VRIEND WAT IS EEN VOORMACHINE DAN?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:36 schreef VMSDKR het volgende:
Vriend je moet je rebus OF helemaal in het Engels doen OF helemaal in het Nederlands. Dit is een broddelwerkje van heb ik jou daar.
Dat moest Etha voorstellenquote:
Kom er niet helemaal uit, tweede plaatje is zwarte piet samen met Seto.quote:
sukkel je raadt iemand toch niet aan om een fucking ballon te worden?????? laat hem gaan zwemmen voor mooie lange spierenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Dat is voor alles te zeggen. Als hij wil gaan bodybuilden dan kunnen wij toch gewoon advies geven?
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sukkel je raadt iemand toch niet aan om een fucking ballon te worden?????? laat hem gaan zwemmen voor mooie lange spieren
volgens mij mist ie een ledemaat om muscles op te hebben.....quote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
Denk dat Re er met wat muscles beter uit ziet dan onze Griekse god fotoboek van Re
Wat maakt het allemaal uit zeg. Live and let live. Jezus, waar je je wel niet druk om maakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tieten zijn bijna compleet vet, dus wat wil je nou!!! Dan laat je dus liever kkzooi in je lijf zetten omdat dat zo gezond is. OF je accepteert dat je tieten foetsie zijn en bent zo tevreden met je lijf OF je houdt een paar procent eerder op met alles eraf trainen. Want alles terugkopen is niet tevreden zijn met wat je hebt en dus ben je imo alsnog gewoon een labiel wijf met issues.
Nu wordt het wel een beetje raar.quote:
Hey MsMessyquote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tieten zijn bijna compleet vet, dus wat wil je nou!!! Dan laat je dus liever kkzooi in je lijf zetten omdat dat zo gezond is. OF je accepteert dat je tieten foetsie zijn en bent zo tevreden met je lijf OF je houdt een paar procent eerder op met alles eraf trainen. Want alles terugkopen is niet tevreden zijn met wat je hebt en dus ben je imo alsnog gewoon een labiel wijf met issues.
Ik heb even gekeken guestlist onz-meet, ik zie alleen maar piemels??quote:Op woensdag 23 april 2014 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sukkel je raadt iemand toch niet aan om een fucking ballon te worden?????? laat hem gaan zwemmen voor mooie lange spieren
eeeuuuhhh ik zie alleen ene annet staan ofso? miss kunne we die te grazen nemen?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken guestlist onz-meet, ik zie alleen maar piemels??
Mevrouw ik leef zo gezond en ben heerlijk fit, maar heb m'n lichaam wel vol laten proppen met pure shit bij zo'n plastisch chirurg.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit zeg. Live and let live. Jezus, waar je je wel niet druk om maakt.
[..]
Nu wordt het wel een beetje raar.Gelukkig wil jij geen kinderen met deze humor. Hehehe. Grapje.
Hoi Klokkiequote:
Ok.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mevrouw ik leef zo gezond en ben heerlijk fit, maar heb m'n lichaam wel vol laten proppen met pure shit bij zo'n plastisch chirurg.Silicoontje hier, fillertje daar en nog een beetje botox. Ben ik niet knap zei mevrouw. Nee dus....
En daarom vind ik die halve bouwdozen als gymchick echt pure bullshit. Maar dat zijn mijn twee centen.
[..]
Hoi Klokkie
Waar heb je het over, mijn vrouwtje is gewoon nattie hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mevrouw ik leef zo gezond en ben heerlijk fit, maar heb m'n lichaam wel vol laten proppen met pure shit bij zo'n plastisch chirurg.Silicoontje hier, fillertje daar en nog een beetje botox. Ben ik niet knap zei mevrouw. Nee dus....
En daarom vind ik die halve bouwdozen als gymchick echt pure bullshit. Maar dat zijn mijn twee centen.
[..]
Hoi Klokkie
godnondeju vriendquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar heb je het over, mijn vrouwtje is gewoon nattie hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |