5 mei dus de eerste aflevering.twitter:masterchefau twitterde op woensdag 23-04-2014 om 04:58:57Series 6 of #MasterChefAU premieres 7.30 Monday May 5! Sneak peek: http://t.co/ucHFhCSJlJ reageer retweet
Heb een keer fotos gezien dat ze insecten at, sindsdien vind ik haar niet meer leukquote:Op woensdag 23 april 2014 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen die Kylie Kwong vind ik wat saai. Ze kan vast koken maar niet leuk voor tv vind ik.
Australië.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:56 schreef JustD1984 het volgende:
Wordt dit dan al op Net 5 uitgezonden???![]()
![]()
Of in Australië?
Ja. Ik heb er ook weer zin in.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef regnavetto het volgende:
Man man man. Hier kijk ik me toch een partij naar uit!
me too!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef regnavetto het volgende:
Man man man. Hier kijk ik me toch een partij naar uit!
Doen ze niet, hebben ze wel van geleerd gelukkigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:23 schreef dude1986 het volgende:
Ik hoop overigens niet dat ze het concept heel erg aanpassen. Het laatste seizoen is begonnen met mannen vs. vrouwen. Daar zijn ze later gelukkig vanaf geweken.
gelukkig!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Doen ze niet, hebben ze wel van geleerd gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe ja idd. Maar echt een goede kok is het volgens mij niet. We zullen zien de komende weken/maandenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Sorella het volgende:
Ik heb nog geen favorieten maar ik mag byron graag zien
Als hij iets minder als een stresskip rond rent dan zou het nog wel wat kunnen worden met die jongen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef dude1986 het volgende:
[..]
hehe ja idd. Maar echt een goede kok is het volgens mij niet. We zullen zien de komende weken/maanden.
we zullen zienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als hij iets minder als een stresskip rond rent dan zou het nog wel wat kunnen worden met die jongen.
he! we delen een favoriet!quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:50 schreef golfer het volgende:
En ik heb al een favorietje, maar dat is puur op uiterlijk...Sarah.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:24 schreef dude1986 het volgende:
Leuke aflevering weer. Morgen strijden 21 kandidaten om niet naar huis te moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag meteen al wel een paar pareltjes van gerechten langskomen vandaag.
Zit veel potentieel in deze kandidaten.
Maar hoe ze het toch elk jaar weer flikken om een paar mensen lege of bijna lege borden naar voren te laten komen? Dat is gelukkig in de NL-versie nog niet gebeurd.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hoe ze het toch elk jaar weer flikken om een paar mensen lege of bijna lege borden naar voren te laten komen? Dat is gelukkig in de NL-versie nog niet gebeurd.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef dude1986 het volgende:
[..]Of je zet je vergiet in de gootsteen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 23 kandidaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik vond het ook vreemd, maar de juryleden vonden het lekker ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, drop!
Drop met kip en kaneel....
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
Terechte eerste afvaller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aflevering nog niet gezien maar mij klinkt het Mexicaans in de oren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, drop!
Drop met kip en kaneel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door dude1986 op 12-05-2014 17:17:53 ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:12 schreef Selestha het volgende:
Prima uitkomstLijkt me een heerlijk gerecht trouwens in aflevering 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef Sorella het volgende:
Net aflevering 5 gekeken en ik ben het niet eens met de laatste die uitgekozen werd voor de eliminatie.
Ik weet nog niet goed wat hier wel of niet mag. Vrijwel alles staat in een spoiler, vandaar dat ik hem neutraal hield, maar ik vond het zo'n grappige opmerking.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:34 schreef dude1986 het volgende:
[..]
volgens haar ja, de juryleden waren het daar niet helemaal mee eens
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:31 schreef dude1986 het volgende:
[..]Ik ben het volledig met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten hoe ik een spoiler moet plaatsten
afl. 7 staat erop
[ Bericht 1% gewijzigd door Sorella op 13-05-2014 13:34:35 ]
was spannendquote:
volledig mee eens, ze verpest het concept een beetje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef F_JD het volgende:
Jammer dat ik al aan de speeltijd van de aflevering kon zien hoe het ging eindigen. Ik heb geen respect voor deze 'alles of niets', ze verpest een heel tof spelconcept op deze manier.
Oh bah dat sla ik altijd over.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:05 schreef golfer het volgende:
Aflevering 9 is een nader voorstelrondje van de kandidaten.
quote:MasterChef Australia S06E09 - Mystery Box Challenge: Maggie Beer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En tussendoor heb ik ook al sommige beelden dubbel voorbij zien komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef golfer het volgende:
Denk dat ik dat voorstelgedoe ook maar oversla, want die beelden worden er toch continue tussendoor gemonteerd bij de gewone uitzendingen.
Eensquote:Op maandag 19 mei 2014 08:10 schreef Tarni het volgende:
Die 'dikke' one trick pony mag wel opbokken van mij. Die moet naar the great Australian bake off vertrekken.
Joh..quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:23 schreef golfer het volgende:
En dit jaar een regelmatig optreden van Kylie Kwong, die als mentor de kandidaten tijdens opdrachten terzijde zal staan:
[ afbeelding ]
Doet ze denk wel maar wordt niet uitgezonden. Voorgaande seizoenen was Matt Moran de mentor maar je zag bij hem precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens vandaag bij de strijd om die immuniteitsspeld heb ik Kylie Kwong geen moment de kandidaat zien mentoren of helpen, behalve die kandidaat van het eerste idee wat ze wilde maken gaan afbrengen.
Het enige wat ze deed was rondlopen en roepen hoeveel tijd er nog over was.
Er wonen niet zo heel veel meer mensen in Australië dan in Nederland (oké, 5 miljoen is best wat, maar het valt mee). Ik denk gewoon dat Masterchef Australia daar veel populairder is dan Masterchef Holland of hoe het ook heet hier. Dus de mensen die er willen staan gaan er ook echt voor oefenen/trainen, ipv wat hobbykoks die elke avond maken. Dit is ook de enige Masterchef die ik vast kijk trouwens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef golfer het volgende:
Wow, wat een team-challenge was dit weer.
Het niveau in Australië ligt volgens mij toch wat hoger dan in andere landen. (ook niet verwonderlijk in zo'n enorm land na al die eerst regionale voorrondes en finales en dan top 50 en dan pas top 24)
En weer een geweldige prestatie van Sarah![]()
Ik haal elke dag de aflevering binnen via allerlei illegale kanalen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Waar kijken jullie? Op mijn gebruikelijke plek zie ik nog niks...
Ik ook, maar ik zie hem nog niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik haal elke dag de aflevering binnen via allerlei illegale kanalen.
The horror met al die reclameblokken tussendoor.quote:
Via een torrent.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:07 schreef Crientj het volgende:
Helaas, nog niet online. Hopelijk volgt ie dan vanavond. Via waar kijk jij Golfer?
Maleisisch.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:05 schreef Sorella het volgende:
Goed dat die koreaanse ? eruit is, die bakte er niets van.
Correct. Wel korte blokjes gelukkig maar tis vreselijk!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:52 schreef golfer het volgende:
[..]
The horror met al die reclameblokken tussendoor.
Oh is dat zo? Ik dacht dat masterclasses waren om de kandidaten iets nieuws te leren. Ik kijk er zelden naar dus ik was nogal verbaasd om soep uit blik te zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:31 schreef Jeroen1990 het volgende:
Die masterclasses van Matt zijn dan ook met name gericht op mensen thuis;)
Voor een gedeelte natuurlijk wel maar veel dingen duren gewoon paar uur dus kunnen ze in de challenges sowieso niet gebruiken. Zoals dat gerecht van Matt is gewoon puur voor thuis voor zowel de kijkers als de kandidaten ook wel. En vorig jaar hebben ze ook meer die focus gelegd op wat eenvoudigere gerechten zodat het voor de kijkers ook haalbaar is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ik dacht dat masterclasses waren om de kandidaten iets nieuws te leren. Ik kijk er zelden naar dus ik was nogal verbaasd om soep uit blik te zien.
Poef.....gone! ©golfer
En dan ziet ze er zelf ook nog eens een keertje heel erg appetijtelijk uit. Zou van haar ook wel eens een hapje willen nemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef Sorella het volgende:
2 maal team challenge captain en allebei gewonnen, ze is een toppertje
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Sorella het volgende:
Ik vind de eenvoudige gerechten van matt wel leuk, wie weet komt er nog een kookboek van hemEhh hij heeft er 2 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb er 1. Super boek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Veeeeels te jong voor jou!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan ziet ze er zelf ook nog eens een keertje heel erg appetijtelijk uit. Zou van haar ook wel eens een hapje willen nemen.
Om in eettermen te blijven: Voor een ouwe snoeper is ze helemaal niet te jong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso kwa uiterlijk een prima jaar over het algemeen(vrouwen iig).
Echt waar ? ik ga op zoekquote:Op zondag 25 mei 2014 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ehh hij heeft er 2 he.
Ik heb er 1. Super boek
Poef.....gone! ©golfer
Als ik het goed gezien heb zit er nog een ruimte achter de galerij met stoelen en tafels.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Crientj het volgende:
Ik ben ook geen fan van Kylie, beetje vervelend hoe zij de kandidaat aan het aanmoedigen was
Wat ik me overigens ook afvraag, je zou maar als deelnemer drie uur daarboven op de gallerij moeten staan. Of zouden daar ook stoelen staan oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Renae, sitting in a tree...
Of zoek ik te veel achter het grote verdriet van Renae om zijn vertrek?
Ik dacht het eigenlijk mede omdat degene die naast Renae stond tijdens de uitslag al zo enorm troosten met haar bezig was.
Anyway, wel terecht. Te vaak net-niet-net-wel...***
Poef.....gone! ©golfer
Die rauwe garnalen waren van Byron.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Brent mag wel een keer bij mij thuis kokenOok al zijn de garnalen nog rauw, eet ik hem wel op
Ik denk ook niet dat ze wint. Maar het is wel overduidelijk dat de jury en de regie een zwak voor haar hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Toch heb ik zo'n vermoeden dat Sarah niet gaat winnen. Ze is nu veel te prominent in beeld steeds.
Ik krijg er een beetje aversie van.Daar heb je haar weer, zeg maar.
Volgens mij seizoen 3. Wacht. Nee, Australië is seizoen 3 nu. USA weet ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet iemand welk seizoen van Masterchef USA dit is op Net5?
Zie je zo vaak met dit soort dingen en het is denk een stukje overmoed die van nature in een mens aanwezig is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Sorella het volgende:
Waarom pak je in hemelsnaam een stukje voedsel terwijl je twijfelt tussen 2 antwoorden en van 2 of 3 anderen wel zeker weet wat het is ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er wel uit. Die vind ik zo saai en niks toevoegend...***
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:19 schreef golfer het volgende:
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.En dat is ook juist het eerlijke van deze wedstrijd. Is je dish het slechst, dan lig je eruit. En deze kandidaat was ook gewoon het slechst. Ook niet goed bezig geweest met bieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik heb net de ei/nutella cake gemaakt voor vanavond bij de bbq (het regentquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb die hele masterclass maar weer overgeslagen toen aangekondigd werd dat het helemaal over desserts zou gaan.
Daar heb ik nog steeds niks mee.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:30 schreef dude1986 het volgende:
Eliminatie vandaag enPrima uitkomst, het moet gaan om wat op het bord ligt, niet om wat er eerder is gepresteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.Ik ben nog steeds niet zo onder de indruk van Sarah. Ze kan wel goed koken, maar mijn favoriet is het niet. Ik heb momenteel niet echt een favoriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
[ Bericht 0% gewijzigd door Sorella op 09-06-2014 17:22:05 ]
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef dude1986 het volgende:
Immunitychallenge vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef Crientj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef dude1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je ziet bij hem wel dat hij bij Noma gewerkt heeft met zijn voorkeur voor lokale ingredienten. Daarnaast inderdaad echt een gerecht dat geen enkele van de deelnemers bedacht had kunnen hebben en een waar denk iedereen wel inspiratie uit zou kunnen halen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:57 schreef golfer het volgende:
Aflevering is geweest, dus spoiler ik maar niet.
Zo'n geniaal bedacht en opgemaakt bord van een professioneel chef is natuurlijk altijd herkenbaar voor de jury. Zelfs als ze zogenaamd niet zouden weten wie wat gemaakt heeft.
De stijl van 'koken' (2 rauwe gerechten dusdanig manipuleren met smaken en opmaken) van Jock spreekt mij wel heel erg aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen lekker naar huis.
ze aten ook echt beide gerechten helemaal op....zo weird. Ze hadden idd apart moeten zitten. Het bruidspaar kreeg ook ieder één gerecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Sorella het volgende:
Ik zit nu naar afl.27 en wat ik eigenlijk vreemd vind is dat de jury bij het bruidspaar aan tafel zit en twee voorgerechten krijgt terwijl de rest van de tafel maar 1 voorgerecht krijgt.
Ik had liever gezien dat de jury aan een eigen tafel had gezeten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sorella op 12-06-2014 17:24:08 ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:58 schreef Sorella het volgende:
Ik check de previews nooit...Ook de tussenstukjes binnen de afleveringen sla ik over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idem hier en wat mij betreft mag Byron er nu wel eindelijk uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:59 schreef dude1986 het volgende:
Ik check de previews nooit...Ook de tussenstukjes binnen de afleveringen sla ik over.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier en wat mij betreft mag Byron er nu wel eindelijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zondag Marco Pierre White.
Nee, knappe jongens moeten er van mij altijd wel in blijven tot minimaal de top 7quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier en wat mij betreft mag Byron er nu wel eindelijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Poef.....gone! ©golfer
Poef.....gone! ©golfer
Vrouw van 37 die trilt als een wespenblad als de grote Marco voor haar staat.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Tracy die iedere keer gaat janken als Marco voor haar staat
[ Bericht 28% gewijzigd door Sorella op 16-06-2014 16:46:35 ]
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:04 schreef golfer het volgende:
Ja dat hoop ik ook, weg ermee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef Sorella het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
De knapste was er vorige week al uit: Sarah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
De knapste was er vorige week al uit: Sarah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Vanaf het moment dat het wordt uitgezonden door Net5.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Wanneer kan ik op het nederlands televisie volgen?
Als het in australie afgelopen is denk en dan nog wat langer, dus over een maand of 2 ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Wanneer kan ik op het nederlands televisie volgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook nooit een van de besten. Dus die mis ik ook niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door dude1986 op 17-06-2014 18:31:15 ]
NL is tegenwoordig als (een van de) eerste erbij. Net voor het eind nadert in Australië, of net is geweest, begint NL al.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als het in australie afgelopen is denk en dan nog wat langer, dus over een maand of 2 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps! Sorry Golfer! Verkeerde knopje!
[ Bericht 32% gewijzigd door BE op 17-06-2014 21:22:25 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het er ook net een tikje te dik opliggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:02 schreef Jeroen1990 het volgende:
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masterclass van Marco bewaar ik voor morgen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik heb ook niks met die vegamuts.quote:
Agree, plus, op dat niveau zitten en dat niet weten is ook schandalig, vegetarisch of niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 06:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Renae weet echt niet wat voor vlees vitello tonnato is en raad maar wat: kalf.
Zout op, je raad dat echt niet zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop verder datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit vliegen.
Mee eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Terecht afscheid vandaag. Van de vier die in de pressure test stonden is dit denk ik de terechte afvaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik het goed zag is het morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]Eens, enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Los daarvan vond ik het zeer voorspelbaar datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou winnen. Die is namelijk favoriet bij de Jury.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of zoals bij deze laatste degene die hard roept dat ze zelfverzekerd is. Het is altijd degene die het meest gemonteerd wordt die iets wint of verliest.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel jammer dat alles altijd zo gemonteerd is dat degene die in de tussenstukjes het hardste roept dat hij/zij zeer wist dat hij/zij eruit zou gaan er iig zeker níet uit gaat.
Doordat je dag na dag kijkt valt dat gewoon op en dat haalt een deel van de 'spanning' bij mij wel weg.
Zo ging het iig de laatste paar keer. Met Laura, met Colin een keer, met Amy.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef dude1986 het volgende:
Liep een aflevering achter merkte ik, snel ff gekeken.
Ben blij met de uitslag.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat het niet was wat ik verwachtte na de vorige aflevering.
Dat zou ik echt wel matig vinden.. Maar ja dat doen ze wel vakerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:33 schreef F_JD het volgende:
Vandaag waarschijnlijk het perfecte excuus voor de makers om een Sarah of Nick terug te halen. Die eerste ligt misschien een beetje te veel voor de hand, dus ik zou mijn geld zetten op de tweede. En niet omdat hij zo goed is.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ookBen blij dat het niet was wat ik verwachtte na de vorige aflevering.
Hier ook nog niks gevonden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie ook niks, ja, allerlei vaag rarspul en deelfiles...
Dit ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Door het drama vooraf van Laura en Georgia wist je dat er daar iets zou gebeuren. Anders zou de aflevering niet kloppen.
Ik hoop het niet, maarja - Je weet t nooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:41 schreef easy-going het volgende:
Op de wikipediapagina staat de afvaller (m/v) van 26 juni alIk keek daar per ongeluk. Nu is het in AUS wel later dan hier, maar zoveel later ... Eens afwachten of dat gaat kloppen.
videobull.com. Een stapeltje pop-ups wegklikken, maar dan kun je gewoon kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef Sorella het volgende:
Ik zit tegen een zwart beeld aan te kijken als ik het via de masterchef site doe, jij woont daar zeker ?
Gevonden en dank je, beeld kwaliteit is iets minder in full screen als wat ik download maar okeequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:04 schreef F_JD het volgende:
[..]
videobull.com. Een stapeltje pop-ups wegklikken, maar dan kun je gewoon kijken.
Het is nu weer weggehaaldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:49 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maarja - Je weet t nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een eikel, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond 37 kijken.***
Vorig jaar waren het 65 afleveringen, het jaar daarvoor 70 en het jaar daarvoor zelfs 84.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk? Gaan ze echt door met 1 afvaller per week? Of gaat het sneller als er eenmaal een top 10 gevormd is?
Er gaan er 2 per week toch? 1 na mystery box/invention test en 1 na team challenge.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk? Gaan ze echt door met 1 afvaller per week? Of gaat het sneller als er eenmaal een top 10 gevormd is?
Is dat zo? Dat heb ik me niet gerealiseerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:48 schreef F_JD het volgende:
[..]
Er gaan er 2 per week toch? 1 na mystery box/invention test en 1 na team challenge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen pas tijd voor e37.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |