shit man. dit is mijn korsakof, doe ik niks meer anquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg je dit nou expres vanwege het feit dat ik geen oven heb?
[..]
Rustig Ethan, rustig. Ik vroeg om tips. Niks moet, alles mag.
Daarom zit ie hier ook niet meer. De twee gaan niet samen. Hoe gaat het met jouw leven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik mis Dreamer, hij maakt tenminste iets van zijn leven.
goed, huis gekocht allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daarom zit ie hier ook niet meer. De twee gaan niet samen. Hoe gaat het met jouw leven?
Hij heeft high class tranny's maar wij hebben elkaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik mis Dreamer, hij maakt tenminste iets van zijn leven.
still CEO 10K/day, dan zou ik ook trannies doen allesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij heeft high class tranny's maar wij hebben elkaar
nee die gaat het leger in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mr Big Spender. Trekt Fanta gelijk in?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is echt zo'n maffe gast.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Armand is wel hard gegaan
Ja, "Ali B op Volle Toeren"; mooi programma.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die pannenkoek van een Ali B. was toch ook een keer bij hem wezen chillen?
Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat gingers de gave hebben om zielen te vangen.
Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri - vanaf 20:00 maar als je tijd hebt de hele set.
Je bent een ginger?quote:
Jij bent toch ook een allochtoon of niet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jep. Alhoewel het nu meer kastanjebruin begint te worden.
Blijf uit mijn buurt duivelquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jep. Alhoewel het nu meer kastanjebruin begint te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |