Ik weet ook niet precies hoe en wat, maar laatst was er toch zo'n vage glitch of bug of zoiets waardoor mensen hun notes konden verwijderen en plaatsen? Sindsdien heb ik blijkbaar 0 notes, want ik had er 200+.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast hoe doe je dit? Ik draai bijna 1 op 1 man.
Hahahaha schijnheilquote:Op woensdag 23 april 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe en wat, maar laatst was er toch zo'n vage glitch of bug of zoiets waardoor mensen hun notes konden verwijderen en plaatsen? Sindsdien heb ik blijkbaar 0 notes, want ik had er 200+.
Damn, serieus?quote:Op woensdag 23 april 2014 00:39 schreef THEFXR het volgende:
morgen wordt het +20 graden, rise and shine
[ afbeelding ]
Na een hoofdgerecht nog een dessert toch.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Net een tonijn pizza op dat vult beter dan een ijsje. Ja tog?
Hahaha. Die andere gif is echt fucking goed verzonnen.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgende keer post ik deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2014 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sick kuntquote:Op woensdag 23 april 2014 00:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast hoe doe je dit? Ik draai bijna 1 op 1 man.
quote:Op woensdag 23 april 2014 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een chick van m'n studie is in love met een turkse manlet van +- 170quote:
Ze schaamde zich er wel een beetje voor, maar ik gun die manlet ook zijn pleziertje.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Jij hebt die manlet toch wel ff flink afgekraakt he?
Ach, waarom niet. Het is een uitdaging, en ik hou van uitdagingen.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je zo graag op 0 notes willen blijven eigenlijk?
Wat heb je gister uiteindelijk gegeten?quote:Op woensdag 23 april 2014 08:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Het is een uitdaging, en ik hou van uitdagingen.
Reken maar dat er nog flink wat balen zware shag gerookt wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het leger is er echt op achteruitgegaan. Vroeger kon je tenminste nog drinken, roken en al die dingen; tegenwoordig moet je fit en clean zijn en shit. Waar zijn de Vietnam-tijden.
Mogen ze niet zomaar, alleen bij gegronde redenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |