SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Die rauwe garnalen waren van Byron.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Brent mag wel een keer bij mij thuis kokenOok al zijn de garnalen nog rauw, eet ik hem wel op
Ik denk ook niet dat ze wint. Maar het is wel overduidelijk dat de jury en de regie een zwak voor haar hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Toch heb ik zo'n vermoeden dat Sarah niet gaat winnen. Ze is nu veel te prominent in beeld steeds.
Ik krijg er een beetje aversie van.Daar heb je haar weer, zeg maar.
Volgens mij seizoen 3. Wacht. Nee, Australië is seizoen 3 nu. USA weet ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet iemand welk seizoen van Masterchef USA dit is op Net5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je zo vaak met dit soort dingen en het is denk een stukje overmoed die van nature in een mens aanwezig is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Sorella het volgende:
Waarom pak je in hemelsnaam een stukje voedsel terwijl je twijfelt tussen 2 antwoorden en van 2 of 3 anderen wel zeker weet wat het is ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er wel uit. Die vind ik zo saai en niks toevoegend...***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |