Oh is dat zo? Ik dacht dat masterclasses waren om de kandidaten iets nieuws te leren. Ik kijk er zelden naar dus ik was nogal verbaasd om soep uit blik te zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:31 schreef Jeroen1990 het volgende:
Die masterclasses van Matt zijn dan ook met name gericht op mensen thuis;)
Voor een gedeelte natuurlijk wel maar veel dingen duren gewoon paar uur dus kunnen ze in de challenges sowieso niet gebruiken. Zoals dat gerecht van Matt is gewoon puur voor thuis voor zowel de kijkers als de kandidaten ook wel. En vorig jaar hebben ze ook meer die focus gelegd op wat eenvoudigere gerechten zodat het voor de kijkers ook haalbaar is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ik dacht dat masterclasses waren om de kandidaten iets nieuws te leren. Ik kijk er zelden naar dus ik was nogal verbaasd om soep uit blik te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En dan ziet ze er zelf ook nog eens een keertje heel erg appetijtelijk uit. Zou van haar ook wel eens een hapje willen nemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef Sorella het volgende:
2 maal team challenge captain en allebei gewonnen, ze is een toppertje
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Sorella het volgende:
Ik vind de eenvoudige gerechten van matt wel leuk, wie weet komt er nog een kookboek van hemEhh hij heeft er 2 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb er 1. Super boek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Veeeeels te jong voor jou!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan ziet ze er zelf ook nog eens een keertje heel erg appetijtelijk uit. Zou van haar ook wel eens een hapje willen nemen.
Om in eettermen te blijven: Voor een ouwe snoeper is ze helemaal niet te jong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso kwa uiterlijk een prima jaar over het algemeen(vrouwen iig).
Echt waar ? ik ga op zoekquote:Op zondag 25 mei 2014 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ehh hij heeft er 2 he.
Ik heb er 1. Super boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Als ik het goed gezien heb zit er nog een ruimte achter de galerij met stoelen en tafels.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Crientj het volgende:
Ik ben ook geen fan van Kylie, beetje vervelend hoe zij de kandidaat aan het aanmoedigen was
Wat ik me overigens ook afvraag, je zou maar als deelnemer drie uur daarboven op de gallerij moeten staan. Of zouden daar ook stoelen staan oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Renae, sitting in a tree...
Of zoek ik te veel achter het grote verdriet van Renae om zijn vertrek?
Ik dacht het eigenlijk mede omdat degene die naast Renae stond tijdens de uitslag al zo enorm troosten met haar bezig was.
Anyway, wel terecht. Te vaak net-niet-net-wel...***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |