voetbalquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
Heej wie kijkt er niet naar voetbal??
Ik kijk snookerquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
Heej wie kijkt er niet naar voetbal??
een 4-zits?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
voetbal
Zullen wij maar iets gaan doen![]()
Wist je al dat ik ook bij een grote bank werk
Prima, ik mag je nu al (bankmedewerker).quote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
voetbal
Zullen wij maar iets gaan doen![]()
Wist je al dat ik ook bij een grote bank werk
Ik weet niet wat je bedoelt.. heb al 2 weken niet gepind mn geld was op omdat ik een laptop moest kopenquote:
volgende week: Bobbi Edenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Baggertv, hoe is deze grote tegenstrijdigheid tussen de twee culturen?
Non taken, je bent niet de enige die snooker niet snaptquote:Op woensdag 23 april 2014 21:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan heb ik 10x liever voetbal opstaan, no offense
5 om eerlijk te zijn. Enige decadentie is mij niet vreemdquote:
Geef ze ongelijk. Als je meegaat in t spel word je scheel getikt. 26% balbezit maar wel 1-0 voor.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef H1N1 het volgende:
Wat n kk ratten zeg, alleen maar verdedigen en counteren.
Wat een aidshoofdquote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
Margaery heeft sidecut!! omg![]()
btw, vind het niet staan bij dr, nu terug naar de wedstruijd
[ afbeelding ]
oh mijn moeder neukende godquote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking lelijk vriendquote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
idd, kapper afschietenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oh mijn moeder neukende god
dit is gewoon kaolo lelijk en verkrachting van een lekker wijf? kapper opsluiten rest van zn leven
te lange nekquote:Op woensdag 23 april 2014 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Haar gezicht lijkt te groot voor haar hoofd of ligt dat aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |