die 2e van rechts staat er ook echt bij als een wijf. Pens naar voren, reet naar achter en lange golvende lokkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed betoog Johan, helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:54 schreef Jahr00n het volgende:
Dat dit er gewoon belachelijk uit ziet denk ik.
Wat een walgelijke mannen, ik word hier zo godsgruwelijk misselijk van. Helemaal van die gore rooie vent. Moeten wij nu gemotiveerd worden van zo'n verschrikkelijke mislukking dan? Denk het niet ik walg gewoon van die gore vent bah. Met z'n belachelijke zwembroek blerg bah. Laat dat cluppie mislukkelingen maar lekker een potje voetballen op de A28. Gore anabolenspuiters die denken mooi te zijn.
Goed verhaal, lekker kortquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kwam vandaag nog een roider tegen op station. Met zn vriendin, heb haar trampstamp ook mogen aanschouwen.
Wat zegge tegen hem? Dat ie op een ballon leek?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kwam vandaag nog een roider tegen op station. Met zn vriendin, heb haar trampstamp ook mogen aanschouwen.
Echt he vliegt ie zo weg van pppffffffffquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon lek prikken zo'n anabolenmonster.
Lasagna. Die ik had gemaakt vanavond was kapoere lekker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nog eten en ik ga zo boodschappen doen daarvoor. Tips?
Ik heb geen oven/magnetron. Iets anders?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lasagna. Die ik had gemaakt vanavond was kapoere lekker.
Broodje pindakaas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen oven/magnetron. Iets anders?
Niks jaloezie, slechts waarheid. Die mag best benoemd worden. We hoeven hier niet alleen maar elkaars prostaat te masseren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
lol kijk ze haten op panzer als een stel jaloerse bitches
grapje hoor telly & hank jullie zijn geen bitches
cashew chicken met rijstquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Chinees halen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
chipolata of merquez worstjes, aardappeltjes met rozemarijn, zaanse mayo, evt iets van groente maar daar deed jij niet aan hequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo goed was met koken. Stelt me toch weer teleur dit.quote:
Klinkt als teveel werk.quote:
Hmm.quote:
Thanks dushi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
chipolata of merquez worstjes, aardappeltjes met rozemarijn, zaanse mayo, evt iets van groente maar daar deed jij niet aan he
knal dan gewoon aardappels de oven in met cajunkruiden homp vlees erbij en wat brocoli ideaal man.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo goed was met koken. Stelt me toch weer teleur dit.
[..]
Klinkt als teveel werk.
[..]
Hmm.
[..]
Thanks dushi.
Zeg je dit nou expres vanwege het feit dat ik geen oven heb?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
knal dan gewoon aardappels de oven in met cajunkruiden homp vlees erbij en wat brocoli ideaal man.
Rustig Ethan, rustig. Ik vroeg om tips. Niks moet, alles mag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ja kanker Yuri waarom moeten wij jouw avondeten bedenken
jezus
Een keer aan een poesje geroken en die jongen is gelijk een huisvrouwtje geworden maar ondertussen op fok de "grootste alpha" uithangen, ga smeer 'm.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
lol kijk ze haten op panzer als een stel jaloerse bitches
grapje hoor telly & hank jullie zijn geen bitches
zo baas ditquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks jaloezie, slechts waarheid. Die mag best benoemd worden. We hoeven hier niet alleen maar elkaars prostaat te masseren.
jelly op mijn facial aesthetics?quote:
shit man. dit is mijn korsakof, doe ik niks meer anquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg je dit nou expres vanwege het feit dat ik geen oven heb?
[..]
Rustig Ethan, rustig. Ik vroeg om tips. Niks moet, alles mag.
Daarom zit ie hier ook niet meer. De twee gaan niet samen. Hoe gaat het met jouw leven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik mis Dreamer, hij maakt tenminste iets van zijn leven.
goed, huis gekocht allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daarom zit ie hier ook niet meer. De twee gaan niet samen. Hoe gaat het met jouw leven?
Hij heeft high class tranny's maar wij hebben elkaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik mis Dreamer, hij maakt tenminste iets van zijn leven.
still CEO 10K/day, dan zou ik ook trannies doen allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij heeft high class tranny's maar wij hebben elkaar
nee die gaat het leger in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mr Big Spender. Trekt Fanta gelijk in?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is echt zo'n maffe gast.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Armand is wel hard gegaan
Ja, "Ali B op Volle Toeren"; mooi programma.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die pannenkoek van een Ali B. was toch ook een keer bij hem wezen chillen?
Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat gingers de gave hebben om zielen te vangen.
Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri - vanaf 20:00 maar als je tijd hebt de hele set.
Je bent een ginger?quote:
Jij bent toch ook een allochtoon of niet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jep. Alhoewel het nu meer kastanjebruin begint te worden.
Blijf uit mijn buurt duivelquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jep. Alhoewel het nu meer kastanjebruin begint te worden.
Nee man. Raseckte Hollander.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een allochtoon of niet?
Oh. Ik zag je altijd in Islam topics de Islam en Moslim shizzle verdedigen of zoiets, vandaar.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
Mijn type; 25-35 jaar. Blank, +1.80m, goed gespierd. Donker haar, bij voorkeur gemillimeterd. Groene of blauwe ogen, brede kaaklijn. Volle gezichtsbeharing, getrimd of ringbaardje. En natuurlijk uitstraling, agressieve kop. Lekker fout.
Afknappers: metroseksuele mannen, brillen, blije kleurtjes-kleding, slecht gebit, kroeshaar/krullen, huidproblemen en kleine piemels.
Zoiets;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Nee, die kijken vaak zo simpel uit hun doppen.
[..]
Qua spier beter zoiets; http://www.fatbloggers.ne(...)ed_muscle.jpg?85ff3a
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAHquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh. Ik zag je altijd in Islam topics de Islam en Moslim shizzle verdedigen of zoiets, vandaar.
MasAllah, jij bidden o jij goede jongequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
LA ILAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |