shit man. dit is mijn korsakof, doe ik niks meer anquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg je dit nou expres vanwege het feit dat ik geen oven heb?
[..]
Rustig Ethan, rustig. Ik vroeg om tips. Niks moet, alles mag.
Daarom zit ie hier ook niet meer. De twee gaan niet samen. Hoe gaat het met jouw leven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik mis Dreamer, hij maakt tenminste iets van zijn leven.
goed, huis gekocht allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daarom zit ie hier ook niet meer. De twee gaan niet samen. Hoe gaat het met jouw leven?
Hij heeft high class tranny's maar wij hebben elkaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik mis Dreamer, hij maakt tenminste iets van zijn leven.
still CEO 10K/day, dan zou ik ook trannies doen allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij heeft high class tranny's maar wij hebben elkaar
nee die gaat het leger in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mr Big Spender. Trekt Fanta gelijk in?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is echt zo'n maffe gast.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Armand is wel hard gegaan
Ja, "Ali B op Volle Toeren"; mooi programma.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die pannenkoek van een Ali B. was toch ook een keer bij hem wezen chillen?
Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat gingers de gave hebben om zielen te vangen.
Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri - vanaf 20:00 maar als je tijd hebt de hele set.
Je bent een ginger?quote:
Jij bent toch ook een allochtoon of niet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jep. Alhoewel het nu meer kastanjebruin begint te worden.
Blijf uit mijn buurt duivelquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jep. Alhoewel het nu meer kastanjebruin begint te worden.
Nee man. Raseckte Hollander.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een allochtoon of niet?
Oh. Ik zag je altijd in Islam topics de Islam en Moslim shizzle verdedigen of zoiets, vandaar.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
Mijn type; 25-35 jaar. Blank, +1.80m, goed gespierd. Donker haar, bij voorkeur gemillimeterd. Groene of blauwe ogen, brede kaaklijn. Volle gezichtsbeharing, getrimd of ringbaardje. En natuurlijk uitstraling, agressieve kop. Lekker fout.
Afknappers: metroseksuele mannen, brillen, blije kleurtjes-kleding, slecht gebit, kroeshaar/krullen, huidproblemen en kleine piemels.
Zoiets;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Nee, die kijken vaak zo simpel uit hun doppen.
[..]
Qua spier beter zoiets; http://www.fatbloggers.ne(...)ed_muscle.jpg?85ff3a
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAHquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh. Ik zag je altijd in Islam topics de Islam en Moslim shizzle verdedigen of zoiets, vandaar.
MasAllah, jij bidden o jij goede jongequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH
stap maar vast over dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als deze goed smaakt dan stap ik over.
[ afbeelding ]
JE MOET #LEVEN EN #GENIETENquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
stap maar vast over dan.
Naar LIF dan toch zeker he
Laat even weten hoe die was he. Niet dat ik hem ga kopen ofzo, ik ben alleen van homemade ijs of high class B&J.quote:
allemaal teveel druks voor jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef IrCute het volgende:
En hier ga ik ook heen![]()
Zelfde terrein als woodstock
Ach so. Was dat Bryce Lewis btw die laatst op z'n facebook een link postte over dat squatten voor hypertrophy niet echt de beste oefening is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh. Ik zag je altijd in Islam topics de Islam en Moslim shizzle verdedigen of zoiets, vandaar.
Heerlijk toch meid. Lekker genieten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef IrCute het volgende:
ga eens weg bitch!!! Met je kutfeesten!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef IrCute het volgende:
Komt goed, dat is dan ook mijn doel als ijsgains-wetenschapper.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die was he. Niet dat ik hem ga kopen ofzo, ik ben alleen van homemade ijs of high class B&J.
Not sure man. Ik volg hem wel, maar dat weet ik zo 1-2-3 niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach so. Was dat Bryce Lewis btw die laatst op z'n facebook een link postte over dat squatten voor hypertrophy niet echt de beste oefening is?
Niks is teveel #yoloquote:
pcies jij weet het jeroenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk toch meid. Lekker genieten.
jelly? moet je maar niet het leger ingaan enzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga eens weg bitch!!! Met je kutfeesten!!
Ik ga zondag home made strawberry cheesecake maken. Beetje om die druks uit m'n bloed te verdrijven ja togquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt goed, dat is dan ook mijn doel als ijsgains-wetenschapper.
quote:
Totdan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef IrCute het volgende:
Okay.jpgquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niks is teveel #yolo
[..]
pcies jij weet het jeroen
[..]
jelly? moet je maar niet het leger ingaan enzo
hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Okay.jpg
Ik ben door de psychologische keuring trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |