Anderhalf jaar terug alweer..quote:Op maandag 17 juni 2019 13:56 schreef Meke het volgende:
Oh van Mark Salling heb ik volgens mij helemaal gemist![]()
Wel dat hij toen opgepakt werd, maar niet dat hij overleden is
Jezus, ik keek al raar op dat deze in ene weer in mijn topiclijst verscheenquote:Op zondag 16 juni 2019 14:52 schreef Poes. het volgende:
Na 1200 dagen een enorme rotschop;
Glee staat vanaf 30 juni op Netflix!
ik moest ook echt in de laatste pagina's van m'n PoHi kijken om het topic te vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jezus, ik keek al raar op dat deze in ene weer in mijn topiclijst verscheen
Koester het nu het nog leuk en bij vlagen zelf hilarisch isquote:
Ik heb toen t/m seizoen 3 gekeken, is de rest zo waardeloos ja?quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Koester het nu het nog leuk en bij vlagen zelf hilarisch is
Waardeloos is een groot woord. Ik heb me er tot het einde mee vermaakt, maar ik kan me herinneren dat ik het eerste seizoen een wekelijks "feestje" vond. Maar vanaf het moment dat Sue Sylvester in seizoen 2 als the grinch optrad werd het qua verhaallijn erg vlak.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb toen t/m seizoen 3 gekeken, is de rest zo waardeloos ja?
nou daar ben ik net geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Waardeloos is een groot woord. Ik heb me er tot het einde mee vermaakt, maar ik kan me herinneren dat ik het eerste seizoen een wekelijks "feestje" vond. Maar vanaf het moment dat Sue Sylvester in seizoen 2 als the grinch optrad werd het qua verhaallijn erg vlak.
Jaaa. Beetje turen. Niet keihard alles meekrijgen. Maar ik werk helaas 36u en sport 4x in de week en allesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het semi-bingen?Ik ben bij S2Ep20.
Doe je goedquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa. Beetje turen. Niet keihard alles meekrijgen. Maar ik werk helaas 36u en sport 4x in de week en alles![]()
Ja. Nummers skip ik ook hoer en daarquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik skip af en toe nummers, maar verder ben ik keihard serieus aan het kijken
Sowieso alles vanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Nummers skip ik ook hoer en daar
Ohja. En genoeg balads ookquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Sowieso alles vanMercedes
en April Rhodes vind ik ook vreselijk.
Die balads had ik over het algemeen ook vrij weinig mee. En ik ergerde me altijd aan die Chinees (?) die aan het dansen was. Nou ja, dansen. Zo zou ik het zelf ook niet noemen. Het was voor mij beetje storend in ieder geval. Iets té. Brittany deed het dan leuker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |