Oh bah dat sla ik altijd over.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:05 schreef golfer het volgende:
Aflevering 9 is een nader voorstelrondje van de kandidaten.
quote:MasterChef Australia S06E09 - Mystery Box Challenge: Maggie Beer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En tussendoor heb ik ook al sommige beelden dubbel voorbij zien komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef golfer het volgende:
Denk dat ik dat voorstelgedoe ook maar oversla, want die beelden worden er toch continue tussendoor gemonteerd bij de gewone uitzendingen.
Eensquote:Op maandag 19 mei 2014 08:10 schreef Tarni het volgende:
Die 'dikke' one trick pony mag wel opbokken van mij. Die moet naar the great Australian bake off vertrekken.
Joh..quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:23 schreef golfer het volgende:
En dit jaar een regelmatig optreden van Kylie Kwong, die als mentor de kandidaten tijdens opdrachten terzijde zal staan:
[ afbeelding ]
Doet ze denk wel maar wordt niet uitgezonden. Voorgaande seizoenen was Matt Moran de mentor maar je zag bij hem precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens vandaag bij de strijd om die immuniteitsspeld heb ik Kylie Kwong geen moment de kandidaat zien mentoren of helpen, behalve die kandidaat van het eerste idee wat ze wilde maken gaan afbrengen.
Het enige wat ze deed was rondlopen en roepen hoeveel tijd er nog over was.
Er wonen niet zo heel veel meer mensen in Australië dan in Nederland (oké, 5 miljoen is best wat, maar het valt mee). Ik denk gewoon dat Masterchef Australia daar veel populairder is dan Masterchef Holland of hoe het ook heet hier. Dus de mensen die er willen staan gaan er ook echt voor oefenen/trainen, ipv wat hobbykoks die elke avond maken. Dit is ook de enige Masterchef die ik vast kijk trouwens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef golfer het volgende:
Wow, wat een team-challenge was dit weer.
Het niveau in Australië ligt volgens mij toch wat hoger dan in andere landen. (ook niet verwonderlijk in zo'n enorm land na al die eerst regionale voorrondes en finales en dan top 50 en dan pas top 24)
En weer een geweldige prestatie van Sarah![]()
Ik haal elke dag de aflevering binnen via allerlei illegale kanalen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Waar kijken jullie? Op mijn gebruikelijke plek zie ik nog niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |