lolquote:Op donderdag 24 april 2014 12:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je zaterdag rocksolid guns wil moet je zaterdagavond gwoon nog een pompsessie inlassen. ik doe altijd voordat ik de stad in ga 4x12 hammercurls en 4x12 preacher curls thuis
vriend ik krijg me guns niet eens meer normaal in een truitje
Nog niet ontknaapte knulletjes die denken hiermee een meisje te kunnen scorenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je zaterdag rocksolid guns wil moet je zaterdagavond gwoon nog een pompsessie inlassen. ik doe altijd voordat ik de stad in ga 4x12 hammercurls en 4x12 preacher curls thuis
vriend ik krijg me guns niet eens meer normaal in een truitje
Voorarmen? Bedoel je wellicht onderarmen?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
en dan in de kroeg nog ff handstand pushups in het toilet? elk hafl uur
gripper in je man purs zodat je lekkere pumped geaderde voorarmen hebt ook
quote:
nee voorarmen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voorarmen? Bedoel je wellicht onderarmen?
gastquote:Op donderdag 24 april 2014 12:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog niet ontknaapte knulletjes die denken hiermee een meisje te kunnen scoren
Achterarmen zien ze toch niet net zoals rug en benenquote:
hah.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Achterarmen zien ze toch niet net zoals rug en benen
Ik diagonaal-borst en under-glutes.quote:
ik ben er nooit meer terug geweest.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:30 schreef Eleiko het volgende:
@ Ray: hoe is het eigenlijk met die Uni-gym bij jou? Dat ding zou toch verbouwd worden? Dat duurde 300x langer dan gepland, maar is het nu af + staat er een squatrack?
Die crosstrainers staan wel weer handig: lekker beppen met elkaar tijdens de "work-out"quote:Op donderdag 24 april 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ben er nooit meer terug geweest.
Ik had me helemaal ingezet en meegedacht (via mail dan) met wat d'r komme moes.
Ik en nog een aantal.
En toen werden we keihard in onze kont geneukt dat we niet konden doortrainen 3 maanden lang, Wat ze wel eerst beloofde,en wat later dus een half jaar lang geworden is .
Dumbles tot 32kg anders trekken ze een bepaald plubliek aan![]()
Je kan wel squatteren geloof ik, athans dat was toen het plan.
Varkensbiefstuk heeft er nog ff getraint later geloof ik.
[ afbeelding ]
op het plaatje ziet er i.i.g. nog net zo verkrampt uit als het eerst was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die crosstrainers staan wel weer handig: lekker beppen met elkaar tijdens de "work-out"je zal toch zo je pec afscheuren van die 22kg'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is nu opnieuw een aanvraag naar de directie uitgegaan om i.i.g. tot 46kg uit te breiden nu. Daar zou ik al heel blij mee zijn...
Er werd elke keer volgehouden dat ik de enige was die er mee bencht uberhauptmaar dat is onzin, ik had ff rondgekeken, en er zijn er nog een stuk of 10 die verder willen, en die namen heb ik ff doorgegeven.
![]()
VOlgende week uitsluitsel, anders ga ik voorstellen dat ik ze zelf koop, en dan in een kist met een slotje er op zodat men de sleutel achter de desk moet halen (blijft er toch een soort van controle op)
En als dat niet mag ga ik iets anders zoeken...
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je zal toch zo je pec afscheuren van die 22kg's
Hier is nu opnieuw een vraag naar de directie uitgegaan om i.i.g. tot 46kg uit te breiden nu. Daar zou ik al heel blij mee zijn...
Er werd elke keer volgehouden dat ik de enige was die er mee bencht uberhauptmaar dat is onzin, ik had ff rondgekeken, en er zijn er nog een stuk of 10 die verder willen.
VOlgende week uitsluitsel, anders ga ik voorstellen dat ik ze zelf koop, en dan in een kist met een slotje er op zodat men de sleutel achter de desk moet halen (blijft er toch een soort van controle op)
En als dat niet mag ga ik iets anders zoeken...
ik had die extra lange stackable dumbles van die site gehaald ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je ze ook deze URL gestuurd?
Nogmaals: waar zijn die t/m 70kg dumbbells van no1uknow's oude gym gebleven?
En m.b.t. die Uni-gym: Leiden blijft gewoon duidelijk achter bij de andere uni-gyms.
En dit dan: http://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbellstang/ ? Bij ons gaan ze maar tot 40 kg en dit is de oplossing om hoger te gaan. Niet superfijn, maar toch beter dan niets.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik had die extra lange stackable dumbles van die site gehaald ook.
Er zijn een hele boel oude mensen weggegaan bij fitline onlangs, en ook heelveel mensen van een bedrijf die een regeling hadden, dus volgens mij hebben ze nu een beetje pijn in hun buik lol.
Als dat echt oude meuk is die 70's van die andere gym, dan mag het soweizo niet, want alles is "nieuw" en netjes bla bla.
Ik w acht deze week nog af, en anders speel ik het zo.
Niet dat ze met mij getrouwd zijn verder, maar dan houd het voor nog meer gasten ook snel op denk ik
idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En m.b.t. die Uni-gym: Leiden blijft gewoon duidelijk achter bij de andere uni-gyms.
zoiets had ik dus ook al voorgesteld (alleen dan langer en voor kleinere schijven)quote:Op donderdag 24 april 2014 12:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En dit dan: http://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbellstang/ ? Bij ons gaan ze maar tot 40 kg en dit is de oplossing om hoger te gaan. Niet superfijn, maar toch beter dan niets.
Langer wil je ze niet hebben, want dan kun je niet meer normaal benchen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zoiets had ik dus ook al voorgesteld (alleen dan langer en voor kleinere schijven)
Je gaat niet met 25kg platen liggen benchen
Ik had dit uitgezocht, dat wordt max 45cmquote:Op donderdag 24 april 2014 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Langer wil je ze niet hebben, want dan kun je niet meer normaal benchen.Deze kun je bij ons iig makkelijk tot 60 kg per hand uitbreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |