Achquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef Vitwiz het volgende:
Wel een beetje een erg simpele oplossing van de schrijvers om het aantal personen toe te laten nemen in de Glee club.
idd dat vond ik jammer! Ben benieuwd wat je van deel 2 vindt!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Hadden ze te weinig materiaal over? Leuk die dubbele aflevering, maar vond 2009 nou niet veel extra's toevoegen aan wat we al wisten toch?
Nu de laatste aflevering maar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Die had ik ook allemaal wel wat meer zendtijd gegund ja! Het draaide mij allemaal wat teveel om Will in deze laatste eps.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:36 schreef SSJKliko het volgende:
niks over de endings van Brittany, Quinn, Puck, Santana.. Die waren toch echt meer 'original' dan Sam en Blaine..
Nee, ze hebben samen een musical gemaakt ofzo. Over lgbt en daarover kwamen ze vertellen/zingen bij die kleuters.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:44 schreef babette21 het volgende:
En wat was dat met Kurt en Blaine en al die kids? Is dit wat er van hen geworden is, een soort zingende kleuterleidsters?
Die waren toch niet zo boeiendquote:Op zondag 22 maart 2015 09:36 schreef SSJKliko het volgende:
niks over de endings van Brittany, Quinn, Puck, Santana.. Die waren toch echt meer 'original' dan Sam en Blaine.. Zeer tegenvallend einde. 2009 was wel tof.
Nee hoor heeft ze eerder al eens iets mee "gehad" http://en.m.wikipedia.org/wiki/Characters_of_Glee#Jesse_St._Jamesquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
Opvallend hoe die vriend van Rachel op Fin lijktKwam ook uit het niets vallen
't was een Will/Sue/Blaine lovefest ja.. Heb echt een bloedhekel aan Blaine gekregen doordat hij vanaf seizoen 2 zo door je strot geduwd werd.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die had ik ook allemaal wel wat meer zendtijd gegund ja! Het draaide mij allemaal wat teveel om Will in deze laatste eps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |