vnv? vanavond? o zenden ze het al uit hier in NL?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk!
Zij vloog er vnv uit helaas.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:13 schreef dude1986 het volgende:
[..]
vnv? vanavond? o zenden ze het al uit hier in NL?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf 25 augustus komt dit seizoen op SBS6!
Kloptquote:
Op de Australische of Nederlandse tv? Op Net 5 zijn ze nu bezig met seizoen 2013.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Even een kickje. Ik ben de reeks die nu op tv is aan het volgen, maar heb de eerste aflevering gemist. Is dit een 'speciale' reeks? Ik heb het idee dat er veel simpelere gerechten worden gemaakt en er minder goede koks meedoen. Geen idee of dit een ouder of nieuwer seizoen is trouwens. Denk ouder.
Oh ja ter verduidelijking, die nu op SBS6 bezig is, elke dag 2 afleveringen van 17:00 uur to 19:00 uur. Ik wist niet eens dat ze nu op Net5 ook weer met een seizoen bezig waren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Op de Australische of Nederlandse tv? Op Net 5 zijn ze nu bezig met seizoen 2013.
Maar het is een 'normale' reeks? Ik vind ze allemaal zo slecht eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, dan bedoel ik ook SBS6. Geen idee waar ik 'm op inschakel. Ohja, nu je het zegt, komt daarna wel altijd Hart van Nederland (dan zap ik zsm weg), dus ja, SBS6. Anyway, het blijft seizoen 2013.
Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar het is een 'normale' reeks? Ik vind ze allemaal zo slecht eigenlijkIn verhouding tot de vorige serie dus vooral.
Dat mannen tegen de vrouwenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
2013 was het slechtste jaar.
Ja dit. Nieuwste seizoen stond ik wel van te kijken. Al had ik op een of andere manier minder met deze kandidaten dan andere seizoenen.quote:
Lekker ding? Het was een ze he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:58 schreef Mylene het volgende:
Seizoen 2013 werd eerst ook altijd op Net5 uitgezonden. Ik heb ook erg genoten van dit seizoen, meteen een klik met de deelnemers, terechte winnaar en lekker ding ook nog. My Kitchen Rules vond ik dit jaar weer niet zoveel aan. Is er meer opgericht dat kandidaten elkaar afsnauwen. Masterchef is puur zeg maar.
Ik bedoel die van dit jaar, Brent dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker ding? Het was een ze he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |