abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131522617

Wie volgt dit nog meer? Ik vind het eigenlijk leuker dan Masterchef Australia. Mensen moeten hun huis transformeren in een restaurant met thema en 3-gangen menu. En dat wordt dan door andere deelnemers en koks beoordeeld. Vandaag is een nieuwe groep deelnemers van start gegaan.
pi_131522648
ik vind het ook wel lachen :Y

Die souffle van die gasten vandaag _O- 1 bakje was gewoon drab _O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_131523018
Ik kijk het al een paar jaar iedere avond. Pete O+
En idd heel leuk concept en leuk programma :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_131523019
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind het ook wel lachen :Y

Die souffle van die gasten vandaag _O- 1 bakje was gewoon drab _O-
De gevulde rollade van lam was ook een schande.

Je hebt in deze groep kennelijk ook weer twee irritante vrouwen, die met een roze obsessie.

De Spice Girls zijn in in ieder geval weg, waren echt zwaar irritant.
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:56:36 #5
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_131524713
Hoe laat komt het?
pi_131525961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je hebt in deze groep kennelijk ook weer twee irritante vrouwen, die met een roze obsessie.

[ afbeelding ]

Dat zijn gewoon valse bitches.
pi_131528408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die waren behoorlijk triest bezig met hun 1 als beoordeling bij de laatste teams. Alles om maar niet laatste te worden. Erg jammer als je zo moet gaan 'beoordelen'

Ik snap overigens niet waarom er deze week een nieuwe groep is. Ik ging er vanuit dat bij de groep van vorige week na iedere ronde 1 team afviel totdat er uiteindelijk één team overbleef.
pi_131533073
Ja :D :D Ik heb de vorige seizoenen ook gevolgd :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Platina het volgende:

Ik snap overigens niet waarom er deze week een nieuwe groep is. Ik ging er vanuit dat bij de groep van vorige week na iedere ronde 1 team afviel totdat er uiteindelijk één team overbleef.
Ze verdelen de groep ieder seizoen in 2 groepen. Die hebben eerst met hun eigen halve groep die thuisrestaurantronde, waarbij er 1 team afvalt (of, zoals het vorige seizoen, in de eerste eliminatieronde terechtkomt) en daarna komen ze bij elkaar als 1 groep en gaan ze inderdaad steeds dat er 1 team afvalt :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_131554356
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:56 schreef Helsinki het volgende:
Hoe laat komt het?
Iedere werkdag om 17:00 op Net5.
pi_131554378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
Ja :D :D Ik heb de vorige seizoenen ook gevolgd :Y

Welk seizoen zendt Net5 dan uit?
pi_131591454
Aan een kookwedstrijd deelnemen en dan een potje currypasta uit de supermarkt gebruiken. Kregen terecht op hun donder.

En wat zijn moeder en dochter vals.
pi_131592478
Ik hoop echt dat moeder en dochter er als eerste uit vliegen, wat een valse wijven zeg :r en dat gezeur over koolhydraten :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131597014
En haar zangcarriere mag ook wel stoppen :P
pi_131623570
Het lijkt ook wel of ze onder invloed is als ze aan tafel zit. De manier waarop ze praat, zo langzaam.

Leuk voor de jongens, gewoon 4 keer een 10 gescoord. Jammer dat ze het hoofdgerecht, de kip, zo ingewikkeld hadden bereid.

Grappig dat boerenkool daar niet zo bekend is. Komen wij aan met onze boerenkool stamppot.

Ik vind Manu Feildel trouwens een hele lekkere vent.
pi_131623999
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:02 schreef Mylene het volgende:
Het lijkt ook wel of ze onder invloed is als ze aan tafel zit. De manier waarop ze praat, zo langzaam.

Leuk voor de jongens, gewoon 4 keer een 10 gescoord. Jammer dat ze het hoofdgerecht, de kip, zo ingewikkeld hadden bereid.

Grappig dat boerenkool daar niet zo bekend is. Komen wij aan met onze boerenkool stamppot.

Ik vind Manu Feildel trouwens een hele lekkere vent.
Iedereen is gek op die Manu maar ik vind Pete zo'n mooie man. Grote Australische jongen met geweldige ogen O+
pi_131626971
Leuk programma! Vorig seizoen een beetje half gevolgd, maar zit er nu redelijk in :P
Australiërs maken sowieso goede kook programma's O+
pi_131639147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:49 schreef Mylene het volgende:

[..]

Welk seizoen zendt Net5 dan uit?
geen idee, maar een paar weken geleden was de finale van het vorige seizoen, ook op Net5.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef Mylene het volgende:
Aan een kookwedstrijd deelnemen en dan een potje currypasta uit de supermarkt gebruiken. Kregen terecht op hun donder.

En wat zijn moeder en dochter vals.
Mijn eerste gedachte was dat die roze cupcakedames er wel uit mochten, maar die vind ik stiekem wel leuk. Maar die moeder en dochter :r 'Mijn citroenschijfje is omgevallen..' :') }:|
pi_131639171
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Iedereen is gek op die Manu maar ik vind Pete zo'n mooie man. Grote Australische jongen met geweldige ogen O+
Jaaa O+

Ook leuk inderdaad dat die jongens zo goed scoorden met hun voor- en nagerecht, jammer van het hoofdgerecht maar ach, nog kansen genoeg om zich daarvoor te revancheren. Vorig seizoen ook 2 jonge gasten die echt belachelijk goed scoorden in de thuisrestaurantronde (beter dan die van nu) en die zijn heel ver gekomen en hebben hele lekkere dingen gemaakt :Y
pi_131639366
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 08:23 schreef essnhills het volgende:

[..]

Jaaa O+

Ook leuk inderdaad dat die jongens zo goed scoorden met hun voor- en nagerecht, jammer van het hoofdgerecht maar ach, nog kansen genoeg om zich daarvoor te revancheren. Vorig seizoen ook 2 jonge gasten die echt belachelijk goed scoorden in de thuisrestaurantronde (beter dan die van nu) en die zijn heel ver gekomen en hebben hele lekkere dingen gemaakt :Y
Ja die Italiaanse boys :) (of in ieder geval 1). Vond het onterecht dat ze in de finale verloren, ze waren in mijn ogen duidelijk de beste.

Die cupcakegirls zijn sneaky gemeen (die donkerharige sowieso). Weet niet wat ik erger vind; moeder en dochter die hardop valse opmerkingen maken of de cupcakegirls die dat alleen voor de camera doen zonder de rest erbij.. }:|
pi_131720572
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja die Italiaanse boys :) (of in ieder geval 1). Vond het onterecht dat ze in de finale verloren, ze waren in mijn ogen duidelijk de beste.

Die cupcakegirls zijn sneaky gemeen (die donkerharige sowieso). Weet niet wat ik erger vind; moeder en dochter die hardop valse opmerkingen maken of de cupcakegirls die dat alleen voor de camera doen zonder de rest erbij.. }:|
Nou we zullen het zien morgen, of moeder en dochter, of de cupcakegirls gaan naar huis :Y
pi_131721839
Ik hoop moeder en dochter. Hun 'strategie'; het naar beneden halen van anderen, helpt niet echt.
En ze lullen alleen maar slap.
pi_131747543
Wow 2 maal een tien :D
pi_131747636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:49 schreef roos85 het volgende:
Wow 2 maal een tien :D
Ja :D En zelfs nog 2e geëindigd!

En moeder en dochter zijn eruit *O*
pi_131747654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja :D En zelfs nog 2e geëindigd!

En moeder en dochter zijn eruit *O*
Gelukkig *O*

En vrees dat ze weer terugkomen..

Oh toch niet :D
pi_131747676
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef roos85 het volgende:

[..]

En vrees dat ze weer terugkomen..
Ik hoop het niet, maar die blauwe jurk gatecrashers lijken me ook wel een bepaald type :X :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')