SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef Selestha het volgende:
Bluh.. Ben er niet helemaal tevreden mee.Wie had jij dan liever zien winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de finale staat en ik kan niet wachten tot ik vanmiddag en vanavond verder kan kijken!***
Zeiden ze gisteren, hij was 20 kg afgevallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zag george er slecht uit...... iemand ook opgevallen?
Dit vroeg ik me dus altijd al af:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:19 schreef Tarni het volgende:
http://www.news.com.au/en(...)8yvfst-1227004773312 Leuk artikel! Ik wist niet dat ze 6 maanden 14 uur per bezig waren met deze show
Dat kon ook niet anders. BIj elke beoordeling staan de koks achter een brandschoon werkblad met alleen hun gerecht voor zich. Als je de puinhopen ziet waarin ze altijd de proef eindigen dan is het logisch dat er wat tijd overheen gaat voor het zo netjes opgeruimd is voor de proeverij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me dus altijd al af:
Doesn’t the food get cold? Yep. The time it takes to move cameras around for each segment means most of the meals are cold by the time the judges taste it. “Some things do get reheated if it’s like a sauce,” George Calombaris admitted to Nova radio, “but when we say, ‘Stop cooking’ we do a quick wander of the room and taste stuff out of their pot.”
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kon ook niet anders. BIj elke beoordeling staan de koks achter een brandschoon werkblad met alleen hun gerecht voor zich. Als je de puinhopen ziet waarin ze altijd de proef eindigen dan is het logisch dat er wat tijd overheen gaat voor het zo netjes opgeruimd is voor de proeverij.
Sowieso kun je nooit 12 (of meer) bordjes allemaal even dampend heet proeven, zou oneerlijk zijn tov de laatste.
Dit seizoen vond ik George er beter uitzien als het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zag george er slecht uit...... iemand ook opgevallen?
Leuk!quote:Op woensdag 3 september 2014 19:07 schreef dude1986 het volgende:
Ik stond afgelopen zondag met Nicole in de lift op het vliegveld in Dubai. Ik moest echt staren lol, sprak haar net niet aan....![]()
zo grappig om een oud-deelneemster in t echt te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |