook bij een grote bank werk
Prima, ik mag je nu al (bankmedewerker).quote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
voetbal
Zullen wij maar iets gaan doen![]()
Wist je al dat ik ook bij een grote bank werk
Ik weet niet wat je bedoelt.. heb al 2 weken niet gepind mn geld was op omdat ik een laptop moest kopenquote:
volgende week: Bobbi Edenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Baggertv, hoe is deze grote tegenstrijdigheid tussen de twee culturen?
Non taken, je bent niet de enige die snooker niet snaptquote:Op woensdag 23 april 2014 21:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan heb ik 10x liever voetbal opstaan, no offense
5 om eerlijk te zijn. Enige decadentie is mij niet vreemdquote:
Geef ze ongelijk. Als je meegaat in t spel word je scheel getikt. 26% balbezit maar wel 1-0 voor.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef H1N1 het volgende:
Wat n kk ratten zeg, alleen maar verdedigen en counteren.
Wat een aidshoofdquote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
Margaery heeft sidecut!! omg![]()
btw, vind het niet staan bij dr, nu terug naar de wedstruijd
[ afbeelding ]
oh mijn moeder neukende godquote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking lelijk vriendquote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
idd, kapper afschietenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oh mijn moeder neukende god
dit is gewoon kaolo lelijk en verkrachting van een lekker wijf? kapper opsluiten rest van zn leven
te lange nekquote:Op woensdag 23 april 2014 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Haar gezicht lijkt te groot voor haar hoofd of ligt dat aan mij.
Waar leeft deze gorillasoort?quote:
Niet mijn posts editen vriend.quote:
Dat heb ik er niet bij staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Bijna, bekijk de plaatjes nog eens.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:33 schreef JackieBrown het volgende:
VAL IK EVEN DOOR DE MAND IS DE OPLOSSING AHAH
Val ik daar even door de mandquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:31 schreef Klokov het volgende:
Damn
R&P / Gamen valt weg, (FOK!mods)
allemaal van die zure mutsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jajajaquote:Op woensdag 23 april 2014 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
H-[ afbeelding ]+T
[ afbeelding ]B=V
[ afbeelding ]-TING
Egt voormachine schutquote:Op woensdag 23 april 2014 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
H-[ afbeelding ]+T
[ afbeelding ]B=V
[ afbeelding ]-TING
VRIEND WAT IS EEN VOORMACHINE DAN?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:36 schreef VMSDKR het volgende:
Vriend je moet je rebus OF helemaal in het Engels doen OF helemaal in het Nederlands. Dit is een broddelwerkje van heb ik jou daar.
Dat moest Etha voorstellenquote:
Kom er niet helemaal uit, tweede plaatje is zwarte piet samen met Seto.quote:
sukkel je raadt iemand toch niet aan om een fucking ballon te worden?????? laat hem gaan zwemmen voor mooie lange spierenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Dat is voor alles te zeggen. Als hij wil gaan bodybuilden dan kunnen wij toch gewoon advies geven?
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sukkel je raadt iemand toch niet aan om een fucking ballon te worden?????? laat hem gaan zwemmen voor mooie lange spieren
volgens mij mist ie een ledemaat om muscles op te hebben.....quote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
Denk dat Re er met wat muscles beter uit ziet dan onze Griekse god fotoboek van Re
Wat maakt het allemaal uit zeg. Live and let live. Jezus, waar je je wel niet druk om maakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tieten zijn bijna compleet vet, dus wat wil je nou!!! Dan laat je dus liever kkzooi in je lijf zetten omdat dat zo gezond is. OF je accepteert dat je tieten foetsie zijn en bent zo tevreden met je lijf OF je houdt een paar procent eerder op met alles eraf trainen. Want alles terugkopen is niet tevreden zijn met wat je hebt en dus ben je imo alsnog gewoon een labiel wijf met issues.
Nu wordt het wel een beetje raar.quote:
Hey MsMessyquote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tieten zijn bijna compleet vet, dus wat wil je nou!!! Dan laat je dus liever kkzooi in je lijf zetten omdat dat zo gezond is. OF je accepteert dat je tieten foetsie zijn en bent zo tevreden met je lijf OF je houdt een paar procent eerder op met alles eraf trainen. Want alles terugkopen is niet tevreden zijn met wat je hebt en dus ben je imo alsnog gewoon een labiel wijf met issues.
Ik heb even gekeken guestlist onz-meet, ik zie alleen maar piemels??quote:Op woensdag 23 april 2014 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sukkel je raadt iemand toch niet aan om een fucking ballon te worden?????? laat hem gaan zwemmen voor mooie lange spieren
eeeuuuhhh ik zie alleen ene annet staan ofso? miss kunne we die te grazen nemen?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken guestlist onz-meet, ik zie alleen maar piemels??
Mevrouw ik leef zo gezond en ben heerlijk fit, maar heb m'n lichaam wel vol laten proppen met pure shit bij zo'n plastisch chirurg.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit zeg. Live and let live. Jezus, waar je je wel niet druk om maakt.
[..]
Nu wordt het wel een beetje raar.Gelukkig wil jij geen kinderen met deze humor. Hehehe. Grapje.
Hoi Klokkiequote:
Ok.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mevrouw ik leef zo gezond en ben heerlijk fit, maar heb m'n lichaam wel vol laten proppen met pure shit bij zo'n plastisch chirurg.Silicoontje hier, fillertje daar en nog een beetje botox. Ben ik niet knap zei mevrouw. Nee dus....
En daarom vind ik die halve bouwdozen als gymchick echt pure bullshit. Maar dat zijn mijn twee centen.
[..]
Hoi Klokkie
Waar heb je het over, mijn vrouwtje is gewoon nattie hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mevrouw ik leef zo gezond en ben heerlijk fit, maar heb m'n lichaam wel vol laten proppen met pure shit bij zo'n plastisch chirurg.Silicoontje hier, fillertje daar en nog een beetje botox. Ben ik niet knap zei mevrouw. Nee dus....
En daarom vind ik die halve bouwdozen als gymchick echt pure bullshit. Maar dat zijn mijn twee centen.
[..]
Hoi Klokkie
godnondeju vriendquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar heb je het over, mijn vrouwtje is gewoon nattie hoor
[ afbeelding ]
Haha, waarom voel jij je überhaupt aangesprokenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg pittig weiffie moet jij niet naar bedquote:Op woensdag 23 april 2014 23:54 schreef MsMessy het volgende:
foi foi foi die wil ik wel een keer lek prikkenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allemaal ballonnen, die meisjes, die prik je zo lek
Ik heb mijn wilde haren nog. En ja misschien wel, maar het is lang geleden dat iemand mij naar bed stuurdequote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zeg pittig weiffie moet jij niet naar bed
Hm, maybe maar ze zijn wel fit.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
kdenk wel dat ik de meest wijze man ben hier dus ik zou maar naar mij luisteren morgen lekker fit morgen lekker vroeg de sportschool in jatogquote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb mijn wilde haren nog. En ja misschien wel, maar het is lang geleden dat iemand mij naar bed stuurde![]()
niet eens kaalquote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb mijn wilde haren nog. En ja misschien wel, maar het is lang geleden dat iemand mij naar bed stuurde![]()
I've got some bad news.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je vriendin?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef stinkie het volgende:
Waarom krijg ik Atkins banners? Wie googled daar op? Geef maar toe, we zijn hier onder ons....
Iemand is boos wauwquote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Hoi Klokkie
Broer wat is dit. Ik moet hier echt hard van kotsen. M'n ochtendshake ligt er nu uit. Bah.quote:
dat is gebodypaint Ethan, of het is een neger die net in de fik gestaan heeftquote:Op donderdag 24 april 2014 07:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broer wat is dit. Ik moet hier echt hard van kotsen. M'n ochtendshake ligt er nu uit. Bah.
Ben jij dat echt? Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is gebodypaint Ethan, of het is een neger die net in de fik gestaan heeft
Zo ik ben ripped, ga weer bulken -->
[ afbeelding ]
![]()
![]()
moge boys
Ja, ik heb een schidlerij van een handgranaat in m'n woonkamer, op knie hoogte....quote:Op donderdag 24 april 2014 07:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben jij dat echt? Ziet er lekker uit.
Wat slechtquote:Op donderdag 24 april 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
Ze hebben bij gebouwbeheer van de universiteit hier, een sleutelbos gejat met de lopersleutels van tig andere gebouwen![]()
![]()
die jat je niet zomaar natuurlijk.
Die gaan binnenkort ff een keer shoppen denk ik zo![]()
Om e.o.a. reden zie ik dan zo'n amateuristisch stoffig kamertje voor me waar aan een haakje van een houten bord tig sleutelbossen voor het graaien hangen. met de gebouwnamen er aan![]()
ja, idd. dat moet toch op z'n minst in een goeie kluis of iets dergelijks. Hier op de afdeling zitten de sleutels ook achter slot en grendel lolquote:
wt valt er te jatte vriendquote:Op donderdag 24 april 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
Ze hebben bij gebouwbeheer van de universiteit hier, een sleutelbos gejat met de lopersleutels van tig andere gebouwen
haha lolquote:Op donderdag 24 april 2014 07:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wt valt er te jatte vriend
op zo uni alleen maar boeke toch???? HAHAHHA LOL
"Maar ze hingen daar al jaren goed."quote:Op donderdag 24 april 2014 07:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, idd. dat moet toch op z'n minst in een goeie kluis of iets dergelijks. Hier op de afdeling zitten de sleutels ook achter slot en grendel lol
ja schijnbaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
"Maar ze hingen daar al jaren goed."scholen.
Bij mij op de hbotje dikke iMacs Gquote:Op donderdag 24 april 2014 07:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wt valt er te jatte vriend
op zo uni alleen maar boeke toch???? HAHAHHA LOL
Ik zal jou een zieke tip geven die je ceo uni kan maken. Ff de sloten vervangen!!quote:Op donderdag 24 april 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha lol
voor een onverzekerbaar godsvermogen aan meetapparatuur, pc's, hele hele dikke high end monitoren, heeeeeeel veel monitoren, beamers, enz enz
Nu kunnen ze elke nacht een mannetje in elk gebouw rond laten lopen. Maarja dat is na een paar maanden ook weer oud nieuws, dus dan moet dat mannetje weer weg, en dan ga je pas aan het werk als echte dief natuurlijk![]()
En niet 1 gebouw maar een stuk of 6 heel grote lab's lol
lolquote:Op donderdag 24 april 2014 08:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zal jou een zieke tip geven die je ceo uni kan maken. Ff de sloten vervangen!!
Lijkt mij dat ze die sloten first thing laten vervangen toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha lol
voor een onverzekerbaar godsvermogen aan meetapparatuur, pc's, hele hele dikke high end monitoren, heeeeeeel veel monitoren, beamers, enz enz
Nu kunnen ze elke nacht een mannetje in elk gebouw rond laten lopen. Maarja dat is na een paar maanden ook weer oud nieuws, dus dan moet dat mannetje weer weg, en dan ga je pas aan het werk als echte dief natuurlijk![]()
nee, dat gaan ze echt niet doen. Dat zijn echt duizenden deuren...quote:Op donderdag 24 april 2014 08:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze die sloten first thing laten vervangen toch?
Klinkt als een strak planquote:Op donderdag 24 april 2014 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, dat gaan ze echt niet doen. Dat zijn echt duizenden deuren...
Het zal wel lekker op z'n Leiden uni's gaan. We zetten voor een paar maanden een mannetje neer 'snachts in elk bebouw, en die bezuinigen we gauw weer weg en ze zien wel waar het schip strand lol
Dat is niet persé op zijn Leiden uni's hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het zal wel lekker op z'n Leiden uni's gaan. We zetten voor een paar maanden een mannetje neer 'snachts in elk bebouw, en die bezuinigen we gauw weer weg en ze zien wel waar het schip strand lol
Jaloers.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Hoi Klokkie
wtf? gewoon 9 mnd zwangerquote:Op donderdag 24 april 2014 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
moge boys
Mooie baan voor drinky, die doet toch mbo beveiligingquote:Op donderdag 24 april 2014 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lts zwakstroom vriendje.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Mooie baan voor drinky, die doet toch mbo beveiliging
quote:Op donderdag 24 april 2014 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
moge boys
quote:Op donderdag 24 april 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha lol
Leeggelopen zomerkamers.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tering die mensen.
Dat komt omdat de hommo van de oorspronkelijke post zijn settings op 25 heeft staan. Zwaar kut idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:03 schreef no1uknow het volgende:
Wie heeft ook dat 'ie woest wordt wanneer je op een link naar een ander topic klikt en dat je dan 25 posts per pagina krijgt?
Ja precies en dat is wat mij zo furieus maakt, dat er blijkbaar zulke beta's in dit topic ronddwalen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat de hommo van de oorspronkelijke post zijn settings op 25 heeft staan. Zwaar kut idd.
ik heb ze gewoon op 100 staanquote:Op donderdag 24 april 2014 10:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja precies en dat is wat mij zo furieus maakt, dat er blijkbaar zulke beta's in dit topic ronddwalen.
ik krijg er een claustrofobische aanval van als een pagina zo klein is, lig altijd eerst 30 minuten op de grond te shaken voor ik weer iets kan posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat de hommo van de oorspronkelijke post zijn settings op 25 heeft staan. Zwaar kut idd.
hoeveel verbrand je daar mee?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik krijg er een claustrofobische aanval van als een pagina zo klein is, lig altijd eerst 30 minuten op de grond te shaken voor ik weer iets kan posten.
Voor de buitendeur is er buiten de openingstijden wel met zo'n elektronische druppel toegang, maar overdag is alles gewoon open.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]Sleutelbos klinkt wel heel erg 1980 / Toren C.
Waarom geen elektronische toegangscontrole?
128kcalquote:
sukkeltje hou rekening met anderen ofso?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:33 schreef JackieBrown het volgende:
Claustrofobische aanvalpls go
Van een webpaginau go now plsss
jackie gewoon beetje respect voor tekortkoming van anderen hebben bedoel ik zit toch ook niet in over de lengte van ethan, ieder zijn ding ja toch one luv.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:33 schreef JackieBrown het volgende:
Claustrofobische aanvalpls go
Van een webpaginau go now plsss
Bij zulk soort instellingen gewoon met je gereedschapskist rondsjouwen en in de lobby de grootste plasmatelevisie van de muur af schroeven. Niemand die er naar omkijktquote:Op donderdag 24 april 2014 10:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor de buitendeur is er buiten de openingstijden wel met zo'n elektronische druppel toegang, maar overdag is alles gewoon open.
Erlopen hier zoveel mensen rond dat dat echt niet opvalt als iemand met een monitor gaat lopen zeulen of iets in z'n tas stopt en naar buiten loopt.
't gebouw hier is ook uit de jaren 70, dus intern zitten gewoon sloten
Is er hier niet iemand met een beveiligingsbedrijf? Ik zou meteen hier op inspringen en mezelf profileren / een voorstel maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor de buitendeur is er buiten de openingstijden wel met zo'n elektronische druppel toegang, maar overdag is alles gewoon open.
Erlopen hier zoveel mensen rond dat dat echt niet opvalt als iemand met een monitor gaat lopen zeulen of iets in z'n tas stopt en naar buiten loopt.
't gebouw hier is ook uit de jaren 70, dus intern zitten gewoon sloten
heb mezelf al aangegeven als hitman bij die schooltjequote:Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is er hier niet iemand met een beveiligingsbedrijf? Ik zou meteen hier op inspringen en mezelf profileren / een voorstel maken.
lol ja idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij zulk soort instellingen gewoon met je gereedschapskist rondsjouwen en in de lobby de grootste plasmatelevisie van de muur af schroeven. Niemand die er naar omkijkt(ja zo is het een keer op de HAN gegaan toen ik er nog rondliep
)
profileren om dan bij gebouwbeheer te mogen gaan werken?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is er hier niet iemand met een beveiligingsbedrijf? Ik zou meteen hier op inspringen en mezelf profileren / een voorstel maken.
zolang je doet alsof je gewoon erbij hoort kom je ook op zoveel plaatsen binnen, beetje standaard lulverhaal als ze ergens naar vragen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol ja idd.
zeiden ze hier ook al. Als je dingen wilt stelen doe het dan overdag, dan houden ze de deur nog voor je open
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij zulk soort instellingen gewoon met je gereedschapskist rondsjouwen en in de lobby de grootste plasmatelevisie van de muur af schroeven. Niemand die er naar omkijkt(ja zo is het een keer op de HAN gegaan toen ik er nog rondliep
)
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
donders veel
wel lekker veel herhalingen hoop ik toch anders word je zon opgeblazen ballon
huh maar ballonen blaas je toch niet op met spieren?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
donders veel
wel lekker veel herhalingen hoop ik toch anders word je zon opgeblazen ballon
Leuk dat je het vraagt, Drinky!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
huh maar ballonen blaas je toch niet op met spieren?
# mancrushquote:Op donderdag 24 april 2014 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zag gister toch een jongen in de gym...
aesthetic as fuck, ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
perfect height en muscle en perfecte proporties en perfecte tan
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
hij ziet er beter uit dan zyzz jeff seid en consorten en die face... wauw..
ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien zowel in real als op internet
hmm toevallig deed ik gisteren ook weighted pullups met een zieke beltquote:Op donderdag 24 april 2014 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Dus jij was dat onderdeurtje dat hele tijd via de spiegel zat te checkenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
beter neem je dan een rust dag en vreet je je klem aan de carbsquote:Op donderdag 24 april 2014 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag bonus gymdag omdat ik echt kk opgeblaze moet zijn zatrdag
'k train vaak met een jongen uit Singapore. Singapourees? 'k weet niet, maar die wil ook altijd guns op vrijdag want zaterdag moeten ze swole zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag bonus gymdag omdat ik echt kk opgeblaze moet zijn zatrdag
Carbs zijn slecht man moet wel rockhard 6 pek hebbe (ga als chippendale)quote:Op donderdag 24 april 2014 12:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beter neem je dan een rust dag en vreet je je klem aan de carbs
oh wacht ff gym
Hallo RaymondK,quote:
zat ik d'r niet heel ver vandaanquote:Op donderdag 24 april 2014 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hallo RaymondK,
Ik heb het even opgezocht voor je, mensen uit Singapore noemen we Singaporees
Een fijne dag verder!
Awesome_
Awesome_'s vraagbaak, een hele coole vraagbaak!
Altijd fijn zo een vraagbaak.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hallo RaymondK,
Ik heb het even opgezocht voor je, mensen uit Singapore noemen we Singaporees
Een fijne dag verder!
Awesome_
Awesome_'s vraagbaak, een hele coole vraagbaak!
Nee. En hou je smeerlapperij maar voor je.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Altijd fijn zo een vraagbaak.
Zou je kunnen uitleggen wat een perianalefistel is?
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 12:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Altijd fijn zo een vraagbaak.
Zou je kunnen uitleggen wat een perianalefistel is?
Nee; ik bedoel: iemand die zelf een klein bedrijfje heeft om met elektronische sleutels (pasjes) i.c.m. zone de beveiliging op te schroeven en zo dus minder afhankelijk te zijn van die sleutelboskneuzen daar. Dus 1x cashen met het goed aanleggen van een modern beveiligingsconcept + jaarlijks cashen voor onderhoudscontract.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
profileren om dan bij gebouwbeheer te mogen gaan werken?neu
zit ik hier 150x beter denk ik. als ik die kneuzen wel eens langs zie komen voor een lullig klusje ook. man man![]()
Nog erger dan systeembeheer![]()
En hoeveel kg squat je?quote:
als je zaterdag rocksolid guns wil moet je zaterdagavond gwoon nog een pompsessie inlassen. ik doe altijd voordat ik de stad in ga 4x12 hammercurls en 4x12 preacher curls thuisquote:Op donderdag 24 april 2014 12:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k train vaak met een jongen uit Singapore. Singapourees? 'k weet niet, maar die wil ook altijd guns op vrijdag want zaterdag moeten ze swole zijn![]()
![]()
Beter doe je dan 3 dagen geen guns en high carb vriend
lolquote:Op donderdag 24 april 2014 12:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je zaterdag rocksolid guns wil moet je zaterdagavond gwoon nog een pompsessie inlassen. ik doe altijd voordat ik de stad in ga 4x12 hammercurls en 4x12 preacher curls thuis
vriend ik krijg me guns niet eens meer normaal in een truitje
Nog niet ontknaapte knulletjes die denken hiermee een meisje te kunnen scorenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je zaterdag rocksolid guns wil moet je zaterdagavond gwoon nog een pompsessie inlassen. ik doe altijd voordat ik de stad in ga 4x12 hammercurls en 4x12 preacher curls thuis
vriend ik krijg me guns niet eens meer normaal in een truitje
Voorarmen? Bedoel je wellicht onderarmen?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
en dan in de kroeg nog ff handstand pushups in het toilet? elk hafl uur
gripper in je man purs zodat je lekkere pumped geaderde voorarmen hebt ook
quote:
nee voorarmen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voorarmen? Bedoel je wellicht onderarmen?
gastquote:Op donderdag 24 april 2014 12:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog niet ontknaapte knulletjes die denken hiermee een meisje te kunnen scoren
Achterarmen zien ze toch niet net zoals rug en benenquote:
hah.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Achterarmen zien ze toch niet net zoals rug en benen
Ik diagonaal-borst en under-glutes.quote:
ik ben er nooit meer terug geweest.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:30 schreef Eleiko het volgende:
@ Ray: hoe is het eigenlijk met die Uni-gym bij jou? Dat ding zou toch verbouwd worden? Dat duurde 300x langer dan gepland, maar is het nu af + staat er een squatrack?
Die crosstrainers staan wel weer handig: lekker beppen met elkaar tijdens de "work-out"quote:Op donderdag 24 april 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ben er nooit meer terug geweest.
Ik had me helemaal ingezet en meegedacht (via mail dan) met wat d'r komme moes.
Ik en nog een aantal.
En toen werden we keihard in onze kont geneukt dat we niet konden doortrainen 3 maanden lang, Wat ze wel eerst beloofde,en wat later dus een half jaar lang geworden is .
Dumbles tot 32kg anders trekken ze een bepaald plubliek aan![]()
Je kan wel squatteren geloof ik, athans dat was toen het plan.
Varkensbiefstuk heeft er nog ff getraint later geloof ik.
[ afbeelding ]
op het plaatje ziet er i.i.g. nog net zo verkrampt uit als het eerst was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die crosstrainers staan wel weer handig: lekker beppen met elkaar tijdens de "work-out"je zal toch zo je pec afscheuren van die 22kg'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is nu opnieuw een aanvraag naar de directie uitgegaan om i.i.g. tot 46kg uit te breiden nu. Daar zou ik al heel blij mee zijn...
Er werd elke keer volgehouden dat ik de enige was die er mee bencht uberhauptmaar dat is onzin, ik had ff rondgekeken, en er zijn er nog een stuk of 10 die verder willen, en die namen heb ik ff doorgegeven.
![]()
VOlgende week uitsluitsel, anders ga ik voorstellen dat ik ze zelf koop, en dan in een kist met een slotje er op zodat men de sleutel achter de desk moet halen (blijft er toch een soort van controle op)
En als dat niet mag ga ik iets anders zoeken...
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je zal toch zo je pec afscheuren van die 22kg's
Hier is nu opnieuw een vraag naar de directie uitgegaan om i.i.g. tot 46kg uit te breiden nu. Daar zou ik al heel blij mee zijn...
Er werd elke keer volgehouden dat ik de enige was die er mee bencht uberhauptmaar dat is onzin, ik had ff rondgekeken, en er zijn er nog een stuk of 10 die verder willen.
VOlgende week uitsluitsel, anders ga ik voorstellen dat ik ze zelf koop, en dan in een kist met een slotje er op zodat men de sleutel achter de desk moet halen (blijft er toch een soort van controle op)
En als dat niet mag ga ik iets anders zoeken...
ik had die extra lange stackable dumbles van die site gehaald ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je ze ook deze URL gestuurd?
Nogmaals: waar zijn die t/m 70kg dumbbells van no1uknow's oude gym gebleven?
En m.b.t. die Uni-gym: Leiden blijft gewoon duidelijk achter bij de andere uni-gyms.
En dit dan: http://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbellstang/ ? Bij ons gaan ze maar tot 40 kg en dit is de oplossing om hoger te gaan. Niet superfijn, maar toch beter dan niets.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik had die extra lange stackable dumbles van die site gehaald ook.
Er zijn een hele boel oude mensen weggegaan bij fitline onlangs, en ook heelveel mensen van een bedrijf die een regeling hadden, dus volgens mij hebben ze nu een beetje pijn in hun buik lol.
Als dat echt oude meuk is die 70's van die andere gym, dan mag het soweizo niet, want alles is "nieuw" en netjes bla bla.
Ik w acht deze week nog af, en anders speel ik het zo.
Niet dat ze met mij getrouwd zijn verder, maar dan houd het voor nog meer gasten ook snel op denk ik
idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En m.b.t. die Uni-gym: Leiden blijft gewoon duidelijk achter bij de andere uni-gyms.
zoiets had ik dus ook al voorgesteld (alleen dan langer en voor kleinere schijven)quote:Op donderdag 24 april 2014 12:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En dit dan: http://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbellstang/ ? Bij ons gaan ze maar tot 40 kg en dit is de oplossing om hoger te gaan. Niet superfijn, maar toch beter dan niets.
Langer wil je ze niet hebben, want dan kun je niet meer normaal benchen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zoiets had ik dus ook al voorgesteld (alleen dan langer en voor kleinere schijven)
Je gaat niet met 25kg platen liggen benchen
Ik had dit uitgezocht, dat wordt max 45cmquote:Op donderdag 24 april 2014 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Langer wil je ze niet hebben, want dan kun je niet meer normaal benchen.Deze kun je bij ons iig makkelijk tot 60 kg per hand uitbreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |