Heb je lekker genoten ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb de laatste weken iets ergs gedaan
elke week urine drukstestenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het leger is er echt op achteruitgegaan. Vroeger kon je tenminste nog drinken, roken en al die dingen; tegenwoordig moet je fit en clean zijn en shit. Waar zijn de Vietnam-tijden.
Die gozer op 0:47 heeft echt sick cunt moves.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Jeroen ga je mee van 't weekend?
Kijk al die wulpse sma'tjes.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het leger is er echt op achteruitgegaan. Vroeger kon je tenminste nog drinken, roken en al die dingen; tegenwoordig moet je fit en clean zijn en shit. Waar zijn de Vietnam-tijden.
Ga weg man.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]De meeste gasten in het leger zuipen en snuiven zich ieder weekend helemaal kapot man.
Dima heeft nu sowieso een stijfje gekregen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ga je ook? Kunnen we tentje delen enz. Trek ik wel een btje aan je piemeltje snachts
je bent een schande voor de samenleving.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd![]()
Maar heb de smith misbruikt
zitten er wel een paar tussen en dan een paar van de charlie compagnie en hun drukshandelpraktijken hmmm..quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah
Die chick daarvoor in dat rode jurkje zou ik wel raken.
Wat een schande zeg. Die mensen vertrouw ik mijn veiligheid toe? Mooi niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zitten er wel een paar tussen en dan een paar van de charlie compagnie en hun drukshandelpraktijken hmmm..
Waarom kijk je dit zo vaak?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahahaha godver kijk wat die gozer op 3;25 bij dat zoenende stelletje.!
Ik heb deze filmpjes zo vaak bekeken en elke keer zie je wel weer iets nieuws.
Ach 16 is legaal dus 12 jaar jonger kan ook nog wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.Ze is wss 10 jaar jonger.
Gast, het leger is één grote beunhazenclub die als het er op aan komt helemaal niks klaarspeelt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een schande zeg. Die mensen vertrouw ik mijn veiligheid toe? Mooi niet.
Ben nooit naar zoiets geweest, wel leuk om te zien. En muziek is ook wel leuk.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach 16 is legaal dus 12 jaar jonger kan ook nog wel.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast, het leger is één grote beunhazenclub die als het er op aan komt helemaal niks klaarspeelt.
Misschien kunnen we wel een keer met een paar gymmers gaan. "Dima's Club Ontmaagding".quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben nooit naar zoiets geweest, wel leuk om te zien. En muziek is ook wel leuk.
Ben wel keer club geweest hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Hoe weet jij dat?
[..]
Misschien kunnen we wel een keer met een paar gymmers gaan. "Dima's Club Ontmaagding".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |