Ok.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mevrouw ik leef zo gezond en ben heerlijk fit, maar heb m'n lichaam wel vol laten proppen met pure shit bij zo'n plastisch chirurg.Silicoontje hier, fillertje daar en nog een beetje botox. Ben ik niet knap zei mevrouw. Nee dus....
En daarom vind ik die halve bouwdozen als gymchick echt pure bullshit. Maar dat zijn mijn twee centen.
[..]
Hoi Klokkie
Waar heb je het over, mijn vrouwtje is gewoon nattie hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mevrouw ik leef zo gezond en ben heerlijk fit, maar heb m'n lichaam wel vol laten proppen met pure shit bij zo'n plastisch chirurg.Silicoontje hier, fillertje daar en nog een beetje botox. Ben ik niet knap zei mevrouw. Nee dus....
En daarom vind ik die halve bouwdozen als gymchick echt pure bullshit. Maar dat zijn mijn twee centen.
[..]
Hoi Klokkie
godnondeju vriendquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar heb je het over, mijn vrouwtje is gewoon nattie hoor
[ afbeelding ]
Haha, waarom voel jij je überhaupt aangesprokenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg pittig weiffie moet jij niet naar bedquote:Op woensdag 23 april 2014 23:54 schreef MsMessy het volgende:
foi foi foi die wil ik wel een keer lek prikkenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allemaal ballonnen, die meisjes, die prik je zo lek
Ik heb mijn wilde haren nog. En ja misschien wel, maar het is lang geleden dat iemand mij naar bed stuurdequote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zeg pittig weiffie moet jij niet naar bed
Hm, maybe maar ze zijn wel fit.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
kdenk wel dat ik de meest wijze man ben hier dus ik zou maar naar mij luisteren morgen lekker fit morgen lekker vroeg de sportschool in jatogquote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb mijn wilde haren nog. En ja misschien wel, maar het is lang geleden dat iemand mij naar bed stuurde![]()
niet eens kaalquote:Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb mijn wilde haren nog. En ja misschien wel, maar het is lang geleden dat iemand mij naar bed stuurde![]()
I've got some bad news.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je vriendin?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef stinkie het volgende:
Waarom krijg ik Atkins banners? Wie googled daar op? Geef maar toe, we zijn hier onder ons....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |