Volgens mij verzinnen ze de laatste tijd ook maar wat om de afleveringen mee in te vullen. Geen idee, maar zo voelt het gewoon. Met Rachel die ineens spontaan, op alleen die ENE dag voor haar show, zeer nerveus en angstig wordt! En dat het ook zomaar ineens over is. Die spontane ééndags issues worden een beetje ...... belachelijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vond dit misschien wel de stomste aflevering ooit.
inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vond dit misschien wel de stomste aflevering ooit.
Inmiddels is ze toch weer niet ontslagen..quote:Naya Rivera is ontslagen bij 'Glee'. De 27-jarige actrice werd na een langdurige ruzie met de producenten van de serie en tegenspeelster Lea Michele aan de deur gezet. Dat schrijft de New York Daily News.
Rivera werd volgens PopWrapped meteen ook uit de seizoensfinale geschreven. De toekomst van Naya bij 'Glee' was al een tijdje onzeker nadat ze op 15 april met heel wat toeters en bellen van de set was gestormd. Dat deed ze nadat ze uitermate geïrriteerd raakte door het gedrag van Lea Michele. Michele, die het eventjes moeilijk had met de afwezigheid van haar overleden vriend en tegenspeler Cory Monteith, had namelijk gevraagd om een korte pauze in te lassen zodat ze zich kon herpakken.
Jaloezie
Verschillende bronnen laten nu weten dat het al langer niet meer botert tussen Rivera en Michele. "Naya is jaloers dat Lea de grote ster van de serie is. Ze zucht veel en rolt met haar ogen. Ze zitten voortdurend achter elkaars rug te roddelen", aldus een insider aan het Amerikaanse blad Us Magazine.
Naya heeft er een moeilijke maand opzitten. Zo verbrak haar vriend Big Sean begin april de verloving en beschuldigde zij hem van diefstal. De actrice liet een aantal weken geleden via Twitter weten dat de rapper een horloge van Rolex had gestolen bij haar thuis omdat hij jaloers is op haar succes: "Big Sean die Rolexen uit het huis van een vrouw steelt. Misschien omdat ik in 'Glee' meespeel en ik meer dan hem verdien?", stond in de tweet die kort daarna verwijderd werd.
Zowel Naya als Lea lijken mij beiden niet makkelijk om mee te werken en om te gaan. Ik heb tegenwoordig het idee dat Rachel Berry langzaamaan verandert in Lea Michele..quote:Naya Rivera hoeft haar biezen niet te pakken bij de musicalserie Glee. "Berichten en geruchten dat Naya Rivera is ontslagen bij Glee zijn niet waar. Einde verhaal", zegt een woordvoerder tegen het Amerikaanse entertainmentblad The Hollywood Reporter.
Eerder deze week werd gefluisterd dat Rivera van de set was verbannen omdat ze zich misdroeg en ruzie had met haar tegenspeler Lea Michele. De actrice, die in Glee de rol van Santana speelt, en Michele hebben volgens ingewijden al maanden gedoe met elkaar. Woordvoerders van Glee en producent 20th Century Fox willen niet reageren op de kwestie.
Ook het gerucht dat de 27-jarige actrice vanwege haar wangedrag uit het restant van het vijfde seizoen van Glee, dat momenteel wordt uitgezonden in de Verenigde Staten, is niet waar. Volgens haar woordvoerder was de afwezigheid van Rivera gepland. De zesde, en tevens laatste, reeks van Glee wordt later dit jaar uitgezonden.
Ik heb me (mede vanwege het huidige downloadgedoe en het idee om daarom alle niet echt boeiende series maar te laten schieten) voorgenomen om dit seizoen nog even af te kijken, maar volgend seizoen hoeft eigenlijk niet meer zo nodig. Maar het is om één of andere reden een soort van onmogelijk om te stoppen met kijken naar deze pulp, dus of het me ook gaat lukken....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
Redelijke aflevering. Maar ja ik blijf kijken
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ze doen mij de laatste tijd een beetje denken aan Carry Slee boeken, met al die problemenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Zo dat waren weer een paar maatschappelijke situaties gepropt in een saaie aflevering......
ipv downloaden streamen op project free tv?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik heb me (mede vanwege het huidige downloadgedoe en het idee om daarom alle niet echt boeiende series maar te laten schieten) voorgenomen om dit seizoen nog even af te kijken, maar volgend seizoen hoeft eigenlijk niet meer zo nodig. Maar het is om één of andere reden een soort van onmogelijk om te stoppen met kijken naar deze pulp, dus of het me ook gaat lukken....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |