Oh is dat zo? Ik dacht dat masterclasses waren om de kandidaten iets nieuws te leren. Ik kijk er zelden naar dus ik was nogal verbaasd om soep uit blik te zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:31 schreef Jeroen1990 het volgende:
Die masterclasses van Matt zijn dan ook met name gericht op mensen thuis;)
Voor een gedeelte natuurlijk wel maar veel dingen duren gewoon paar uur dus kunnen ze in de challenges sowieso niet gebruiken. Zoals dat gerecht van Matt is gewoon puur voor thuis voor zowel de kijkers als de kandidaten ook wel. En vorig jaar hebben ze ook meer die focus gelegd op wat eenvoudigere gerechten zodat het voor de kijkers ook haalbaar is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ik dacht dat masterclasses waren om de kandidaten iets nieuws te leren. Ik kijk er zelden naar dus ik was nogal verbaasd om soep uit blik te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En dan ziet ze er zelf ook nog eens een keertje heel erg appetijtelijk uit. Zou van haar ook wel eens een hapje willen nemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef Sorella het volgende:
2 maal team challenge captain en allebei gewonnen, ze is een toppertje
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Sorella het volgende:
Ik vind de eenvoudige gerechten van matt wel leuk, wie weet komt er nog een kookboek van hemEhh hij heeft er 2 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb er 1. Super boek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Veeeeels te jong voor jou!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan ziet ze er zelf ook nog eens een keertje heel erg appetijtelijk uit. Zou van haar ook wel eens een hapje willen nemen.
Om in eettermen te blijven: Voor een ouwe snoeper is ze helemaal niet te jong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso kwa uiterlijk een prima jaar over het algemeen(vrouwen iig).
Echt waar ? ik ga op zoekquote:Op zondag 25 mei 2014 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ehh hij heeft er 2 he.
Ik heb er 1. Super boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Als ik het goed gezien heb zit er nog een ruimte achter de galerij met stoelen en tafels.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Crientj het volgende:
Ik ben ook geen fan van Kylie, beetje vervelend hoe zij de kandidaat aan het aanmoedigen was
Wat ik me overigens ook afvraag, je zou maar als deelnemer drie uur daarboven op de gallerij moeten staan. Of zouden daar ook stoelen staan oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Renae, sitting in a tree...
Of zoek ik te veel achter het grote verdriet van Renae om zijn vertrek?
Ik dacht het eigenlijk mede omdat degene die naast Renae stond tijdens de uitslag al zo enorm troosten met haar bezig was.
Anyway, wel terecht. Te vaak net-niet-net-wel...***
Poef.....gone! ©golfer
Die rauwe garnalen waren van Byron.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Brent mag wel een keer bij mij thuis kokenOok al zijn de garnalen nog rauw, eet ik hem wel op
Ik denk ook niet dat ze wint. Maar het is wel overduidelijk dat de jury en de regie een zwak voor haar hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Toch heb ik zo'n vermoeden dat Sarah niet gaat winnen. Ze is nu veel te prominent in beeld steeds.
Ik krijg er een beetje aversie van.Daar heb je haar weer, zeg maar.
Volgens mij seizoen 3. Wacht. Nee, Australië is seizoen 3 nu. USA weet ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet iemand welk seizoen van Masterchef USA dit is op Net5?
Zie je zo vaak met dit soort dingen en het is denk een stukje overmoed die van nature in een mens aanwezig is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Sorella het volgende:
Waarom pak je in hemelsnaam een stukje voedsel terwijl je twijfelt tussen 2 antwoorden en van 2 of 3 anderen wel zeker weet wat het is ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er wel uit. Die vind ik zo saai en niks toevoegend...***
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:19 schreef golfer het volgende:
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Wat mij betreft de verkeerde kandidaat naar huis.En dat is ook juist het eerlijke van deze wedstrijd. Is je dish het slechst, dan lig je eruit. En deze kandidaat was ook gewoon het slechst. Ook niet goed bezig geweest met bieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik heb net de ei/nutella cake gemaakt voor vanavond bij de bbq (het regentquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb die hele masterclass maar weer overgeslagen toen aangekondigd werd dat het helemaal over desserts zou gaan.
Daar heb ik nog steeds niks mee.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:30 schreef dude1986 het volgende:
Eliminatie vandaag enPrima uitkomst, het moet gaan om wat op het bord ligt, niet om wat er eerder is gepresteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een enorme drukte daar op woensdagavonden in die foodmarket.Ik ben nog steeds niet zo onder de indruk van Sarah. Ze kan wel goed koken, maar mijn favoriet is het niet. Ik heb momenteel niet echt een favoriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
[ Bericht 0% gewijzigd door Sorella op 09-06-2014 17:22:05 ]
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef dude1986 het volgende:
Immunitychallenge vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef Crientj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef dude1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je ziet bij hem wel dat hij bij Noma gewerkt heeft met zijn voorkeur voor lokale ingredienten. Daarnaast inderdaad echt een gerecht dat geen enkele van de deelnemers bedacht had kunnen hebben en een waar denk iedereen wel inspiratie uit zou kunnen halen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:57 schreef golfer het volgende:
Aflevering is geweest, dus spoiler ik maar niet.
Zo'n geniaal bedacht en opgemaakt bord van een professioneel chef is natuurlijk altijd herkenbaar voor de jury. Zelfs als ze zogenaamd niet zouden weten wie wat gemaakt heeft.
De stijl van 'koken' (2 rauwe gerechten dusdanig manipuleren met smaken en opmaken) van Jock spreekt mij wel heel erg aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen lekker naar huis.
ze aten ook echt beide gerechten helemaal op....zo weird. Ze hadden idd apart moeten zitten. Het bruidspaar kreeg ook ieder één gerecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Sorella het volgende:
Ik zit nu naar afl.27 en wat ik eigenlijk vreemd vind is dat de jury bij het bruidspaar aan tafel zit en twee voorgerechten krijgt terwijl de rest van de tafel maar 1 voorgerecht krijgt.
Ik had liever gezien dat de jury aan een eigen tafel had gezeten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sorella op 12-06-2014 17:24:08 ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:58 schreef Sorella het volgende:
Ik check de previews nooit...Ook de tussenstukjes binnen de afleveringen sla ik over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idem hier en wat mij betreft mag Byron er nu wel eindelijk uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:59 schreef dude1986 het volgende:
Ik check de previews nooit...Ook de tussenstukjes binnen de afleveringen sla ik over.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier en wat mij betreft mag Byron er nu wel eindelijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zondag Marco Pierre White.
Nee, knappe jongens moeten er van mij altijd wel in blijven tot minimaal de top 7quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier en wat mij betreft mag Byron er nu wel eindelijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |