Het (bedoel je volgens mij...) fiasco van vorig jaar? Hoezo? Ik vond het seizoen van vorig jaar veel beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind t niveau juist heel goed. En al helemaal gelukkig in vergelijking met de fiasco vorig jaar.
Idd is Emilia onzeker en niet nors of bot. Amy kon dat wel zijn maar is er gelukkig uit.
Maar qua opzet van de wedstrijd, de opdrachten en de manier van in beeld brengen is dit seizoen een pareltje en ook daar dragen de kandidaten aan bij. Er was op dat vlak zoveel mis met vorig seizoen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:43 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Laat me ajb niet lachen. Dit is het slechtste seizoen van Masterchef AU tot nu toe en het niveau van de kandidaten in deze show zijn voor 75% lachertjes vergeleken met eerdere seizoenen.
Vond haar huiselijk koken en dat was lekker, maar vond haar niet geweldig. Vorig jaar was echt het slechtste seizoen en daar viel zowat heel Australië over. Maar blij dat jij het leuk vondquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Het (bedoel je volgens mij...) fiasco van vorig jaar? Hoezo? Ik vond het seizoen van vorig jaar veel beter
Samira
Dit jaar is absoluut beter dan vorig jaar, qua niveau.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Vond haar huiselijk koken en dat was lekker, maar vond haar niet geweldig. Vorig jaar was echt het slechtste seizoen en daar viel zowat heel Australië over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
meningen kunnen gelukkig verschillen. Ik vond vorig jaar een top seizoen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vond haar huiselijk koken en dat was lekker, maar vond haar niet geweldig. Vorig jaar was echt het slechtste seizoen en daar viel zowat heel Australië over. Maar blij dat jij het leuk vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je tot nu toe alleen Masterchef US heb gekeken, is dit echt kwalitatief hoogstaande TV.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef dude1986 het volgende:
meningen kunnen gelukkig verschillen. Ik vond vorig jaar een top seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het niet een leuke opdracht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Chefs met lang haar die dat niet in een knotje/staartje doen of afdekken met een (koks)muts vind ik goor in een keuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Volgens mij ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:59 schreef Sorella het volgende:
Volgens mij zijn het de twee jongste kandidaten qua jaren bij elkaar opgeteld in alle seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er komt een 7th season
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Poef.....gone! ©golfer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |