Volgens mij verzinnen ze de laatste tijd ook maar wat om de afleveringen mee in te vullen. Geen idee, maar zo voelt het gewoon. Met Rachel die ineens spontaan, op alleen die ENE dag voor haar show, zeer nerveus en angstig wordt! En dat het ook zomaar ineens over is. Die spontane ééndags issues worden een beetje ...... belachelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vond dit misschien wel de stomste aflevering ooit.
inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vond dit misschien wel de stomste aflevering ooit.
Inmiddels is ze toch weer niet ontslagen..quote:Naya Rivera is ontslagen bij 'Glee'. De 27-jarige actrice werd na een langdurige ruzie met de producenten van de serie en tegenspeelster Lea Michele aan de deur gezet. Dat schrijft de New York Daily News.
Rivera werd volgens PopWrapped meteen ook uit de seizoensfinale geschreven. De toekomst van Naya bij 'Glee' was al een tijdje onzeker nadat ze op 15 april met heel wat toeters en bellen van de set was gestormd. Dat deed ze nadat ze uitermate geïrriteerd raakte door het gedrag van Lea Michele. Michele, die het eventjes moeilijk had met de afwezigheid van haar overleden vriend en tegenspeler Cory Monteith, had namelijk gevraagd om een korte pauze in te lassen zodat ze zich kon herpakken.
Jaloezie
Verschillende bronnen laten nu weten dat het al langer niet meer botert tussen Rivera en Michele. "Naya is jaloers dat Lea de grote ster van de serie is. Ze zucht veel en rolt met haar ogen. Ze zitten voortdurend achter elkaars rug te roddelen", aldus een insider aan het Amerikaanse blad Us Magazine.
Naya heeft er een moeilijke maand opzitten. Zo verbrak haar vriend Big Sean begin april de verloving en beschuldigde zij hem van diefstal. De actrice liet een aantal weken geleden via Twitter weten dat de rapper een horloge van Rolex had gestolen bij haar thuis omdat hij jaloers is op haar succes: "Big Sean die Rolexen uit het huis van een vrouw steelt. Misschien omdat ik in 'Glee' meespeel en ik meer dan hem verdien?", stond in de tweet die kort daarna verwijderd werd.
Zowel Naya als Lea lijken mij beiden niet makkelijk om mee te werken en om te gaan. Ik heb tegenwoordig het idee dat Rachel Berry langzaamaan verandert in Lea Michele..quote:Naya Rivera hoeft haar biezen niet te pakken bij de musicalserie Glee. "Berichten en geruchten dat Naya Rivera is ontslagen bij Glee zijn niet waar. Einde verhaal", zegt een woordvoerder tegen het Amerikaanse entertainmentblad The Hollywood Reporter.
Eerder deze week werd gefluisterd dat Rivera van de set was verbannen omdat ze zich misdroeg en ruzie had met haar tegenspeler Lea Michele. De actrice, die in Glee de rol van Santana speelt, en Michele hebben volgens ingewijden al maanden gedoe met elkaar. Woordvoerders van Glee en producent 20th Century Fox willen niet reageren op de kwestie.
Ook het gerucht dat de 27-jarige actrice vanwege haar wangedrag uit het restant van het vijfde seizoen van Glee, dat momenteel wordt uitgezonden in de Verenigde Staten, is niet waar. Volgens haar woordvoerder was de afwezigheid van Rivera gepland. De zesde, en tevens laatste, reeks van Glee wordt later dit jaar uitgezonden.
Ik heb me (mede vanwege het huidige downloadgedoe en het idee om daarom alle niet echt boeiende series maar te laten schieten) voorgenomen om dit seizoen nog even af te kijken, maar volgend seizoen hoeft eigenlijk niet meer zo nodig. Maar het is om één of andere reden een soort van onmogelijk om te stoppen met kijken naar deze pulp, dus of het me ook gaat lukken....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
Redelijke aflevering. Maar ja ik blijf kijken
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ze doen mij de laatste tijd een beetje denken aan Carry Slee boeken, met al die problemenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Zo dat waren weer een paar maatschappelijke situaties gepropt in een saaie aflevering......
ipv downloaden streamen op project free tv?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik heb me (mede vanwege het huidige downloadgedoe en het idee om daarom alle niet echt boeiende series maar te laten schieten) voorgenomen om dit seizoen nog even af te kijken, maar volgend seizoen hoeft eigenlijk niet meer zo nodig. Maar het is om één of andere reden een soort van onmogelijk om te stoppen met kijken naar deze pulp, dus of het me ook gaat lukken....![]()
Bron: http://tvline.com/2014/07/10/glee-season-6-episodes-13/quote:Scoop: Glee's Final Season Episode Count (Finally) Revealed
Fox finally has Glee‘s number.
After months of deliberations with series cocreator Ryan Murphy and 20th TV, the network has decided that the show’s sixth and final season will consist of 13 (uninterrupted) episodes, TVLine has learned.
Back in May, then-Fox president Kevin Reilly hinted that Glee‘s farewell season, originally slated to be 22 episodes, would likely be trimmed. “We’re going to sit down and talk [to exec producer Ryan Murphy] about how to end the show and how many that is,” he said at the time.
Murphy, meanwhile, recently told TVLine that the series is “getting back to its roots” in Season 6. “I’m sort of reinvigorated about it,” he enthused. “It’s getting back to what I was initially interested in with the show, which was arts in school. The last season is really about the importance of arts education in our high schools… I think people will like it.”
Glee is set to return at midseason.
quote:'Glee' Star Becca Tobin's Boyfriend Matt Bendik Reportedly Found Dead At 35
Matt Bendik, boyfriend of "Glee" star Becca Tobin, has been reportedly found dead in his hotel room. He was 35.
TMZ was first to report that Bendik, a nightclub owner, was found dead by the hotel maid on Thursday, July 10. Bendik was in Philadelphia with Tobin, who plays Kitty Wilde on the Fox series.
According to The Hollywood Reporter, a friend of Bendik's has confirmed the news.
Though the Philadelphia Medical Examiner confirmed to TMZ that Bendik's body was found, the cause of death has not been disclosed.
Bron
Of ze had haar bruidsjurk al gekocht en vond het zonde om er niets mee te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef babette21 het volgende:
Naya Rivera (Santana) is van de week stiekem getrouwd (maar niet met die ene gast met wie ze pas nog verloofd was)
Naya Rivera Marries Ryan Dorsey
[ afbeelding ]
Of zou het één of andere vage publiciteitsstunt zijn? Foto's zouden net zo goed random modellenwerk kunnen zijn...
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Of ze had haar bruidsjurk al gekocht en vond het zonde om er niets mee te doen.
Volgens Perez wel in ieder gevalquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Of ze had haar bruidsjurk al gekocht en vond het zonde om er niets mee te doen.
ergens halverwege vorig seizoen ben ik gestopt, maar wil wel nog eens tijdens een regenachtig weekend de afleveringen die ik nog niet gezien heb helemaal afkijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben een jaar geleden afgehaakt met Glee, maar wilde toch het laatste seizoen nog wel gaan volgen. Komisch dat er nog geen enkele reactie hier is op de nieuwe ep; het is wel echt op hè?
Vond de nieuwe kids wel komisch iig. Jammer dat ze die niet eerder hadden geïntroduceerd ipv die lui van de afgelopen seizoenen.
Verder niet zoveel over te melden
Wow ja, die jongen heeft echt een geweldige stem, misschien wel één van de beste in Glee tot nu toe!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:35 schreef babette21 het volgende:
24 is niks, Puck is inmiddels 32![]()
Die nieuwelingen gaan er tot nu toe nog wel mee door ja. Al vond ik dat ze erg overdreven deden over hoe, ja wat eigenlijk... dik? nerdy? die ene jongen zou zijn... vond hem vrij normaal. Kon erg goed zingen trouwens!
Ik vind de Warblers stom. Mogen die weg?
Dat was de laatste aflevering van het 5de seizoen. Daarna hadden ze een lange pauze (tot vorige week dus).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ook afgehaakt na het 4e seizoen geloof ik. Dat ze die filmaanbieding kreeg ofzo, daarna ben ik gekapt. Voel ook helemaal niet de wens om het toch weer te gaan proberen
Blaine jr of die blonde?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:17 schreef RaymanNL het volgende:
Tweede aflevering was beter dan de eerste. Ik heb weer genotenIk irriteer me wel dan die cheerleader-jongen
And that's how it's done!quote:Maybe Brittany and I are too young to get married. I mean, after all, that's why it didn't work out with you and Blaine, right? Or maybe it didn't work out because you're a judgmental little geroniphile with a mouth like cat's ass. Maybe Blaine got tired of hearing your shrill self-agrandizing lecture about how you felt the two of you were at the very apex of the gay rights movement every time you so much as cooked macaroni and cheese together, or farted. Maybe Blaine didn't wanna be with someone who looks like they just removed their top row of dentures every time they smile, or someone who doesn't dress like an extra out of one of Andy Dick's more elaborate wet dreams. Maybe he grew weary of dating a breathier more feminine Quinn Fabray. Maybe he finally got freaked out by your strange obsession with old people that causes you to skulk around nursing homes like one of those cats that can smell cancer. Maybe he got tired of watching you drape yourself on every piano you happen past to entertain exactly no one with. Say some song that Judy Garland choked on her tongue in the middle of, or some sassy old Broadway standard made famous by dead alcoholic crump. Maybe Blaine woke up one day and said, 'You know what, I don't wanna marry a sexless self-centered baton-twirler. Maybe I need someone who knows more than three dance moves:' the finger wag, the shoulder shimmy, and the one where you pretend to twirl to invisible rainbow-colored ribbons attached to your hips, so you know what, maybe that's why it didn't work out, maybe it has nothing to do with me and Brittany, maybe it's just that you are utterly, utterly, intolerable. Maybe that has something to do with it.
Vind het toch een beetje creepy gast, alsof je als 'normale' jongen iemand met Down zou daten. En helemaal iemand als Becky, die toch een beetje extreem isquote:Op zondag 18 januari 2015 00:19 schreef Cue_ het volgende:
Aflevering 3 was weer een beetje als vanouds
Over het algemeen ben ik geen fan van Becky, maar vond het einde wel oke en die jongen was best leuk
Volgens mij is dit het enige sociaal-maatschappelijke onderwerp dat ze nog niet behandeld hebben; Glee stopt dan ook niet omdat ze geen liedjes of kijkers (hoewel?!) meer hebben... de problemen zijn gewoon op!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:29 schreef Cue_ het volgende:
Mbt beiste, daar zat ik ook een beetje in twijfel over. Of dit is een reden om haar uit de serie te schrijven om die jongen een grotere coachverhaal te geven.
is er eigenlijk uitgelegd waar die ineens zijn? We hebben alleen kitty een keer gezien. Waar is Unique? Waar is.... Hoe heette ze ook alweer.... Marny? Die met anorexia troubles en de dikke cafetaria moeder. En waar is haar vriendje? Waar is riley? Waar..... Mensen verdwijnen zomaar ineens. Net zoals hipster jesus in t vorige seizoenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Take on me vond ik echt weer ouderwets Glee, maar de rest was niks inderdaad. Vind die nieuwe 'kinderen' (die in het echt waarschijnlijk 24+ zijn) wel beter gecast dan die andere Glee-kids die erbij kwamen in de vorige seizoenen.
ik was t zo eens met Santana. Ik kan kurt echt niet uitstaan sinds t begin van de serie. Nou oke, vooruit. Vanaf seizoen 2. Met z'n tandeloze babyface en z'n overuse van falsetto en enge sjaaltjes om z'n nek. Bleh.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
And that's how it's done!![]()
Leuke mash-ups ook.
Wel een beetje jammer dat ze Becky steeds maar terug blijven halen.
De lui van vorig seizoen zijn natuurlijk minder interessant dan de mensen van t eerste uur. Daar zijn de fans ontstaan dus snap wel dat ze die nu in t licht zetten en de rest niet boeit.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is er eigenlijk uitgelegd waar die ineens zijn? We hebben alleen kitty een keer gezien. Waar is Unique? Waar is.... Hoe heette ze ook alweer.... Marny? Die met anorexia troubles en de dikke cafetaria moeder. En waar is haar vriendje? Waar is riley? Waar..... Mensen verdwijnen zomaar ineens. Net zoals hipster jesus in t vorige seizoen
Ja t zal vast wel tussen neus en lippen door genoemd zijn, maar ik vind t een beetje "makkelijk".quote:Op zondag 18 januari 2015 14:44 schreef babette21 het volgende:
Zei Sue niets iets over dat ze hen afgevoerd had ofzo?!
Ik snap ook wel waarom, zeker omdat dit t laatste seizoen is. Maar ik vind dat ze er wat simpel mee omgaan. En dat hebben ze eerdere seizoenen ook al zo gedaan. Ploef. Weg.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De lui van vorig seizoen zijn natuurlijk minder interessant dan de mensen van t eerste uur. Daar zijn de fans ontstaan dus snap wel dat ze die nu in t licht zetten en de rest niet boeit.
Beetje jammer alleen dat veel mensen van het eerste uur dit seizoen gedegradeerd zijn tot guests, veel van hen doen maar een paar afleveringen mee en sommigen (zoals Puck in de laatste twee weken) hebben zelfs dan nauwelijks een rol.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De lui van vorig seizoen zijn natuurlijk minder interessant dan de mensen van t eerste uur. Daar zijn de fans ontstaan dus snap wel dat ze die nu in t licht zetten en de rest niet boeit.
Miss dat t nog komt, al hebben ze aangegeven dat ze enkel voor een extra week bleven.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat veel mensen van het eerste uur dit seizoen gedegradeerd zijn tot guests, veel van hen doen maar een paar afleveringen mee en sommigen (zoals Puck in de laatste twee weken) hebben zelfs dan nauwelijks een rol.
Eensquote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sue![]()
![]()
Maar het slaat idd nergens meer op
Daar moest ik ook om lachen hahahaquote:Op zondag 1 februari 2015 10:34 schreef Meke het volgende:
Hoewel het vreselijk onrealistisch en over the top was, vond ik dit eigenlijk wel weer een ouderwetsch leuke aflevering![]()
![]()
Team Klaine ftw"We still have six more weeks for scheming, possibly seven, depending on network preemptions"
Briittany is by far m'n favoriete personagequote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:10 schreef babette21 het volgende:
Brittany die die oma even op haar plaats zet!
Verder een weinig bijzondere aflevering met inderdaad teveel liedjes.
Ja heh! Dat gevoel had ik ook alquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef SilverSjoiis het volgende:
De lippen van Santana. Sowieso haar hele gezicht begint meer en meer plastic te worden heb ik het idee. Zo zonde!
Ja dat viel mij ook enorm op!! Jammer..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja heh! Dat gevoel had ik ook alZe was zo mooi, maar nu zoo strak
Achquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef Vitwiz het volgende:
Wel een beetje een erg simpele oplossing van de schrijvers om het aantal personen toe te laten nemen in de Glee club.
idd dat vond ik jammer! Ben benieuwd wat je van deel 2 vindt!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Hadden ze te weinig materiaal over? Leuk die dubbele aflevering, maar vond 2009 nou niet veel extra's toevoegen aan wat we al wisten toch?
Nu de laatste aflevering maar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Die had ik ook allemaal wel wat meer zendtijd gegund ja! Het draaide mij allemaal wat teveel om Will in deze laatste eps.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:36 schreef SSJKliko het volgende:
niks over de endings van Brittany, Quinn, Puck, Santana.. Die waren toch echt meer 'original' dan Sam en Blaine..
Nee, ze hebben samen een musical gemaakt ofzo. Over lgbt en daarover kwamen ze vertellen/zingen bij die kleuters.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:44 schreef babette21 het volgende:
En wat was dat met Kurt en Blaine en al die kids? Is dit wat er van hen geworden is, een soort zingende kleuterleidsters?
Die waren toch niet zo boeiendquote:Op zondag 22 maart 2015 09:36 schreef SSJKliko het volgende:
niks over de endings van Brittany, Quinn, Puck, Santana.. Die waren toch echt meer 'original' dan Sam en Blaine.. Zeer tegenvallend einde. 2009 was wel tof.
Nee hoor heeft ze eerder al eens iets mee "gehad" http://en.m.wikipedia.org/wiki/Characters_of_Glee#Jesse_St._Jamesquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
Opvallend hoe die vriend van Rachel op Fin lijktKwam ook uit het niets vallen
't was een Will/Sue/Blaine lovefest ja.. Heb echt een bloedhekel aan Blaine gekregen doordat hij vanaf seizoen 2 zo door je strot geduwd werd.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die had ik ook allemaal wel wat meer zendtijd gegund ja! Het draaide mij allemaal wat teveel om Will in deze laatste eps.
Geniale artiest manquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:05 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij is dit zo'n sjappie van de laatste seizoen(en?) en niet heel boeiend.
[ afbeelding ]
Oh, nog steeds geen idee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:05 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij is dit zo'n sjappie van de laatste seizoen(en?) en niet heel boeiend.
[ afbeelding ]
Ga je schamenquote:
Wellusquote:
Aangezien ik de afleveringen niet gezien heb (schaam schaam)... Wie had de kleine rol? Noah?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb wel een vraag hoe was het om gecast te worden als new kid samen met Kitty en de rest om vervolgens amper een rol te hebben in de show?
Allemaal Noah nog wel het meest ja denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangezien ik de afleveringen niet gezien heb (schaam schaam)... Wie had de kleine rol? Noah?
Goede vraag btw
Fair enough, zal het hem vragenquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Allemaal Noah nog wel het meest ja denk ik.
Opeens was er een nieuwe cast en voor ze allemaal netjes geïntroduceerd waren besloot de producer toch weer zich te richten op de oudere personages. Dit had zelfs onverklaarbare verdwenen castleden zo als Sugar Motta en Teen Jezus tot gevolg.
Noah had trouwens dubbel pech van de new kids kreeg hij nog de minste screentime ook.quote:
Hij's een zanger, Glee kwam toevallig langs.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:35 schreef Cue_ het volgende:
Iemand interviewen terwijl je geen idee hebt van de serie/het personage?![]()
Vind ik wel slecht eig
Volgens zijn uitspraken tijdens het concert van gisteren (Noah Guthrie live Burgerweeshuis Deventer ), is hij vooral een zanger/artiest. Acteren kwam toevallig lang... De Glee mensen belde hem voor het laatste seizoen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Noah had trouwens dubbel pech van de new kids kreeg hij nog de minste screentime ook.
Ben benieuwd of hij zichzelf meer als acteur of als artiest/zanger ziet.
Noah hoorde wel bij een latere generatie dan Kitty en co.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb wel een vraag hoe was het om gecast te worden als new kid samen met Kitty en de rest om vervolgens amper een rol te hebben in de show?
Kan best zijn dat ik deze ga kijken #guiltypleasurequote:Op zondag 16 juni 2019 14:52 schreef Poes. het volgende:
Na 1200 dagen een enorme rotschop;
Glee staat vanaf 30 juni op Netflix!
Ik absoluut ookquote:Op zondag 16 juni 2019 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ik deze ga kijken #guiltypleasure
Vooral Puck geeft een nare bijsmaakquote:Op maandag 17 juni 2019 01:30 schreef Guanabana het volgende:
Glee terugkijken heeft nu wel iets pijnlijks en triests gekregen nu Finn en Puckerman allebei dood zijn irl![]()
Althans voor mij denk ik wel.
Anderhalf jaar terug alweer..quote:Op maandag 17 juni 2019 13:56 schreef Meke het volgende:
Oh van Mark Salling heb ik volgens mij helemaal gemist![]()
Wel dat hij toen opgepakt werd, maar niet dat hij overleden is
Jezus, ik keek al raar op dat deze in ene weer in mijn topiclijst verscheenquote:Op zondag 16 juni 2019 14:52 schreef Poes. het volgende:
Na 1200 dagen een enorme rotschop;
Glee staat vanaf 30 juni op Netflix!
ik moest ook echt in de laatste pagina's van m'n PoHi kijken om het topic te vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jezus, ik keek al raar op dat deze in ene weer in mijn topiclijst verscheen
Koester het nu het nog leuk en bij vlagen zelf hilarisch isquote:
Ik heb toen t/m seizoen 3 gekeken, is de rest zo waardeloos ja?quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Koester het nu het nog leuk en bij vlagen zelf hilarisch is
Waardeloos is een groot woord. Ik heb me er tot het einde mee vermaakt, maar ik kan me herinneren dat ik het eerste seizoen een wekelijks "feestje" vond. Maar vanaf het moment dat Sue Sylvester in seizoen 2 als the grinch optrad werd het qua verhaallijn erg vlak.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb toen t/m seizoen 3 gekeken, is de rest zo waardeloos ja?
nou daar ben ik net geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Waardeloos is een groot woord. Ik heb me er tot het einde mee vermaakt, maar ik kan me herinneren dat ik het eerste seizoen een wekelijks "feestje" vond. Maar vanaf het moment dat Sue Sylvester in seizoen 2 als the grinch optrad werd het qua verhaallijn erg vlak.
Jaaa. Beetje turen. Niet keihard alles meekrijgen. Maar ik werk helaas 36u en sport 4x in de week en allesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het semi-bingen?Ik ben bij S2Ep20.
Doe je goedquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa. Beetje turen. Niet keihard alles meekrijgen. Maar ik werk helaas 36u en sport 4x in de week en alles![]()
Ja. Nummers skip ik ook hoer en daarquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik skip af en toe nummers, maar verder ben ik keihard serieus aan het kijken
Sowieso alles vanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Nummers skip ik ook hoer en daar
Ohja. En genoeg balads ookquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Sowieso alles vanMercedes
en April Rhodes vind ik ook vreselijk.
Die balads had ik over het algemeen ook vrij weinig mee. En ik ergerde me altijd aan die Chinees (?) die aan het dansen was. Nou ja, dansen. Zo zou ik het zelf ook niet noemen. Het was voor mij beetje storend in ieder geval. Iets té. Brittany deed het dan leuker.quote:
Wowquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef dollce het volgende:
https://www.nu.nl/achterklap/6063273/glee-actrice-naya-rivera-vermist-na-boottocht-met-zoontje.html
ik hoop dat ze ok is
Dat klinkt niet alsof er nog veel kans is dat ze dit heeft overleefd. Misschien ook wel een keuze, als je de omstandigheden leest dat ze haar reddingsvest in de boot heeft gelaten en haar zoontje aan boord wel een reddingsvest om had.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef dollce het volgende:
https://www.nu.nl/achterklap/6063273/glee-actrice-naya-rivera-vermist-na-boottocht-met-zoontje.html
ik hoop dat ze ok is
Dit ook ja, dit zou dan al het derde castlid zijn dat zo jong overlijdt...quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Guanabana het volgende:
Pff jeetje, wat hangt er toch voor naars over die cast
Ik denk niet dat ze bewust haar kind in gevaar zou brengen, want ook met een zwemvest is een 4/5-jarig jochie natuurlijk in gevaar op het water.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof er nog veel kans is dat ze dit heeft overleefd. Misschien ook wel een keuze, als je de omstandigheden leest dat ze haar reddingsvest in de boot heeft gelaten en haar zoontje aan boord wel een reddingsvest om had.
Da's ook weer zo. Het maakt eigenlijk ook geen hol uit natuurlijk. Het blijft in beide gevallen triest.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:30 schreef dollce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bewust haar kind in gevaar zou brengen, want ook met een zwemvest is een 4/5-jarig jochie natuurlijk in gevaar op het water.
ja inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Het maakt eigenlijk ook geen hol uit natuurlijk. Het blijft in beide gevallen triest.
Te zien via Discovery+ (o.a.)quote:Documentaire The Price of Glee onthult ‘grote vloek’ achter de hit-serie
Bijna 15 jaar zag hitserie ‘Glee’ het levenslicht, en daarmee ook tien nieuwe acteurs. Terwijl de show door het dak gaat en de acteurs wereldberoemd worden, blijkt het in de documentaire 'The Price of Glee'.. achter de schermen kommer en kwel te zijn. Inmiddels is de serie gestopt én zijn drie van de tien castleden op tragische wijze aan hun einde gekomen.
bron rtlnieuws.nl
De cast heeft zich wel zo'n beetje allemaal tegen deze docu uitgesprokenquote:Op maandag 23 januari 2023 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Nogal een topickick, maar er is nu een driedelige docuserie over Glee.
[..]
Te zien via Discovery+ (o.a.)
Ik ga hem wel kijken. Vind het wel fascinerend hoe naar het allemaal is afgelopen.![]()
Ik zie nu inderdaad allemaal negatieve reacties en verhalen. Dan weet ik al dat ik het wat minder serieus kan nemen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De cast heeft zich wel zo'n beetje allemaal tegen deze docu uitgesproken
^quote:Op maandag 23 januari 2023 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht na deze kick serieus dat er weer een dood was.
Ja, ik heb de eerste aflevering gekeken en het waren ook wel veel mensen die enigszins ver weg stonden, of waarvan dingen niet te verifieren zijn (bijv die huisgenoot en vriend van Cory Monteith)quote:Op maandag 23 januari 2023 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De cast heeft zich wel zo'n beetje allemaal tegen deze docu uitgesproken
Die huisgenoot leek zwaar onder invloed (dat hoofd/die kaken leken echt niet okequote:Op maandag 23 januari 2023 19:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik heb de eerste aflevering gekeken en het waren ook wel veel mensen die enigszins ver weg stonden, of waarvan dingen niet te verifieren zijn (bijv die huisgenoot en vriend van Cory Monteith)
Ja precies, en je praat over iemand waarbij je geen wederhoor kunt laten plegen, makkelijk scorenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die huisgenoot leek zwaar onder invloed (dat hoofd/die kaken leken echt niet oke) en die andere vriend van hem leek wel aan de drank.
En dan nog een set decorator van s1-2 die ze aan het woord laten en nog wat andere nobody's.
Nee, dit lijkt me eerlijk gezegd een trash docu.
Excuses aanvaardquote:Op maandag 23 januari 2023 19:38 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat ik het topic hiervoor ge-upt heb.
Ik dacht eerder aan een remake.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht na deze kick serieus dat er weer een dood was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |