je bent een schande voor de samenleving.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd![]()
Maar heb de smith misbruikt
zitten er wel een paar tussen en dan een paar van de charlie compagnie en hun drukshandelpraktijken hmmm..quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah
Die chick daarvoor in dat rode jurkje zou ik wel raken.
Wat een schande zeg. Die mensen vertrouw ik mijn veiligheid toe? Mooi niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zitten er wel een paar tussen en dan een paar van de charlie compagnie en hun drukshandelpraktijken hmmm..
Waarom kijk je dit zo vaak?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahahaha godver kijk wat die gozer op 3;25 bij dat zoenende stelletje.!
Ik heb deze filmpjes zo vaak bekeken en elke keer zie je wel weer iets nieuws.
Ach 16 is legaal dus 12 jaar jonger kan ook nog wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.Ze is wss 10 jaar jonger.
Gast, het leger is één grote beunhazenclub die als het er op aan komt helemaal niks klaarspeelt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een schande zeg. Die mensen vertrouw ik mijn veiligheid toe? Mooi niet.
Ben nooit naar zoiets geweest, wel leuk om te zien. En muziek is ook wel leuk.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach 16 is legaal dus 12 jaar jonger kan ook nog wel.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast, het leger is één grote beunhazenclub die als het er op aan komt helemaal niks klaarspeelt.
Misschien kunnen we wel een keer met een paar gymmers gaan. "Dima's Club Ontmaagding".quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben nooit naar zoiets geweest, wel leuk om te zien. En muziek is ook wel leuk.
Ben wel keer club geweest hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Hoe weet jij dat?
[..]
Misschien kunnen we wel een keer met een paar gymmers gaan. "Dima's Club Ontmaagding".
Yuri komt uit de achterhoek, kun je zo met hem mee met de bus naar Dieka of Radstake.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben nooit naar zoiets geweest, wel leuk om te zien. En muziek is ook wel leuk.
Hahaha, wat. Jij kent die shit gewoon.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yuri komt uit de achterhoek, kun je zo met hem mee met de bus naar Dieka of Radstake.
Je moet toch ergens je chickss vandaan halen lijkt me zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:45 schreef IrCute het volgende:
Regelmatig uitgaan is sowieso overrated. Gewoon af en toe naar een festival of feest.
Mevrouw gaat 1x naar een festival en nu is regelmatig uitgaan ineens overrated.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:45 schreef IrCute het volgende:
Regelmatig uitgaan is sowieso overrated. Gewoon af en toe naar een festival of feest.
Whaha ja mijn halve familie is boer dus ben regelmatig naar van dat soort dingen gegaan. Op de heenweg met z'n allen wachten op de bus die op de terugweg vol zit met dronken boeren. Achterhoek Arena ben ik nooit geweest, wel Dieka, Zaal Dijk, Leren Lampe enz.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, wat. Jij kent die shit gewoon.Radstake ging ik op een gegeven moment elke week naartoe, iets van 8-10x achter elkaar en sindsdien eigenlijk maar 3x omdat het niks meer aan was.
Bij ons in de Achterhoek heb je echt elke keer een tent die opeens super populair is en daarna uitsterft. De tienerparty's waren overigens altijd in de Achterhoek Arena, ken je die ook?
Na de Radstake gingen we naar zo'n boerendiscotheek die echt mega klein was. Kwamen altijd van die boeren en hardcore/nazi gasten. Was elke week ruzie/gevechten.
En de laatste twee jaar is het voornamelijk 22-24 in Doetinchem, maar dat is echt veel te klein. Totaal niet chill.
Tegenwoordig kan ik die fucking drukke kroegjes/clubs niet meer waarderen man. Doe mij maar gewoon zo'n Miami-achtige club met loungebanken en verschillende dansvloeren, waar je tenminste ook nog normaal kan lopen buiten de dansvloeren etc.
Geloof mij de meerderheid leeft bovengemiddeld gezond. Zitten een paar etters tussen maar die heb je ook in het bedrijfsleven. Verzekeringsmaatschappijen en banken met snuivende directeuren vertrouw jij toch ook je geld en uiteindelijk ook je leven toe?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een schande zeg. Die mensen vertrouw ik mijn veiligheid toe? Mooi niet.
het was een redhead.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was een man en je hebt met je voorgevel gewiebeld of lipbiting ala Gina?
Wat wil je doen in het leger?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geloof mij de meerderheid leeft bovengemiddeld gezond. Zitten een paar etters tussen maar die heb je ook in het bedrijfsleven. Verzekeringsmaatschappijen en banken met snuivende directeuren vertrouw jij toch ook je geld en uiteindelijk ook je leven toe?
Hahaha, fucking grappig man.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha ja mijn halve familie is boer dus ben regelmatig naar van dat soort dingen gegaan. Op de heenweg met z'n allen wachten op de bus die op de terugweg vol zit met dronken boeren. Achterhoek Arena ben ik nooit geweest, wel Dieka, Zaal Dijk, Leren Lampe enz.
Vond het alleen wel irritant dat je altijd met muntjes moest betalen in die dancings.
Snuivende directeuren zie je alleen maar in films. Nu ik Jeroen gehoord heb dat er in het leger zoveel gesnoven en gedronken wordt kan ik mij er echt niet meer veilig bij voelen. Een regelrechte schande is dit. Zo zie je maar weer dat het leger een nep imago heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geloof mij de meerderheid leeft bovengemiddeld gezond. Zitten een paar etters tussen maar die heb je ook in het bedrijfsleven. Verzekeringsmaatschappijen en banken met snuivende directeuren vertrouw jij toch ook je geld en uiteindelijk ook je leven toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |