abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140348373
Die masterclasses van Matt zijn dan ook met name gericht op mensen thuis;)
pi_140349405
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:31 schreef Jeroen1990 het volgende:
Die masterclasses van Matt zijn dan ook met name gericht op mensen thuis;)
Oh is dat zo? Ik dacht dat masterclasses waren om de kandidaten iets nieuws te leren. Ik kijk er zelden naar dus ik was nogal verbaasd om soep uit blik te zien.
pi_140353169
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh is dat zo? Ik dacht dat masterclasses waren om de kandidaten iets nieuws te leren. Ik kijk er zelden naar dus ik was nogal verbaasd om soep uit blik te zien.
Voor een gedeelte natuurlijk wel maar veel dingen duren gewoon paar uur dus kunnen ze in de challenges sowieso niet gebruiken. Zoals dat gerecht van Matt is gewoon puur voor thuis voor zowel de kijkers als de kandidaten ook wel. En vorig jaar hebben ze ook meer die focus gelegd op wat eenvoudigere gerechten zodat het voor de kijkers ook haalbaar is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140355588
Ik vind de eenvoudige gerechten van matt wel leuk, wie weet komt er nog een kookboek van hem :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 mei 2014 @ 22:22:49 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140363918
Sarah blijft mij positief verbazen. ^O^
SPOILER
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_140365103
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:22 schreef golfer het volgende:
Sarah blijft mij positief verbazen. ^O^
2 maal team challenge captain en allebei gewonnen, ze is een toppertje
  zondag 25 mei 2014 @ 23:21:14 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140367803
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef Sorella het volgende:

2 maal team challenge captain en allebei gewonnen, ze is een toppertje
En dan ziet ze er zelf ook nog eens een keertje heel erg appetijtelijk uit. Zou van haar ook wel eens een hapje willen nemen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_140369530
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Sorella het volgende:
Ik vind de eenvoudige gerechten van matt wel leuk, wie weet komt er nog een kookboek van hem :)

SPOILER
Ehh hij heeft er 2 he :P.
Ik heb er 1. Super boek :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_140369591
quote:
12s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:21 schreef golfer het volgende:

[..]

En dan ziet ze er zelf ook nog eens een keertje heel erg appetijtelijk uit. Zou van haar ook wel eens een hapje willen nemen. ;)
Veeeeels te jong voor jou! :P

Toen ik haar bij de audities zag kon ik gelijk zien dat ze model was. De lengte en het fijne gezichtje, idd heel knap :Y.
  maandag 26 mei 2014 @ 00:02:33 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140369721
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef FutureFairytale het volgende:

Veeeeels te jong voor jou! :P

Om in eettermen te blijven: Voor een ouwe snoeper is ze helemaal niet te jong. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_140370986
SPOILER
Sowieso kwa uiterlijk een prima jaar over het algemeen(vrouwen iig).
pi_140375048
SPOILER
pi_140377760
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ehh hij heeft er 2 he :P.
Ik heb er 1. Super boek :)
Echt waar ? ik ga op zoek :)
  maandag 26 mei 2014 @ 21:51:39 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140403396
Wat een dessert als pressuretest. Niet normaal meer. :{

Terechte afvaller!
Poef.....gone! ©golfer
pi_140404853
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef Sorella het volgende:

[..]

Echt waar ? ik ga op zoek :)
Deze heb ik:

En deze wil ik nog ;)
pi_140405867
Leuk verjaardags kadootje voor mij :)

Nooit geweten dat je soesjes deeg eerst af moest koelen voor je de eieren erbij doet. Ik haal de pan van het vuur en doe ze er dan bij en dat lukt ook.
Volgende keer op de masterchef manier proberen
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:54:33 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140446195
Ik blijf dat koken tegen een echte kok zo doorgestoken kaart vinden. Dat net doen van de juryleden dat ze niet weten wie wat gekookt heeft en hoe toevallig dan toch dat de professional altijd net wat hogere cijfers krijgt.
Je moet echt van uitzonderlijke klasse zijn om daarmee ooit een immuniteitspeld te winnen.

En mevrouw Kwong coachte alweer de kandidaat niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_140451418
ik mis matt moran.
Elk jaar worden er pinnen gewonnen dus het kan wel :)

SPOILER
pi_140456532
Die Kylie Kwong kunnen ze echt net zo goed niet laten komen al kan het dat ze buiten wat ze laten zien wel helpt maar echt tot nu toe voegt ze niks toe.

Ik denk dat de juryleden op basis van wat ze voor zich hebben wel een idee hebben welk gerecht van wie is simpelweg door de stijl van koken. En welk gerecht beter is dat kan je volgens mij toch alleen maar bepalen door het te proeven en ik geloof best dat het beste gerecht uiteindelijk wint.
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:31:34 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140488391
Zo. Na vandaag wel weer genoeg desserts gezien voor de rest van de serie.
Wel een leuke opdracht weer. ^O^
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
pi_140488502
Ik ben ook geen fan van Kylie, beetje vervelend hoe zij de kandidaat aan het aanmoedigen was
Wat ik me overigens ook afvraag, je zou maar als deelnemer drie uur daarboven op de gallerij moeten staan. Of zouden daar ook stoelen staan oid?
pi_140501388
Bij een gelijkspel moet dish of the day gewoon winnen, zeker als je bedenkt dat course 3 van het rode team waarschijnlijk ook nog 2nd best was. Dan boeit de reis en het verhaal van blauw natuurlijk totaal niet meer als doorslaggevende factor.

Aan de andere kant was blauw wel veel constanter, maar zeg dat dan gewoon.
pi_140503547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Crientj het volgende:
Ik ben ook geen fan van Kylie, beetje vervelend hoe zij de kandidaat aan het aanmoedigen was
Wat ik me overigens ook afvraag, je zou maar als deelnemer drie uur daarboven op de gallerij moeten staan. Of zouden daar ook stoelen staan oid?
Als ik het goed gezien heb zit er nog een ruimte achter de galerij met stoelen en tafels.
  donderdag 29 mei 2014 @ 22:11:48 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140521113
Hèhè, eindelijk de kandidaat eruit waarvan ik vond dat die al veel eerder eruit gemoeten had.

Gumbo, lekker!
Ga ik binnenkort maar weer eens maken. :9
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:06:46 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140523687
SPOILER
en Renae, sitting in a tree...

Of zoek ik te veel achter het grote verdriet van Renae om zijn vertrek?
Ik dacht het eigenlijk mede omdat degene die naast Renae stond tijdens de uitslag al zo enorm troosten met haar bezig was.

Anyway, wel terecht. Te vaak net-niet-net-wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')