Achquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef Vitwiz het volgende:
Wel een beetje een erg simpele oplossing van de schrijvers om het aantal personen toe te laten nemen in de Glee club.
idd dat vond ik jammer! Ben benieuwd wat je van deel 2 vindt!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Hadden ze te weinig materiaal over? Leuk die dubbele aflevering, maar vond 2009 nou niet veel extra's toevoegen aan wat we al wisten toch?
Nu de laatste aflevering maar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Die had ik ook allemaal wel wat meer zendtijd gegund ja! Het draaide mij allemaal wat teveel om Will in deze laatste eps.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:36 schreef SSJKliko het volgende:
niks over de endings van Brittany, Quinn, Puck, Santana.. Die waren toch echt meer 'original' dan Sam en Blaine..
Nee, ze hebben samen een musical gemaakt ofzo. Over lgbt en daarover kwamen ze vertellen/zingen bij die kleuters.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:44 schreef babette21 het volgende:
En wat was dat met Kurt en Blaine en al die kids? Is dit wat er van hen geworden is, een soort zingende kleuterleidsters?
Die waren toch niet zo boeiendquote:Op zondag 22 maart 2015 09:36 schreef SSJKliko het volgende:
niks over de endings van Brittany, Quinn, Puck, Santana.. Die waren toch echt meer 'original' dan Sam en Blaine.. Zeer tegenvallend einde. 2009 was wel tof.
Nee hoor heeft ze eerder al eens iets mee "gehad" http://en.m.wikipedia.org/wiki/Characters_of_Glee#Jesse_St._Jamesquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
Opvallend hoe die vriend van Rachel op Fin lijktKwam ook uit het niets vallen
't was een Will/Sue/Blaine lovefest ja.. Heb echt een bloedhekel aan Blaine gekregen doordat hij vanaf seizoen 2 zo door je strot geduwd werd.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die had ik ook allemaal wel wat meer zendtijd gegund ja! Het draaide mij allemaal wat teveel om Will in deze laatste eps.
Geniale artiest manquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:05 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij is dit zo'n sjappie van de laatste seizoen(en?) en niet heel boeiend.
[ afbeelding ]
Oh, nog steeds geen idee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:05 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij is dit zo'n sjappie van de laatste seizoen(en?) en niet heel boeiend.
[ afbeelding ]
Ga je schamenquote:
Wellusquote:
Aangezien ik de afleveringen niet gezien heb (schaam schaam)... Wie had de kleine rol? Noah?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb wel een vraag hoe was het om gecast te worden als new kid samen met Kitty en de rest om vervolgens amper een rol te hebben in de show?
Allemaal Noah nog wel het meest ja denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangezien ik de afleveringen niet gezien heb (schaam schaam)... Wie had de kleine rol? Noah?
Goede vraag btw
Fair enough, zal het hem vragenquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Allemaal Noah nog wel het meest ja denk ik.
Opeens was er een nieuwe cast en voor ze allemaal netjes geïntroduceerd waren besloot de producer toch weer zich te richten op de oudere personages. Dit had zelfs onverklaarbare verdwenen castleden zo als Sugar Motta en Teen Jezus tot gevolg.
Noah had trouwens dubbel pech van de new kids kreeg hij nog de minste screentime ook.quote:
Hij's een zanger, Glee kwam toevallig langs.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:35 schreef Cue_ het volgende:
Iemand interviewen terwijl je geen idee hebt van de serie/het personage?![]()
Vind ik wel slecht eig
Volgens zijn uitspraken tijdens het concert van gisteren (Noah Guthrie live Burgerweeshuis Deventer ), is hij vooral een zanger/artiest. Acteren kwam toevallig lang... De Glee mensen belde hem voor het laatste seizoen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Noah had trouwens dubbel pech van de new kids kreeg hij nog de minste screentime ook.
Ben benieuwd of hij zichzelf meer als acteur of als artiest/zanger ziet.
Noah hoorde wel bij een latere generatie dan Kitty en co.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb wel een vraag hoe was het om gecast te worden als new kid samen met Kitty en de rest om vervolgens amper een rol te hebben in de show?
Kan best zijn dat ik deze ga kijken #guiltypleasurequote:Op zondag 16 juni 2019 14:52 schreef Poes. het volgende:
Na 1200 dagen een enorme rotschop;
Glee staat vanaf 30 juni op Netflix!
Ik absoluut ookquote:Op zondag 16 juni 2019 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ik deze ga kijken #guiltypleasure
Vooral Puck geeft een nare bijsmaakquote:Op maandag 17 juni 2019 01:30 schreef Guanabana het volgende:
Glee terugkijken heeft nu wel iets pijnlijks en triests gekregen nu Finn en Puckerman allebei dood zijn irl![]()
Althans voor mij denk ik wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |