Echt he vliegt ie zo weg van pppffffffffquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon lek prikken zo'n anabolenmonster.
Lasagna. Die ik had gemaakt vanavond was kapoere lekker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nog eten en ik ga zo boodschappen doen daarvoor. Tips?
Ik heb geen oven/magnetron. Iets anders?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lasagna. Die ik had gemaakt vanavond was kapoere lekker.
Broodje pindakaas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen oven/magnetron. Iets anders?
Niks jaloezie, slechts waarheid. Die mag best benoemd worden. We hoeven hier niet alleen maar elkaars prostaat te masseren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
lol kijk ze haten op panzer als een stel jaloerse bitches
grapje hoor telly & hank jullie zijn geen bitches
cashew chicken met rijstquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Chinees halen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
chipolata of merquez worstjes, aardappeltjes met rozemarijn, zaanse mayo, evt iets van groente maar daar deed jij niet aan hequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo goed was met koken. Stelt me toch weer teleur dit.quote:
Klinkt als teveel werk.quote:
Hmm.quote:
Thanks dushi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
chipolata of merquez worstjes, aardappeltjes met rozemarijn, zaanse mayo, evt iets van groente maar daar deed jij niet aan he
knal dan gewoon aardappels de oven in met cajunkruiden homp vlees erbij en wat brocoli ideaal man.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo goed was met koken. Stelt me toch weer teleur dit.
[..]
Klinkt als teveel werk.
[..]
Hmm.
[..]
Thanks dushi.
Zeg je dit nou expres vanwege het feit dat ik geen oven heb?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
knal dan gewoon aardappels de oven in met cajunkruiden homp vlees erbij en wat brocoli ideaal man.
Rustig Ethan, rustig. Ik vroeg om tips. Niks moet, alles mag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ja kanker Yuri waarom moeten wij jouw avondeten bedenken
jezus
Een keer aan een poesje geroken en die jongen is gelijk een huisvrouwtje geworden maar ondertussen op fok de "grootste alpha" uithangen, ga smeer 'm.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
lol kijk ze haten op panzer als een stel jaloerse bitches
grapje hoor telly & hank jullie zijn geen bitches
zo baas ditquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks jaloezie, slechts waarheid. Die mag best benoemd worden. We hoeven hier niet alleen maar elkaars prostaat te masseren.
jelly op mijn facial aesthetics?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |