SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 23-04-2014 13:22:55 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom afvallen, je moet gewoon tevreden worden met je lichaam. Zelfvertrouwen is belangrijker dan slank zijn. En natuurlijk lekker blijven #genieten.
Ik had les om 8:30 en heb 4 uur gepakt vannacht. Alleen op woensdag moet ik zo vroeg, voor de rest pak ik gewoon 9 uur. Nu even eten, 1,5 uurtje slapen en daarna trainen.quote:
You are a sick cunt.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef Drinky het volgende:
Afgelopen 4 dagen meer dan 7kg eten naar binnen gewerkt, geen #2 gedaan maar ongeveer hetzelfde gewicht en geen bloat. Am I freak of science?
Waarom geen Goji bessen?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overnight oats met bosbessen erdoorheen; cot dayum.
[..]
You are a sick cunt.
quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om die memes, alleen geen idee hoe ze heten.
Die manlets zijn ook echt te grappig idd"but he's a 5'7!"
Welke zijn dat?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
Ik ga altijd stuk om die morning glory comics
quote:
Over een vader die dronken z'n kind verkracht enzulksquote:
What the fuck.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Over een vader die dronken z'n kind verkracht enzulks.
hee welkom trugquote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef MsMessy het volgende:
Waarom toch altijd weer die tieten terugkopen (gymchicks) Ze wilden toch zo graag van dat vet af en dan ga je troep in je lijf laten zetten.
Oh en dat fat acceptance....Als je heup middel ratio omgekeerd evenredig is aan het ideale, just shoot yourself.
omdat mannen dikke tetten willen geen jongenslichaampjequote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef MsMessy het volgende:
Waarom toch altijd weer die tieten terugkopen (gymchicks) Ze wilden toch zo graag van dat vet af en dan ga je troep in je lijf laten zetten.
Oh en dat fat acceptance....Als je heup middel ratio omgekeerd evenredig is aan het ideale, just shoot yourself.
Looool. Ze wouden gewoon van het vet af, maar niet van hun tieten. Pretty fucking obvious right.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef MsMessy het volgende:
quote:
Wel sneu dat hij daar een kloon voor nodig heeft.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Deuce is wel een kloon van iemand uit de gym trouwens. Ik weet wie.
Drinky?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Tieten zijn bijna compleet vet, dus wat wil je nou!!! Dan laat je dus liever kkzooi in je lijf zetten omdat dat zo gezond is. OF je accepteert dat je tieten foetsie zijn en bent zo tevreden met je lijf OF je houdt een paar procent eerder op met alles eraf trainen. Want alles terugkopen is niet tevreden zijn met wat je hebt en dus ben je imo alsnog gewoon een labiel wijf met issues.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Looool. Ze wouden gewoon van het vet af, maar niet van hun tieten. Pretty fucking obvious right.
Of Montelly?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Drinky?
Fysiek leken ze wel. Heb een keer een pic van die Deuce in LIF gezien.
De beschrijving van de doorsnee fitgirl.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Want alles terugkopen is niet tevreden zijn met wat je hebt en dus ben je imo alsnog gewoon een labiel wijf met issues.
Ik kloon niet mijn neger.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Drinky?
Fysiek leken ze wel. Heb een keer een pic van die Deuce in LIF gezien.
#racistquote:
Nah, vind de verdeling zo wel goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik vind die manlet memes het mooiste.Zie Klokov zulke dingen ook echt doen IRL.
quote:
Hoe uitte ze dit?quote:Op woensdag 23 april 2014 07:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ze schaamde zich er wel een beetje voor
ik heb een andere voor je waar ze haar vagijn gebruiktquote:Op woensdag 23 april 2014 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral vanaf 4:10![]()
![]()
Hipsters when will they learn
hahahahaquote:Op woensdag 23 april 2014 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga je ook naar de onz meet vriend? we kunnen samen gaan miss
Whaha no thanks, smerige hipsterwijven.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb een andere voor je waar ze haar vagijn gebruikt
Hoezo wil je ook van die lekkere chicks die dan je buik betasten?quote:
Ziet er gewoon uit alsof ze heerlijk aan het genieten zijn. Ik ga sowieso naar die meet toe. Beetje shinen daar rocksolide 6pack aan het lekkerste wijf showen en ff flink de frikandel er door slingeren.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
http://www.magneet.org/CMS/?page_id=566
[ afbeelding ]
Yvonne![]()
Inb4 het lekkerste wijf op de meet Kore is.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit alsof ze heerlijk aan het genieten zijn. Ik ga sowieso naar die meet toe. Beetje shinen daar rocksolide 6pack aan het lekkerste wijf showen en ff flink de frikandel er door slingeren.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Je bant dan ook een FULL_ALPHA als je een dochter in bijzijn van haar moeder gaat lopen schuren
Die is wel echt lekker trouwens. Hmm genieten wordt dat.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 het lekkerste wijf op de meet Kore is.
Nee dankje ik heb nog liever een penis in mn mond en ik ben niet eens gay.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Je bant dan ook een FULL_ALPHA als je een dochter in bijzijn van haar moeder gaat lopen schuren
GRS wat ga je doen met Koningsdag?quote:
Die foto'squote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne![]()
http://forum.fok.nl/topic/2084477/1/999#139144016quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Die dochter is niks mis mee. Lekker koppie hoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo wil je ook van die lekkere chicks die dan je buik betasten?
dima denk ikquote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2084477/1/999#139144016
DM me wie.
gvd wat is dit voor topic, ik klikte eropquote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2084477/1/999#139144016
DM me wie.
Volgens mij ook, lichaam lijkt op die post in US een paar maand terug en Dima gebruikt ook altijd mijnalbum.nlquote:
Geen idee, eerlijk gezegd. Moet nog ergens een oranje outfit scoren. Beetje integreren hequote:Op woensdag 23 april 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS wat ga je doen met Koningsdag?
daaromquote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij ook, lichaam lijkt op die post in US een paar maand terug en Dima gebruikt ook altijd mijnalbum.nl
Whahaha ja idd, dat van mijnalbum. En die ondertitel ook nog.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij ook, lichaam lijkt op die post in US een paar maand terug en Dima gebruikt ook altijd mijnalbum.nl
Hangen is de stad, beetje hier beetje daar. Kom naar Rotterdamquote:Op woensdag 23 april 2014 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd. Moet nog ergens een oranje outfit scoren. Beetje integreren he
Jij?
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Foto?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn nicht woont in Rotterdam sinds vorige week. Ben komende maanden sowieso wat vaker daarquote:Op woensdag 23 april 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hangen is de stad, beetje hier beetje daar. Kom naar Rotterdam
Tering die mensen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne![]()
Ik heb er wel een vriendin opgescharreld. Dit ben ik met m'n wijffie.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tering die mensen.
Ik heb zoveel medelijden met jullie boys echt jullie looks, soms is het leven niet eerlijk snapje
Ben je nou aangenomen voor die modellenbaan? Beauty queen drinky.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tering die mensen.
Ik heb zoveel medelijden met jullie boys echt jullie looks, soms is het leven niet eerlijk snapje
Is dat for real?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne![]()
Leuk, leuk, we kunnen ook een keer afspreken. Kan ik je de stad laten zien enzulks.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn nicht woont in Rotterdam sinds vorige week. Ben komende maanden sowieso wat vaker daarBeetje de stad verkennen na 4 jaar daar gestudeerd te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Etha zou hier zo hard om lachen he.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik heb er wel een vriendin opgescharreld. Dit ben ik met m'n wijffie.
http://lh5.ggpht.com/-2BM(...)I/s1024/DSCF1201.JPG
vriend, denk je grap ofzo?quote:
Ik geloof nooit dat hij mij uit zou lachen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Etha zou hier zo hard om lachen he.
Wie?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
ik kijk vipsquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
Heej wie kijkt er niet naar voetbal??
alleen homos kijken nu nietquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
Heej wie kijkt er niet naar voetbal??
hardwerkende en luie mensen met elkaar ruilenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Baggertv, hoe is deze grote tegenstrijdigheid tussen de twee culturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |