Ik weet nog niet goed wat hier wel of niet mag. Vrijwel alles staat in een spoiler, vandaar dat ik hem neutraal hield, maar ik vond het zo'n grappige opmerking.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:34 schreef dude1986 het volgende:
[..]
volgens haar ja, de juryleden waren het daar niet helemaal mee eens
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:31 schreef dude1986 het volgende:
[..]Ik ben het volledig met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten hoe ik een spoiler moet plaatsten
afl. 7 staat erop
[ Bericht 1% gewijzigd door Sorella op 13-05-2014 13:34:35 ]
was spannendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volledig mee eens, ze verpest het concept een beetje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef F_JD het volgende:
Jammer dat ik al aan de speeltijd van de aflevering kon zien hoe het ging eindigen. Ik heb geen respect voor deze 'alles of niets', ze verpest een heel tof spelconcept op deze manier.
Oh bah dat sla ik altijd over.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:05 schreef golfer het volgende:
Aflevering 9 is een nader voorstelrondje van de kandidaten.
quote:MasterChef Australia S06E09 - Mystery Box Challenge: Maggie Beer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En tussendoor heb ik ook al sommige beelden dubbel voorbij zien komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef golfer het volgende:
Denk dat ik dat voorstelgedoe ook maar oversla, want die beelden worden er toch continue tussendoor gemonteerd bij de gewone uitzendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |