stap maar vast over dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als deze goed smaakt dan stap ik over.
[ afbeelding ]
JE MOET #LEVEN EN #GENIETENquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
stap maar vast over dan.
Naar LIF dan toch zeker he
Laat even weten hoe die was he. Niet dat ik hem ga kopen ofzo, ik ben alleen van homemade ijs of high class B&J.quote:
allemaal teveel druks voor jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef IrCute het volgende:
En hier ga ik ook heen![]()
Zelfde terrein als woodstock
Ach so. Was dat Bryce Lewis btw die laatst op z'n facebook een link postte over dat squatten voor hypertrophy niet echt de beste oefening is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh. Ik zag je altijd in Islam topics de Islam en Moslim shizzle verdedigen of zoiets, vandaar.
Heerlijk toch meid. Lekker genieten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef IrCute het volgende:
ga eens weg bitch!!! Met je kutfeesten!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef IrCute het volgende:
Komt goed, dat is dan ook mijn doel als ijsgains-wetenschapper.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die was he. Niet dat ik hem ga kopen ofzo, ik ben alleen van homemade ijs of high class B&J.
Not sure man. Ik volg hem wel, maar dat weet ik zo 1-2-3 niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach so. Was dat Bryce Lewis btw die laatst op z'n facebook een link postte over dat squatten voor hypertrophy niet echt de beste oefening is?
Niks is teveel #yoloquote:
pcies jij weet het jeroenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk toch meid. Lekker genieten.
jelly? moet je maar niet het leger ingaan enzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga eens weg bitch!!! Met je kutfeesten!!
Ik ga zondag home made strawberry cheesecake maken. Beetje om die druks uit m'n bloed te verdrijven ja togquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt goed, dat is dan ook mijn doel als ijsgains-wetenschapper.
quote:
Totdan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef IrCute het volgende:
Okay.jpgquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niks is teveel #yolo
[..]
pcies jij weet het jeroen
[..]
jelly? moet je maar niet het leger ingaan enzo
hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Okay.jpg
Ik ben door de psychologische keuring trouwens.
Heb je lekker genoten ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb de laatste weken iets ergs gedaan
elke week urine drukstestenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het leger is er echt op achteruitgegaan. Vroeger kon je tenminste nog drinken, roken en al die dingen; tegenwoordig moet je fit en clean zijn en shit. Waar zijn de Vietnam-tijden.
Die gozer op 0:47 heeft echt sick cunt moves.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Jeroen ga je mee van 't weekend?
Kijk al die wulpse sma'tjes.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het leger is er echt op achteruitgegaan. Vroeger kon je tenminste nog drinken, roken en al die dingen; tegenwoordig moet je fit en clean zijn en shit. Waar zijn de Vietnam-tijden.
Ga weg man.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]De meeste gasten in het leger zuipen en snuiven zich ieder weekend helemaal kapot man.
Dima heeft nu sowieso een stijfje gekregen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ga je ook? Kunnen we tentje delen enz. Trek ik wel een btje aan je piemeltje snachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |