5 mei dus de eerste aflevering.twitter:masterchefau twitterde op woensdag 23-04-2014 om 04:58:57Series 6 of #MasterChefAU premieres 7.30 Monday May 5! Sneak peek: http://t.co/ucHFhCSJlJ reageer retweet
Heb een keer fotos gezien dat ze insecten at, sindsdien vind ik haar niet meer leukquote:Op woensdag 23 april 2014 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen die Kylie Kwong vind ik wat saai. Ze kan vast koken maar niet leuk voor tv vind ik.
Australië.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:56 schreef JustD1984 het volgende:
Wordt dit dan al op Net 5 uitgezonden???![]()
![]()
Of in Australië?
Ja. Ik heb er ook weer zin in.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef regnavetto het volgende:
Man man man. Hier kijk ik me toch een partij naar uit!
me too!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef regnavetto het volgende:
Man man man. Hier kijk ik me toch een partij naar uit!
Doen ze niet, hebben ze wel van geleerd gelukkigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:23 schreef dude1986 het volgende:
Ik hoop overigens niet dat ze het concept heel erg aanpassen. Het laatste seizoen is begonnen met mannen vs. vrouwen. Daar zijn ze later gelukkig vanaf geweken.
gelukkig!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Doen ze niet, hebben ze wel van geleerd gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe ja idd. Maar echt een goede kok is het volgens mij niet. We zullen zien de komende weken/maandenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Sorella het volgende:
Ik heb nog geen favorieten maar ik mag byron graag zien
Als hij iets minder als een stresskip rond rent dan zou het nog wel wat kunnen worden met die jongen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef dude1986 het volgende:
[..]
hehe ja idd. Maar echt een goede kok is het volgens mij niet. We zullen zien de komende weken/maanden.
we zullen zienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als hij iets minder als een stresskip rond rent dan zou het nog wel wat kunnen worden met die jongen.
he! we delen een favoriet!quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:50 schreef golfer het volgende:
En ik heb al een favorietje, maar dat is puur op uiterlijk...Sarah.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:24 schreef dude1986 het volgende:
Leuke aflevering weer. Morgen strijden 21 kandidaten om niet naar huis te moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag meteen al wel een paar pareltjes van gerechten langskomen vandaag.
Zit veel potentieel in deze kandidaten.
Maar hoe ze het toch elk jaar weer flikken om een paar mensen lege of bijna lege borden naar voren te laten komen? Dat is gelukkig in de NL-versie nog niet gebeurd.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hoe ze het toch elk jaar weer flikken om een paar mensen lege of bijna lege borden naar voren te laten komen? Dat is gelukkig in de NL-versie nog niet gebeurd.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef dude1986 het volgende:
[..]Of je zet je vergiet in de gootsteen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 23 kandidaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik vond het ook vreemd, maar de juryleden vonden het lekker ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, drop!
Drop met kip en kaneel....
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
Terechte eerste afvaller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aflevering nog niet gezien maar mij klinkt het Mexicaans in de oren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, drop!
Drop met kip en kaneel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door dude1986 op 12-05-2014 17:17:53 ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:12 schreef Selestha het volgende:
Prima uitkomstLijkt me een heerlijk gerecht trouwens in aflevering 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef Sorella het volgende:
Net aflevering 5 gekeken en ik ben het niet eens met de laatste die uitgekozen werd voor de eliminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |