SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 6 finalisten voor de laatste week zijn nu dus bekend.
En wat een leuke masterclass weer met Heston. Vooral dat laatste dessert met chocolade en kirsch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Starfuckersquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:46 schreef Aurelius het volgende:
Mijn god, wat zitten die vrouwen allemaal te soppen als er een bekende chef langskomt. Eerst al die smachtende blikken bij Jock Zonfrillo, en nu schieten ze allemaal in een onderdanige houding bij Marco Pierre White.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar vijf kandidaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind masterclass echt zo niet leuk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:37 schreef golfer het volgende:
De eerste persoon die bij de laatste drie volgende week zit is bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Laat me ajb niet lachen. Dit is het slechtste seizoen van Masterchef AU tot nu toe en het niveau van de kandidaten in deze show zijn voor 75% lachertjes vergeleken met eerdere seizoenen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:32 schreef Jeroen1990 het volgende:
Al met al een veel hoger niveau dat zeker afgelopen seizoen en misschien wel het hoogste niveau dat er ooit in Masterchef is gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ...zijn de enige die hun spot in de top 4 verdiend hebben.
Ja idd, die drie kunnen goed 'praten' tijdens die tussenstukjes steeds etc. Ze presenteren zichzelf gewoon goed, Emelia kan goed koken, Laura ook, maar Brent en Jamie zijn echt geen top 10 materiaal en zitten er echt gewoon in voor de leuk... En ja ik vind Brent cute en gun het hem van harte (lol), maar dat hij er nog in zit zorgt er voor dat ik de show minder serieus neem. ik snap dat het een show is en dat de kandidaten kijkers moeten trekken, maar zodra je als kijker bewust bent dat het draait om kijkcijfers, dan is de pret snel voorbij. In de vorige seizoenen had ik dit gevoel niet of veeel minder. het is zo fake.quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:52 schreef Sorella het volgende:
Qua presentatie mankeert er wel wat aan dit seizoen, dat is ook te merken aan het aantal pinnen dit jaar wat minder is als afgelopen seizoenen.
jamie, emilia en brent hun presentatie is goed, als laura het niet haalt is het vanwege haar presentatie.
Wat smaak betreft zit het bij hun wel goed als ik de judges hoor.
Als ik emilia bekijk dan valt het mij op dat ze zo,n rust uitstraalt tijdens het koken.
Van mij mag zij wel winnen.
Het (bedoel je volgens mij...) fiasco van vorig jaar? Hoezo? Ik vond het seizoen van vorig jaar veel beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind t niveau juist heel goed. En al helemaal gelukkig in vergelijking met de fiasco vorig jaar.
Idd is Emilia onzeker en niet nors of bot. Amy kon dat wel zijn maar is er gelukkig uit.
Maar qua opzet van de wedstrijd, de opdrachten en de manier van in beeld brengen is dit seizoen een pareltje en ook daar dragen de kandidaten aan bij. Er was op dat vlak zoveel mis met vorig seizoen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:43 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Laat me ajb niet lachen. Dit is het slechtste seizoen van Masterchef AU tot nu toe en het niveau van de kandidaten in deze show zijn voor 75% lachertjes vergeleken met eerdere seizoenen.
Vond haar huiselijk koken en dat was lekker, maar vond haar niet geweldig. Vorig jaar was echt het slechtste seizoen en daar viel zowat heel Australië over. Maar blij dat jij het leuk vondquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Het (bedoel je volgens mij...) fiasco van vorig jaar? Hoezo? Ik vond het seizoen van vorig jaar veel beter
Samira
Dit jaar is absoluut beter dan vorig jaar, qua niveau.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Vond haar huiselijk koken en dat was lekker, maar vond haar niet geweldig. Vorig jaar was echt het slechtste seizoen en daar viel zowat heel Australië over.
Poef.....gone! ©golfer
meningen kunnen gelukkig verschillen. Ik vond vorig jaar een top seizoen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vond haar huiselijk koken en dat was lekker, maar vond haar niet geweldig. Vorig jaar was echt het slechtste seizoen en daar viel zowat heel Australië over. Maar blij dat jij het leuk vond.
Als je tot nu toe alleen Masterchef US heb gekeken, is dit echt kwalitatief hoogstaande TV.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef dude1986 het volgende:
meningen kunnen gelukkig verschillen. Ik vond vorig jaar een top seizoen.
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het niet een leuke opdracht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Chefs met lang haar die dat niet in een knotje/staartje doen of afdekken met een (koks)muts vind ik goor in een keuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
Volgens mij ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:59 schreef Sorella het volgende:
Volgens mij zijn het de twee jongste kandidaten qua jaren bij elkaar opgeteld in alle seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er komt een 7th season
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef Selestha het volgende:
Bluh.. Ben er niet helemaal tevreden mee.Wie had jij dan liever zien winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de finale staat en ik kan niet wachten tot ik vanmiddag en vanavond verder kan kijken!***
Zeiden ze gisteren, hij was 20 kg afgevallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zag george er slecht uit...... iemand ook opgevallen?
Dit vroeg ik me dus altijd al af:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:19 schreef Tarni het volgende:
http://www.news.com.au/en(...)8yvfst-1227004773312 Leuk artikel! Ik wist niet dat ze 6 maanden 14 uur per bezig waren met deze show
Dat kon ook niet anders. BIj elke beoordeling staan de koks achter een brandschoon werkblad met alleen hun gerecht voor zich. Als je de puinhopen ziet waarin ze altijd de proef eindigen dan is het logisch dat er wat tijd overheen gaat voor het zo netjes opgeruimd is voor de proeverij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me dus altijd al af:
Doesn’t the food get cold? Yep. The time it takes to move cameras around for each segment means most of the meals are cold by the time the judges taste it. “Some things do get reheated if it’s like a sauce,” George Calombaris admitted to Nova radio, “but when we say, ‘Stop cooking’ we do a quick wander of the room and taste stuff out of their pot.”
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kon ook niet anders. BIj elke beoordeling staan de koks achter een brandschoon werkblad met alleen hun gerecht voor zich. Als je de puinhopen ziet waarin ze altijd de proef eindigen dan is het logisch dat er wat tijd overheen gaat voor het zo netjes opgeruimd is voor de proeverij.
Sowieso kun je nooit 12 (of meer) bordjes allemaal even dampend heet proeven, zou oneerlijk zijn tov de laatste.
Dit seizoen vond ik George er beter uitzien als het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zag george er slecht uit...... iemand ook opgevallen?
Leuk!quote:Op woensdag 3 september 2014 19:07 schreef dude1986 het volgende:
Ik stond afgelopen zondag met Nicole in de lift op het vliegveld in Dubai. Ik moest echt staren lol, sprak haar net niet aan....![]()
zo grappig om een oud-deelneemster in t echt te zien
vnv? vanavond? o zenden ze het al uit hier in NL?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk!
Zij vloog er vnv uit helaas.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:13 schreef dude1986 het volgende:
[..]
vnv? vanavond? o zenden ze het al uit hier in NL?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf 25 augustus komt dit seizoen op SBS6!
Kloptquote:
Op de Australische of Nederlandse tv? Op Net 5 zijn ze nu bezig met seizoen 2013.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Even een kickje. Ik ben de reeks die nu op tv is aan het volgen, maar heb de eerste aflevering gemist. Is dit een 'speciale' reeks? Ik heb het idee dat er veel simpelere gerechten worden gemaakt en er minder goede koks meedoen. Geen idee of dit een ouder of nieuwer seizoen is trouwens. Denk ouder.
Oh ja ter verduidelijking, die nu op SBS6 bezig is, elke dag 2 afleveringen van 17:00 uur to 19:00 uur. Ik wist niet eens dat ze nu op Net5 ook weer met een seizoen bezig waren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Op de Australische of Nederlandse tv? Op Net 5 zijn ze nu bezig met seizoen 2013.
Maar het is een 'normale' reeks? Ik vind ze allemaal zo slecht eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, dan bedoel ik ook SBS6. Geen idee waar ik 'm op inschakel. Ohja, nu je het zegt, komt daarna wel altijd Hart van Nederland (dan zap ik zsm weg), dus ja, SBS6. Anyway, het blijft seizoen 2013.
Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar het is een 'normale' reeks? Ik vind ze allemaal zo slecht eigenlijkIn verhouding tot de vorige serie dus vooral.
Dat mannen tegen de vrouwenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
2013 was het slechtste jaar.
Ja dit. Nieuwste seizoen stond ik wel van te kijken. Al had ik op een of andere manier minder met deze kandidaten dan andere seizoenen.quote:
Lekker ding? Het was een ze he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:58 schreef Mylene het volgende:
Seizoen 2013 werd eerst ook altijd op Net5 uitgezonden. Ik heb ook erg genoten van dit seizoen, meteen een klik met de deelnemers, terechte winnaar en lekker ding ook nog. My Kitchen Rules vond ik dit jaar weer niet zoveel aan. Is er meer opgericht dat kandidaten elkaar afsnauwen. Masterchef is puur zeg maar.
Ik bedoel die van dit jaar, Brent dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker ding? Het was een ze he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |